Lacetti klub fórum
2024. December 14. - 08:54:44 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 87 88 [89] 90 91 ... 115   Le
 
Szerző Téma: Egyéb (elektromos) hibák  (Megtekintve 433153 alkalommal)
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #1320 Dátum: 2013. Június 28. - 20:06:48 »

Én mikor felvillan az alacsony üzemanyagszintjelző lámpa (nálam akkor kb.10 liter van a tankban) tankolok 5e-ért. Így 22-23 liter és 10 liter közt van mindig a tankban. Évente egyszer teletankolok és úgy 40 litert kiautózok belőle egy hosszabb út alkalmával.
« Utoljára szerkesztve: 2013. Június 28. - 20:16:25 írta Jani » Naplózva


LPG
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #1321 Dátum: 2013. Június 28. - 20:38:15 »

Én meg mindig tartok benne legalább negyed tank benzint, mert sosem lehet tudni a gázrendszer is elromolhat, és akkor jól jöhet a benzin.  Kacsint
Pár tank gáz elhasználása után meg 100-150 km-t megteszek benzinnel és utántöltöm friss üzemanyaggal.
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #1322 Dátum: 2013. Június 28. - 20:39:11 »

hát ez az üres tank engem nem fenyeget mert mindig fullra tankolok és kb 400 km enként megint tele
Naplózva
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #1323 Dátum: 2013. Június 28. - 21:09:59 »

hát ez az üres tank engem nem fenyeget mert mindig fullra tankolok és kb 400 km enként megint tele
Ez esetben pláne nem értem az ingerenciádat a tank-szivattyú tisztítás ügyében. 30000km-ként cserélni az üzemanyag szűrőt és kész. Amikor leveszed, befogod a két csőcsonkot rajta, jó alaposan megrázod, a bemenő oldalon pedig egy tiszta edénybe kiöntöd belőlea maradék benyát. Ha ez nem üledékes, sötétszürke szutykos, nem lesz baj. Ez esetben kár aggódni, ha tönkre akar menni a szivattyúd, tönkre is fog, mindegy, hogy mit csinálsz. Ha jó retkes a kieresztett benzin, nos akkor lehet gyűjteni új szivattyúra és tank tisztításra. Remélem kimerítő választ kaptál és sikeresen elrontottam a "játékodat".  De te döntesz, hogy érdemes e egy amúgy jól működő szerkezetet esetlegesen tönkretenni a tapasztalat hiányából kifolyólag.
Végezetül egy -már közhelynek számító- megjegyzés: Az okos ember a más kárából tanul, a buta a sajátjából se.
Ne akarjál az utóbbiak csapatába tartozni.
Naplózva
Jamon Serrano
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 135



« Hozzászólás #1324 Dátum: 2013. Június 29. - 08:47:20 »

hát ez az üres tank engem nem fenyeget mert mindig fullra tankolok és kb 400 km enként megint tele
Ez esetben pláne nem értem az ingerenciádat a tank-szivattyú tisztítás ügyében. 30000km-ként cserélni az üzemanyag szűrőt és kész. Amikor leveszed, befogod a két csőcsonkot rajta, jó alaposan megrázod, a bemenő oldalon pedig egy tiszta edénybe kiöntöd belőlea maradék benyát. Ha ez nem üledékes, sötétszürke szutykos, nem lesz baj. Ez esetben kár aggódni, ha tönkre akar menni a szivattyúd, tönkre is fog, mindegy, hogy mit csinálsz. Ha jó retkes a kieresztett benzin, nos akkor lehet gyűjteni új szivattyúra és tank tisztításra. Remélem kimerítő választ kaptál és sikeresen elrontottam a "játékodat".  De te döntesz, hogy érdemes e egy amúgy jól működő szerkezetet esetlegesen tönkretenni a tapasztalat hiányából kifolyólag.
Végezetül egy -már közhelynek számító- megjegyzés: Az okos ember a más kárából tanul, a buta a sajátjából se.
Ne akarjál az utóbbiak csapatába tartozni.
Tanktiszttítást hol lehet csináltatni? Ki kell venni hozzá a tankot?
Naplózva

Nubira3 - 1.6 - SX - Sedan - Zavoli LPG
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #1325 Dátum: 2013. Június 29. - 10:38:43 »

hát ez az üres tank engem nem fenyeget mert mindig fullra tankolok és kb 400 km enként megint tele
Ez esetben pláne nem értem az ingerenciádat a tank-szivattyú tisztítás ügyében. 30000km-ként cserélni az üzemanyag szűrőt és kész. Amikor leveszed, befogod a két csőcsonkot rajta, jó alaposan megrázod, a bemenő oldalon pedig egy tiszta edénybe kiöntöd belőlea maradék benyát. Ha ez nem üledékes, sötétszürke szutykos, nem lesz baj. Ez esetben kár aggódni, ha tönkre akar menni a szivattyúd, tönkre is fog, mindegy, hogy mit csinálsz. Ha jó retkes a kieresztett benzin, nos akkor lehet gyűjteni új szivattyúra és tank tisztításra. Remélem kimerítő választ kaptál és sikeresen elrontottam a "játékodat".  De te döntesz, hogy érdemes e egy amúgy jól működő szerkezetet esetlegesen tönkretenni a tapasztalat hiányából kifolyólag.
Végezetül egy -már közhelynek számító- megjegyzés: Az okos ember a más kárából tanul, a buta a sajátjából se.
Ne akarjál az utóbbiak csapatába tartozni.
Tanktiszttítást hol lehet csináltatni? Ki kell venni hozzá a tankot?
Igen, célszerű. Bármelyik autószerelő műhely  (elvileg) meg tudja tenni. De miért is kérdezed?
Naplózva
Jamon Serrano
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 135



« Hozzászólás #1326 Dátum: 2013. Június 29. - 17:53:45 »

hát ez az üres tank engem nem fenyeget mert mindig fullra tankolok és kb 400 km enként megint tele
Ez esetben pláne nem értem az ingerenciádat a tank-szivattyú tisztítás ügyében. 30000km-ként cserélni az üzemanyag szűrőt és kész. Amikor leveszed, befogod a két csőcsonkot rajta, jó alaposan megrázod, a bemenő oldalon pedig egy tiszta edénybe kiöntöd belőlea maradék benyát. Ha ez nem üledékes, sötétszürke szutykos, nem lesz baj. Ez esetben kár aggódni, ha tönkre akar menni a szivattyúd, tönkre is fog, mindegy, hogy mit csinálsz. Ha jó retkes a kieresztett benzin, nos akkor lehet gyűjteni új szivattyúra és tank tisztításra. Remélem kimerítő választ kaptál és sikeresen elrontottam a "játékodat".  De te döntesz, hogy érdemes e egy amúgy jól működő szerkezetet esetlegesen tönkretenni a tapasztalat hiányából kifolyólag.
Végezetül egy -már közhelynek számító- megjegyzés: Az okos ember a más kárából tanul, a buta a sajátjából se.
Ne akarjál az utóbbiak csapatába tartozni.
Tanktiszttítást hol lehet csináltatni? Ki kell venni hozzá a tankot?
Igen, célszerű. Bármelyik autószerelő műhely  (elvileg) meg tudja tenni. De miért is kérdezed?
Nem szeretnék off-topicolni, de nekem is gázos az autóm és kb 30E km-enként dobom ki az AC-t. Mióta lehet külön AC-szűrőt venni azóta folyton cseréltetem, mert bekoszolódik és elkezd dadogni az autó benzinüzemben. A csere edddig mindig segített, de az az érzésem, hogy egyszerűbb lenne egy alapos tanktisztítás, mint félévente szűrőcsere. Amúgy szinte mindig teletankkal járok és használom a benzin üzemet is 1000 km-ként kb 100 km-t.
Naplózva

Nubira3 - 1.6 - SX - Sedan - Zavoli LPG
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1327 Dátum: 2013. Június 29. - 18:23:00 »

hát ez az üres tank engem nem fenyeget mert mindig fullra tankolok és kb 400 km enként megint tele
Ez esetben pláne nem értem az ingerenciádat a tank-szivattyú tisztítás ügyében. 30000km-ként cserélni az üzemanyag szűrőt és kész. Amikor leveszed, befogod a két csőcsonkot rajta, jó alaposan megrázod, a bemenő oldalon pedig egy tiszta edénybe kiöntöd belőlea maradék benyát. Ha ez nem üledékes, sötétszürke szutykos, nem lesz baj. Ez esetben kár aggódni, ha tönkre akar menni a szivattyúd, tönkre is fog, mindegy, hogy mit csinálsz. Ha jó retkes a kieresztett benzin, nos akkor lehet gyűjteni új szivattyúra és tank tisztításra. Remélem kimerítő választ kaptál és sikeresen elrontottam a "játékodat".  De te döntesz, hogy érdemes e egy amúgy jól működő szerkezetet esetlegesen tönkretenni a tapasztalat hiányából kifolyólag.
Végezetül egy -már közhelynek számító- megjegyzés: Az okos ember a más kárából tanul, a buta a sajátjából se.
Ne akarjál az utóbbiak csapatába tartozni.
Tanktiszttítást hol lehet csináltatni? Ki kell venni hozzá a tankot?
Igen, célszerű. Bármelyik autószerelő műhely  (elvileg) meg tudja tenni. De miért is kérdezed?
Nem szeretnék off-topicolni, de nekem is gázos az autóm és kb 30E km-enként dobom ki az AC-t. Mióta lehet külön AC-szűrőt venni azóta folyton cseréltetem, mert bekoszolódik és elkezd dadogni az autó benzinüzemben. A csere edddig mindig segített, de az az érzésem, hogy egyszerűbb lenne egy alapos tanktisztítás, mint félévente szűrőcsere. Amúgy szinte mindig teletankkal járok és használom a benzin üzemet is 1000 km-ként kb 100 km-t.

az a gond,hogy a hiba nincs megszűntetve/koszos tank/
Naplózva

70/4334431
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #1328 Dátum: 2013. Június 29. - 21:12:37 »

hát ez az üres tank engem nem fenyeget mert mindig fullra tankolok és kb 400 km enként megint tele
Ez esetben pláne nem értem az ingerenciádat a tank-szivattyú tisztítás ügyében. 30000km-ként cserélni az üzemanyag szűrőt és kész. Amikor leveszed, befogod a két csőcsonkot rajta, jó alaposan megrázod, a bemenő oldalon pedig egy tiszta edénybe kiöntöd belőlea maradék benyát. Ha ez nem üledékes, sötétszürke szutykos, nem lesz baj. Ez esetben kár aggódni, ha tönkre akar menni a szivattyúd, tönkre is fog, mindegy, hogy mit csinálsz. Ha jó retkes a kieresztett benzin, nos akkor lehet gyűjteni új szivattyúra és tank tisztításra. Remélem kimerítő választ kaptál és sikeresen elrontottam a "játékodat".  De te döntesz, hogy érdemes e egy amúgy jól működő szerkezetet esetlegesen tönkretenni a tapasztalat hiányából kifolyólag.
Végezetül egy -már közhelynek számító- megjegyzés: Az okos ember a más kárából tanul, a buta a sajátjából se.
Ne akarjál az utóbbiak csapatába tartozni.
Tanktiszttítást hol lehet csináltatni? Ki kell venni hozzá a tankot?
Igen, célszerű. Bármelyik autószerelő műhely  (elvileg) meg tudja tenni. De miért is kérdezed?
Nem szeretnék off-topicolni, de nekem is gázos az autóm és kb 30E km-enként dobom ki az AC-t. Mióta lehet külön AC-szűrőt venni azóta folyton cseréltetem, mert bekoszolódik és elkezd dadogni az autó benzinüzemben. A csere edddig mindig segített, de az az érzésem, hogy egyszerűbb lenne egy alapos tanktisztítás, mint félévente szűrőcsere. Amúgy szinte mindig teletankkal járok és használom a benzin üzemet is 1000 km-ként kb 100 km-t.

az a gond,hogy a hiba nincs megszűntetve/koszos tank/
Egyetértek! Csak "tüneti kezelés" történik. Számos ellenőrizni való van ilyenkor. A "kosz" valahogy bekerül a tankba, nem ott "terem". Azt már nem is merem írni, hogy mi van akkor, ha nem a piszok teszi tönkre. Lehetne boncolgatni azt is, hogy konkrétan mit jelent: tönkremegy az Ac? Ez miben nyilvánul meg? Tovább megyek, üzemanyag szivattyú cserénél előírás a tank tisztítása, üzemanyag szűrő csere, üzemanyag csövek tisztítása, közös üzemanyag "híd" tisztítása, befecskendezők ellenőrzése, tisztítása, a bennük levő szűrő cseréje (a többségben van). Ezek után lehet elvárni az üzemanyag rendszer mechanikailag hibátlan működését.                                                                                                                                                                                                                                                                                        Még egy fontos dolog.                                                                                                                                                Lehet bagatellizálni az autón elvégzendő munkákat, de tudomásul kell venni, hogy minden munkálatnak van egy technológiai menete. Amennyiben ezek közül kimarad bármelyik "tétel", úgy sikertelen lesz a beavatkozás.  Lehet, hogy nem azonnal, csak később. Ilyenkor jön a "segítőkész tanácsadók", szerelők, barátok és persze az autó szapulása. Azt gondoljátok jó néhányan, hogy kiokítok, meg goromba, kötözködő bunkó vagyok. Nagy dolog, ha ez boldoggá teszi őket, hát legyen. Tudomásul kell venni, az autó veszélyes üzem! Tapasztalat és tudás nélkül a látszólag legapróbb javítási hiba is tragédiához vezethet, de legalább is jelentős anyagi kárhoz.
A másik topicban olvastam: az övé. azt csinál, amit akar. A leghatározottabban tiltakozom ez ellen!!! Értem én a pénzügyi vonzatát, azt is megértem, hogy néhány kollégám meglévő tudásán felüli feladatot igyekszik megoldani. Sajnos ez van, mindenki mindenhez nem érthet, csak ezt nehéz beismerni. Pedig ez a tisztességes hozzáállás, amelyik ügyfél ezt a szemére veti, nos azzal nincs mit kezdeni.

Gondoljátok át a leírtakat!
Naplózva
peti1972
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Hozzászólás #1329 Dátum: 2013. Június 30. - 16:02:07 »

Sziasztok,

Egy kis segítséget szeretnék kérni.Egy sedan 2006.05.havi 1,6-os vasam van és tegnap a kilóméteszámláló, és a kilóméter óra leállt .Egyik pillanatról a másikra, utána a benzinműszer és a vízhőfok műszer kezdett el "mozogni" egy bizonyos sávon belül, néha tele a tank néha 3/4-ig van, néha megfelelő az üzemi hófok néha alatta van.
A fordulatszámmérő hibátlan.
Tapasztalt valaki ilyet? Műszeregység probléma lehet?
A segítséget köszönöm

peti
Naplózva
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #1330 Dátum: 2013. Június 30. - 17:05:03 »

Sziasztok,

Egy kis segítséget szeretnék kérni.Egy sedan 2006.05.havi 1,6-os vasam van és tegnap a kilóméteszámláló, és a kilóméter óra leállt .Egyik pillanatról a másikra, utána a benzinműszer és a vízhőfok műszer kezdett el "mozogni" egy bizonyos sávon belül, néha tele a tank néha 3/4-ig van, néha megfelelő az üzemi hófok néha alatta van.
A fordulatszámmérő hibátlan.
Tapasztalt valaki ilyet? Műszeregység probléma lehet?
A segítséget köszönöm

peti
Motornál testkábel kontakt ok?
Valami ilyen bibi lesz, nem műszeregység hiba.
Nem Lacsinál, de Nekem is volt már ilyen problémám...
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1331 Dátum: 2013. Június 30. - 17:13:15 »

Sziasztok,

Egy kis segítséget szeretnék kérni.Egy sedan 2006.05.havi 1,6-os vasam van és tegnap a kilóméteszámláló, és a kilóméter óra leállt .Egyik pillanatról a másikra, utána a benzinműszer és a vízhőfok műszer kezdett el "mozogni" egy bizonyos sávon belül, néha tele a tank néha 3/4-ig van, néha megfelelő az üzemi hófok néha alatta van.
A fordulatszámmérő hibátlan.
Tapasztalt valaki ilyet? Műszeregység probléma lehet?
A segítséget köszönöm

peti
Motornál testkábel kontakt ok?
Valami ilyen bibi lesz, nem műszeregység hiba.
Nem Lacsinál, de Nekem is volt már ilyen problémám...

nem motortest nincs hozzá köze vagy csatlakozóhiba vagy kábelhiba mivel a motorvezérlőtől megy a jel a műszerhez
Naplózva

70/4334431
Jamon Serrano
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 135



« Hozzászólás #1332 Dátum: 2013. Június 30. - 18:16:37 »

hát ez az üres tank engem nem fenyeget mert mindig fullra tankolok és kb 400 km enként megint tele
Ez esetben pláne nem értem az ingerenciádat a tank-szivattyú tisztítás ügyében. 30000km-ként cserélni az üzemanyag szűrőt és kész. Amikor leveszed, befogod a két csőcsonkot rajta, jó alaposan megrázod, a bemenő oldalon pedig egy tiszta edénybe kiöntöd belőlea maradék benyát. Ha ez nem üledékes, sötétszürke szutykos, nem lesz baj. Ez esetben kár aggódni, ha tönkre akar menni a szivattyúd, tönkre is fog, mindegy, hogy mit csinálsz. Ha jó retkes a kieresztett benzin, nos akkor lehet gyűjteni új szivattyúra és tank tisztításra. Remélem kimerítő választ kaptál és sikeresen elrontottam a "játékodat".  De te döntesz, hogy érdemes e egy amúgy jól működő szerkezetet esetlegesen tönkretenni a tapasztalat hiányából kifolyólag.
Végezetül egy -már közhelynek számító- megjegyzés: Az okos ember a más kárából tanul, a buta a sajátjából se.
Ne akarjál az utóbbiak csapatába tartozni.
Tanktiszttítást hol lehet csináltatni? Ki kell venni hozzá a tankot?
Igen, célszerű. Bármelyik autószerelő műhely  (elvileg) meg tudja tenni. De miért is kérdezed?
Nem szeretnék off-topicolni, de nekem is gázos az autóm és kb 30E km-enként dobom ki az AC-t. Mióta lehet külön AC-szűrőt venni azóta folyton cseréltetem, mert bekoszolódik és elkezd dadogni az autó benzinüzemben. A csere edddig mindig segített, de az az érzésem, hogy egyszerűbb lenne egy alapos tanktisztítás, mint félévente szűrőcsere. Amúgy szinte mindig teletankkal járok és használom a benzin üzemet is 1000 km-ként kb 100 km-t.

az a gond,hogy a hiba nincs megszűntetve/koszos tank/
Egyetértek! Csak "tüneti kezelés" történik. Számos ellenőrizni való van ilyenkor. A "kosz" valahogy bekerül a tankba, nem ott "terem". Azt már nem is merem írni, hogy mi van akkor, ha nem a piszok teszi tönkre. Lehetne boncolgatni azt is, hogy konkrétan mit jelent: tönkremegy az Ac? Ez miben nyilvánul meg? Tovább megyek, üzemanyag szivattyú cserénél előírás a tank tisztítása, üzemanyag szűrő csere, üzemanyag csövek tisztítása, közös üzemanyag "híd" tisztítása, befecskendezők ellenőrzése, tisztítása, a bennük levő szűrő cseréje (a többségben van). Ezek után lehet elvárni az üzemanyag rendszer mechanikailag hibátlan működését.                                                                                                                                                                                                                                                                                        Még egy fontos dolog.                                                                                                                                                Lehet bagatellizálni az autón elvégzendő munkákat, de tudomásul kell venni, hogy minden munkálatnak van egy technológiai menete. Amennyiben ezek közül kimarad bármelyik "tétel", úgy sikertelen lesz a beavatkozás.  Lehet, hogy nem azonnal, csak később. Ilyenkor jön a "segítőkész tanácsadók", szerelők, barátok és persze az autó szapulása. Azt gondoljátok jó néhányan, hogy kiokítok, meg goromba, kötözködő bunkó vagyok. Nagy dolog, ha ez boldoggá teszi őket, hát legyen. Tudomásul kell venni, az autó veszélyes üzem! Tapasztalat és tudás nélkül a látszólag legapróbb javítási hiba is tragédiához vezethet, de legalább is jelentős anyagi kárhoz.
A másik topicban olvastam: az övé. azt csinál, amit akar. A leghatározottabban tiltakozom ez ellen!!! Értem én a pénzügyi vonzatát, azt is megértem, hogy néhány kollégám meglévő tudásán felüli feladatot igyekszik megoldani. Sajnos ez van, mindenki mindenhez nem érthet, csak ezt nehéz beismerni. Pedig ez a tisztességes hozzáállás, amelyik ügyfél ezt a szemére veti, nos azzal nincs mit kezdeni.

Gondoljátok át a leírtakat!
Ezért kérdeztem a tanktisztítást.... Nekem eddig még sehol nem ajánlották fel AC cserekor.
Naplózva

Nubira3 - 1.6 - SX - Sedan - Zavoli LPG
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1333 Dátum: 2013. Június 30. - 18:18:24 »

hát ez az üres tank engem nem fenyeget mert mindig fullra tankolok és kb 400 km enként megint tele
Ez esetben pláne nem értem az ingerenciádat a tank-szivattyú tisztítás ügyében. 30000km-ként cserélni az üzemanyag szűrőt és kész. Amikor leveszed, befogod a két csőcsonkot rajta, jó alaposan megrázod, a bemenő oldalon pedig egy tiszta edénybe kiöntöd belőlea maradék benyát. Ha ez nem üledékes, sötétszürke szutykos, nem lesz baj. Ez esetben kár aggódni, ha tönkre akar menni a szivattyúd, tönkre is fog, mindegy, hogy mit csinálsz. Ha jó retkes a kieresztett benzin, nos akkor lehet gyűjteni új szivattyúra és tank tisztításra. Remélem kimerítő választ kaptál és sikeresen elrontottam a "játékodat".  De te döntesz, hogy érdemes e egy amúgy jól működő szerkezetet esetlegesen tönkretenni a tapasztalat hiányából kifolyólag.
Végezetül egy -már közhelynek számító- megjegyzés: Az okos ember a más kárából tanul, a buta a sajátjából se.
Ne akarjál az utóbbiak csapatába tartozni.
Tanktiszttítást hol lehet csináltatni? Ki kell venni hozzá a tankot?
Igen, célszerű. Bármelyik autószerelő műhely  (elvileg) meg tudja tenni. De miért is kérdezed?
Nem szeretnék off-topicolni, de nekem is gázos az autóm és kb 30E km-enként dobom ki az AC-t. Mióta lehet külön AC-szűrőt venni azóta folyton cseréltetem, mert bekoszolódik és elkezd dadogni az autó benzinüzemben. A csere edddig mindig segített, de az az érzésem, hogy egyszerűbb lenne egy alapos tanktisztítás, mint félévente szűrőcsere. Amúgy szinte mindig teletankkal járok és használom a benzin üzemet is 1000 km-ként kb 100 km-t.

az a gond,hogy a hiba nincs megszűntetve/koszos tank/
Egyetértek! Csak "tüneti kezelés" történik. Számos ellenőrizni való van ilyenkor. A "kosz" valahogy bekerül a tankba, nem ott "terem". Azt már nem is merem írni, hogy mi van akkor, ha nem a piszok teszi tönkre. Lehetne boncolgatni azt is, hogy konkrétan mit jelent: tönkremegy az Ac? Ez miben nyilvánul meg? Tovább megyek, üzemanyag szivattyú cserénél előírás a tank tisztítása, üzemanyag szűrő csere, üzemanyag csövek tisztítása, közös üzemanyag "híd" tisztítása, befecskendezők ellenőrzése, tisztítása, a bennük levő szűrő cseréje (a többségben van). Ezek után lehet elvárni az üzemanyag rendszer mechanikailag hibátlan működését.                                                                                                                                                                                                                                                                                        Még egy fontos dolog.                                                                                                                                                Lehet bagatellizálni az autón elvégzendő munkákat, de tudomásul kell venni, hogy minden munkálatnak van egy technológiai menete. Amennyiben ezek közül kimarad bármelyik "tétel", úgy sikertelen lesz a beavatkozás.  Lehet, hogy nem azonnal, csak később. Ilyenkor jön a "segítőkész tanácsadók", szerelők, barátok és persze az autó szapulása. Azt gondoljátok jó néhányan, hogy kiokítok, meg goromba, kötözködő bunkó vagyok. Nagy dolog, ha ez boldoggá teszi őket, hát legyen. Tudomásul kell venni, az autó veszélyes üzem! Tapasztalat és tudás nélkül a látszólag legapróbb javítási hiba is tragédiához vezethet, de legalább is jelentős anyagi kárhoz.
A másik topicban olvastam: az övé. azt csinál, amit akar. A leghatározottabban tiltakozom ez ellen!!! Értem én a pénzügyi vonzatát, azt is megértem, hogy néhány kollégám meglévő tudásán felüli feladatot igyekszik megoldani. Sajnos ez van, mindenki mindenhez nem érthet, csak ezt nehéz beismerni. Pedig ez a tisztességes hozzáállás, amelyik ügyfél ezt a szemére veti, nos azzal nincs mit kezdeni.

Gondoljátok át a leírtakat!
Ezért kérdeztem a tanktisztítást.... Nekem eddig még sehol nem ajánlották fel AC cserekor.

ezért mondom,hogy van autószerelő és alkatrészcserélő sajnos az utóbbiból van több..
Naplózva

70/4334431
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #1334 Dátum: 2013. Június 30. - 18:43:06 »

Így van, és ez baj. Nekem is vannak vitáim ez ügyben gyakran. A szomorú, hogy leggyakrabban nem az ügyféllel. Őket igen gyorsan meggyőzöm, addig semmi nem történik az autójával, míg a saját szemével nem látja a problémát. Ha elzárkózik az előírt technológiától, közlöm, hogy ebben az esetben nem vállalom a javítást. Nem tartozik semmivel és megköszönjük a türelmét. Ennyi.
Ezzel együtt értem és megértem a gondodat. Ezért kérlek, Te is értsd meg az álláspontomat, még ha "keménykedésnek" és kioktatásnak is tűnik. Próbálok tenni  a "csereszerelő" jelenség ellen, sajnos igen csekély sikerrel.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 87 88 [89] 90 91 ... 115   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!