Lacetti klub fórum
2024. December 12. - 09:00:55 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 14   Le
 
Szerző Téma: Kipufogó  (Megtekintve 106337 alkalommal)
mostnemtom
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1642


2,0 D SW Platinum


« Hozzászólás #30 Dátum: 2008. Március 17. - 21:34:43 »

Bízzunk benne, hogy így lesz!Csak tudod ott ahol heggesztette átalakul a molekulaszerkezete a fémnek.Sok szennyezőanyagot, kormot,szenet és egyéb dolgokat vitt be a heggesztés.Nem olyan korrózió álló mint eredetileg.
Naplózva

Az élet mindig ünnepnap!!!
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #31 Dátum: 2008. Március 17. - 21:37:06 »

Bízzunk benne, hogy így lesz!Csak tudod ott ahol heggesztette átalakul a molekulaszerkezete a fémnek.Sok szennyezőanyagot, kormot,szenet és egyéb dolgokat vitt be a heggesztés.Nem olyan korrózió álló mint eredetileg.
Nem baj, van opcióm:
1. Jopekkal cserélem a gyárira + ráfizet valamit.
2. Alkalmazom, amiot te a motorháztetőnél. Lecserélem egy dízelre...
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
mostnemtom
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1642


2,0 D SW Platinum


« Hozzászólás #32 Dátum: 2008. Március 17. - 21:40:04 »

Bízzunk benne, hogy így lesz!Csak tudod ott ahol heggesztette átalakul a molekulaszerkezete a fémnek.Sok szennyezőanyagot, kormot,szenet és egyéb dolgokat vitt be a heggesztés.Nem olyan korrózió álló mint eredetileg.
Nem baj, van opcióm:
1. Jopekkal cserélem a gyárira + ráfizet valamit.
2. Alkalmazom, amiot te a motorháztetőnél. Lecserélem egy dízelre...
Most, hogy az egekben az olaj ára gazdaságilag nem túl jó ötlet, egyébként meg ku**a jóóóóóó!!!!!!
Naplózva

Az élet mindig ünnepnap!!!
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #33 Dátum: 2008. Március 17. - 21:41:18 »

Bízzunk benne, hogy így lesz!Csak tudod ott ahol heggesztette átalakul a molekulaszerkezete a fémnek.Sok szennyezőanyagot, kormot,szenet és egyéb dolgokat vitt be a heggesztés.Nem olyan korrózió álló mint eredetileg.
Nem baj, van opcióm:
1. Jopekkal cserélem a gyárira + ráfizet valamit.
2. Alkalmazom, amiot te a motorháztetőnél. Lecserélem egy dízelre...
Most, hogy az egekben az olaj ára gazdaságilag nem túl jó ötlet, egyébként meg ku**a jóóóóóó!!!!!!
Ugye? Vigyorog
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
ZOTYA1983
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 685



« Hozzászólás #34 Dátum: 2008. Március 17. - 21:43:30 »

Bízzunk benne, hogy így lesz!Csak tudod ott ahol heggesztette átalakul a molekulaszerkezete a fémnek.Sok szennyezőanyagot, kormot,szenet és egyéb dolgokat vitt be a heggesztés.Nem olyan korrózió álló mint eredetileg.
Nem baj, van opcióm:
1. Jopekkal cserélem a gyárira + ráfizet valamit.
2. Alkalmazom, amiot te a motorháztetőnél. Lecserélem egy dízelre...
Most, hogy az egekben az olaj ára gazdaságilag nem túl jó ötlet, egyébként meg ku**a jóóóóóó!!!!!!
Ugye? Vigyorog
Mondtam más nem marad a garázsba porfogónak,nem tom meddig merészkedik még a benzin ár
álítolag 350 simán lessz nyárra.
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #35 Dátum: 2008. Március 18. - 10:51:38 »

Hmmm. Mintha teljesen normális hangja lenne ma délelött. Lehet, hogy csak rémeket hallottam?
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #36 Dátum: 2008. Március 18. - 13:53:02 »

Skacok némi magyarázat kéne, mert nekem ellentmondás jött ki.
Jót nem jelent, az biztos.
Gyertyák, légszűrő állapota? Fogyasztás? Olaj fogyás esetleg?
Gondolom sárga lámpa nincs.
Ha garis még, akkor szervízben kompjuter kiolvasás, kipuf gáz mérés segíthet az okok feltárásában. Ha nem, akkor is, csak a fizetős mivolta miatt csak lépésenként.
A kikormolást egyébként úgy ajánlják, hogy alacsony sebeségfokozatban (pl. 3-as), 5-10 esetleg 15 percig 5000 fölött tartani a fordulatot, hogy a motor hője megemelkedjen (nem látod a vízhőmérőn!) és elégesse a lerakódott kormot.
Esetleg így megpróbálni mielőtt szervízhez fordulsz (ott úgyis ezt fogják első körben javasolni)
Gyergyák még gyári. Légszűrő, olaj februári szervízben újak. Fogyi szokásos. Sárga lámpa semmi. Meleg motorral 20percig végsebesség szerinted nem elég??


nem az a lényeg, hogy gyári-e a gyertya (meg a többi), hanem hogy jól dolgozik-e. ezt leginkább csak egy cserével tudod leellenőrizni. Nem kidobott pénz, mert amit kiveszel, azt elrakod tartalékba, és beteszed a következő szere esedékességekor (persze csak akkor, ha nem az volt a ludas).

Kikormoláshoz nem a végsebesség a lényeg. Gyorsan mész - hűt a levegő. A lényeg a magas fordulat, és a viszonylag alacsony sebességfokozat. Melegedjen a motor - égjen a kosz. Ja, és ne törd össze a kocsit.  Vigyorog
Naplózva
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #37 Dátum: 2009. Május 13. - 10:12:43 »

Apró tipp kipuff témába, hátha segít valakin:

Múltkorában két Lacettinken is elkezdett valami rezonálni, zörögni. Mindig bizonyos motorfordulatszámnál jelentkezett a hang, akár álló helyzetben üresben megbőgetve is hallani lehetett. Ilyen csörömpölő fémes hangot képzeljetek el. Hol előjött, hol abbahagyta. Persze megemeltük, végigkopácsoltunk mindent, semmi. Szerelők esküdtek rá, hogy a flexicső beteg, meg is nyugtattak, hogy azonnal cserélni kell mert bármelyik sarkon széteshet. Meg is csinálták jó húszezerért, majd elvittem az autót. Két sarokkal arrébb ismét csörömpölni kezdett. Visszavittem.

Kiderült, hogy a hátsó kipuffogó előtti csövön lévő hővédő lemezke zörgött, mert a felfogató bilincs elrohadt. Pár pötty a hegesztővel, aztán kész is volt. Persze nem erőszakoskodtak, hogy a húszezret visszaadják amit kamura nyeltek be főként munkadíjra, mert az anyag kb. 6000 Ft volt. Ehelyett megerősítettek, hogy "hát de az a flexicső is nagyon beteg volt". Aha. Ok. Persze. Pláne, hogy én semmi extrát nem találtam rajta, pedig már láttam pár ilyet.

De nem adom fel, hogy egyszer egy pozitív történetről számoljak be az autószervizekkel kapcsolatban. 
Naplózva

Pittike
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #38 Dátum: 2009. Május 13. - 11:41:49 »

Apró tipp kipuff témába, hátha segít valakin:

Múltkorában két Lacettinken is elkezdett valami rezonálni, zörögni. Mindig bizonyos motorfordulatszámnál jelentkezett a hang, akár álló helyzetben üresben megbőgetve is hallani lehetett. Ilyen csörömpölő fémes hangot képzeljetek el. Hol előjött, hol abbahagyta. Persze megemeltük, végigkopácsoltunk mindent, semmi. Szerelők esküdtek rá, hogy a flexicső beteg, meg is nyugtattak, hogy azonnal cserélni kell mert bármelyik sarkon széteshet. Meg is csinálták jó húszezerért, majd elvittem az autót. Két sarokkal arrébb ismét csörömpölni kezdett. Visszavittem.

Kiderült, hogy a hátsó kipuffogó előtti csövön lévő hővédő lemezke zörgött, mert a felfogató bilincs elrohadt. Pár pötty a hegesztővel, aztán kész is volt. Persze nem erőszakoskodtak, hogy a húszezret visszaadják amit kamura nyeltek be főként munkadíjra, mert az anyag kb. 6000 Ft volt. Ehelyett megerősítettek, hogy "hát de az a flexicső is nagyon beteg volt". Aha. Ok. Persze. Pláne, hogy én semmi extrát nem találtam rajta, pedig már láttam pár ilyet.

De nem adom fel, hogy egyszer egy pozitív történetről számoljak be az autószervizekkel kapcsolatban. 
Van rajta még egy hővédőlemezke nézd meg azt is.
Naplózva

Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #39 Dátum: 2009. Május 13. - 15:32:03 »

Bízom benne, hogy ránéztek arra is, ha már így is elég kellemetlen volt a történet (mert több napig náluk volt az autó, a fél motort felújították egy halom pénzért), de azért köszi az infót! Ha lesz alkalmam mindenképpen alánézek a biztonság kedvéért.

Jut eszembe, lesz alkalmam mert első lengéscsillapítókat is cseréltetnem kell...
Naplózva

Pittike
CDX
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 238


Nubira III 1.8 CDX


« Hozzászólás #40 Dátum: 2009. Május 13. - 16:27:40 »

Bízom benne, hogy ránéztek arra is, ha már így is elég kellemetlen volt a történet (mert több napig náluk volt az autó, a fél motort felújították egy halom pénzért), de azért köszi az infót! Ha lesz alkalmam mindenképpen alánézek a biztonság kedvéért.

Jut eszembe, lesz alkalmam mert első lengéscsillapítókat is cseréltetnem kell...

Mennyit futott a kocsid, hogy ennyi mindent csináltattál rajta?
Naplózva
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #41 Dátum: 2009. Május 13. - 20:55:42 »

140 ezer van most benne, és 4 éves. Mármint ez, merthogy nekünk ugyebár több Lacettink van (céges).
« Utoljára szerkesztve: 2009. Május 13. - 20:59:05 írta Pittike » Naplózva

Pittike
CDX
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 238


Nubira III 1.8 CDX


« Hozzászólás #42 Dátum: 2009. Május 14. - 14:23:22 »

140 ezer van most benne, és 4 éves. Mármint ez, merthogy nekünk ugyebár több Lacettink van (céges).

1991-ben vettem egy Toyota Corolla BX-t 144e.km-rel, 2003-ban 396e.km-el adtam el,a vezérműékszíj
és a hozzá tartozó szerelvényeken kívül nem lett hozzányúlva.Minőségi olaj, 10ekm-ként olajcsere oszt kész.
2007-ig Szegeden futott hibátlanul, ott lett beszámítva új autóvételnél.
Abban az időszakban még a Toyotát is úgy emlegették, hogy a Japán Mercedesz.
1987-es és Japánban készült autó volt,1.3-as 12 szelepes , egyszer voltam vele szakszervízben vezérműszíj
cserén, otthagytam én balga lélek,jól levettek pénzel ráadásként a magnóját is tönkretették.
Természetesen amikor reklamáltam a magnó ügyében, kikérték maguknak a gyanusitást.
Hát ennyit,hogy mit kellene tudnia egy motornak normál használat mellett.
Naplózva
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #43 Dátum: 2009. Május 14. - 21:20:03 »

Nekem is volt Corollám '86-os, szintén 1.3 12V. Na azon minden rossz volt / szétesett. Persze elkövettem azt a hibát, hogy autószerelőtől vettem. Aki -mint utólag kiderült- már az autók látványától is hányt, semmivel nem foglalkozott csak ment vele, Suzukikból leengedett motorolajat töltött bele, meg ilyenek...

A szóbanforgó Lacsin amúgy nem voltak nagy extrák, a lengéscsillapítókon kívül csak szelepfedéltömítés cseréltettem mert picit szivárgott az olaj, a többi dolog mind időszakos: E-H fékbetét, fékolaj, vezérműszíj, görgők, vízpumpa, ékszíj, gyertyák, hűtőfolyadés, stb. Na meg a kipuff. Csak sok apróból a végén horror összeg jött össze.
Naplózva

Pittike
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #44 Dátum: 2009. Június 04. - 14:34:39 »

Ma csak úgy kíváncsiságból bedugtam az ujjamat a kipufogóba. Legnagyobb megdöbbenésemre tiszta maradt az ujjam.
Mondom magamnak, ezt meg kell néznem, hátha rossz helyre nyúltam. De nem, teljesen fém tiszta, sehol egy kis korom. Vigyorog
« Utoljára szerkesztve: 2009. Június 04. - 14:36:49 írta Jani » Naplózva


LPG
Oldalak: 1 2 [3] 4 5 ... 14   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!