sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #1665 Dátum: 2017. Február 26. - 19:47:14 » |
|
ködlámpa kábelezése meddig van meg?
biztosítéktábláig
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
szediati
|
|
« Hozzászólás #1666 Dátum: 2017. Február 26. - 20:54:46 » |
|
Ès a relè meg a biztosítèk benne van? Gondolom onnan kellene akkor behúzni a kábelt. A kombinált kapcsolót csak ki kell cserèlni a ködlámpásra ès berakni a règi helyère?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #1667 Dátum: 2017. Február 26. - 22:11:16 » |
|
Ès a relè meg a biztosítèk benne van? Gondolom onnan kellene akkor behúzni a kábelt. A kombinált kapcsolót csak ki kell cserèlni a ködlámpásra ès berakni a règi helyère?
nincs benn,miért is lenne egy olyan funkció ami nincs használva
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
szediati
|
|
« Hozzászólás #1668 Dátum: 2017. Február 26. - 23:15:10 » |
|
Csak azt hittem elő van kèszitve gyárilag. Van olyan autó ahol a kábel is be van húzva csak rá kell dugni a sarut. Hátsó ablak emelőt ha elektromosat szeretnèk gondolom ott sincs kábelezès
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladlac
|
|
« Hozzászólás #1669 Dátum: 2017. Február 27. - 08:17:11 » |
|
Ès a relè meg a biztosítèk benne van? Gondolom onnan kellene akkor behúzni a kábelt. A kombinált kapcsolót csak ki kell cserèlni a ködlámpásra ès berakni a règi helyère?
nincs benn,miért is lenne egy olyan funkció ami nincs használva Régi swift-ben minden bent volt. Kapcsoló helyénél ott volt a csatlakozó. Relé foglalatba csak be kellett tolni a relét. Lámpáknál az ajzatok ki voltak építve. Ki kellett csavarozni a takaró elemet, helyére vissza a lámpát és KÉSZ. 20 perc alatt beszereltem otthon házilag az egész komplett ködlámpát. Tehát már csak saját tapasztalatom szerint okulva, nem volt az olyan rossz kérdés!!
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
szediati
|
|
« Hozzászólás #1670 Dátum: 2017. Február 27. - 09:52:51 » |
|
Köszi a választ. Gondolom gyártója válogatja ki mit épít ki az extrák nélküli autókba. De ebből is tanulva úgy érzem nem érné meg sem az időt sem a pénzt, hogy neki álljak beépíteni pl a ködlámpákat előre. Aminek lenne értelme az a hátsó elektromos ablak lenne mert nekem csak elől van. De ott is kellene ablakemelő motor új kapcsoló tábla előre meg hátra is, illetve vezérlő modul az ablakokhoz. és még ezeket be is kell kábelezni. Gondolom ez is jó sokba lenne. Valakinek tapasztalat esetleg erről?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #1671 Dátum: 2017. Február 27. - 10:18:57 » |
|
Anno például a Kalosba szereltem csipogókat. Be volt teljesen kábelezve, csak meg kellett venni a komplett A oszlop borítást és a hangszórókat a kereskedésben és működött is, a vezetékek ott voltak. Nyilván egy ködlámpa más kategória.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #1672 Dátum: 2017. Február 27. - 11:55:17 » |
|
Ès a relè meg a biztosítèk benne van? Gondolom onnan kellene akkor behúzni a kábelt. A kombinált kapcsolót csak ki kell cserèlni a ködlámpásra ès berakni a règi helyère?
nincs benn,miért is lenne egy olyan funkció ami nincs használva Régi swift-ben minden bent volt. Kapcsoló helyénél ott volt a csatlakozó. Relé foglalatba csak be kellett tolni a relét. Lámpáknál az ajzatok ki voltak építve. Ki kellett csavarozni a takaró elemet, helyére vissza a lámpát és KÉSZ. 20 perc alatt beszereltem otthon házilag az egész komplett ködlámpát. Tehát már csak saját tapasztalatom szerint okulva, nem volt az olyan rossz kérdés!! az új swiftbe semmi sincs és az autók 99% ban nincs semmi kikábelezve mert olcsóbb a gyártás szerinted amikor pl egy ajtókapcsolón sporólnak akkor miért tenne bele mindent daewoo esetén 1-2 lengyel lanos volt kikábelezve semmi más!
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
ladlac
|
|
« Hozzászólás #1673 Dátum: 2017. Február 27. - 20:29:04 » |
|
Ès a relè meg a biztosítèk benne van? Gondolom onnan kellene akkor behúzni a kábelt. A kombinált kapcsolót csak ki kell cserèlni a ködlámpásra ès berakni a règi helyère?
nincs benn,miért is lenne egy olyan funkció ami nincs használva Régi swift-ben minden bent volt. Kapcsoló helyénél ott volt a csatlakozó. Relé foglalatba csak be kellett tolni a relét. Lámpáknál az ajzatok ki voltak építve. Ki kellett csavarozni a takaró elemet, helyére vissza a lámpát és KÉSZ. 20 perc alatt beszereltem otthon házilag az egész komplett ködlámpát. Tehát már csak saját tapasztalatom szerint okulva, nem volt az olyan rossz kérdés!! az új swiftbe semmi sincs és az autók 99% ban nincs semmi kikábelezve mert olcsóbb a gyártás szerinted amikor pl egy ajtókapcsolón sporólnak akkor miért tenne bele mindent daewoo esetén 1-2 lengyel lanos volt kikábelezve semmi más! 2001-es swift volt. MOD 2-es, tehát már az index a lámpa mellett volt, nem a lökösben.
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #1674 Dátum: 2017. Február 27. - 20:43:22 » |
|
Ès a relè meg a biztosítèk benne van? Gondolom onnan kellene akkor behúzni a kábelt. A kombinált kapcsolót csak ki kell cserèlni a ködlámpásra ès berakni a règi helyère?
nincs benn,miért is lenne egy olyan funkció ami nincs használva Régi swift-ben minden bent volt. Kapcsoló helyénél ott volt a csatlakozó. Relé foglalatba csak be kellett tolni a relét. Lámpáknál az ajzatok ki voltak építve. Ki kellett csavarozni a takaró elemet, helyére vissza a lámpát és KÉSZ. 20 perc alatt beszereltem otthon házilag az egész komplett ködlámpát. Tehát már csak saját tapasztalatom szerint okulva, nem volt az olyan rossz kérdés!! az új swiftbe semmi sincs és az autók 99% ban nincs semmi kikábelezve mert olcsóbb a gyártás szerinted amikor pl egy ajtókapcsolón sporólnak akkor miért tenne bele mindent daewoo esetén 1-2 lengyel lanos volt kikábelezve semmi más! 2001-es swift volt. MOD 2-es, tehát már az index a lámpa mellett volt, nem a lökösben. az régi swift 91-2005 az a 2es 97 ben csak ráncfelvarrás volt
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
Krupcheck
|
|
« Hozzászólás #1675 Dátum: 2017. Március 13. - 08:29:04 » |
|
Kérdés:
A sárga tank vészlámpa miről kapja a jelet? A normál úszós, karos szintmérőről, vagy van neki külön érzékelője?
Az a furcsa helyzet, hogy a szintmérőm épp a fél alatt volt, ott állt sokáig (gázos az autó, tehát nem is kell sokat mozognia), majd egyszer csak elkezdett világítani a sárga. Nem csak bevillant, hanem vissza-visszatért, tehát valós jelzés lehetett.
Szóval a szintmérő nem megy le nullára, a sárga lámpa viszont világít.
(A szintmérőm új, gyári, én szereltem be, minden úgy áll elvileg, mint a régin állt, szerintem nem ott van a hiba.)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sanzik
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 15
|
|
« Hozzászólás #1676 Dátum: 2017. Július 02. - 05:50:50 » |
|
100 km autópályán haladás után a km óra sebességmérője és km számláló megszűnt működni. Egyszer csak lehasalt a mutató... A többi műszerrel semmi gond, fordulatszám mérő, hőfok, benzinszint működik. Tudna valaki segíteni, hogy mit érdemes ilyenkor megnézni? 2005-ös 1.8 SW köszi!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Levi75
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 311
SW Elite ACC 2,0d
|
|
« Hozzászólás #1677 Dátum: 2017. Július 26. - 22:19:13 » |
|
Sziasztok! Járt már valaki úgy, hogy elfüstölt az elektromos tükörállító kapcsolója? Beindítás után beállítottam mindkét tükröt, kiálltam a garázsból és elkezdett füstölni a kapcsoló. Lehúztam a csatlakozót, majd megnéztem a biztosítékot, teljesen ép. Szétszedtem a kapcsolót, a műanyag mechanikus részek sértetlenek, csak a NYÁK-on van kormolódás (kép mellékelve). Mitől lehet ez?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2017. Július 27. - 20:59:01 írta Levi75 »
|
Naplózva
|
|
|
|
ladlac
|
|
« Hozzászólás #1678 Dátum: 2017. Július 27. - 15:11:13 » |
|
Sziasztok! Járt már valaki úgy, hogy elfüstölt az elektromos tükörállító kapcsolója? Beindítás után beállítottam mindkét tükröt, kiálltam a garázsból és elkezdett füstölni a kapcsoló. Lehúztam a csatlakozót, majd megnéztem a biztosítékot, teljesen ép. Szétszedtem a kapcsolót, a műanyag mechanikus részek sértetlenek, csak a NYÁK-on van kormolódás (kép mellékelve, legalábbis próbáltam). Mitől lehet ez?
Szerintem vizet kapott a tükörben a motor valahol és ettől az állító kapcsoló nyák-ja elfüstölt. Van egy tartalékom, ha kell esetleg.
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
Levi75
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 311
SW Elite ACC 2,0d
|
|
« Hozzászólás #1679 Dátum: 2017. Július 27. - 21:08:21 » |
|
Sziasztok! Járt már valaki úgy, hogy elfüstölt az elektromos tükörállító kapcsolója? Beindítás után beállítottam mindkét tükröt, kiálltam a garázsból és elkezdett füstölni a kapcsoló. Lehúztam a csatlakozót, majd megnéztem a biztosítékot, teljesen ép. Szétszedtem a kapcsolót, a műanyag mechanikus részek sértetlenek, csak a NYÁK-on van kormolódás (kép mellékelve, legalábbis próbáltam). Mitől lehet ez?
Szerintem vizet kapott a tükörben a motor valahol és ettől az állító kapcsoló nyák-ja elfüstölt. Van egy tartalékom, ha kell esetleg. Tényleg van ilyenből tartalékod??? Mennyibe kerülne?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|