WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
 |
« Hozzászólás #150 Dátum: 2015. Május 24. - 08:13:27 » |
|
Yussufnak a chevyklubból volt így dupla morgója a sedanon. Elég bitangul nézett ki a két Dtm-ovál :-) szerintem simán megoldja egy kipuffos szaki.
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
Krupcheck
|
 |
« Hozzászólás #151 Dátum: 2015. Május 28. - 14:31:06 » |
|
Elérkezett a flexicsőcsere ideje. Füstöl, és fütyül, mintha turbós lenne  Hamár megyek, a kipufogós ajánlott a katalizátorbajomra is megoldást. Méghozzá Euro2-es, univerzális katalizátor képében (Euro3-as is lenne, csak nem tudja beszerezni mostanában). Van ilyennel tapasztata valakinek? A kipufogósban bízok, többen ajánlották, tapasztalatból. A műszakin elvileg átmegy Euro2-essel is. Amitől félek, az az, hogy a gyenge katalizátor hatásfok hibakód csere után is fennállhat. Tapasztalat, vélemény? (az ár 20e lenne szereléssel, bár még élőben nem látta a kocsit, lehet a régi Nubirára gondolt...)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
 |
« Hozzászólás #152 Dátum: 2015. Május 28. - 14:35:39 » |
|
Elérkezett a flexicsőcsere ideje. Füstöl, és fütyül, mintha turbós lenne  Hamár megyek, a kipufogós ajánlott a katalizátorbajomra is megoldást. Méghozzá Euro2-es, univerzális katalizátor képében (Euro3-as is lenne, csak nem tudja beszerezni mostanában). Van ilyennel tapasztata valakinek? A kipufogósban bízok, többen ajánlották, tapasztalatból. A műszakin elvileg átmegy Euro2-essel is. Amitől félek, az az, hogy a gyenge katalizátor hatásfok hibakód csere után is fennállhat. Tapasztalat, vélemény? (az ár 20e lenne szereléssel, bár még élőben nem látta a kocsit, lehet a régi Nubirára gondolt...) nem lesz jó és univerzális nem fog beférni
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
Krupcheck
|
 |
« Hozzászólás #153 Dátum: 2015. Május 28. - 14:37:12 » |
|
nem lesz jó és univerzális nem fog beférni
Köszönöm a gyors választ. Egyedül a beférés a gond, vagy műszakilag is gondot okozna?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Krupcheck
|
 |
« Hozzászólás #154 Dátum: 2015. Május 31. - 10:41:12 » |
|
Nem a rezonátorcső volt a gond. Arról csak levágta a májsztró a zörgő fém karimát az elején, ezen kívül nem látta hibásnak. Hátrébb volt egy repedés egy hegesztésnél, 3000 Ft-ért újravarrta, él és virul, én nem fütyül.
A katalizátorra nem tudott értelmes alternatívát, ő a régi nubirából indult ki, mikor telefonon beszéltünk.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
 |
« Hozzászólás #155 Dátum: 2015. Május 31. - 12:22:19 » |
|
Nem a rezonátorcső volt a gond. Arról csak levágta a májsztró a zörgő fém karimát az elején, ezen kívül nem látta hibásnak. Hátrébb volt egy repedés egy hegesztésnél, 3000 Ft-ért újravarrta, él és virul, én nem fütyül.
A katalizátorra nem tudott értelmes alternatívát, ő a régi nubirából indult ki, mikor telefonon beszéltünk.
1.8 hoz van bontott katalizátorom..
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
Krupcheck
|
 |
« Hozzászólás #156 Dátum: 2015. Június 01. - 07:46:54 » |
|
1.8 hoz van bontott katalizátorom..
Úgy néz ki, hogy nem égetően sürgős a cseréje, de ártól függ. PM megy.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Guldenburg
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
|
 |
« Hozzászólás #157 Dátum: 2015. Október 16. - 19:33:05 » |
|
Üdvözlet Urak!
Egy ideje hangoskodott és büdizett elöl a gépsárkány. Ma kiderült, a leömlő közepén pont az y-elágazás fölött kB. 3-4 cm hosszú repedés van. Előzőleg átégett tömïtesre gyanakodtam. Így már értem, miért volt furán meleg a zárhid például.
A kérdés: javítható e az ilyen típusú hiba vagy csak a csere segít? Ez utóbbi esetben bontott is jó megoldás, vagy csak az új a jó megoldás?
Mennyire jellemző a Lacettinél ez a hiba? 1.6 benzines 2005 sw a járgány.
Előre is köszönöm az okosságot...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
 |
« Hozzászólás #158 Dátum: 2015. Október 16. - 21:05:31 » |
|
Üdvözlet Urak!
Egy ideje hangoskodott és büdizett elöl a gépsárkány. Ma kiderült, a leömlő közepén pont az y-elágazás fölött kB. 3-4 cm hosszú repedés van. Előzőleg átégett tömïtesre gyanakodtam. Így már értem, miért volt furán meleg a zárhid például.
A kérdés: javítható e az ilyen típusú hiba vagy csak a csere segít? Ez utóbbi esetben bontott is jó megoldás, vagy csak az új a jó megoldás?
Mennyire jellemző a Lacettinél ez a hiba? 1.6 benzines 2005 sw a járgány.
Előre is köszönöm az okosságot...
Előfordult már javítható ott ahol hegesztenek öntvényt bontott ha van olyan amin nincs repedés akkor jó lehet az új kb 60.000
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
Guldenburg
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 42
|
 |
« Hozzászólás #159 Dátum: 2015. Október 20. - 19:32:46 » |
|
Üdv Urak ! Köszönöm a kipuff. csonk/leömlő ügyben a tanácsokat. Időközben beszereztem 1 - úgy tűnik - utángyártott csonkot, pedig állítólag gyári. Első ránézésre minden rendben volt rajta, ám amikor tüzetesebben összenéztük, (persze már itthon)  kiderült, a katalizátor felőli talp részen a 3 furat menetes, mintha felülről, (tő)csavarral kéne a csonkot a katalizátorral összerakni. Ami azért hatalmas gáz,mert úgy látom, az én motorteremben anyával van összeszerelve a csonk a katalizátorral, a tőcsavar a katalizátor "házában" van. Így sehogy sem jön össze a dolog. Lehetséges hogy nem is gyári a csonk ? A "igazi" gyáriakon milyenek ezek a furatok ? Esetleg a gyári is furatos, csak van okosság a beszereléskor ? Mi a teendő ebben az esetben ? Már azon kívül, hogy visszaviszem, s veszek egy valóban gyárit.....meg lettem szo..., izé, tévesztve ? Bontottat amúgy nem igen találtam, ezt a csonkot egy bontós ajánlotta/adta, állítólag gyári, nincs panasz rá, viszik 1.4, 1.6 tulajok egyaránt. Előre is köszönöm a segítséget...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebijoe
|
 |
« Hozzászólás #160 Dátum: 2015. Október 21. - 08:24:57 » |
|
Üdv Urak ! Köszönöm a kipuff. csonk/leömlő ügyben a tanácsokat. Időközben beszereztem 1 - úgy tűnik - utángyártott csonkot, pedig állítólag gyári. Első ránézésre minden rendben volt rajta, ám amikor tüzetesebben összenéztük, (persze már itthon)  kiderült, a katalizátor felőli talp részen a 3 furat menetes, mintha felülről, (tő)csavarral kéne a csonkot a katalizátorral összerakni. Ami azért hatalmas gáz,mert úgy látom, az én motorteremben anyával van összeszerelve a csonk a katalizátorral, a tőcsavar a katalizátor "házában" van. Így sehogy sem jön össze a dolog. Lehetséges hogy nem is gyári a csonk ? A "igazi" gyáriakon milyenek ezek a furatok ? Esetleg a gyári is furatos, csak van okosság a beszereléskor ? Mi a teendő ebben az esetben ? Már azon kívül, hogy visszaviszem, s veszek egy valóban gyárit.....meg lettem szo..., izé, tévesztve ? Bontottat amúgy nem igen találtam, ezt a csonkot egy bontós ajánlotta/adta, állítólag gyári, nincs panasz rá, viszik 1.4, 1.6 tulajok egyaránt. Előre is köszönöm a segítséget... Otthon sebikének van mindegyik hamarosan összehasonlítja és tudatja a tapasztaltakat!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
 |
« Hozzászólás #161 Dátum: 2016. Március 24. - 18:55:36 » |
|
Emlékszek mikor még újak voltak az autóink, mennyien aggódtunk a rozsdás kipufogó miatt. Ehhez képest nem emlékszem, hogy valakinek kilyukad volna a dob.  A flexicsőre 6 éve azt mondták, hogy hamarosan cserélni kell, de még mindig nem ment szét. (kopkopkop) 
|
|
|
Naplózva
|
 LPG
|
|
|
ladlac
|
 |
« Hozzászólás #162 Dátum: 2016. Március 24. - 19:19:15 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
 |
« Hozzászólás #163 Dátum: 2016. Március 24. - 19:33:54 » |
|
Azok nekem már évek óta leestek. 
|
|
|
Naplózva
|
 LPG
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
 |
« Hozzászólás #164 Dátum: 2016. Március 25. - 09:00:54 » |
|
Emlékszek mikor még újak voltak az autóink, mennyien aggódtunk a rozsdás kipufogó miatt. Ehhez képest nem emlékszem, hogy valakinek kilyukad volna a dob.  A flexicsőre 6 éve azt mondták, hogy hamarosan cserélni kell, de még mindig nem ment szét. (kopkopkop)  A garázsban valóban nem rozsdásodik a dob  A flexit már cserélték nekem 1-2 éve a bizti kedvéért, ha már úgy is ott voltam a kipufisnál.
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
|