Lacetti klub fórum
2024. December 13. - 18:48:47 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 79 80 [81] 82 83 ... 115   Le
 
Szerző Téma: Egyéb (elektromos) hibák  (Megtekintve 432999 alkalommal)
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #1200 Dátum: 2013. Február 22. - 17:12:56 »

Gidy, azért ne lepődj meg, ha megint égve marad a lámpa. Vigyorog
Nekem ugyan egy a hibám van már 1 éve, csak még nem volt kedvem megkeresni a konkrét okot (cső nincs eltörve).
Ideiglenesen kihúztam a C-oszlopnál a csatlakozóból 1 szál vezetéket, ami a lámpát kapcsolja.
Nyáron most már tényleg megcsinálok(ha lesz kedvem ).
Ha Neki is csak ennyi lett volna a gond, azt negyed annyi idő alatt orvosoltuk volna...  Vigyorog
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
blog
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48


« Hozzászólás #1201 Dátum: 2013. Február 28. - 17:18:31 »

Globális moderátor klúbtársunk leállította a gyertya témát, hogy az nem való az "Egyéb Elektromos hiba" topikba!
Mivel elektromos alkatrész véleményem szerint ide illik.
A mostani és az előző, gyertyákkal kapcsolatos kérdések, azt mutatják, hogy sok klubtársunk ezekből a válaszokból szeretne pontos információt kapni.
Ezért hiányolom, hogy zárásképpen olyan klúbtársunktól,aki jó ismerője, vagy kellőképpen beleásta magát a gyujtógyertyák irodalmába, nem született egy olyan összefoglaló, ami alapján, jelen esetben a Lacetti tipusokhoz, az eltérő üzemeltetési viszonyoknak leginkább megfelelő gyertyatípusokat ajánlaná.
Naplózva
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #1202 Dátum: 2013. Február 28. - 18:08:12 »

Globális moderátor klúbtársunk leállította a gyertya témát, hogy az nem való az "Egyéb Elektromos hiba" topikba!
Mivel elektromos alkatrész véleményem szerint ide illik.
A mostani és az előző, gyertyákkal kapcsolatos kérdések, azt mutatják, hogy sok klubtársunk ezekből a válaszokból szeretne pontos információt kapni.
Ezért hiányolom, hogy zárásképpen olyan klúbtársunktól,aki jó ismerője, vagy kellőképpen beleásta magát a gyujtógyertyák irodalmába, nem született egy olyan összefoglaló, ami alapján, jelen esetben a Lacetti tipusokhoz, az eltérő üzemeltetési viszonyoknak leginkább megfelelő gyertyatípusokat ajánlaná.
Ööö nem tisztem megvédeni a moderátort nem is szorul rám, de ha visszanézed nem kimondottan a gyertyáról ment a társalgás hanem, hogy mi a hamis esetleg vagy mi nem.
Sebike aki ért hozzá egyértelmüen lerakta a voksát a denso gyertya mellett, ott a száma és az ára is.
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
Zsombi
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35



« Hozzászólás #1203 Dátum: 2013. Március 13. - 17:34:08 »

Sziasztok!

A Lacetti SW-ben sajnos leégett a hátsó ablaktörlő motor. A bontóban van, de csak az újabbakba való 4 vezetékes, az enyémben 3 vezetékes van. Nem tudja véletlenül valaki, hogy mi a vezetékek bekötése?

Köszi!
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1204 Dátum: 2013. Március 13. - 21:53:51 »

Sziasztok!

A Lacetti SW-ben sajnos leégett a hátsó ablaktörlő motor. A bontóban van, de csak az újabbakba való 4 vezetékes, az enyémben 3 vezetékes van. Nem tudja véletlenül valaki, hogy mi a vezetékek bekötése?

Köszi!

megnézem lehet ,hogy van 3 vezetékesem
Naplózva

70/4334431
Zsombi
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35



« Hozzászólás #1205 Dátum: 2013. Március 15. - 11:50:21 »

Sziasztok!

A Lacetti SW-ben sajnos leégett a hátsó ablaktörlő motor. A bontóban van, de csak az újabbakba való 4 vezetékes, az enyémben 3 vezetékes van. Nem tudja véletlenül valaki, hogy mi a vezetékek bekötése?

Köszi!

megnézem lehet ,hogy van 3 vezetékesem

Köszönöm, már megvettem. Csak a csatlakozót kell átforrasztani a régiről az elektronika után. Csak az érdekelne, hogy lehetne beépíteni a szakaszoló elektronikát... :-)
Naplózva
blog
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48


« Hozzászólás #1206 Dátum: 2013. Március 15. - 17:29:15 »

Kérdés?
Te mit értesz szakaszoló elektrónika alatt és hova akarod beépíteni?
Naplózva
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #1207 Dátum: 2013. Március 15. - 18:14:59 »

Elektromos hiba kiküszöbölése véget, tegnap megtörtént a hátsó ablakmosó cső csere.  Vigyorog
Az autó 6 éves lesz májusban, de a cső szép törésmentes állapotban került kiszerelésre. 
Eredeti rugó benne...   Puszi

Ráfért a csere, mert kicsit keményebb volt az általam megítélt "jó"-nál, de még tuti bírta volna valameddig...   Vigyorog

50 perc alatt megvolt a csere zsugorcsövezéssel, összeszereléssel együtt.

Köszönet érte Gida Barátnak, a helyszín biztosításáért. (IS)  Kacsint

Közben minitalit is tartottunk. 

Így, még a hiba bekövetkezte előtt sikerült orvosolni a bajt...   Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
Zsombi
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 35



« Hozzászólás #1208 Dátum: 2013. Március 15. - 20:30:05 »

Kérdés?
Te mit értesz szakaszoló elektrónika alatt és hova akarod beépíteni?

A 4 vezetékes motoron egy külön dobozban van maga az elektronika. A 3 vezetékeshez képest a különbség hogy a 4. vezetéken a mosó áramát kapja, hogy mosás közben folyamatosan töröljön, egyébként tanítható intervallummal töröl.
A dobozon van egy 8 pólusú csatlakozó, és ennek a bekötéséhez szükségem lenne rajzra...
Én a műszerfalhoz építeném be, mert nincs kedvem egy vezetékszálat végighúzni az autón.


Régebben találtam olyan online szervízkönyvet, amiben szerepelt ez a fajta motor, ami a weblap linkjei között szerepel csak a 3 vezetékes ábrázolja... :-(
Naplózva
blog
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48


« Hozzászólás #1209 Dátum: 2013. Március 16. - 18:18:15 »

Azt lehet-e tudni, hogy az elektrónikát tartalmazó doboz milyen funkciót lát el? A lacettik estében vagy "esőszenzor", vagy "intervallumkapcsoló" lehet. A bekötést az határozza meg.
Naplózva
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #1210 Dátum: 2013. Március 16. - 18:25:23 »

Azt lehet-e tudni, hogy az elektrónikát tartalmazó doboz milyen funkciót lát el? A lacettik estében vagy "esőszenzor", vagy "intervallumkapcsoló" lehet. A bekötést az határozza meg.
(hátsó ablaktörlő motorról van szó.)
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1211 Dátum: 2013. Március 17. - 05:54:24 »

Elektromos hiba kiküszöbölése véget, tegnap megtörtént a hátsó ablakmosó cső csere.  Vigyorog
Az autó 6 éves lesz májusban, de a cső szép törésmentes állapotban került kiszerelésre. 
Eredeti rugó benne...   Puszi

Ráfért a csere, mert kicsit keményebb volt az általam megítélt "jó"-nál, de még tuti bírta volna valameddig...   Vigyorog

50 perc alatt megvolt a csere zsugorcsövezéssel, összeszereléssel együtt.

Köszönet érte Gida Barátnak, a helyszín biztosításáért. (IS)  Kacsint

Közben minitalit is tartottunk. 

Így, még a hiba bekövetkezte előtt sikerült orvosolni a bajt...   Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Olyan jól belejöttetek, pár hét múlva megcsinálhatjuk az enyémet is. Főleg, mivel 4 hónapot állt, bár feltöltöttem téli mosóval, biztos, ami biztos.  Kacsint
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #1212 Dátum: 2013. Március 17. - 16:04:42 »

Elektromos hiba kiküszöbölése véget, tegnap megtörtént a hátsó ablakmosó cső csere.  Vigyorog
Az autó 6 éves lesz májusban, de a cső szép törésmentes állapotban került kiszerelésre. 
Eredeti rugó benne...   Puszi

Ráfért a csere, mert kicsit keményebb volt az általam megítélt "jó"-nál, de még tuti bírta volna valameddig...   Vigyorog

50 perc alatt megvolt a csere zsugorcsövezéssel, összeszereléssel együtt.

Köszönet érte Gida Barátnak, a helyszín biztosításáért. (IS)  Kacsint

Közben minitalit is tartottunk. 

Így, még a hiba bekövetkezte előtt sikerült orvosolni a bajt...   Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Olyan jól belejöttetek, pár hét múlva megcsinálhatjuk az enyémet is. Főleg, mivel 4 hónapot állt, bár feltöltöttem téli mosóval, biztos, ami biztos.  Kacsint
Kedvenc Kapitányomnak természetesen megcsináljuk!!!  Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
zsozsi
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 66



« Hozzászólás #1213 Dátum: 2013. Március 22. - 12:39:29 »

Üdv Uraim!

A motortérben lévő elektromos vezetékeket gégecsőben futtatják. Na ezek vannak berepedezve, összetörve. Jelen ez problémát és hogyan lehet orvosolni? Arra gondoltam veszek csövet, félbevágom és kábelkötegelővel a régire rárakom! Lehet ez megoldás? Köszönöm.
Naplózva
Yeti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 631


Lacetti Sedan Elite 1.6 LPG + Radar (Csolnok)


WWW
« Hozzászólás #1214 Dátum: 2013. Március 22. - 15:49:34 »

Üdv Uraim!

A motortérben lévő elektromos vezetékeket gégecsőben futtatják. Na ezek vannak berepedezve, összetörve. Jelen ez problémát és hogyan lehet orvosolni? Arra gondoltam veszek csövet, félbevágom és kábelkötegelővel a régire rárakom! Lehet ez megoldás? Köszönöm.
Lehet, de vannak olyan gégecsövek amelyek pont ilyen célokra vannak kitalálva.
Barkácsáruházakban lehet ilyet kapni.
Naplózva

Oldalak: 1 ... 79 80 [81] 82 83 ... 115   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!