Lacetti klub fórum
2024. December 14. - 05:29:50 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 86 87 [88] 89 90 ... 115   Le
 
Szerző Téma: Egyéb (elektromos) hibák  (Megtekintve 433092 alkalommal)
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #1305 Dátum: 2013. Június 18. - 13:29:14 »

Nejem azt mondja, hogy egy hete nem volt sehol az autóval. Tegnap este a belső világítást égve találták, a kapcsoló közép állásban, ajtók kulcsra zárva, és teljesen bezárva.  He He He He He He   Lekapcsolták teljesen a lámpát, de fura az eset.
Ebből nekem két lehetőség jön le:
1: vmelyik ajtó csak félig volt becsukva (egy kattanásra), és idővel megmozdult (kihűl-felmelegszik történet). Ettől zárt a papcsoló, és kötelességtudóan kapcsolta a belső világítást.
2: vhol kidörzsölődött a vezeték, és testet kapott ajtó nyitás nélkül.

Idővel ki fog derülni.
 
Álló helyzetben ne dörzsölődjön már ki. Vigyorog  Közben update: azt mondja a nagyobbik gyerek, ha kinyita az ajtót, elalszik a belső világítás, ha becsukja felgyullad. He 

Ennek kicsit komolyabban neki kellene feküdni... (összes kapcsoló kiszerel, stb...)
(nekem gyanús az ablakmosó cső a hátsó ajtónál.  Ennek olyan testzárlat szaga van...)
Az összes kapcsoló előtt nem ártana tisztázni, hogy ezt csak egy ajtónál, vagy bármelyiknél csinálja. Kacsint
Gondolhatod, hogy nem csak nekiesünk...  Kacsint Kacsint Kacsint Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #1306 Dátum: 2013. Június 27. - 17:26:23 »

a lacetti tankjából nagy munka kivenni a benzin szivattyut egy tisztitás végett? mert többször olvastam itt, hogy  többeknek azért ficcent meg a szivattyu mert eldugult a fenékszűrője. etanoloztam is párszor felesben igy nem ártana megnézni van e benne valami. aki csinált ilyet irja le. köszi
Naplózva
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #1307 Dátum: 2013. Június 27. - 18:52:31 »

a lacetti tankjából nagy munka kivenni a benzin szivattyut egy tisztitás végett? mert többször olvastam itt, hogy  többeknek azért ficcent meg a szivattyu mert eldugult a fenékszűrője. etanoloztam is párszor felesben igy nem ártana megnézni van e benne valami. aki csinált ilyet irja le. köszi
Megint keresed a bajt! Akár benzin, akár etanol van a tankban, abban pontosan annyi mocsok kerül bele, amennyit beletöltesz. Aztán pedig a fenékszűrőt tisztíthatod napestig, ha a tankot nem veszed le és nem pucolod ki. Áruld el nekem, Barátom, hogy mi a fészkes fenének találsz ki magadnak állandóan "elfoglaltságot" az autódon. De ez a te problémád, a miénk pedig az, hogy minket szórakoztatsz ezekkel a franc se tudja, honnan szedett "ötletekkel". Két lehetőség van:
1: szakemberhez viszed az autót, ha elromlik, vagy szervizelni kell,
2: beiratkozol egy autószerelést oktató iskolába, és néhány év után "megvilágosodsz"
 
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1308 Dátum: 2013. Június 27. - 19:16:50 »

 Vigyorog
a lacetti tankjából nagy munka kivenni a benzin szivattyut egy tisztitás végett? mert többször olvastam itt, hogy  többeknek azért ficcent meg a szivattyu mert eldugult a fenékszűrője. etanoloztam is párszor felesben igy nem ártana megnézni van e benne valami. aki csinált ilyet irja le. köszi
Megint keresed a bajt! Akár benzin, akár etanol van a tankban, abban pontosan annyi mocsok kerül bele, amennyit beletöltesz. Aztán pedig a fenékszűrőt tisztíthatod napestig, ha a tankot nem veszed le és nem pucolod ki. Áruld el nekem, Barátom, hogy mi a fészkes fenének találsz ki magadnak állandóan "elfoglaltságot" az autódon. De ez a te problémád, a miénk pedig az, hogy minket szórakoztatsz ezekkel a franc se tudja, honnan szedett "ötletekkel". Két lehetőség van:
1: szakemberhez viszed az autót, ha elromlik, vagy szervizelni kell,
2: beiratkozol egy autószerelést oktató iskolába, és néhány év után "megvilágosodsz"
 

Vigyorog
Naplózva

70/4334431
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #1309 Dátum: 2013. Június 27. - 19:36:27 »

azért örülök, hogy ebbe a fórumba már egy értelmes magyar kérdést sem lehet feltenni mert vagy lehurrogják az embert vagy szimplán hülyének nézik. most abban mi rossz van ha meg akarom elözni a bajt egy tisztitással. amig leirtad itt a háború és békét a kérdésemre is válaszolhattál volna ez csak hozzáállás kérdése
Naplózva
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #1310 Dátum: 2013. Június 27. - 19:41:04 »

azért örülök, hogy ebbe a fórumba már egy értelmes magyar kérdést sem lehet feltenni mert vagy lehurrogják az embert vagy szimplán hülyének nézik. most abban mi rossz van ha meg akarom elözni a bajt egy tisztitással. amig leirtad itt a háború és békét a kérdésemre is válaszolhattál volna ez csak hozzáállás kérdése
Valószínüleg senki nem vállalja a felelösséget arra, hogy ilyen javításokat az ő leírása alpján elvégezz.
Ez olyan mintha egy orvosi fórumon a vakbélműtétre kérdeznél rá.
Egyeztess időpontot egy jó szerelővel (akár innen is) és megcsinálja szakszerüen, szakmühelyben neked.
« Utoljára szerkesztve: 2013. Június 27. - 19:43:34 írta hawer » Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #1311 Dátum: 2013. Június 27. - 19:50:23 »

azért örülök, hogy ebbe a fórumba már egy értelmes magyar kérdést sem lehet feltenni mert vagy lehurrogják az embert vagy szimplán hülyének nézik. most abban mi rossz van ha meg akarom elözni a bajt egy tisztitással. amig leirtad itt a háború és békét a kérdésemre is válaszolhattál volna ez csak hozzáállás kérdése
Bármennyire nem ismered be,de tény, hogy nem értesz hozzá, sajnos ez a legrosszabb ha valaki nem látja a korlátait, te sajnos ez az ember vagy! Megsértődsz ha valaki leírja, hogy bizonyos dolgokhoz csak több éves szakmai tapasztalattal szabad nyúlni! Ha tudsz nem ártana önkritikát gyakorolni és inkább a szakemberekre bízni a dolgokat!
« Utoljára szerkesztve: 2013. Június 27. - 19:59:34 írta sebijoe » Naplózva

sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1312 Dátum: 2013. Június 27. - 19:54:20 »

azért örülök, hogy ebbe a fórumba már egy értelmes magyar kérdést sem lehet feltenni mert vagy lehurrogják az embert vagy szimplán hülyének nézik. most abban mi rossz van ha meg akarom elözni a bajt egy tisztitással. amig leirtad itt a háború és békét a kérdésemre is válaszolhattál volna ez csak hozzáállás kérdése

már többször leírtad,hogy értesz az autóhoz,akkor nem értem miért teszel fel amatőr kérdéseket ez egy szakma nem egy gyorstalpaló manikűrös tanfolyam
igaz sokak szerint ebben az országban az emberek 2 dologhoz értenek 1 foci,2 autójavítás
2. pontnak köszönhetően kerül néha hozzánk olyan autó aminek a javítása a legelején megállt volna az elköltött összeg negyedéből és ilyenkor mindig az autó a sz@r nem a gazdi a h....e
« Utoljára szerkesztve: 2013. Június 27. - 19:57:53 írta sebike » Naplózva

70/4334431
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1313 Dátum: 2013. Június 27. - 20:10:48 »

azért örülök, hogy ebbe a fórumba már egy értelmes magyar kérdést sem lehet feltenni mert vagy lehurrogják az embert vagy szimplán hülyének nézik. most abban mi rossz van ha meg akarom elözni a bajt egy tisztitással. amig leirtad itt a háború és békét a kérdésemre is válaszolhattál volna ez csak hozzáállás kérdése
Nem erről van szó. Válaszolunk a kérdéseidre, a magunk lakonikus módján. Viszont időnként olyan kérdéseket teszel fel, amire csak autószerelő válaszolhat. Ő viszont nem fog, mert a szerelés, amit el szeretnél végezni, veszélyes, esetleg komoly kárt okozhatsz vele, még ha csak magadnak is. Ezért nem fogják megválaszolni.

Amúgy talán egy embernek állt meg a benzinpumpa, az is a 99%-ban történt LPG használat miatt, nem azért, mert koszos volt, hanem mert konkrétan nem volt használatban. Hidd el, én télen benzinnel, nyáron felesben etanollal járok, 80.000 km alatt nem történt semmi a benzinpumpával, pedig olykor hónapokat áll az autóm. 
« Utoljára szerkesztve: 2013. Június 27. - 21:16:09 írta captainb » Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #1314 Dátum: 2013. Június 27. - 20:38:03 »

a lacetti tankjából nagy munka kivenni a benzin szivattyut egy tisztitás végett? mert többször olvastam itt, hogy  többeknek azért ficcent meg a szivattyu mert eldugult a fenékszűrője. etanoloztam is párszor felesben igy nem ártana megnézni van e benne valami. aki csinált ilyet irja le. köszi
mintha lennének amúgy képek erről a manóverről a galériában 
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #1315 Dátum: 2013. Június 27. - 20:46:24 »

a lacetti tankjából nagy munka kivenni a benzin szivattyut egy tisztitás végett? mert többször olvastam itt, hogy  többeknek azért ficcent meg a szivattyu mert eldugult a fenékszűrője. etanoloztam is párszor felesben igy nem ártana megnézni van e benne valami. aki csinált ilyet irja le. köszi
mintha lennének amúgy képek erről a manóverről a galériában 
A kiszerelésről szerintem nincs, csak kiszerelt álapotban van ac pumpa javítás emlékleim szerint.
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #1316 Dátum: 2013. Június 27. - 21:40:58 »

Én pusztán azért vetettem fel a szivattyú fenékszűrő tisztítását mert mielőtt elkezdtem etanolozni kicsit beleástam magam a témába és ott irták, hogy mivel agresszívebb oldószer mint a benzin ezért 1-2 üzemanyag szűrő legyen bekészítve az első 500-1000km enként ki kellene cserélni. de mivel elötte van a tankban is szűrő az elöbb el tud tömődni mint a vezetéken lévő szűrő. Vagy a tankban csak egy durva szűrő van? mert akkor azon még  átmegy amit a 2. megfog
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1317 Dátum: 2013. Június 27. - 22:29:14 »

Én pusztán azért vetettem fel a szivattyú fenékszűrő tisztítását mert mielőtt elkezdtem etanolozni kicsit beleástam magam a témába és ott irták, hogy mivel agresszívebb oldószer mint a benzin ezért 1-2 üzemanyag szűrő legyen bekészítve az első 500-1000km enként ki kellene cserélni. de mivel elötte van a tankban is szűrő az elöbb el tud tömődni mint a vezetéken lévő szűrő. Vagy a tankban csak egy durva szűrő van? mert akkor azon még  átmegy amit a 2. megfog
Az az igazság, én évente cseréltetem a benzinszűrőt (is). Az első etanolos nyár után szétvágtam a szűrőt. A szerelő szerint nem is volt piszkos, nem kellett volna cserélni.

Erősebb oldószer az etanol, de miatta szerintem még nem állt meg AC.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #1318 Dátum: 2013. Június 28. - 12:13:06 »

Na azért nem egy AC ment tönkre. Nekem spec 3 úgy az első 60.000 Km-en. Az igaz, ebben vastagon benne volt az LPG - illetve a bekötése.
Másnak is volt már gondja ezzel innen a fórumon is - meg máshonnan is.

Nekem mondjuk eszembe nem jutna csak úgy "megelőzésképp" kiszedni, kipucolni.
A hangját figyeld. Amikor hangosabb lesz (ha lesz) akkor kell cselekedni. Lehet, hogy ekkor elegendő egy gyors külső szűrő csere (én evvel kezdeném), lehet, hogy valóban a belső szűrő a gond. (a "benzin szűrő" cserélgetése nem feltétlen előzi meg a gondot. A tankban összegyűlt kosz először a belső szűrőn halad át.)

A kiszerelés amúgy nem nagy történet - ha tudod mit kell csinálni. Párszor már le is volt írva.
Hátsó üléslap ki. Alatta a tank az AC-vel. Elektromos csatlakozó le, üzemanyag cső le (na azért ezzel el lehet bíbelődni, ha nem érzel rá. Ha eltörik a rögzítő pöcök lehet futkározni.). Szellőzést biztosítani. Rögzítő fedél elforgat (spec kulcs nélkül sok lehetőség nincs: óvatosan ütve forgatni. Lehetőleg nem fémmel  Kacsint. A benzingőz meg a szikra általában maradandó alakváltozást eredményez a közeli dolgokban. Na ettől féltenek a szakik.).
Fedél kivesz, AC kivesz. A többi a képeken.

DE.
Én nem állnék(állok) neki, ha nem feltétlen szükséges.
A te kocsid, a te életed. Csak más ne legyen a közelben (autó, ház, garázs... Mosolyog).
Naplózva
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #1319 Dátum: 2013. Június 28. - 18:58:34 »

Nem a gázrendszer bekötésével van baj, hanem az autók tulajdonosaival, használóival. Húszból tizennyolc gyakorlatilag tök üres benzintankkal közlekedik. Persze, hogy "elmelegszik" a szivattyú és megdöglik. Pedig van megoldás, több is. Csak éppen "gázautó" tulajdonosok igen nagy többsége elereszti a füle mellett a tanácsokat. Ők sokkal okosabbak, mert a sarki fűszeres sokkal jobban tudja a tutit. Ennyi. Ehhez is értenek már legalább annyian, mint a focihoz.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 86 87 [88] 89 90 ... 115   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!