Lacetti klub fórum
2024. December 13. - 04:41:55 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 71 72 [73] 74 75 ... 115   Le
 
Szerző Téma: Egyéb (elektromos) hibák  (Megtekintve 432768 alkalommal)
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #1080 Dátum: 2012. November 27. - 13:43:30 »

Üdvözletem! Utolért a középső konzol kapcsolóinak kontakthibája: néha bekapcsolás ellenére sem világít a klíma/belső keringtetés/hátsó ablakfűtés ledje.
Ki szeretném venni a panelt, megpucolni, átforrasztani. Kérdésem az lenne, hogy a ventilátorkapcsoló érintkezőihez milyen zsírt kell használni? Szilikonzsír jó?

Miért akarod újrakenni?
Szétszeded, a panelt átforrasztod, öszerakod. Ha nincs gondod a venti kapcsolóval akkor fölösleges piszkálni.
Szerintem.

Egyébként engem is utolért a fenti hiba.
Hiába néztem át a panelt, nem láttam rajta forrásztási hibát (hajtott a kíváncsiság, átnéztem nagyítóval).
Ennek ellenére az átforrasztás megtette a hatását, azóta rendben működik.
Naplózva
szaot
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 92


Lacetti 1.4 Star AC HB 2007


« Hozzászólás #1081 Dátum: 2012. November 27. - 18:08:30 »

Üdvözletem! Utolért a középső konzol kapcsolóinak kontakthibája: néha bekapcsolás ellenére sem világít a klíma/belső keringtetés/hátsó ablakfűtés ledje.
Ki szeretném venni a panelt, megpucolni, átforrasztani. Kérdésem az lenne, hogy a ventilátorkapcsoló érintkezőihez milyen zsírt kell használni? Szilikonzsír jó?

Miért akarod újrakenni?
Szétszeded, a panelt átforrasztod, öszerakod. Ha nincs gondod a venti kapcsolóval akkor fölösleges piszkálni.
Szerintem.

Egyébként engem is utolért a fenti hiba.
Hiába néztem át a panelt, nem láttam rajta forrásztási hibát (hajtott a kíváncsiság, átnéztem nagyítóval).
Ennek ellenére az átforrasztás megtette a hatását, azóta rendben működik.

Neked is a ledekkel volt gond? Miket forrasztottál át? Merthogy én se látok forrasztási hibát, kilazult alkatrészt.
« Utoljára szerkesztve: 2012. November 27. - 18:10:42 írta szaot » Naplózva
blog
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48


« Hozzászólás #1082 Dátum: 2012. November 27. - 18:12:55 »

Üdvözletem! Utolért a középső konzol kapcsolóinak kontakthibája: néha bekapcsolás ellenére sem világít a klíma/belső keringtetés/hátsó ablakfűtés ledje.
Ki szeretném venni a panelt, megpucolni, átforrasztani. Kérdésem az lenne, hogy a ventilátorkapcsoló érintkezőihez milyen zsírt kell használni? Szilikonzsír jó?

Miért akarod újrakenni?
Szétszeded, a panelt átforrasztod, öszerakod. Ha nincs gondod a venti kapcsolóval akkor fölösleges piszkálni.
Szerintem.

Egyébként engem is utolért a fenti hiba.
Hiába néztem át a panelt, nem láttam rajta forrásztási hibát (hajtott a kíváncsiság, átnéztem nagyítóval).
Ennek ellenére az átforrasztás megtette a hatását, azóta rendben működik.

Azt a zsírt nem fölöslegesen teszik a kapcsolóba a gyári összeszerelésnél. Szerepe, hogy a mozgóérintkező ne tudjon belemarni a csúszkapályába. Hosszabb használatnál a felületek szárazzá válhatnak, ezért tanácsos ilyen javítások esetén a pótlás.
Naplózva
blog
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48


« Hozzászólás #1083 Dátum: 2012. November 27. - 18:28:27 »

Üdvözletem! Utolért a középső konzol kapcsolóinak kontakthibája: néha bekapcsolás ellenére sem világít a klíma/belső keringtetés/hátsó ablakfűtés ledje.
Ki szeretném venni a panelt, megpucolni, átforrasztani. Kérdésem az lenne, hogy a ventilátorkapcsoló érintkezőihez milyen zsírt kell használni? Szilikonzsír jó?

Miért akarod újrakenni?
Szétszeded, a panelt átforrasztod, öszerakod. Ha nincs gondod a venti kapcsolóval akkor fölösleges piszkálni.
Szerintem.

Egyébként engem is utolért a fenti hiba.
Hiába néztem át a panelt, nem láttam rajta forrásztási hibát (hajtott a kíváncsiság, átnéztem nagyítóval).
Ennek ellenére az átforrasztás megtette a hatását, azóta rendben működik.

Neked is a ledekkel volt gond? Miket forrasztottál át? Merthogy én se látok forrasztási hibát, kilazult alkatrészt.


Az elko pozitív fóliacsíkjának elejét és végét keresd meg lépj rá ohmmérővel /kis értékkel/, ha szakadás van kimutatja. Utána forrasztás.
Naplózva
baroti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571


Lacetti HB 1.8 16V CDX Platinum / GPL


« Hozzászólás #1084 Dátum: 2012. November 29. - 18:25:27 »

Ujra elojott a karacsonyfa!  Most meg az ajton is eg a piros led, a gazrendszer ledje prosra valtott es az zold pillogtat, a muszerfalrol nem is beszelek es az auto mar be sem gyul 
Meg jo hogy a gyerek haza tudott jonni vele , kulomben most mehetnek utanna valahova a varosba.
Az aksirol a szalat levettem, majd vissza de semmi valtozas, sot azota nem gyul be. Marad leveve a szal es majd holnap napvilag valamit kezdek vele. Addig is szivesen latom a jotanacsokat.
Naplózva

szaot
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 92


Lacetti 1.4 Star AC HB 2007


« Hozzászólás #1085 Dátum: 2012. November 30. - 00:45:36 »

Üdvözletem! Utolért a középső konzol kapcsolóinak kontakthibája: néha bekapcsolás ellenére sem világít a klíma/belső keringtetés/hátsó ablakfűtés ledje.
Ki szeretném venni a panelt, megpucolni, átforrasztani. Kérdésem az lenne, hogy a ventilátorkapcsoló érintkezőihez milyen zsírt kell használni? Szilikonzsír jó?

Miért akarod újrakenni?
Szétszeded, a panelt átforrasztod, öszerakod. Ha nincs gondod a venti kapcsolóval akkor fölösleges piszkálni.
Szerintem.

Egyébként engem is utolért a fenti hiba.
Hiába néztem át a panelt, nem láttam rajta forrásztási hibát (hajtott a kíváncsiság, átnéztem nagyítóval).
Ennek ellenére az átforrasztás megtette a hatását, azóta rendben működik.

Neked is a ledekkel volt gond? Miket forrasztottál át? Merthogy én se látok forrasztási hibát, kilazult alkatrészt.


Az elko pozitív fóliacsíkjának elejét és végét keresd meg lépj rá ohmmérővel /kis értékkel/, ha szakadás van kimutatja. Utána forrasztás.
A csatlakozó, vagy a környéke kontakthibás, fogalmam sincs, mit kezdjek vele. Ráadásul miután hozzányúltam, a háttérvilágitás ledjei is kontaktosak lettek. Ugyanez igaz a műszeregység ledjeire is. 
« Utoljára szerkesztve: 2012. November 30. - 00:48:59 írta szaot » Naplózva
Jamon Serrano
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 135



« Hozzászólás #1086 Dátum: 2012. November 30. - 10:12:19 »

Üdvözletem! Utolért a középső konzol kapcsolóinak kontakthibája: néha bekapcsolás ellenére sem világít a klíma/belső keringtetés/hátsó ablakfűtés ledje.
Ki szeretném venni a panelt, megpucolni, átforrasztani. Kérdésem az lenne, hogy a ventilátorkapcsoló érintkezőihez milyen zsírt kell használni? Szilikonzsír jó?

Miért akarod újrakenni?
Szétszeded, a panelt átforrasztod, öszerakod. Ha nincs gondod a venti kapcsolóval akkor fölösleges piszkálni.
Szerintem.

Egyébként engem is utolért a fenti hiba.
Hiába néztem át a panelt, nem láttam rajta forrásztási hibát (hajtott a kíváncsiság, átnéztem nagyítóval).
Ennek ellenére az átforrasztás megtette a hatását, azóta rendben működik.

Neked is a ledekkel volt gond? Miket forrasztottál át? Merthogy én se látok forrasztási hibát, kilazult alkatrészt.


Az elko pozitív fóliacsíkjának elejét és végét keresd meg lépj rá ohmmérővel /kis értékkel/, ha szakadás van kimutatja. Utána forrasztás.
A csatlakozó, vagy a környéke kontakthibás, fogalmam sincs, mit kezdjek vele. Ráadásul miután hozzányúltam, a háttérvilágitás ledjei is kontaktosak lettek. Ugyanez igaz a műszeregység ledjeire is. 

Lehet, hogy összeér valahol a forrasztásod és rövidzárlatot okoz. Nézd át újra, könnyen megesik az ilyen.
Naplózva

Nubira3 - 1.6 - SX - Sedan - Zavoli LPG
blog
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48


« Hozzászólás #1087 Dátum: 2012. November 30. - 16:03:56 »

Üdvözletem! Utolért a középső konzol kapcsolóinak kontakthibája: néha bekapcsolás ellenére sem világít a klíma/belső keringtetés/hátsó ablakfűtés ledje.
Ki szeretném venni a panelt, megpucolni, átforrasztani. Kérdésem az lenne, hogy a ventilátorkapcsoló érintkezőihez milyen zsírt kell használni? Szilikonzsír jó?

Miért akarod újrakenni?
Szétszeded, a panelt átforrasztod, öszerakod. Ha nincs gondod a venti kapcsolóval akkor fölösleges piszkálni.
Szerintem.

Egyébként engem is utolért a fenti hiba.
Hiába néztem át a panelt, nem láttam rajta forrásztási hibát (hajtott a kíváncsiság, átnéztem nagyítóval).
Ennek ellenére az átforrasztás megtette a hatását, azóta rendben működik.

Neked is a ledekkel volt gond? Miket forrasztottál át? Merthogy én se látok forrasztási hibát, kilazult alkatrészt.


Az elko pozitív fóliacsíkjának elejét és végét keresd meg lépj rá ohmmérővel /kis értékkel/, ha szakadás van kimutatja. Utána forrasztás.
A csatlakozó, vagy a környéke kontakthibás, fogalmam sincs, mit kezdjek vele. Ráadásul miután hozzányúltam, a háttérvilágitás ledjei is kontaktosak lettek. Ugyanez igaz a műszeregység ledjeire is. 

Lehet, hogy összeér valahol a forrasztásod és rövidzárlatot okoz. Nézd át újra, könnyen megesik az ilyen.
Naplózva
blog
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48


« Hozzászólás #1088 Dátum: 2012. November 30. - 16:05:16 »

Üdvözletem! Utolért a középső konzol kapcsolóinak kontakthibája: néha bekapcsolás ellenére sem világít a klíma/belső keringtetés/hátsó ablakfűtés ledje.
Ki szeretném venni a panelt, megpucolni, átforrasztani. Kérdésem az lenne, hogy a ventilátorkapcsoló érintkezőihez milyen zsírt kell használni? Szilikonzsír jó?

Miért akarod újrakenni?
Szétszeded, a panelt átforrasztod, öszerakod. Ha nincs gondod a venti kapcsolóval akkor fölösleges piszkálni.
Szerintem.

Egyébként engem is utolért a fenti hiba.
Hiába néztem át a panelt, nem láttam rajta forrásztási hibát (hajtott a kíváncsiság, átnéztem nagyítóval).
Ennek ellenére az átforrasztás megtette a hatását, azóta rendben működik.

Neked is a ledekkel volt gond? Miket forrasztottál át? Merthogy én se látok forrasztási hibát, kilazult alkatrészt.


Az elko pozitív fóliacsíkjának elejét és végét keresd meg lépj rá ohmmérővel /kis értékkel/, ha szakadás van kimutatja. Utána forrasztás.
A csatlakozó, vagy a környéke kontakthibás, fogalmam sincs, mit kezdjek vele. Ráadásul miután hozzányúltam, a háttérvilágitás ledjei is kontaktosak lettek. Ugyanez igaz a műszeregység ledjeire is. 

Lehet, hogy összeér valahol a forrasztásod és rövidzárlatot okoz. Nézd át újra, könnyen megesik az ilyen.
« Utoljára szerkesztve: 2012. November 30. - 16:06:54 írta blog » Naplózva
blog
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48


« Hozzászólás #1089 Dátum: 2012. November 30. - 16:24:53 »


Üdvözletem! Utolért a középső konzol kapcsolóinak kontakthibája: néha bekapcsolás ellenére sem világít a klíma/belső keringtetés/hátsó ablakfűtés ledje.
Ki szeretném venni a panelt, megpucolni, átforrasztani. Kérdésem az lenne, hogy a ventilátorkapcsoló érintkezőihez milyen zsírt kell használni? Szilikonzsír jó?

Miért akarod újrakenni?
Szétszeded, a panelt átforrasztod, öszerakod. Ha nincs gondod a venti kapcsolóval akkor fölösleges piszkálni.
Szerintem.

Egyébként engem is utolért a fenti hiba.
Hiába néztem át a panelt, nem láttam rajta forrásztási hibát (hajtott a kíváncsiság, átnéztem nagyítóval).
Ennek ellenére az átforrasztás megtette a hatását, azóta rendben működik.

Neked is a ledekkel volt gond? Miket forrasztottál át? Merthogy én se látok forrasztási hibát, kilazult alkatrészt.


Az elko pozitív fóliacsíkjának elejét és végét keresd meg lépj rá ohmmérővel /kis értékkel/, ha szakadás van kimutatja. Utána forrasztás.
A csatlakozó, vagy a környéke kontakthibás, fogalmam sincs, mit kezdjek vele. Ráadásul miután hozzányúltam, a háttérvilágitás ledjei is kontaktosak lettek. Ugyanez igaz a műszeregység ledjeire is. 

Azt nem írtad le, hogy eddig mit csináltál vele? Kiszerelted-e a kapcsoló dobozból a nyomtatott áramköri panelt? Ha igen, akkor a panelt külső áramforrásról /12V egyenáram/ tápláld meg, így egyenként minden funkció lepróbálható és a hibahely behatárolható.
Naplózva
baroti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571


Lacetti HB 1.8 16V CDX Platinum / GPL


« Hozzászólás #1090 Dátum: 2012. November 30. - 17:31:49 »

Ujra elojott a karacsonyfa!  Most meg az ajton is eg a piros led, a gazrendszer ledje prosra valtott es az zold pillogtat, a muszerfalrol nem is beszelek es az auto mar be sem gyul 
Meg jo hogy a gyerek haza tudott jonni vele , kulomben most mehetnek utanna valahova a varosba.
Az aksirol a szalat levettem, majd vissza de semmi valtozas, sot azota nem gyul be. Marad leveve a szal es majd holnap napvilag valamit kezdek vele. Addig is szivesen latom a jotanacsokat.
Na kerem az auto OK  Vigyorog Kacsint
Ma vontatva vittem a szervizbe es a gyerek na meg a teszter tudta a bajt! Igy magyarazta. Van egy mikro kapcsolo a csomagtarto zarjaban ami beragadt valamijen okbol (ok zsirra gyanakodtak) az zavarta ossze a dolgokat es mukodott az imobilizer ami letiltotta az inditast, ezert is eget az ajton levo led. Na es ha jol gondolom ez nem biztos hogy csak HB-s problema, sot mindenik tipusban kell legyen hasonlo mikrokapcsolo a zarban.
Ezuttal kitorlodott a legzsak hiba is.
Apropo legzsak hiba. Van-e valaki kinek le van cinezve az utas ules alatti csatlakozo? Ugyanis en rakrdeztem, de azt mondta a fiu hogy nem egyszeru csatirol van szo hanem valami ellenalasos kutyu is van benne. Eloszor nem is engedte torulni a hibat mig a szalat meg nem mozgattuk. Na de most az is OK, 7-szer pillant majd kialszik ahogy kell Mosolyog
« Utoljára szerkesztve: 2012. November 30. - 17:35:21 írta baroti » Naplózva

ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #1091 Dátum: 2012. November 30. - 17:47:18 »

Ujra elojott a karacsonyfa!  Most meg az ajton is eg a piros led, a gazrendszer ledje prosra valtott es az zold pillogtat, a muszerfalrol nem is beszelek es az auto mar be sem gyul 
Meg jo hogy a gyerek haza tudott jonni vele , kulomben most mehetnek utanna valahova a varosba.
Az aksirol a szalat levettem, majd vissza de semmi valtozas, sot azota nem gyul be. Marad leveve a szal es majd holnap napvilag valamit kezdek vele. Addig is szivesen latom a jotanacsokat.
Na kerem az auto OK  Vigyorog Kacsint
Ma vontatva vittem a szervizbe es a gyerek na meg a teszter tudta a bajt! Igy magyarazta. Van egy mikro kapcsolo a csomagtarto zarjaban ami beragadt valamijen okbol (ok zsirra gyanakodtak) az zavarta ossze a dolgokat es mukodott az imobilizer ami letiltotta az inditast, ezert is eget az ajton levo led. Na es ha jol gondolom ez nem biztos hogy csak HB-s problema, sot mindenik tipusban kell legyen hasonlo mikrokapcsolo a zarban.
Ezuttal kitorlodott a legzsak hiba is.
Apropo legzsak hiba. Van-e valaki kinek le van cinezve az utas ules alatti csatlakozo? Ugyanis en rakrdeztem, de azt mondta a fiu hogy nem egyszeru csatirol van szo hanem valami ellenalasos kutyu is van benne. Eloszor nem is engedte torulni a hibat mig a szalat meg nem mozgattuk. Na de most az is OK, 7-szer pillant majd kialszik ahogy kell Mosolyog
Köszönjük a tanulságot, erre még nem gondolt talán senki sem. A jó autódnak együtt örülünk. Mégiscsak jó ez a fórum, már többször mondtam.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
baroti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571


Lacetti HB 1.8 16V CDX Platinum / GPL


« Hozzászólás #1092 Dátum: 2012. November 30. - 17:55:29 »

Ujra elojott a karacsonyfa!  Most meg az ajton is eg a piros led, a gazrendszer ledje prosra valtott es az zold pillogtat, a muszerfalrol nem is beszelek es az auto mar be sem gyul 
Meg jo hogy a gyerek haza tudott jonni vele , kulomben most mehetnek utanna valahova a varosba.
Az aksirol a szalat levettem, majd vissza de semmi valtozas, sot azota nem gyul be. Marad leveve a szal es majd holnap napvilag valamit kezdek vele. Addig is szivesen latom a jotanacsokat.
Na kerem az auto OK  Vigyorog Kacsint
Ma vontatva vittem a szervizbe es a gyerek na meg a teszter tudta a bajt! Igy magyarazta. Van egy mikro kapcsolo a csomagtarto zarjaban ami beragadt valamijen okbol (ok zsirra gyanakodtak) az zavarta ossze a dolgokat es mukodott az imobilizer ami letiltotta az inditast, ezert is eget az ajton levo led. Na es ha jol gondolom ez nem biztos hogy csak HB-s problema, sot mindenik tipusban kell legyen hasonlo mikrokapcsolo a zarban.
Ezuttal kitorlodott a legzsak hiba is.
Apropo legzsak hiba. Van-e valaki kinek le van cinezve az utas ules alatti csatlakozo? Ugyanis en rakrdeztem, de azt mondta a fiu hogy nem egyszeru csatirol van szo hanem valami ellenalasos kutyu is van benne. Eloszor nem is engedte torulni a hibat mig a szalat meg nem mozgattuk. Na de most az is OK, 7-szer pillant majd kialszik ahogy kell Mosolyog
Köszönjük a tanulságot, erre még nem gondolt talán senki sem. A jó autódnak együtt örülünk. Mégiscsak jó ez a fórum, már többször mondtam.
Igy igaz ahogy mondod. Kulomben en sem talaltam meg errol beszamolot, ami termeszetesen reszben jo is, hiszen igy nem lehet tipus specifikus problemanak nevezni. Vigyorog
De majd a hozzaerto modik kifejthetik ertelmesebben az egeszet.
Ezekszerint nem art ezzel is szamolni hasonlo helyzetekben.
« Utoljára szerkesztve: 2012. November 30. - 17:57:23 írta baroti » Naplózva

Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #1093 Dátum: 2012. November 30. - 19:11:32 »

Ujra elojott a karacsonyfa!  Most meg az ajton is eg a piros led, a gazrendszer ledje prosra valtott es az zold pillogtat, a muszerfalrol nem is beszelek es az auto mar be sem gyul 
Meg jo hogy a gyerek haza tudott jonni vele , kulomben most mehetnek utanna valahova a varosba.
Az aksirol a szalat levettem, majd vissza de semmi valtozas, sot azota nem gyul be. Marad leveve a szal es majd holnap napvilag valamit kezdek vele. Addig is szivesen latom a jotanacsokat.
Na kerem az auto OK  Vigyorog Kacsint
Ma vontatva vittem a szervizbe es a gyerek na meg a teszter tudta a bajt! Igy magyarazta. Van egy mikro kapcsolo a csomagtarto zarjaban ami beragadt valamijen okbol (ok zsirra gyanakodtak) az zavarta ossze a dolgokat es mukodott az imobilizer ami letiltotta az inditast, ezert is eget az ajton levo led. Na es ha jol gondolom ez nem biztos hogy csak HB-s problema, sot mindenik tipusban kell legyen hasonlo mikrokapcsolo a zarban.
Ezuttal kitorlodott a legzsak hiba is.
Apropo legzsak hiba. Van-e valaki kinek le van cinezve az utas ules alatti csatlakozo? Ugyanis en rakrdeztem, de azt mondta a fiu hogy nem egyszeru csatirol van szo hanem valami ellenalasos kutyu is van benne. Eloszor nem is engedte torulni a hibat mig a szalat meg nem mozgattuk. Na de most az is OK, 7-szer pillant majd kialszik ahogy kell Mosolyog
Köszönjük a tanulságot, erre még nem gondolt talán senki sem. A jó autódnak együtt örülünk. Mégiscsak jó ez a fórum, már többször mondtam.
Igy igaz ahogy mondod. Kulomben en sem talaltam meg errol beszamolot, ami termeszetesen reszben jo is, hiszen igy nem lehet tipus specifikus problemanak nevezni. Vigyorog
De majd a hozzaerto modik kifejthetik ertelmesebben az egeszet.
Ezekszerint nem art ezzel is szamolni hasonlo helyzetekben.
Nekem a "szak"szerviz kivette a csatit, és összeforrasztotta a drótokat.
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
baroti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571


Lacetti HB 1.8 16V CDX Platinum / GPL


« Hozzászólás #1094 Dátum: 2012. November 30. - 19:18:11 »

Ujra elojott a karacsonyfa!  Most meg az ajton is eg a piros led, a gazrendszer ledje prosra valtott es az zold pillogtat, a muszerfalrol nem is beszelek es az auto mar be sem gyul 
Meg jo hogy a gyerek haza tudott jonni vele , kulomben most mehetnek utanna valahova a varosba.
Az aksirol a szalat levettem, majd vissza de semmi valtozas, sot azota nem gyul be. Marad leveve a szal es majd holnap napvilag valamit kezdek vele. Addig is szivesen latom a jotanacsokat.
Na kerem az auto OK  Vigyorog Kacsint
Ma vontatva vittem a szervizbe es a gyerek na meg a teszter tudta a bajt! Igy magyarazta. Van egy mikro kapcsolo a csomagtarto zarjaban ami beragadt valamijen okbol (ok zsirra gyanakodtak) az zavarta ossze a dolgokat es mukodott az imobilizer ami letiltotta az inditast, ezert is eget az ajton levo led. Na es ha jol gondolom ez nem biztos hogy csak HB-s problema, sot mindenik tipusban kell legyen hasonlo mikrokapcsolo a zarban.
Ezuttal kitorlodott a legzsak hiba is.
Apropo legzsak hiba. Van-e valaki kinek le van cinezve az utas ules alatti csatlakozo? Ugyanis en rakrdeztem, de azt mondta a fiu hogy nem egyszeru csatirol van szo hanem valami ellenalasos kutyu is van benne. Eloszor nem is engedte torulni a hibat mig a szalat meg nem mozgattuk. Na de most az is OK, 7-szer pillant majd kialszik ahogy kell Mosolyog
Köszönjük a tanulságot, erre még nem gondolt talán senki sem. A jó autódnak együtt örülünk. Mégiscsak jó ez a fórum, már többször mondtam.
Igy igaz ahogy mondod. Kulomben en sem talaltam meg errol beszamolot, ami termeszetesen reszben jo is, hiszen igy nem lehet tipus specifikus problemanak nevezni. Vigyorog
De majd a hozzaerto modik kifejthetik ertelmesebben az egeszet.
Ezekszerint nem art ezzel is szamolni hasonlo helyzetekben.
Nekem a "szak"szerviz kivette a csatit, és összeforrasztotta a drótokat.
En is elgondolkodtam a forasztason, csak azt nem tudom hogy ha az aksi szalat leveszem a muvelethez, lessze majd ujra legzsak hiba rogzites? He Ezt jo lenne tudni elore, mert kulomben indulhatok ismet hibat torultetni.
Naplózva

Oldalak: 1 ... 71 72 [73] 74 75 ... 115   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!