Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #1320 Dátum: 2013. Június 28. - 20:06:48 » |
|
Én mikor felvillan az alacsony üzemanyagszintjelző lámpa (nálam akkor kb.10 liter van a tankban) tankolok 5e-ért. Így 22-23 liter és 10 liter közt van mindig a tankban. Évente egyszer teletankolok és úgy 40 litert kiautózok belőle egy hosszabb út alkalmával.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013. Június 28. - 20:16:25 írta Jani »
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
hawer
|
|
« Hozzászólás #1321 Dátum: 2013. Június 28. - 20:38:15 » |
|
Én meg mindig tartok benne legalább negyed tank benzint, mert sosem lehet tudni a gázrendszer is elromolhat, és akkor jól jöhet a benzin. Pár tank gáz elhasználása után meg 100-150 km-t megteszek benzinnel és utántöltöm friss üzemanyaggal.
|
|
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
szediati
|
|
« Hozzászólás #1322 Dátum: 2013. Június 28. - 20:39:11 » |
|
hát ez az üres tank engem nem fenyeget mert mindig fullra tankolok és kb 400 km enként megint tele
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Tomy61
|
|
« Hozzászólás #1323 Dátum: 2013. Június 28. - 21:09:59 » |
|
hát ez az üres tank engem nem fenyeget mert mindig fullra tankolok és kb 400 km enként megint tele
Ez esetben pláne nem értem az ingerenciádat a tank-szivattyú tisztítás ügyében. 30000km-ként cserélni az üzemanyag szűrőt és kész. Amikor leveszed, befogod a két csőcsonkot rajta, jó alaposan megrázod, a bemenő oldalon pedig egy tiszta edénybe kiöntöd belőlea maradék benyát. Ha ez nem üledékes, sötétszürke szutykos, nem lesz baj. Ez esetben kár aggódni, ha tönkre akar menni a szivattyúd, tönkre is fog, mindegy, hogy mit csinálsz. Ha jó retkes a kieresztett benzin, nos akkor lehet gyűjteni új szivattyúra és tank tisztításra. Remélem kimerítő választ kaptál és sikeresen elrontottam a "játékodat". De te döntesz, hogy érdemes e egy amúgy jól működő szerkezetet esetlegesen tönkretenni a tapasztalat hiányából kifolyólag. Végezetül egy -már közhelynek számító- megjegyzés: Az okos ember a más kárából tanul, a buta a sajátjából se. Ne akarjál az utóbbiak csapatába tartozni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jamon Serrano
|
|
« Hozzászólás #1324 Dátum: 2013. Június 29. - 08:47:20 » |
|
hát ez az üres tank engem nem fenyeget mert mindig fullra tankolok és kb 400 km enként megint tele
Ez esetben pláne nem értem az ingerenciádat a tank-szivattyú tisztítás ügyében. 30000km-ként cserélni az üzemanyag szűrőt és kész. Amikor leveszed, befogod a két csőcsonkot rajta, jó alaposan megrázod, a bemenő oldalon pedig egy tiszta edénybe kiöntöd belőlea maradék benyát. Ha ez nem üledékes, sötétszürke szutykos, nem lesz baj. Ez esetben kár aggódni, ha tönkre akar menni a szivattyúd, tönkre is fog, mindegy, hogy mit csinálsz. Ha jó retkes a kieresztett benzin, nos akkor lehet gyűjteni új szivattyúra és tank tisztításra. Remélem kimerítő választ kaptál és sikeresen elrontottam a "játékodat". De te döntesz, hogy érdemes e egy amúgy jól működő szerkezetet esetlegesen tönkretenni a tapasztalat hiányából kifolyólag. Végezetül egy -már közhelynek számító- megjegyzés: Az okos ember a más kárából tanul, a buta a sajátjából se. Ne akarjál az utóbbiak csapatába tartozni. Tanktiszttítást hol lehet csináltatni? Ki kell venni hozzá a tankot?
|
|
|
Naplózva
|
Nubira3 - 1.6 - SX - Sedan - Zavoli LPG
|
|
|
Tomy61
|
|
« Hozzászólás #1325 Dátum: 2013. Június 29. - 10:38:43 » |
|
hát ez az üres tank engem nem fenyeget mert mindig fullra tankolok és kb 400 km enként megint tele
Ez esetben pláne nem értem az ingerenciádat a tank-szivattyú tisztítás ügyében. 30000km-ként cserélni az üzemanyag szűrőt és kész. Amikor leveszed, befogod a két csőcsonkot rajta, jó alaposan megrázod, a bemenő oldalon pedig egy tiszta edénybe kiöntöd belőlea maradék benyát. Ha ez nem üledékes, sötétszürke szutykos, nem lesz baj. Ez esetben kár aggódni, ha tönkre akar menni a szivattyúd, tönkre is fog, mindegy, hogy mit csinálsz. Ha jó retkes a kieresztett benzin, nos akkor lehet gyűjteni új szivattyúra és tank tisztításra. Remélem kimerítő választ kaptál és sikeresen elrontottam a "játékodat". De te döntesz, hogy érdemes e egy amúgy jól működő szerkezetet esetlegesen tönkretenni a tapasztalat hiányából kifolyólag. Végezetül egy -már közhelynek számító- megjegyzés: Az okos ember a más kárából tanul, a buta a sajátjából se. Ne akarjál az utóbbiak csapatába tartozni. Tanktiszttítást hol lehet csináltatni? Ki kell venni hozzá a tankot? Igen, célszerű. Bármelyik autószerelő műhely (elvileg) meg tudja tenni. De miért is kérdezed?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jamon Serrano
|
|
« Hozzászólás #1326 Dátum: 2013. Június 29. - 17:53:45 » |
|
hát ez az üres tank engem nem fenyeget mert mindig fullra tankolok és kb 400 km enként megint tele
Ez esetben pláne nem értem az ingerenciádat a tank-szivattyú tisztítás ügyében. 30000km-ként cserélni az üzemanyag szűrőt és kész. Amikor leveszed, befogod a két csőcsonkot rajta, jó alaposan megrázod, a bemenő oldalon pedig egy tiszta edénybe kiöntöd belőlea maradék benyát. Ha ez nem üledékes, sötétszürke szutykos, nem lesz baj. Ez esetben kár aggódni, ha tönkre akar menni a szivattyúd, tönkre is fog, mindegy, hogy mit csinálsz. Ha jó retkes a kieresztett benzin, nos akkor lehet gyűjteni új szivattyúra és tank tisztításra. Remélem kimerítő választ kaptál és sikeresen elrontottam a "játékodat". De te döntesz, hogy érdemes e egy amúgy jól működő szerkezetet esetlegesen tönkretenni a tapasztalat hiányából kifolyólag. Végezetül egy -már közhelynek számító- megjegyzés: Az okos ember a más kárából tanul, a buta a sajátjából se. Ne akarjál az utóbbiak csapatába tartozni. Tanktiszttítást hol lehet csináltatni? Ki kell venni hozzá a tankot? Igen, célszerű. Bármelyik autószerelő műhely (elvileg) meg tudja tenni. De miért is kérdezed? Nem szeretnék off-topicolni, de nekem is gázos az autóm és kb 30E km-enként dobom ki az AC-t. Mióta lehet külön AC-szűrőt venni azóta folyton cseréltetem, mert bekoszolódik és elkezd dadogni az autó benzinüzemben. A csere edddig mindig segített, de az az érzésem, hogy egyszerűbb lenne egy alapos tanktisztítás, mint félévente szűrőcsere. Amúgy szinte mindig teletankkal járok és használom a benzin üzemet is 1000 km-ként kb 100 km-t.
|
|
|
Naplózva
|
Nubira3 - 1.6 - SX - Sedan - Zavoli LPG
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #1327 Dátum: 2013. Június 29. - 18:23:00 » |
|
hát ez az üres tank engem nem fenyeget mert mindig fullra tankolok és kb 400 km enként megint tele
Ez esetben pláne nem értem az ingerenciádat a tank-szivattyú tisztítás ügyében. 30000km-ként cserélni az üzemanyag szűrőt és kész. Amikor leveszed, befogod a két csőcsonkot rajta, jó alaposan megrázod, a bemenő oldalon pedig egy tiszta edénybe kiöntöd belőlea maradék benyát. Ha ez nem üledékes, sötétszürke szutykos, nem lesz baj. Ez esetben kár aggódni, ha tönkre akar menni a szivattyúd, tönkre is fog, mindegy, hogy mit csinálsz. Ha jó retkes a kieresztett benzin, nos akkor lehet gyűjteni új szivattyúra és tank tisztításra. Remélem kimerítő választ kaptál és sikeresen elrontottam a "játékodat". De te döntesz, hogy érdemes e egy amúgy jól működő szerkezetet esetlegesen tönkretenni a tapasztalat hiányából kifolyólag. Végezetül egy -már közhelynek számító- megjegyzés: Az okos ember a más kárából tanul, a buta a sajátjából se. Ne akarjál az utóbbiak csapatába tartozni. Tanktiszttítást hol lehet csináltatni? Ki kell venni hozzá a tankot? Igen, célszerű. Bármelyik autószerelő műhely (elvileg) meg tudja tenni. De miért is kérdezed? Nem szeretnék off-topicolni, de nekem is gázos az autóm és kb 30E km-enként dobom ki az AC-t. Mióta lehet külön AC-szűrőt venni azóta folyton cseréltetem, mert bekoszolódik és elkezd dadogni az autó benzinüzemben. A csere edddig mindig segített, de az az érzésem, hogy egyszerűbb lenne egy alapos tanktisztítás, mint félévente szűrőcsere. Amúgy szinte mindig teletankkal járok és használom a benzin üzemet is 1000 km-ként kb 100 km-t. az a gond,hogy a hiba nincs megszűntetve/koszos tank/
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
Tomy61
|
|
« Hozzászólás #1328 Dátum: 2013. Június 29. - 21:12:37 » |
|
hát ez az üres tank engem nem fenyeget mert mindig fullra tankolok és kb 400 km enként megint tele
Ez esetben pláne nem értem az ingerenciádat a tank-szivattyú tisztítás ügyében. 30000km-ként cserélni az üzemanyag szűrőt és kész. Amikor leveszed, befogod a két csőcsonkot rajta, jó alaposan megrázod, a bemenő oldalon pedig egy tiszta edénybe kiöntöd belőlea maradék benyát. Ha ez nem üledékes, sötétszürke szutykos, nem lesz baj. Ez esetben kár aggódni, ha tönkre akar menni a szivattyúd, tönkre is fog, mindegy, hogy mit csinálsz. Ha jó retkes a kieresztett benzin, nos akkor lehet gyűjteni új szivattyúra és tank tisztításra. Remélem kimerítő választ kaptál és sikeresen elrontottam a "játékodat". De te döntesz, hogy érdemes e egy amúgy jól működő szerkezetet esetlegesen tönkretenni a tapasztalat hiányából kifolyólag. Végezetül egy -már közhelynek számító- megjegyzés: Az okos ember a más kárából tanul, a buta a sajátjából se. Ne akarjál az utóbbiak csapatába tartozni. Tanktiszttítást hol lehet csináltatni? Ki kell venni hozzá a tankot? Igen, célszerű. Bármelyik autószerelő műhely (elvileg) meg tudja tenni. De miért is kérdezed? Nem szeretnék off-topicolni, de nekem is gázos az autóm és kb 30E km-enként dobom ki az AC-t. Mióta lehet külön AC-szűrőt venni azóta folyton cseréltetem, mert bekoszolódik és elkezd dadogni az autó benzinüzemben. A csere edddig mindig segített, de az az érzésem, hogy egyszerűbb lenne egy alapos tanktisztítás, mint félévente szűrőcsere. Amúgy szinte mindig teletankkal járok és használom a benzin üzemet is 1000 km-ként kb 100 km-t. az a gond,hogy a hiba nincs megszűntetve/koszos tank/ Egyetértek! Csak "tüneti kezelés" történik. Számos ellenőrizni való van ilyenkor. A "kosz" valahogy bekerül a tankba, nem ott "terem". Azt már nem is merem írni, hogy mi van akkor, ha nem a piszok teszi tönkre. Lehetne boncolgatni azt is, hogy konkrétan mit jelent: tönkremegy az Ac? Ez miben nyilvánul meg? Tovább megyek, üzemanyag szivattyú cserénél előírás a tank tisztítása, üzemanyag szűrő csere, üzemanyag csövek tisztítása, közös üzemanyag "híd" tisztítása, befecskendezők ellenőrzése, tisztítása, a bennük levő szűrő cseréje (a többségben van). Ezek után lehet elvárni az üzemanyag rendszer mechanikailag hibátlan működését. Még egy fontos dolog. Lehet bagatellizálni az autón elvégzendő munkákat, de tudomásul kell venni, hogy minden munkálatnak van egy technológiai menete. Amennyiben ezek közül kimarad bármelyik "tétel", úgy sikertelen lesz a beavatkozás. Lehet, hogy nem azonnal, csak később. Ilyenkor jön a "segítőkész tanácsadók", szerelők, barátok és persze az autó szapulása. Azt gondoljátok jó néhányan, hogy kiokítok, meg goromba, kötözködő bunkó vagyok. Nagy dolog, ha ez boldoggá teszi őket, hát legyen. Tudomásul kell venni, az autó veszélyes üzem! Tapasztalat és tudás nélkül a látszólag legapróbb javítási hiba is tragédiához vezethet, de legalább is jelentős anyagi kárhoz. A másik topicban olvastam: az övé. azt csinál, amit akar. A leghatározottabban tiltakozom ez ellen!!! Értem én a pénzügyi vonzatát, azt is megértem, hogy néhány kollégám meglévő tudásán felüli feladatot igyekszik megoldani. Sajnos ez van, mindenki mindenhez nem érthet, csak ezt nehéz beismerni. Pedig ez a tisztességes hozzáállás, amelyik ügyfél ezt a szemére veti, nos azzal nincs mit kezdeni. Gondoljátok át a leírtakat!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
peti1972
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 5
|
|
« Hozzászólás #1329 Dátum: 2013. Június 30. - 16:02:07 » |
|
Sziasztok,
Egy kis segítséget szeretnék kérni.Egy sedan 2006.05.havi 1,6-os vasam van és tegnap a kilóméteszámláló, és a kilóméter óra leállt .Egyik pillanatról a másikra, utána a benzinműszer és a vízhőfok műszer kezdett el "mozogni" egy bizonyos sávon belül, néha tele a tank néha 3/4-ig van, néha megfelelő az üzemi hófok néha alatta van. A fordulatszámmérő hibátlan. Tapasztalt valaki ilyet? Műszeregység probléma lehet? A segítséget köszönöm
peti
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladlac
|
|
« Hozzászólás #1330 Dátum: 2013. Június 30. - 17:05:03 » |
|
Sziasztok,
Egy kis segítséget szeretnék kérni.Egy sedan 2006.05.havi 1,6-os vasam van és tegnap a kilóméteszámláló, és a kilóméter óra leállt .Egyik pillanatról a másikra, utána a benzinműszer és a vízhőfok műszer kezdett el "mozogni" egy bizonyos sávon belül, néha tele a tank néha 3/4-ig van, néha megfelelő az üzemi hófok néha alatta van. A fordulatszámmérő hibátlan. Tapasztalt valaki ilyet? Műszeregység probléma lehet? A segítséget köszönöm
peti
Motornál testkábel kontakt ok? Valami ilyen bibi lesz, nem műszeregység hiba. Nem Lacsinál, de Nekem is volt már ilyen problémám...
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #1331 Dátum: 2013. Június 30. - 17:13:15 » |
|
Sziasztok,
Egy kis segítséget szeretnék kérni.Egy sedan 2006.05.havi 1,6-os vasam van és tegnap a kilóméteszámláló, és a kilóméter óra leállt .Egyik pillanatról a másikra, utána a benzinműszer és a vízhőfok műszer kezdett el "mozogni" egy bizonyos sávon belül, néha tele a tank néha 3/4-ig van, néha megfelelő az üzemi hófok néha alatta van. A fordulatszámmérő hibátlan. Tapasztalt valaki ilyet? Műszeregység probléma lehet? A segítséget köszönöm
peti
Motornál testkábel kontakt ok? Valami ilyen bibi lesz, nem műszeregység hiba. Nem Lacsinál, de Nekem is volt már ilyen problémám... nem motortest nincs hozzá köze vagy csatlakozóhiba vagy kábelhiba mivel a motorvezérlőtől megy a jel a műszerhez
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
Jamon Serrano
|
|
« Hozzászólás #1332 Dátum: 2013. Június 30. - 18:16:37 » |
|
hát ez az üres tank engem nem fenyeget mert mindig fullra tankolok és kb 400 km enként megint tele
Ez esetben pláne nem értem az ingerenciádat a tank-szivattyú tisztítás ügyében. 30000km-ként cserélni az üzemanyag szűrőt és kész. Amikor leveszed, befogod a két csőcsonkot rajta, jó alaposan megrázod, a bemenő oldalon pedig egy tiszta edénybe kiöntöd belőlea maradék benyát. Ha ez nem üledékes, sötétszürke szutykos, nem lesz baj. Ez esetben kár aggódni, ha tönkre akar menni a szivattyúd, tönkre is fog, mindegy, hogy mit csinálsz. Ha jó retkes a kieresztett benzin, nos akkor lehet gyűjteni új szivattyúra és tank tisztításra. Remélem kimerítő választ kaptál és sikeresen elrontottam a "játékodat". De te döntesz, hogy érdemes e egy amúgy jól működő szerkezetet esetlegesen tönkretenni a tapasztalat hiányából kifolyólag. Végezetül egy -már közhelynek számító- megjegyzés: Az okos ember a más kárából tanul, a buta a sajátjából se. Ne akarjál az utóbbiak csapatába tartozni. Tanktiszttítást hol lehet csináltatni? Ki kell venni hozzá a tankot? Igen, célszerű. Bármelyik autószerelő műhely (elvileg) meg tudja tenni. De miért is kérdezed? Nem szeretnék off-topicolni, de nekem is gázos az autóm és kb 30E km-enként dobom ki az AC-t. Mióta lehet külön AC-szűrőt venni azóta folyton cseréltetem, mert bekoszolódik és elkezd dadogni az autó benzinüzemben. A csere edddig mindig segített, de az az érzésem, hogy egyszerűbb lenne egy alapos tanktisztítás, mint félévente szűrőcsere. Amúgy szinte mindig teletankkal járok és használom a benzin üzemet is 1000 km-ként kb 100 km-t. az a gond,hogy a hiba nincs megszűntetve/koszos tank/ Egyetértek! Csak "tüneti kezelés" történik. Számos ellenőrizni való van ilyenkor. A "kosz" valahogy bekerül a tankba, nem ott "terem". Azt már nem is merem írni, hogy mi van akkor, ha nem a piszok teszi tönkre. Lehetne boncolgatni azt is, hogy konkrétan mit jelent: tönkremegy az Ac? Ez miben nyilvánul meg? Tovább megyek, üzemanyag szivattyú cserénél előírás a tank tisztítása, üzemanyag szűrő csere, üzemanyag csövek tisztítása, közös üzemanyag "híd" tisztítása, befecskendezők ellenőrzése, tisztítása, a bennük levő szűrő cseréje (a többségben van). Ezek után lehet elvárni az üzemanyag rendszer mechanikailag hibátlan működését. Még egy fontos dolog. Lehet bagatellizálni az autón elvégzendő munkákat, de tudomásul kell venni, hogy minden munkálatnak van egy technológiai menete. Amennyiben ezek közül kimarad bármelyik "tétel", úgy sikertelen lesz a beavatkozás. Lehet, hogy nem azonnal, csak később. Ilyenkor jön a "segítőkész tanácsadók", szerelők, barátok és persze az autó szapulása. Azt gondoljátok jó néhányan, hogy kiokítok, meg goromba, kötözködő bunkó vagyok. Nagy dolog, ha ez boldoggá teszi őket, hát legyen. Tudomásul kell venni, az autó veszélyes üzem! Tapasztalat és tudás nélkül a látszólag legapróbb javítási hiba is tragédiához vezethet, de legalább is jelentős anyagi kárhoz. A másik topicban olvastam: az övé. azt csinál, amit akar. A leghatározottabban tiltakozom ez ellen!!! Értem én a pénzügyi vonzatát, azt is megértem, hogy néhány kollégám meglévő tudásán felüli feladatot igyekszik megoldani. Sajnos ez van, mindenki mindenhez nem érthet, csak ezt nehéz beismerni. Pedig ez a tisztességes hozzáállás, amelyik ügyfél ezt a szemére veti, nos azzal nincs mit kezdeni. Gondoljátok át a leírtakat! Ezért kérdeztem a tanktisztítást.... Nekem eddig még sehol nem ajánlották fel AC cserekor.
|
|
|
Naplózva
|
Nubira3 - 1.6 - SX - Sedan - Zavoli LPG
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #1333 Dátum: 2013. Június 30. - 18:18:24 » |
|
hát ez az üres tank engem nem fenyeget mert mindig fullra tankolok és kb 400 km enként megint tele
Ez esetben pláne nem értem az ingerenciádat a tank-szivattyú tisztítás ügyében. 30000km-ként cserélni az üzemanyag szűrőt és kész. Amikor leveszed, befogod a két csőcsonkot rajta, jó alaposan megrázod, a bemenő oldalon pedig egy tiszta edénybe kiöntöd belőlea maradék benyát. Ha ez nem üledékes, sötétszürke szutykos, nem lesz baj. Ez esetben kár aggódni, ha tönkre akar menni a szivattyúd, tönkre is fog, mindegy, hogy mit csinálsz. Ha jó retkes a kieresztett benzin, nos akkor lehet gyűjteni új szivattyúra és tank tisztításra. Remélem kimerítő választ kaptál és sikeresen elrontottam a "játékodat". De te döntesz, hogy érdemes e egy amúgy jól működő szerkezetet esetlegesen tönkretenni a tapasztalat hiányából kifolyólag. Végezetül egy -már közhelynek számító- megjegyzés: Az okos ember a más kárából tanul, a buta a sajátjából se. Ne akarjál az utóbbiak csapatába tartozni. Tanktiszttítást hol lehet csináltatni? Ki kell venni hozzá a tankot? Igen, célszerű. Bármelyik autószerelő műhely (elvileg) meg tudja tenni. De miért is kérdezed? Nem szeretnék off-topicolni, de nekem is gázos az autóm és kb 30E km-enként dobom ki az AC-t. Mióta lehet külön AC-szűrőt venni azóta folyton cseréltetem, mert bekoszolódik és elkezd dadogni az autó benzinüzemben. A csere edddig mindig segített, de az az érzésem, hogy egyszerűbb lenne egy alapos tanktisztítás, mint félévente szűrőcsere. Amúgy szinte mindig teletankkal járok és használom a benzin üzemet is 1000 km-ként kb 100 km-t. az a gond,hogy a hiba nincs megszűntetve/koszos tank/ Egyetértek! Csak "tüneti kezelés" történik. Számos ellenőrizni való van ilyenkor. A "kosz" valahogy bekerül a tankba, nem ott "terem". Azt már nem is merem írni, hogy mi van akkor, ha nem a piszok teszi tönkre. Lehetne boncolgatni azt is, hogy konkrétan mit jelent: tönkremegy az Ac? Ez miben nyilvánul meg? Tovább megyek, üzemanyag szivattyú cserénél előírás a tank tisztítása, üzemanyag szűrő csere, üzemanyag csövek tisztítása, közös üzemanyag "híd" tisztítása, befecskendezők ellenőrzése, tisztítása, a bennük levő szűrő cseréje (a többségben van). Ezek után lehet elvárni az üzemanyag rendszer mechanikailag hibátlan működését. Még egy fontos dolog. Lehet bagatellizálni az autón elvégzendő munkákat, de tudomásul kell venni, hogy minden munkálatnak van egy technológiai menete. Amennyiben ezek közül kimarad bármelyik "tétel", úgy sikertelen lesz a beavatkozás. Lehet, hogy nem azonnal, csak később. Ilyenkor jön a "segítőkész tanácsadók", szerelők, barátok és persze az autó szapulása. Azt gondoljátok jó néhányan, hogy kiokítok, meg goromba, kötözködő bunkó vagyok. Nagy dolog, ha ez boldoggá teszi őket, hát legyen. Tudomásul kell venni, az autó veszélyes üzem! Tapasztalat és tudás nélkül a látszólag legapróbb javítási hiba is tragédiához vezethet, de legalább is jelentős anyagi kárhoz. A másik topicban olvastam: az övé. azt csinál, amit akar. A leghatározottabban tiltakozom ez ellen!!! Értem én a pénzügyi vonzatát, azt is megértem, hogy néhány kollégám meglévő tudásán felüli feladatot igyekszik megoldani. Sajnos ez van, mindenki mindenhez nem érthet, csak ezt nehéz beismerni. Pedig ez a tisztességes hozzáállás, amelyik ügyfél ezt a szemére veti, nos azzal nincs mit kezdeni. Gondoljátok át a leírtakat! Ezért kérdeztem a tanktisztítást.... Nekem eddig még sehol nem ajánlották fel AC cserekor. ezért mondom,hogy van autószerelő és alkatrészcserélő sajnos az utóbbiból van több..
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
Tomy61
|
|
« Hozzászólás #1334 Dátum: 2013. Június 30. - 18:43:06 » |
|
Így van, és ez baj. Nekem is vannak vitáim ez ügyben gyakran. A szomorú, hogy leggyakrabban nem az ügyféllel. Őket igen gyorsan meggyőzöm, addig semmi nem történik az autójával, míg a saját szemével nem látja a problémát. Ha elzárkózik az előírt technológiától, közlöm, hogy ebben az esetben nem vállalom a javítást. Nem tartozik semmivel és megköszönjük a türelmét. Ennyi. Ezzel együtt értem és megértem a gondodat. Ezért kérlek, Te is értsd meg az álláspontomat, még ha "keménykedésnek" és kioktatásnak is tűnik. Próbálok tenni a "csereszerelő" jelenség ellen, sajnos igen csekély sikerrel.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|