Lacetti klub fórum
2024. December 13. - 21:36:25 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 81 82 [83] 84 85 ... 115   Le
 
Szerző Téma: Egyéb (elektromos) hibák  (Megtekintve 433018 alkalommal)
mandro
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


1.4 HB Elite


« Hozzászólás #1230 Dátum: 2013. április 15. - 19:59:18 »

Sziasztok!
Friss hús vagyok a csapatban Mosolyog
Lassan két éve van egy Lacettim, eddig a komolyabb gondok elkerültek, most viszont olyan problémával küszködök, ami meghaladja a képességeimet.
A gond az, hogy pár napja erősen "amperszagot" éreztem a kocsiban, majd kb. 10 km után gyenge füst jelent meg a műszerfal mögül. Gyorsan félreálltam, motort leállítottam, a füstölés azonnal megszűnt. Amennyire lehetett szétszerelés nélkül zseblámpával átnéztem a kábeleket, de semmi gyanúsat nem találtam. Hazamentem a kocsival (30 km), végig erősen éreztem a szagot, de füstöt nem láttam. Otthon kibontottam a műszerfalat odáig, hogy ki tudjam emelni a műszeregységet, de amögött se találtam furcsát (persze sok mindenhez nem is lehet hozzáférni). A műszeregység hátlapját lecsavaroztam, de az is negatív. Hátul az ablakmosó csöve látszólag ép. Azóta újból mentem a kocsival egy nagyobb kört, de most semmi füstöt nem éreztem.
Van ötletek, hogy mi lehet ez? Merjek így menni vele? Gondolom, hogy ahol füst van, ott annak nyoma is van, de nem találom. A füst nagyjából a fordulatszámmérő mögül jött, szerintem nem a szellőzőből, hanem közvetlenül előtte a műbőr köpeny alól.
Köszönöm a segítségeteket!

rossz helyen keresed a műszeregység mögött van az ominozus lámpavezeték

És ahhoz hogyan férek hozzá? A műszeregységbe csatlakozik két kábelköteg, ami hátulról egy körbeszigetelt vastag kábelkötegből jön. Ennek a környékén kellene körülnéznem?
Gondolom,hogy HB-d van.Valszeg ez égett szét:
http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_rsgallery2&Itemid=47&catid=322
http://www.lacettiklub.hu/forum/index.php?topic=207.msg38024;topicseen#msg38024

Igen, HB-m van. Megnéztem a csatlakozót, de nekem nem tűnik rossznak. Mellékletben két kép, Ti mit gondoltok?
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1231 Dátum: 2013. április 15. - 20:04:00 »

Sziasztok!
Friss hús vagyok a csapatban Mosolyog
Lassan két éve van egy Lacettim, eddig a komolyabb gondok elkerültek, most viszont olyan problémával küszködök, ami meghaladja a képességeimet.
A gond az, hogy pár napja erősen "amperszagot" éreztem a kocsiban, majd kb. 10 km után gyenge füst jelent meg a műszerfal mögül. Gyorsan félreálltam, motort leállítottam, a füstölés azonnal megszűnt. Amennyire lehetett szétszerelés nélkül zseblámpával átnéztem a kábeleket, de semmi gyanúsat nem találtam. Hazamentem a kocsival (30 km), végig erősen éreztem a szagot, de füstöt nem láttam. Otthon kibontottam a műszerfalat odáig, hogy ki tudjam emelni a műszeregységet, de amögött se találtam furcsát (persze sok mindenhez nem is lehet hozzáférni). A műszeregység hátlapját lecsavaroztam, de az is negatív. Hátul az ablakmosó csöve látszólag ép. Azóta újból mentem a kocsival egy nagyobb kört, de most semmi füstöt nem éreztem.
Van ötletek, hogy mi lehet ez? Merjek így menni vele? Gondolom, hogy ahol füst van, ott annak nyoma is van, de nem találom. A füst nagyjából a fordulatszámmérő mögül jött, szerintem nem a szellőzőből, hanem közvetlenül előtte a műbőr köpeny alól.
Köszönöm a segítségeteket!

rossz helyen keresed a műszeregység mögött van az ominozus lámpavezeték

És ahhoz hogyan férek hozzá? A műszeregységbe csatlakozik két kábelköteg, ami hátulról egy körbeszigetelt vastag kábelkötegből jön. Ennek a környékén kellene körülnéznem?
Gondolom,hogy HB-d van.Valszeg ez égett szét:
http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_rsgallery2&Itemid=47&catid=322
http://www.lacettiklub.hu/forum/index.php?topic=207.msg38024;topicseen#msg38024

Igen, HB-m van. Megnéztem a csatlakozót, de nekem nem tűnik rossznak. Mellékletben két kép, Ti mit gondoltok?

2 csatlakozó van
Naplózva

70/4334431
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #1232 Dátum: 2013. április 15. - 20:06:01 »


2 csatlakozó van
Van ott még egy csati, azzal lesz a baj.
Naplózva


LPG
mandro
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


1.4 HB Elite


« Hozzászólás #1233 Dátum: 2013. április 15. - 20:36:38 »


2 csatlakozó van
Van ott még egy csati, azzal lesz a baj.

Köszi, fiúk, jövök mindenkinek egy csattos Bambival Vigyorog
Nem volt semmi művelet kioperálni onnan, de az volt elégve, már csak meg kell csinálni Mosolyog
Már látom előre, hogy az is szép baleset lesz!
Képeket is csatoltam az utókor számára Mosolyog
« Utoljára szerkesztve: 2013. április 15. - 20:50:55 írta mandro » Naplózva
zsozsi
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 66



« Hozzászólás #1234 Dátum: 2013. április 16. - 09:01:09 »

Kivettem a gyertyákat: az elektródák jól néznek ki, de a menetes rész és ahová a gyertyakulcs illeszkedik mintha olajos lenne? Mi ez? köszi
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1235 Dátum: 2013. április 16. - 09:16:03 »

Kivettem a gyertyákat: az elektródák jól néznek ki, de a menetes rész és ahová a gyertyakulcs illeszkedik mintha olajos lenne? Mi ez? köszi

szivárog a szelepfedél tömítésed
Naplózva

70/4334431
zsozsi
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 66



« Hozzászólás #1236 Dátum: 2013. április 16. - 11:19:28 »

Kivettem a gyertyákat: az elektródák jól néznek ki, de a menetes rész és ahová a gyertyakulcs illeszkedik mintha olajos lenne? Mi ez? köszi

szivárog a szelepfedél tömítésed

Házilag lehet cserélni vagy mindenképpen szakember kell, mennyire bontja meg ezzel az ember a motort?
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1237 Dátum: 2013. április 16. - 11:54:00 »

Kivettem a gyertyákat: az elektródák jól néznek ki, de a menetes rész és ahová a gyertyakulcs illeszkedik mintha olajos lenne? Mi ez? köszi

szivárog a szelepfedél tömítésed

Házilag lehet cserélni vagy mindenképpen szakember kell, mennyire bontja meg ezzel az ember a motort?


ki lehet cserélni házilag is egy kis tapasztalat nem árt de a kérdésedből kiindulva vidd szakemberhez
Naplózva

70/4334431
zsozsi
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 66



« Hozzászólás #1238 Dátum: 2013. április 16. - 15:50:16 »

Kivettem a gyertyákat: az elektródák jól néznek ki, de a menetes rész és ahová a gyertyakulcs illeszkedik mintha olajos lenne? Mi ez? köszi

szivárog a szelepfedél tömítésed

Házilag lehet cserélni vagy mindenképpen szakember kell, mennyire bontja meg ezzel az ember a motort?


ki lehet cserélni házilag is egy kis tapasztalat nem árt de a kérdésedből kiindulva vidd szakemberhez

Már majd nem 120e km, úgyis vezérlést is akarok cseréltetni, szerintem akkor ezt is belevesszük. Egyébként amatőr vagyok, de műszaki ember, így ha elsőre nem is, másodjára már bevállalnám, azért köszi
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1239 Dátum: 2013. április 16. - 16:00:03 »

Kivettem a gyertyákat: az elektródák jól néznek ki, de a menetes rész és ahová a gyertyakulcs illeszkedik mintha olajos lenne? Mi ez? köszi

szivárog a szelepfedél tömítésed

Házilag lehet cserélni vagy mindenképpen szakember kell, mennyire bontja meg ezzel az ember a motort?


ki lehet cserélni házilag is egy kis tapasztalat nem árt de a kérdésedből kiindulva vidd szakemberhez

Már majd nem 120e km, úgyis vezérlést is akarok cseréltetni, szerintem akkor ezt is belevesszük. Egyébként amatőr vagyok, de műszaki ember, így ha elsőre nem is, másodjára már bevállalnám, azért köszi

csak ha elcseszed rossz esetben úszik a szíj az olajban
Naplózva

70/4334431
zsozsi
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 66



« Hozzászólás #1240 Dátum: 2013. április 16. - 16:39:07 »

Éppen azt akartam kérdezni, milyen kárt okozhat ez a szivárgás, gondolom már régebben kezdődött (1,5 hónapja van nálam a gép), de eddig nem volt elektromos probléma, vagy néha-néha valamilyen takarítással tudom elérni, hogy még sokáig működjön?
Naplózva
szaot
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 92


Lacetti 1.4 Star AC HB 2007


« Hozzászólás #1241 Dátum: 2013. április 17. - 00:36:09 »

Köszi, fiúk, jövök mindenkinek egy csattos Bambival Vigyorog
Nem volt semmi művelet kioperálni onnan, de az volt elégve, már csak meg kell csinálni Mosolyog
Már látom előre, hogy az is szép baleset lesz!
Képeket is csatoltam az utókor számára Mosolyog
Üdv, le tudnád írni, hol kell keresni ezt a csatlakozót és hogy lehet kivenni? Korábban próbáltam már megkeresni ezt, kivettem a műszerfalat, de csak egy csatlakozót láttam (a másikat).
Naplózva
agyass
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



« Hozzászólás #1242 Dátum: 2013. április 17. - 06:08:00 »

Idézet
Üdv, le tudnád írni, hol kell keresni ezt a csatlakozót és hogy lehet kivenni? Korábban próbáltam már megkeresni ezt, kivettem a műszerfalat, de csak egy csatlakozót láttam (a másikat).

http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_rsgallery2&Itemid=47&catid=322
Naplózva

"A pocsolya nem azért van hogy kikerüljük, hanem mert esik az eső!"
mandro
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


1.4 HB Elite


« Hozzászólás #1243 Dátum: 2013. április 17. - 10:12:01 »

Idézet
Üdv, le tudnád írni, hol kell keresni ezt a csatlakozót és hogy lehet kivenni? Korábban próbáltam már megkeresni ezt, kivettem a műszerfalat, de csak egy csatlakozót láttam (a másikat).
http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_rsgallery2&Itemid=47&catid=322
Marha nehéz helyen van, alig látható, és csak úgy sikerült kiszedni, hogy bemásztam a lábtérbe, és egyik kezemben fogóval másikban csavarhúzóval kettéhajtva magamat feszegettem ki a helyéről Mosolyog Ha a műszeregységet kivéve benyúlsz hátra, nagyjából a szigetelt vastag kábelköteg alatt találod bal oldalt lent.
Itt van az elhelyezkedéséről kép, az S201 jelű csatlakozóról van szó: http://lacetti.com.ua/chevy-man/graphic-pool/J/3B/1/J3B12002.png
Ez pedig a bekötése: http://lacetti.com.ua/chevy-man/graphic-pool/J/3D/1/J3D1S002.png
Vagyis az azonos színű kábeleket kell összeforrasztani, majd szigetelni.
Naplózva
szaot
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 92


Lacetti 1.4 Star AC HB 2007


« Hozzászólás #1244 Dátum: 2013. április 17. - 11:19:11 »

Marha nehéz helyen van, alig látható...
Nagyon köszi! Van hely rá, hogy ott helyben megforrassza az ember? Mert ha ki kell venni az egész kábelkorbácsot, az nagyon nagy melónak ígérkezik. Igazából csak megelőzni szeretném a bajt, nehogy egy hosszabb út alkalmával meglepjen az autó.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 81 82 [83] 84 85 ... 115   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!