Nemrég vettem egy komfortindex modult. No ma beszerelődött. Aki nem ismerné, ez azt tudja, hogy egy pöccintésre hármat villan az index, a kar beakasztása nélkül. Hogy ez helyes, vagy sem, meg mit mond a kresz a villantások számáról, nem érdekel, ha édesanyám Fordját hajtom, utána mindig hiányzik ez a funkció.
Ha valakit érdekel a beszerelése:
- mivel az elakadásjelzőnél nem tudtam kisilabizálni hogy melyik kábel mi, így az indexkarhoz kötöttem be, ahol könnyen kimérhető, hogy mi micsoda (a csat egyik oldalán 3 láb vn, abból a középső a közös, a két szélső a jobb-bal, esetünkben mindegy melyik melyik).
- tápot az alsó szivargyújtótól hoztam, mert más is van oda kötve, meg amúgy is volt ott dolgom.
- magát a modult a képen látható helyre, a fényerő és lámpamagasság állító mellé-mögé telepítettem, ott ragasztópisztollyal rögzítettem (megken, felnyom). Elég masszívan áll, mivel rugalmas az anyag, zörögni sem fog, és remélhetőleg a rezgést is bírni fogja.
- mindehhez kb. mindent szét kellett bontani a műszerfalon, de ettől nem kell zavarba jönni, ha ésszel él az ember, meg nem hagyja el a lemez rugócskákat, tökéletesen össze is lehet rakni.
Ha lenyomom a kart, és megtartom az első villanásig, akkor egyet villan. Ha gyorsan el is engedem, akkor hármat. Ha hosszan tartom, akkor nyilván annyit ameddig tartom, utána abbahagyja. Természetesen beakasztani továbbra is lehet.
Illetve ugyanezeket tudja az elakadásjelző/köszönő gombbal is.