Lacetti klub fórum
2024. December 14. - 01:09:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 82 83 [84] 85 86 ... 115   Le
 
Szerző Téma: Egyéb (elektromos) hibák  (Megtekintve 433068 alkalommal)
mandro
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


1.4 HB Elite


« Hozzászólás #1245 Dátum: 2013. április 17. - 11:25:18 »

Nagyon köszi! Van hely rá, hogy ott helyben megforrassza az ember? Mert ha ki kell venni az egész kábelkorbácsot, az nagyon nagy melónak ígérkezik. Igazából csak megelőzni szeretném a bajt, nehogy egy hosszabb út alkalmával meglepjen az autó.
Nem kell az egész kábelkorbácsot kiszedni, ha a csatlakozót lepattintottad a helyéről, előrefelé ki tudod húzni. Azt hiszem max. 15-20 cm hosszú csak a vezetékköteg, amin lóg, vagyis nehézkes a forrasztás. Elvileg ma délután ugrok neki, késő este majd be tudok számolni róla, ha érdekel.
Ezen a képen pontosan látszik, hogy mennyi helyed is van a munkához: http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_rsgallery2&Itemid=47&page=inline&id=1968&catid=322&limitstart=3
Naplózva
szaot
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 92


Lacetti 1.4 Star AC HB 2007


« Hozzászólás #1246 Dátum: 2013. április 17. - 11:27:25 »

Nagyon várom a beszámolót!  Kacsint
Naplózva
mandro
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


1.4 HB Elite


« Hozzászólás #1247 Dátum: 2013. április 17. - 22:12:16 »

Nagyon várom a beszámolót!  Kacsint
No, megcsináltam! Mosolyog Nem úgy, ahogy terveztem, de megoldottam Mosolyog
Meghagytam a csatlakozót, de kiemeltem belőle a problémás vezetékeket (a korábbi ábrán a 9-10-es érpár), plusz hozzájuk jön még a 7-es. Az ábrán látható 5-ös vezeték nálam hiányzott, ahogy az 1-es is. (Valszeg ez egy általános rajz a Lacettikről/Nubirákról)
Szóval a 3 vezetéket (lila mind) összesodortam és zsugorcsöveztem. [utólagos javítás: nem zsugorcső, szorító hüvely!] Forrasztással mégse bajlódtam Mosolyog
A kábelek eredeti színeit sokszor már nehéz megállapítani, én ellenállásmérőt javaslok ellenőrzésre, hogy mit mivel kell összekötni Mosolyog
Egyébként a vezetékek hossza éppen elég, ügyes kézzel a forrasztás is megoldható. A vezetékszigetelésre használt habszivaccsal viszont vigyázni kell, mert gyúlékony!
30 km-t mentem vele, nem volt semmi gond.
Viszont! A forrasztás után tűnt fel, hogy a tompított fényszóró felkapcsolásakor megmozdul a fényszórómagasság-állító. Ez mindenkinél így van, vagy elszúrtam valamit? Mosolyog
« Utoljára szerkesztve: 2013. április 18. - 21:55:20 írta mandro » Naplózva
szaot
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 92


Lacetti 1.4 Star AC HB 2007


« Hozzászólás #1248 Dátum: 2013. április 17. - 23:05:15 »

Grat, lehet, hogy megpróbálom én is. Képet esetleg nem készítettél? Elég a 3 lila vezetéket összekötni, vagy érdemes a többit is? (persze a rajznak megfelelően)
Én nem vettem észre, hogy megmozdulnának a lámpák felkapcsoláskor, de majd megfigyelem.
OFF
Zsugorcsövezés helyett elég lehet a szigetelőszalag is? Vagy az hamar lejön? Esetleg privátban leírnád a zsugorcsövezés menetét? (még nem csináltam)
ON
Naplózva
mandro
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


1.4 HB Elite


« Hozzászólás #1249 Dátum: 2013. április 18. - 09:40:10 »

Grat, lehet, hogy megpróbálom én is. Képet esetleg nem készítettél? Elég a 3 lila vezetéket összekötni, vagy érdemes a többit is? (persze a rajznak megfelelően)
Én nem vettem észre, hogy megmozdulnának a lámpák felkapcsoláskor, de majd megfigyelem.
OFF
Zsugorcsövezés helyett elég lehet a szigetelőszalag is? Vagy az hamar lejön? Esetleg privátban leírnád a zsugorcsövezés menetét? (még nem csináltam)
ON
Elég csak a 3 vezeték, igen. A többi megy privátban.
Naplózva
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #1250 Dátum: 2013. április 18. - 19:21:56 »

Nagyon várom a beszámolót!  Kacsint
No, megcsináltam! Mosolyog Nem úgy, ahogy terveztem, de megoldottam Mosolyog
Meghagytam a csatlakozót, de kiemeltem belőle a problémás vezetékeket (a korábbi ábrán a 9-10-es érpár), plusz hozzájuk jön még a 7-es. Az ábrán látható 5-ös vezeték nálam hiányzott, ahogy az 1-es is. (Valszeg ez egy általános rajz a Lacettikről/Nubirákról)
Szóval a 3 vezetéket (lila mind) összesodortam és zsugorcsöveztem. Forrasztással mégse bajlódtam Mosolyog
A kábelek eredeti színeit sokszor már nehéz megállapítani, én ellenállásmérőt javaslok ellenőrzésre, hogy mit mivel kell összekötni Mosolyog
Egyébként a vezetékek hossza éppen elég, ügyes kézzel a forrasztás is megoldható. A vezetékszigetelésre használt habszivaccsal viszont vigyázni kell, mert gyúlékony!
30 km-t mentem vele, nem volt semmi gond.
Viszont! A forrasztás után tűnt fel, hogy a tompított fényszóró felkapcsolásakor megmozdul a fényszórómagasság-állító. Ez mindenkinél így van, vagy elszúrtam valamit? Mosolyog
Csak egy észrevétel: nem szerencsés autóban (sem) csak úgy összesodorni a vezetéket és kész. Kilazul, megnő az átmeneti ellenállás, melegszik. Össze kell forrasztani vagy szorító hüvellyel összefogatni.
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1251 Dátum: 2013. április 18. - 19:53:35 »

Nagyon várom a beszámolót!  Kacsint
No, megcsináltam! Mosolyog Nem úgy, ahogy terveztem, de megoldottam Mosolyog
Meghagytam a csatlakozót, de kiemeltem belőle a problémás vezetékeket (a korábbi ábrán a 9-10-es érpár), plusz hozzájuk jön még a 7-es. Az ábrán látható 5-ös vezeték nálam hiányzott, ahogy az 1-es is. (Valszeg ez egy általános rajz a Lacettikről/Nubirákról)
Szóval a 3 vezetéket (lila mind) összesodortam és zsugorcsöveztem. Forrasztással mégse bajlódtam Mosolyog
A kábelek eredeti színeit sokszor már nehéz megállapítani, én ellenállásmérőt javaslok ellenőrzésre, hogy mit mivel kell összekötni Mosolyog
Egyébként a vezetékek hossza éppen elég, ügyes kézzel a forrasztás is megoldható. A vezetékszigetelésre használt habszivaccsal viszont vigyázni kell, mert gyúlékony!
30 km-t mentem vele, nem volt semmi gond.
Viszont! A forrasztás után tűnt fel, hogy a tompított fényszóró felkapcsolásakor megmozdul a fényszórómagasság-állító. Ez mindenkinél így van, vagy elszúrtam valamit? Mosolyog
Csak egy észrevétel: nem szerencsés autóban (sem) csak úgy összesodorni a vezetéket és kész. Kilazul, megnő az átmeneti ellenállás, melegszik. Össze kell forrasztani vagy szorító hüvellyel összefogatni.
A szorító hüvelyről pajzán gondolataim támadtak.  Vigyorog
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #1252 Dátum: 2013. április 18. - 20:16:15 »

Nagyon várom a beszámolót!  Kacsint
No, megcsináltam! Mosolyog Nem úgy, ahogy terveztem, de megoldottam Mosolyog
Meghagytam a csatlakozót, de kiemeltem belőle a problémás vezetékeket (a korábbi ábrán a 9-10-es érpár), plusz hozzájuk jön még a 7-es. Az ábrán látható 5-ös vezeték nálam hiányzott, ahogy az 1-es is. (Valszeg ez egy általános rajz a Lacettikről/Nubirákról)
Szóval a 3 vezetéket (lila mind) összesodortam és zsugorcsöveztem. Forrasztással mégse bajlódtam Mosolyog
A kábelek eredeti színeit sokszor már nehéz megállapítani, én ellenállásmérőt javaslok ellenőrzésre, hogy mit mivel kell összekötni Mosolyog
Egyébként a vezetékek hossza éppen elég, ügyes kézzel a forrasztás is megoldható. A vezetékszigetelésre használt habszivaccsal viszont vigyázni kell, mert gyúlékony!
30 km-t mentem vele, nem volt semmi gond.
Viszont! A forrasztás után tűnt fel, hogy a tompított fényszóró felkapcsolásakor megmozdul a fényszórómagasság-állító. Ez mindenkinél így van, vagy elszúrtam valamit? Mosolyog
Csak egy észrevétel: nem szerencsés autóban (sem) csak úgy összesodorni a vezetéket és kész. Kilazul, megnő az átmeneti ellenállás, melegszik. Össze kell forrasztani vagy szorító hüvellyel összefogatni.
A szorító hüvelyről pajzán gondolataim támadtak.  Vigyorog
18+  Mosolyog
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #1253 Dátum: 2013. április 18. - 20:28:53 »

Nagyon várom a beszámolót!  Kacsint
No, megcsináltam! Mosolyog Nem úgy, ahogy terveztem, de megoldottam Mosolyog
Meghagytam a csatlakozót, de kiemeltem belőle a problémás vezetékeket (a korábbi ábrán a 9-10-es érpár), plusz hozzájuk jön még a 7-es. Az ábrán látható 5-ös vezeték nálam hiányzott, ahogy az 1-es is. (Valszeg ez egy általános rajz a Lacettikről/Nubirákról)
Szóval a 3 vezetéket (lila mind) összesodortam és zsugorcsöveztem. Forrasztással mégse bajlódtam Mosolyog
A kábelek eredeti színeit sokszor már nehéz megállapítani, én ellenállásmérőt javaslok ellenőrzésre, hogy mit mivel kell összekötni Mosolyog
Egyébként a vezetékek hossza éppen elég, ügyes kézzel a forrasztás is megoldható. A vezetékszigetelésre használt habszivaccsal viszont vigyázni kell, mert gyúlékony!
30 km-t mentem vele, nem volt semmi gond.
Viszont! A forrasztás után tűnt fel, hogy a tompított fényszóró felkapcsolásakor megmozdul a fényszórómagasság-állító. Ez mindenkinél így van, vagy elszúrtam valamit? Mosolyog
Csak egy észrevétel: nem szerencsés autóban (sem) csak úgy összesodorni a vezetéket és kész. Kilazul, megnő az átmeneti ellenállás, melegszik. Össze kell forrasztani vagy szorító hüvellyel összefogatni.
A szorító hüvelyről pajzán gondolataim támadtak.  Vigyorog
18+  Mosolyog
Értem én is, de most nincs sok kedvem bohóckodni. Elég komolyan kéne venni, különben csak egy kupac hamu marad a kocsi helyén.
Naplózva
mandro
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


1.4 HB Elite


« Hozzászólás #1254 Dátum: 2013. április 18. - 21:53:21 »

Nagyon várom a beszámolót!  Kacsint
No, megcsináltam! Mosolyog Nem úgy, ahogy terveztem, de megoldottam Mosolyog
Meghagytam a csatlakozót, de kiemeltem belőle a problémás vezetékeket (a korábbi ábrán a 9-10-es érpár), plusz hozzájuk jön még a 7-es. Az ábrán látható 5-ös vezeték nálam hiányzott, ahogy az 1-es is. (Valszeg ez egy általános rajz a Lacettikről/Nubirákról)
Szóval a 3 vezetéket (lila mind) összesodortam és zsugorcsöveztem. Forrasztással mégse bajlódtam Mosolyog
A kábelek eredeti színeit sokszor már nehéz megállapítani, én ellenállásmérőt javaslok ellenőrzésre, hogy mit mivel kell összekötni Mosolyog
Egyébként a vezetékek hossza éppen elég, ügyes kézzel a forrasztás is megoldható. A vezetékszigetelésre használt habszivaccsal viszont vigyázni kell, mert gyúlékony!
30 km-t mentem vele, nem volt semmi gond.
Viszont! A forrasztás után tűnt fel, hogy a tompított fényszóró felkapcsolásakor megmozdul a fényszórómagasság-állító. Ez mindenkinél így van, vagy elszúrtam valamit? Mosolyog
Csak egy észrevétel: nem szerencsés autóban (sem) csak úgy összesodorni a vezetéket és kész. Kilazul, megnő az átmeneti ellenállás, melegszik. Össze kell forrasztani vagy szorító hüvellyel összefogatni.
A szorító hüvelyről pajzán gondolataim támadtak.  Vigyorog
18+  Mosolyog
Értem én is, de most nincs sok kedvem bohóckodni. Elég komolyan kéne venni, különben csak egy kupac hamu marad a kocsi helyén.
Köszi szépen a visszajelzést. Valójában én is szorító hüvelyt használtam (autóvillamossági mérnök rokon segített), viszont az elektronikai tudatlanságom miatt zsugorcsövet írtam, ami belátom, hogy nagy hiba volt... Szaot kollégával privátban leleveleztem a részleteket, remélem, hogy senkit se vittem tévútra ezzel! Elnézést kérek, nem volt szándékomban senkit sem félrevezetni.
Naplózva
joshka123
Kábelbarát
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 75



« Hozzászólás #1255 Dátum: 2013. április 24. - 16:03:10 »

Nem tudom, ide való e, de a légzsák lámpám ég. Indítás után elalszik egy pillanatra, de aztán újra ég folyamatosan.
Elvittem kiolvasásra, azt mondták, hogy két hibát ír. Akku feszültség alacsony és érintkezési probléma.
Átnézték a csatlakozásokat, de újra és újra visszajön a hibajelzés. Át kell vizsgálni az egész villamos rendszert, hátha valahol zárlatos.
Szerintetek, kihez vigyem? Jó villanyász kéne. Zuglóban lakom, messzi vidék nem jó.
Akinek volt hasonló, írja meg a megoldást. Köszi!
Naplózva
guszesz
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 473



« Hozzászólás #1256 Dátum: 2013. április 24. - 17:21:06 »

Nem tudom, ide való e, de a légzsák lámpám ég. Indítás után elalszik egy pillanatra, de aztán újra ég folyamatosan.
Elvittem kiolvasásra, azt mondták, hogy két hibát ír. Akku feszültség alacsony és érintkezési probléma.
Átnézték a csatlakozásokat, de újra és újra visszajön a hibajelzés. Át kell vizsgálni az egész villamos rendszert, hátha valahol zárlatos.
Szerintetek, kihez vigyem? Jó villanyász kéne. Zuglóban lakom, messzi vidék nem jó.
Akinek volt hasonló, írja meg a megoldást. Köszi!
Nekem is hozott ilyen érintkezési hibát. Az utasoldali légzsák csatlakozójával volt a gond. Könnyen orvosolható ,kesztyűtartó ki és már látod is a csatlakozót. Egy kis igazítás a csatlakozón és már a visszajelző lámpa is elaludt.  Kacsint Remélem neked is csak ilyen egyszerű lesz a hiba kijavítása!
Naplózva
Arpi
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


« Hozzászólás #1257 Dátum: 2013. április 24. - 20:41:28 »

Tavaj vagy tavajelott kb 2000 km utan nyujtozkodtam egy nagyot a krmanyra tamaszkodva azota nalam is vilagit a legzsak lampaja. Odateszem a cigisdobozt es eszre sem veszem
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1258 Dátum: 2013. április 24. - 20:44:27 »

Tavaj vagy tavajelott kb 2000 km utan nyujtozkodtam egy nagyot a krmanyra tamaszkodva azota nalam is vilagit a legzsak lampaja. Odateszem a cigisdobozt es eszre sem veszem

leleményes dolog így 2 potenciális gyilkosod van az autóban a cigi és a nem müködő légzsák
Naplózva

70/4334431
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1259 Dátum: 2013. április 24. - 20:52:47 »

Tavaj vagy tavajelott kb 2000 km utan nyujtozkodtam egy nagyot a krmanyra tamaszkodva azota nalam is vilagit a legzsak lampaja. Odateszem a cigisdobozt es eszre sem veszem

leleményes dolog így 2 potenciális gyilkosod van az autóban a cigi és a nem müködő légzsák
Vagy majd pont a legrosszabbkor lép akcióba. 
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Oldalak: 1 ... 82 83 [84] 85 86 ... 115   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!