mandro
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
1.4 HB Elite
|
|
« Hozzászólás #1245 Dátum: 2013. április 17. - 11:25:18 » |
|
Nagyon köszi! Van hely rá, hogy ott helyben megforrassza az ember? Mert ha ki kell venni az egész kábelkorbácsot, az nagyon nagy melónak ígérkezik. Igazából csak megelőzni szeretném a bajt, nehogy egy hosszabb út alkalmával meglepjen az autó.
Nem kell az egész kábelkorbácsot kiszedni, ha a csatlakozót lepattintottad a helyéről, előrefelé ki tudod húzni. Azt hiszem max. 15-20 cm hosszú csak a vezetékköteg, amin lóg, vagyis nehézkes a forrasztás. Elvileg ma délután ugrok neki, késő este majd be tudok számolni róla, ha érdekel. Ezen a képen pontosan látszik, hogy mennyi helyed is van a munkához: http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_rsgallery2&Itemid=47&page=inline&id=1968&catid=322&limitstart=3
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
szaot
Bejáratós
Nem elérhető
Hozzászólások: 92
Lacetti 1.4 Star AC HB 2007
|
|
« Hozzászólás #1246 Dátum: 2013. április 17. - 11:27:25 » |
|
Nagyon várom a beszámolót!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
mandro
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
1.4 HB Elite
|
|
« Hozzászólás #1247 Dátum: 2013. április 17. - 22:12:16 » |
|
Nagyon várom a beszámolót! No, megcsináltam! Nem úgy, ahogy terveztem, de megoldottam Meghagytam a csatlakozót, de kiemeltem belőle a problémás vezetékeket (a korábbi ábrán a 9-10-es érpár), plusz hozzájuk jön még a 7-es. Az ábrán látható 5-ös vezeték nálam hiányzott, ahogy az 1-es is. (Valszeg ez egy általános rajz a Lacettikről/Nubirákról) Szóval a 3 vezetéket (lila mind) összesodortam és zsugorcsöveztem. [utólagos javítás: nem zsugorcső, szorító hüvely!] Forrasztással mégse bajlódtam A kábelek eredeti színeit sokszor már nehéz megállapítani, én ellenállásmérőt javaslok ellenőrzésre, hogy mit mivel kell összekötni Egyébként a vezetékek hossza éppen elég, ügyes kézzel a forrasztás is megoldható. A vezetékszigetelésre használt habszivaccsal viszont vigyázni kell, mert gyúlékony! 30 km-t mentem vele, nem volt semmi gond. Viszont! A forrasztás után tűnt fel, hogy a tompított fényszóró felkapcsolásakor megmozdul a fényszórómagasság-állító. Ez mindenkinél így van, vagy elszúrtam valamit?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013. április 18. - 21:55:20 írta mandro »
|
Naplózva
|
|
|
|
szaot
Bejáratós
Nem elérhető
Hozzászólások: 92
Lacetti 1.4 Star AC HB 2007
|
|
« Hozzászólás #1248 Dátum: 2013. április 17. - 23:05:15 » |
|
Grat, lehet, hogy megpróbálom én is. Képet esetleg nem készítettél? Elég a 3 lila vezetéket összekötni, vagy érdemes a többit is? (persze a rajznak megfelelően) Én nem vettem észre, hogy megmozdulnának a lámpák felkapcsoláskor, de majd megfigyelem. OFF Zsugorcsövezés helyett elég lehet a szigetelőszalag is? Vagy az hamar lejön? Esetleg privátban leírnád a zsugorcsövezés menetét? (még nem csináltam) ON
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
mandro
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
1.4 HB Elite
|
|
« Hozzászólás #1249 Dátum: 2013. április 18. - 09:40:10 » |
|
Grat, lehet, hogy megpróbálom én is. Képet esetleg nem készítettél? Elég a 3 lila vezetéket összekötni, vagy érdemes a többit is? (persze a rajznak megfelelően) Én nem vettem észre, hogy megmozdulnának a lámpák felkapcsoláskor, de majd megfigyelem. OFF Zsugorcsövezés helyett elég lehet a szigetelőszalag is? Vagy az hamar lejön? Esetleg privátban leírnád a zsugorcsövezés menetét? (még nem csináltam) ON
Elég csak a 3 vezeték, igen. A többi megy privátban.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Tomy61
|
|
« Hozzászólás #1250 Dátum: 2013. április 18. - 19:21:56 » |
|
Nagyon várom a beszámolót! No, megcsináltam! Nem úgy, ahogy terveztem, de megoldottam Meghagytam a csatlakozót, de kiemeltem belőle a problémás vezetékeket (a korábbi ábrán a 9-10-es érpár), plusz hozzájuk jön még a 7-es. Az ábrán látható 5-ös vezeték nálam hiányzott, ahogy az 1-es is. (Valszeg ez egy általános rajz a Lacettikről/Nubirákról) Szóval a 3 vezetéket (lila mind) összesodortam és zsugorcsöveztem. Forrasztással mégse bajlódtam A kábelek eredeti színeit sokszor már nehéz megállapítani, én ellenállásmérőt javaslok ellenőrzésre, hogy mit mivel kell összekötni Egyébként a vezetékek hossza éppen elég, ügyes kézzel a forrasztás is megoldható. A vezetékszigetelésre használt habszivaccsal viszont vigyázni kell, mert gyúlékony! 30 km-t mentem vele, nem volt semmi gond. Viszont! A forrasztás után tűnt fel, hogy a tompított fényszóró felkapcsolásakor megmozdul a fényszórómagasság-állító. Ez mindenkinél így van, vagy elszúrtam valamit? Csak egy észrevétel: nem szerencsés autóban (sem) csak úgy összesodorni a vezetéket és kész. Kilazul, megnő az átmeneti ellenállás, melegszik. Össze kell forrasztani vagy szorító hüvellyel összefogatni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #1251 Dátum: 2013. április 18. - 19:53:35 » |
|
Nagyon várom a beszámolót! No, megcsináltam! Nem úgy, ahogy terveztem, de megoldottam Meghagytam a csatlakozót, de kiemeltem belőle a problémás vezetékeket (a korábbi ábrán a 9-10-es érpár), plusz hozzájuk jön még a 7-es. Az ábrán látható 5-ös vezeték nálam hiányzott, ahogy az 1-es is. (Valszeg ez egy általános rajz a Lacettikről/Nubirákról) Szóval a 3 vezetéket (lila mind) összesodortam és zsugorcsöveztem. Forrasztással mégse bajlódtam A kábelek eredeti színeit sokszor már nehéz megállapítani, én ellenállásmérőt javaslok ellenőrzésre, hogy mit mivel kell összekötni Egyébként a vezetékek hossza éppen elég, ügyes kézzel a forrasztás is megoldható. A vezetékszigetelésre használt habszivaccsal viszont vigyázni kell, mert gyúlékony! 30 km-t mentem vele, nem volt semmi gond. Viszont! A forrasztás után tűnt fel, hogy a tompított fényszóró felkapcsolásakor megmozdul a fényszórómagasság-állító. Ez mindenkinél így van, vagy elszúrtam valamit? Csak egy észrevétel: nem szerencsés autóban (sem) csak úgy összesodorni a vezetéket és kész. Kilazul, megnő az átmeneti ellenállás, melegszik. Össze kell forrasztani vagy szorító hüvellyel összefogatni. A szorító hüvelyről pajzán gondolataim támadtak.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
|
« Hozzászólás #1252 Dátum: 2013. április 18. - 20:16:15 » |
|
Nagyon várom a beszámolót! No, megcsináltam! Nem úgy, ahogy terveztem, de megoldottam Meghagytam a csatlakozót, de kiemeltem belőle a problémás vezetékeket (a korábbi ábrán a 9-10-es érpár), plusz hozzájuk jön még a 7-es. Az ábrán látható 5-ös vezeték nálam hiányzott, ahogy az 1-es is. (Valszeg ez egy általános rajz a Lacettikről/Nubirákról) Szóval a 3 vezetéket (lila mind) összesodortam és zsugorcsöveztem. Forrasztással mégse bajlódtam A kábelek eredeti színeit sokszor már nehéz megállapítani, én ellenállásmérőt javaslok ellenőrzésre, hogy mit mivel kell összekötni Egyébként a vezetékek hossza éppen elég, ügyes kézzel a forrasztás is megoldható. A vezetékszigetelésre használt habszivaccsal viszont vigyázni kell, mert gyúlékony! 30 km-t mentem vele, nem volt semmi gond. Viszont! A forrasztás után tűnt fel, hogy a tompított fényszóró felkapcsolásakor megmozdul a fényszórómagasság-állító. Ez mindenkinél így van, vagy elszúrtam valamit? Csak egy észrevétel: nem szerencsés autóban (sem) csak úgy összesodorni a vezetéket és kész. Kilazul, megnő az átmeneti ellenállás, melegszik. Össze kell forrasztani vagy szorító hüvellyel összefogatni. A szorító hüvelyről pajzán gondolataim támadtak. 18+
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Lacetti: Toyota:
|
|
|
Tomy61
|
|
« Hozzászólás #1253 Dátum: 2013. április 18. - 20:28:53 » |
|
Nagyon várom a beszámolót! No, megcsináltam! Nem úgy, ahogy terveztem, de megoldottam Meghagytam a csatlakozót, de kiemeltem belőle a problémás vezetékeket (a korábbi ábrán a 9-10-es érpár), plusz hozzájuk jön még a 7-es. Az ábrán látható 5-ös vezeték nálam hiányzott, ahogy az 1-es is. (Valszeg ez egy általános rajz a Lacettikről/Nubirákról) Szóval a 3 vezetéket (lila mind) összesodortam és zsugorcsöveztem. Forrasztással mégse bajlódtam A kábelek eredeti színeit sokszor már nehéz megállapítani, én ellenállásmérőt javaslok ellenőrzésre, hogy mit mivel kell összekötni Egyébként a vezetékek hossza éppen elég, ügyes kézzel a forrasztás is megoldható. A vezetékszigetelésre használt habszivaccsal viszont vigyázni kell, mert gyúlékony! 30 km-t mentem vele, nem volt semmi gond. Viszont! A forrasztás után tűnt fel, hogy a tompított fényszóró felkapcsolásakor megmozdul a fényszórómagasság-állító. Ez mindenkinél így van, vagy elszúrtam valamit? Csak egy észrevétel: nem szerencsés autóban (sem) csak úgy összesodorni a vezetéket és kész. Kilazul, megnő az átmeneti ellenállás, melegszik. Össze kell forrasztani vagy szorító hüvellyel összefogatni. A szorító hüvelyről pajzán gondolataim támadtak. 18+ Értem én is, de most nincs sok kedvem bohóckodni. Elég komolyan kéne venni, különben csak egy kupac hamu marad a kocsi helyén.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
mandro
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
1.4 HB Elite
|
|
« Hozzászólás #1254 Dátum: 2013. április 18. - 21:53:21 » |
|
Nagyon várom a beszámolót! No, megcsináltam! Nem úgy, ahogy terveztem, de megoldottam Meghagytam a csatlakozót, de kiemeltem belőle a problémás vezetékeket (a korábbi ábrán a 9-10-es érpár), plusz hozzájuk jön még a 7-es. Az ábrán látható 5-ös vezeték nálam hiányzott, ahogy az 1-es is. (Valszeg ez egy általános rajz a Lacettikről/Nubirákról) Szóval a 3 vezetéket (lila mind) összesodortam és zsugorcsöveztem. Forrasztással mégse bajlódtam A kábelek eredeti színeit sokszor már nehéz megállapítani, én ellenállásmérőt javaslok ellenőrzésre, hogy mit mivel kell összekötni Egyébként a vezetékek hossza éppen elég, ügyes kézzel a forrasztás is megoldható. A vezetékszigetelésre használt habszivaccsal viszont vigyázni kell, mert gyúlékony! 30 km-t mentem vele, nem volt semmi gond. Viszont! A forrasztás után tűnt fel, hogy a tompított fényszóró felkapcsolásakor megmozdul a fényszórómagasság-állító. Ez mindenkinél így van, vagy elszúrtam valamit? Csak egy észrevétel: nem szerencsés autóban (sem) csak úgy összesodorni a vezetéket és kész. Kilazul, megnő az átmeneti ellenállás, melegszik. Össze kell forrasztani vagy szorító hüvellyel összefogatni. A szorító hüvelyről pajzán gondolataim támadtak. 18+ Értem én is, de most nincs sok kedvem bohóckodni. Elég komolyan kéne venni, különben csak egy kupac hamu marad a kocsi helyén. Köszi szépen a visszajelzést. Valójában én is szorító hüvelyt használtam (autóvillamossági mérnök rokon segített), viszont az elektronikai tudatlanságom miatt zsugorcsövet írtam, ami belátom, hogy nagy hiba volt... Szaot kollégával privátban leleveleztem a részleteket, remélem, hogy senkit se vittem tévútra ezzel! Elnézést kérek, nem volt szándékomban senkit sem félrevezetni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
joshka123
Kábelbarát
Bejáratós
Nem elérhető
Hozzászólások: 75
|
|
« Hozzászólás #1255 Dátum: 2013. április 24. - 16:03:10 » |
|
Nem tudom, ide való e, de a légzsák lámpám ég. Indítás után elalszik egy pillanatra, de aztán újra ég folyamatosan. Elvittem kiolvasásra, azt mondták, hogy két hibát ír. Akku feszültség alacsony és érintkezési probléma. Átnézték a csatlakozásokat, de újra és újra visszajön a hibajelzés. Át kell vizsgálni az egész villamos rendszert, hátha valahol zárlatos. Szerintetek, kihez vigyem? Jó villanyász kéne. Zuglóban lakom, messzi vidék nem jó. Akinek volt hasonló, írja meg a megoldást. Köszi!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
guszesz
|
|
« Hozzászólás #1256 Dátum: 2013. április 24. - 17:21:06 » |
|
Nem tudom, ide való e, de a légzsák lámpám ég. Indítás után elalszik egy pillanatra, de aztán újra ég folyamatosan. Elvittem kiolvasásra, azt mondták, hogy két hibát ír. Akku feszültség alacsony és érintkezési probléma. Átnézték a csatlakozásokat, de újra és újra visszajön a hibajelzés. Át kell vizsgálni az egész villamos rendszert, hátha valahol zárlatos. Szerintetek, kihez vigyem? Jó villanyász kéne. Zuglóban lakom, messzi vidék nem jó. Akinek volt hasonló, írja meg a megoldást. Köszi!
Nekem is hozott ilyen érintkezési hibát. Az utasoldali légzsák csatlakozójával volt a gond. Könnyen orvosolható ,kesztyűtartó ki és már látod is a csatlakozót. Egy kis igazítás a csatlakozón és már a visszajelző lámpa is elaludt. Remélem neked is csak ilyen egyszerű lesz a hiba kijavítása!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Arpi
Bejáratós
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
|
|
« Hozzászólás #1257 Dátum: 2013. április 24. - 20:41:28 » |
|
Tavaj vagy tavajelott kb 2000 km utan nyujtozkodtam egy nagyot a krmanyra tamaszkodva azota nalam is vilagit a legzsak lampaja. Odateszem a cigisdobozt es eszre sem veszem
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #1258 Dátum: 2013. április 24. - 20:44:27 » |
|
Tavaj vagy tavajelott kb 2000 km utan nyujtozkodtam egy nagyot a krmanyra tamaszkodva azota nalam is vilagit a legzsak lampaja. Odateszem a cigisdobozt es eszre sem veszem
leleményes dolog így 2 potenciális gyilkosod van az autóban a cigi és a nem müködő légzsák
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #1259 Dátum: 2013. április 24. - 20:52:47 » |
|
Tavaj vagy tavajelott kb 2000 km utan nyujtozkodtam egy nagyot a krmanyra tamaszkodva azota nalam is vilagit a legzsak lampaja. Odateszem a cigisdobozt es eszre sem veszem
leleményes dolog így 2 potenciális gyilkosod van az autóban a cigi és a nem müködő légzsák Vagy majd pont a legrosszabbkor lép akcióba.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
|