mandro
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
1.4 HB Elite
|
|
« Hozzászólás #1230 Dátum: 2013. április 15. - 19:59:18 » |
|
Sziasztok! Friss hús vagyok a csapatban Lassan két éve van egy Lacettim, eddig a komolyabb gondok elkerültek, most viszont olyan problémával küszködök, ami meghaladja a képességeimet. A gond az, hogy pár napja erősen "amperszagot" éreztem a kocsiban, majd kb. 10 km után gyenge füst jelent meg a műszerfal mögül. Gyorsan félreálltam, motort leállítottam, a füstölés azonnal megszűnt. Amennyire lehetett szétszerelés nélkül zseblámpával átnéztem a kábeleket, de semmi gyanúsat nem találtam. Hazamentem a kocsival (30 km), végig erősen éreztem a szagot, de füstöt nem láttam. Otthon kibontottam a műszerfalat odáig, hogy ki tudjam emelni a műszeregységet, de amögött se találtam furcsát (persze sok mindenhez nem is lehet hozzáférni). A műszeregység hátlapját lecsavaroztam, de az is negatív. Hátul az ablakmosó csöve látszólag ép. Azóta újból mentem a kocsival egy nagyobb kört, de most semmi füstöt nem éreztem. Van ötletek, hogy mi lehet ez? Merjek így menni vele? Gondolom, hogy ahol füst van, ott annak nyoma is van, de nem találom. A füst nagyjából a fordulatszámmérő mögül jött, szerintem nem a szellőzőből, hanem közvetlenül előtte a műbőr köpeny alól. Köszönöm a segítségeteket! rossz helyen keresed a műszeregység mögött van az ominozus lámpavezeték És ahhoz hogyan férek hozzá? A műszeregységbe csatlakozik két kábelköteg, ami hátulról egy körbeszigetelt vastag kábelkötegből jön. Ennek a környékén kellene körülnéznem? Gondolom,hogy HB-d van.Valszeg ez égett szét: http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_rsgallery2&Itemid=47&catid=322http://www.lacettiklub.hu/forum/index.php?topic=207.msg38024;topicseen#msg38024Igen, HB-m van. Megnéztem a csatlakozót, de nekem nem tűnik rossznak. Mellékletben két kép, Ti mit gondoltok?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #1231 Dátum: 2013. április 15. - 20:04:00 » |
|
Sziasztok! Friss hús vagyok a csapatban Lassan két éve van egy Lacettim, eddig a komolyabb gondok elkerültek, most viszont olyan problémával küszködök, ami meghaladja a képességeimet. A gond az, hogy pár napja erősen "amperszagot" éreztem a kocsiban, majd kb. 10 km után gyenge füst jelent meg a műszerfal mögül. Gyorsan félreálltam, motort leállítottam, a füstölés azonnal megszűnt. Amennyire lehetett szétszerelés nélkül zseblámpával átnéztem a kábeleket, de semmi gyanúsat nem találtam. Hazamentem a kocsival (30 km), végig erősen éreztem a szagot, de füstöt nem láttam. Otthon kibontottam a műszerfalat odáig, hogy ki tudjam emelni a műszeregységet, de amögött se találtam furcsát (persze sok mindenhez nem is lehet hozzáférni). A műszeregység hátlapját lecsavaroztam, de az is negatív. Hátul az ablakmosó csöve látszólag ép. Azóta újból mentem a kocsival egy nagyobb kört, de most semmi füstöt nem éreztem. Van ötletek, hogy mi lehet ez? Merjek így menni vele? Gondolom, hogy ahol füst van, ott annak nyoma is van, de nem találom. A füst nagyjából a fordulatszámmérő mögül jött, szerintem nem a szellőzőből, hanem közvetlenül előtte a műbőr köpeny alól. Köszönöm a segítségeteket! rossz helyen keresed a műszeregység mögött van az ominozus lámpavezeték És ahhoz hogyan férek hozzá? A műszeregységbe csatlakozik két kábelköteg, ami hátulról egy körbeszigetelt vastag kábelkötegből jön. Ennek a környékén kellene körülnéznem? Gondolom,hogy HB-d van.Valszeg ez égett szét: http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_rsgallery2&Itemid=47&catid=322http://www.lacettiklub.hu/forum/index.php?topic=207.msg38024;topicseen#msg38024Igen, HB-m van. Megnéztem a csatlakozót, de nekem nem tűnik rossznak. Mellékletben két kép, Ti mit gondoltok? 2 csatlakozó van
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #1232 Dátum: 2013. április 15. - 20:06:01 » |
|
2 csatlakozó van
Van ott még egy csati, azzal lesz a baj.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
mandro
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
1.4 HB Elite
|
|
« Hozzászólás #1233 Dátum: 2013. április 15. - 20:36:38 » |
|
2 csatlakozó van
Van ott még egy csati, azzal lesz a baj. Köszi, fiúk, jövök mindenkinek egy csattos Bambival Nem volt semmi művelet kioperálni onnan, de az volt elégve, már csak meg kell csinálni Már látom előre, hogy az is szép baleset lesz! Képeket is csatoltam az utókor számára
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013. április 15. - 20:50:55 írta mandro »
|
Naplózva
|
|
|
|
zsozsi
Bejáratós
Nem elérhető
Hozzászólások: 66
|
|
« Hozzászólás #1234 Dátum: 2013. április 16. - 09:01:09 » |
|
Kivettem a gyertyákat: az elektródák jól néznek ki, de a menetes rész és ahová a gyertyakulcs illeszkedik mintha olajos lenne? Mi ez? köszi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #1235 Dátum: 2013. április 16. - 09:16:03 » |
|
Kivettem a gyertyákat: az elektródák jól néznek ki, de a menetes rész és ahová a gyertyakulcs illeszkedik mintha olajos lenne? Mi ez? köszi
szivárog a szelepfedél tömítésed
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
zsozsi
Bejáratós
Nem elérhető
Hozzászólások: 66
|
|
« Hozzászólás #1236 Dátum: 2013. április 16. - 11:19:28 » |
|
Kivettem a gyertyákat: az elektródák jól néznek ki, de a menetes rész és ahová a gyertyakulcs illeszkedik mintha olajos lenne? Mi ez? köszi
szivárog a szelepfedél tömítésed Házilag lehet cserélni vagy mindenképpen szakember kell, mennyire bontja meg ezzel az ember a motort?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #1237 Dátum: 2013. április 16. - 11:54:00 » |
|
Kivettem a gyertyákat: az elektródák jól néznek ki, de a menetes rész és ahová a gyertyakulcs illeszkedik mintha olajos lenne? Mi ez? köszi
szivárog a szelepfedél tömítésed Házilag lehet cserélni vagy mindenképpen szakember kell, mennyire bontja meg ezzel az ember a motort? ki lehet cserélni házilag is egy kis tapasztalat nem árt de a kérdésedből kiindulva vidd szakemberhez
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
zsozsi
Bejáratós
Nem elérhető
Hozzászólások: 66
|
|
« Hozzászólás #1238 Dátum: 2013. április 16. - 15:50:16 » |
|
Kivettem a gyertyákat: az elektródák jól néznek ki, de a menetes rész és ahová a gyertyakulcs illeszkedik mintha olajos lenne? Mi ez? köszi
szivárog a szelepfedél tömítésed Házilag lehet cserélni vagy mindenképpen szakember kell, mennyire bontja meg ezzel az ember a motort? ki lehet cserélni házilag is egy kis tapasztalat nem árt de a kérdésedből kiindulva vidd szakemberhez Már majd nem 120e km, úgyis vezérlést is akarok cseréltetni, szerintem akkor ezt is belevesszük. Egyébként amatőr vagyok, de műszaki ember, így ha elsőre nem is, másodjára már bevállalnám, azért köszi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #1239 Dátum: 2013. április 16. - 16:00:03 » |
|
Kivettem a gyertyákat: az elektródák jól néznek ki, de a menetes rész és ahová a gyertyakulcs illeszkedik mintha olajos lenne? Mi ez? köszi
szivárog a szelepfedél tömítésed Házilag lehet cserélni vagy mindenképpen szakember kell, mennyire bontja meg ezzel az ember a motort? ki lehet cserélni házilag is egy kis tapasztalat nem árt de a kérdésedből kiindulva vidd szakemberhez Már majd nem 120e km, úgyis vezérlést is akarok cseréltetni, szerintem akkor ezt is belevesszük. Egyébként amatőr vagyok, de műszaki ember, így ha elsőre nem is, másodjára már bevállalnám, azért köszi csak ha elcseszed rossz esetben úszik a szíj az olajban
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
zsozsi
Bejáratós
Nem elérhető
Hozzászólások: 66
|
|
« Hozzászólás #1240 Dátum: 2013. április 16. - 16:39:07 » |
|
Éppen azt akartam kérdezni, milyen kárt okozhat ez a szivárgás, gondolom már régebben kezdődött (1,5 hónapja van nálam a gép), de eddig nem volt elektromos probléma, vagy néha-néha valamilyen takarítással tudom elérni, hogy még sokáig működjön?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
szaot
Bejáratós
Nem elérhető
Hozzászólások: 92
Lacetti 1.4 Star AC HB 2007
|
|
« Hozzászólás #1241 Dátum: 2013. április 17. - 00:36:09 » |
|
Köszi, fiúk, jövök mindenkinek egy csattos Bambival Nem volt semmi művelet kioperálni onnan, de az volt elégve, már csak meg kell csinálni Már látom előre, hogy az is szép baleset lesz! Képeket is csatoltam az utókor számára Üdv, le tudnád írni, hol kell keresni ezt a csatlakozót és hogy lehet kivenni? Korábban próbáltam már megkeresni ezt, kivettem a műszerfalat, de csak egy csatlakozót láttam (a másikat).
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
agyass
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 28
|
|
« Hozzászólás #1242 Dátum: 2013. április 17. - 06:08:00 » |
|
Üdv, le tudnád írni, hol kell keresni ezt a csatlakozót és hogy lehet kivenni? Korábban próbáltam már megkeresni ezt, kivettem a műszerfalat, de csak egy csatlakozót láttam (a másikat).
http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_rsgallery2&Itemid=47&catid=322
|
|
|
Naplózva
|
"A pocsolya nem azért van hogy kikerüljük, hanem mert esik az eső!"
|
|
|
mandro
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
1.4 HB Elite
|
|
« Hozzászólás #1243 Dátum: 2013. április 17. - 10:12:01 » |
|
Marha nehéz helyen van, alig látható, és csak úgy sikerült kiszedni, hogy bemásztam a lábtérbe, és egyik kezemben fogóval másikban csavarhúzóval kettéhajtva magamat feszegettem ki a helyéről Ha a műszeregységet kivéve benyúlsz hátra, nagyjából a szigetelt vastag kábelköteg alatt találod bal oldalt lent. Itt van az elhelyezkedéséről kép, az S201 jelű csatlakozóról van szó: http://lacetti.com.ua/chevy-man/graphic-pool/J/3B/1/J3B12002.pngEz pedig a bekötése: http://lacetti.com.ua/chevy-man/graphic-pool/J/3D/1/J3D1S002.pngVagyis az azonos színű kábeleket kell összeforrasztani, majd szigetelni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
szaot
Bejáratós
Nem elérhető
Hozzászólások: 92
Lacetti 1.4 Star AC HB 2007
|
|
« Hozzászólás #1244 Dátum: 2013. április 17. - 11:19:11 » |
|
Marha nehéz helyen van, alig látható...
Nagyon köszi! Van hely rá, hogy ott helyben megforrassza az ember? Mert ha ki kell venni az egész kábelkorbácsot, az nagyon nagy melónak ígérkezik. Igazából csak megelőzni szeretném a bajt, nehogy egy hosszabb út alkalmával meglepjen az autó.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|