Stocz
|
|
« Hozzászólás #1080 Dátum: 2012. November 27. - 13:43:30 » |
|
Üdvözletem! Utolért a középső konzol kapcsolóinak kontakthibája: néha bekapcsolás ellenére sem világít a klíma/belső keringtetés/hátsó ablakfűtés ledje. Ki szeretném venni a panelt, megpucolni, átforrasztani. Kérdésem az lenne, hogy a ventilátorkapcsoló érintkezőihez milyen zsírt kell használni? Szilikonzsír jó?
Miért akarod újrakenni? Szétszeded, a panelt átforrasztod, öszerakod. Ha nincs gondod a venti kapcsolóval akkor fölösleges piszkálni. Szerintem. Egyébként engem is utolért a fenti hiba. Hiába néztem át a panelt, nem láttam rajta forrásztási hibát (hajtott a kíváncsiság, átnéztem nagyítóval). Ennek ellenére az átforrasztás megtette a hatását, azóta rendben működik.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
szaot
Bejáratós
Nem elérhető
Hozzászólások: 92
Lacetti 1.4 Star AC HB 2007
|
|
« Hozzászólás #1081 Dátum: 2012. November 27. - 18:08:30 » |
|
Üdvözletem! Utolért a középső konzol kapcsolóinak kontakthibája: néha bekapcsolás ellenére sem világít a klíma/belső keringtetés/hátsó ablakfűtés ledje. Ki szeretném venni a panelt, megpucolni, átforrasztani. Kérdésem az lenne, hogy a ventilátorkapcsoló érintkezőihez milyen zsírt kell használni? Szilikonzsír jó?
Miért akarod újrakenni? Szétszeded, a panelt átforrasztod, öszerakod. Ha nincs gondod a venti kapcsolóval akkor fölösleges piszkálni. Szerintem. Egyébként engem is utolért a fenti hiba. Hiába néztem át a panelt, nem láttam rajta forrásztási hibát (hajtott a kíváncsiság, átnéztem nagyítóval). Ennek ellenére az átforrasztás megtette a hatását, azóta rendben működik. Neked is a ledekkel volt gond? Miket forrasztottál át? Merthogy én se látok forrasztási hibát, kilazult alkatrészt.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012. November 27. - 18:10:42 írta szaot »
|
Naplózva
|
|
|
|
blog
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
|
|
« Hozzászólás #1082 Dátum: 2012. November 27. - 18:12:55 » |
|
Üdvözletem! Utolért a középső konzol kapcsolóinak kontakthibája: néha bekapcsolás ellenére sem világít a klíma/belső keringtetés/hátsó ablakfűtés ledje. Ki szeretném venni a panelt, megpucolni, átforrasztani. Kérdésem az lenne, hogy a ventilátorkapcsoló érintkezőihez milyen zsírt kell használni? Szilikonzsír jó?
Miért akarod újrakenni? Szétszeded, a panelt átforrasztod, öszerakod. Ha nincs gondod a venti kapcsolóval akkor fölösleges piszkálni. Szerintem. Egyébként engem is utolért a fenti hiba. Hiába néztem át a panelt, nem láttam rajta forrásztási hibát (hajtott a kíváncsiság, átnéztem nagyítóval). Ennek ellenére az átforrasztás megtette a hatását, azóta rendben működik. Azt a zsírt nem fölöslegesen teszik a kapcsolóba a gyári összeszerelésnél. Szerepe, hogy a mozgóérintkező ne tudjon belemarni a csúszkapályába. Hosszabb használatnál a felületek szárazzá válhatnak, ezért tanácsos ilyen javítások esetén a pótlás.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
blog
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
|
|
« Hozzászólás #1083 Dátum: 2012. November 27. - 18:28:27 » |
|
Üdvözletem! Utolért a középső konzol kapcsolóinak kontakthibája: néha bekapcsolás ellenére sem világít a klíma/belső keringtetés/hátsó ablakfűtés ledje. Ki szeretném venni a panelt, megpucolni, átforrasztani. Kérdésem az lenne, hogy a ventilátorkapcsoló érintkezőihez milyen zsírt kell használni? Szilikonzsír jó?
Miért akarod újrakenni? Szétszeded, a panelt átforrasztod, öszerakod. Ha nincs gondod a venti kapcsolóval akkor fölösleges piszkálni. Szerintem. Egyébként engem is utolért a fenti hiba. Hiába néztem át a panelt, nem láttam rajta forrásztási hibát (hajtott a kíváncsiság, átnéztem nagyítóval). Ennek ellenére az átforrasztás megtette a hatását, azóta rendben működik. Neked is a ledekkel volt gond? Miket forrasztottál át? Merthogy én se látok forrasztási hibát, kilazult alkatrészt. Az elko pozitív fóliacsíkjának elejét és végét keresd meg lépj rá ohmmérővel /kis értékkel/, ha szakadás van kimutatja. Utána forrasztás.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
baroti
|
|
« Hozzászólás #1084 Dátum: 2012. November 29. - 18:25:27 » |
|
Ujra elojott a karacsonyfa! Most meg az ajton is eg a piros led, a gazrendszer ledje prosra valtott es az zold pillogtat, a muszerfalrol nem is beszelek es az auto mar be sem gyul Meg jo hogy a gyerek haza tudott jonni vele , kulomben most mehetnek utanna valahova a varosba. Az aksirol a szalat levettem, majd vissza de semmi valtozas, sot azota nem gyul be. Marad leveve a szal es majd holnap napvilag valamit kezdek vele. Addig is szivesen latom a jotanacsokat.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
szaot
Bejáratós
Nem elérhető
Hozzászólások: 92
Lacetti 1.4 Star AC HB 2007
|
|
« Hozzászólás #1085 Dátum: 2012. November 30. - 00:45:36 » |
|
Üdvözletem! Utolért a középső konzol kapcsolóinak kontakthibája: néha bekapcsolás ellenére sem világít a klíma/belső keringtetés/hátsó ablakfűtés ledje. Ki szeretném venni a panelt, megpucolni, átforrasztani. Kérdésem az lenne, hogy a ventilátorkapcsoló érintkezőihez milyen zsírt kell használni? Szilikonzsír jó?
Miért akarod újrakenni? Szétszeded, a panelt átforrasztod, öszerakod. Ha nincs gondod a venti kapcsolóval akkor fölösleges piszkálni. Szerintem. Egyébként engem is utolért a fenti hiba. Hiába néztem át a panelt, nem láttam rajta forrásztási hibát (hajtott a kíváncsiság, átnéztem nagyítóval). Ennek ellenére az átforrasztás megtette a hatását, azóta rendben működik. Neked is a ledekkel volt gond? Miket forrasztottál át? Merthogy én se látok forrasztási hibát, kilazult alkatrészt. Az elko pozitív fóliacsíkjának elejét és végét keresd meg lépj rá ohmmérővel /kis értékkel/, ha szakadás van kimutatja. Utána forrasztás. A csatlakozó, vagy a környéke kontakthibás, fogalmam sincs, mit kezdjek vele. Ráadásul miután hozzányúltam, a háttérvilágitás ledjei is kontaktosak lettek. Ugyanez igaz a műszeregység ledjeire is.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012. November 30. - 00:48:59 írta szaot »
|
Naplózva
|
|
|
|
Jamon Serrano
|
|
« Hozzászólás #1086 Dátum: 2012. November 30. - 10:12:19 » |
|
Üdvözletem! Utolért a középső konzol kapcsolóinak kontakthibája: néha bekapcsolás ellenére sem világít a klíma/belső keringtetés/hátsó ablakfűtés ledje. Ki szeretném venni a panelt, megpucolni, átforrasztani. Kérdésem az lenne, hogy a ventilátorkapcsoló érintkezőihez milyen zsírt kell használni? Szilikonzsír jó?
Miért akarod újrakenni? Szétszeded, a panelt átforrasztod, öszerakod. Ha nincs gondod a venti kapcsolóval akkor fölösleges piszkálni. Szerintem. Egyébként engem is utolért a fenti hiba. Hiába néztem át a panelt, nem láttam rajta forrásztási hibát (hajtott a kíváncsiság, átnéztem nagyítóval). Ennek ellenére az átforrasztás megtette a hatását, azóta rendben működik. Neked is a ledekkel volt gond? Miket forrasztottál át? Merthogy én se látok forrasztási hibát, kilazult alkatrészt. Az elko pozitív fóliacsíkjának elejét és végét keresd meg lépj rá ohmmérővel /kis értékkel/, ha szakadás van kimutatja. Utána forrasztás. A csatlakozó, vagy a környéke kontakthibás, fogalmam sincs, mit kezdjek vele. Ráadásul miután hozzányúltam, a háttérvilágitás ledjei is kontaktosak lettek. Ugyanez igaz a műszeregység ledjeire is. Lehet, hogy összeér valahol a forrasztásod és rövidzárlatot okoz. Nézd át újra, könnyen megesik az ilyen.
|
|
|
Naplózva
|
Nubira3 - 1.6 - SX - Sedan - Zavoli LPG
|
|
|
blog
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
|
|
« Hozzászólás #1087 Dátum: 2012. November 30. - 16:03:56 » |
|
Üdvözletem! Utolért a középső konzol kapcsolóinak kontakthibája: néha bekapcsolás ellenére sem világít a klíma/belső keringtetés/hátsó ablakfűtés ledje. Ki szeretném venni a panelt, megpucolni, átforrasztani. Kérdésem az lenne, hogy a ventilátorkapcsoló érintkezőihez milyen zsírt kell használni? Szilikonzsír jó?
Miért akarod újrakenni? Szétszeded, a panelt átforrasztod, öszerakod. Ha nincs gondod a venti kapcsolóval akkor fölösleges piszkálni. Szerintem. Egyébként engem is utolért a fenti hiba. Hiába néztem át a panelt, nem láttam rajta forrásztási hibát (hajtott a kíváncsiság, átnéztem nagyítóval). Ennek ellenére az átforrasztás megtette a hatását, azóta rendben működik. Neked is a ledekkel volt gond? Miket forrasztottál át? Merthogy én se látok forrasztási hibát, kilazult alkatrészt. Az elko pozitív fóliacsíkjának elejét és végét keresd meg lépj rá ohmmérővel /kis értékkel/, ha szakadás van kimutatja. Utána forrasztás. A csatlakozó, vagy a környéke kontakthibás, fogalmam sincs, mit kezdjek vele. Ráadásul miután hozzányúltam, a háttérvilágitás ledjei is kontaktosak lettek. Ugyanez igaz a műszeregység ledjeire is. Lehet, hogy összeér valahol a forrasztásod és rövidzárlatot okoz. Nézd át újra, könnyen megesik az ilyen.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
blog
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
|
|
« Hozzászólás #1088 Dátum: 2012. November 30. - 16:05:16 » |
|
Üdvözletem! Utolért a középső konzol kapcsolóinak kontakthibája: néha bekapcsolás ellenére sem világít a klíma/belső keringtetés/hátsó ablakfűtés ledje. Ki szeretném venni a panelt, megpucolni, átforrasztani. Kérdésem az lenne, hogy a ventilátorkapcsoló érintkezőihez milyen zsírt kell használni? Szilikonzsír jó?
Miért akarod újrakenni? Szétszeded, a panelt átforrasztod, öszerakod. Ha nincs gondod a venti kapcsolóval akkor fölösleges piszkálni. Szerintem. Egyébként engem is utolért a fenti hiba. Hiába néztem át a panelt, nem láttam rajta forrásztási hibát (hajtott a kíváncsiság, átnéztem nagyítóval). Ennek ellenére az átforrasztás megtette a hatását, azóta rendben működik. Neked is a ledekkel volt gond? Miket forrasztottál át? Merthogy én se látok forrasztási hibát, kilazult alkatrészt. Az elko pozitív fóliacsíkjának elejét és végét keresd meg lépj rá ohmmérővel /kis értékkel/, ha szakadás van kimutatja. Utána forrasztás. A csatlakozó, vagy a környéke kontakthibás, fogalmam sincs, mit kezdjek vele. Ráadásul miután hozzányúltam, a háttérvilágitás ledjei is kontaktosak lettek. Ugyanez igaz a műszeregység ledjeire is. Lehet, hogy összeér valahol a forrasztásod és rövidzárlatot okoz. Nézd át újra, könnyen megesik az ilyen.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012. November 30. - 16:06:54 írta blog »
|
Naplózva
|
|
|
|
blog
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
|
|
« Hozzászólás #1089 Dátum: 2012. November 30. - 16:24:53 » |
|
Üdvözletem! Utolért a középső konzol kapcsolóinak kontakthibája: néha bekapcsolás ellenére sem világít a klíma/belső keringtetés/hátsó ablakfűtés ledje. Ki szeretném venni a panelt, megpucolni, átforrasztani. Kérdésem az lenne, hogy a ventilátorkapcsoló érintkezőihez milyen zsírt kell használni? Szilikonzsír jó?
Miért akarod újrakenni? Szétszeded, a panelt átforrasztod, öszerakod. Ha nincs gondod a venti kapcsolóval akkor fölösleges piszkálni. Szerintem. Egyébként engem is utolért a fenti hiba. Hiába néztem át a panelt, nem láttam rajta forrásztási hibát (hajtott a kíváncsiság, átnéztem nagyítóval). Ennek ellenére az átforrasztás megtette a hatását, azóta rendben működik. Neked is a ledekkel volt gond? Miket forrasztottál át? Merthogy én se látok forrasztási hibát, kilazult alkatrészt. Az elko pozitív fóliacsíkjának elejét és végét keresd meg lépj rá ohmmérővel /kis értékkel/, ha szakadás van kimutatja. Utána forrasztás. A csatlakozó, vagy a környéke kontakthibás, fogalmam sincs, mit kezdjek vele. Ráadásul miután hozzányúltam, a háttérvilágitás ledjei is kontaktosak lettek. Ugyanez igaz a műszeregység ledjeire is. Azt nem írtad le, hogy eddig mit csináltál vele? Kiszerelted-e a kapcsoló dobozból a nyomtatott áramköri panelt? Ha igen, akkor a panelt külső áramforrásról /12V egyenáram/ tápláld meg, így egyenként minden funkció lepróbálható és a hibahely behatárolható.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
baroti
|
|
« Hozzászólás #1090 Dátum: 2012. November 30. - 17:31:49 » |
|
Ujra elojott a karacsonyfa! Most meg az ajton is eg a piros led, a gazrendszer ledje prosra valtott es az zold pillogtat, a muszerfalrol nem is beszelek es az auto mar be sem gyul Meg jo hogy a gyerek haza tudott jonni vele , kulomben most mehetnek utanna valahova a varosba. Az aksirol a szalat levettem, majd vissza de semmi valtozas, sot azota nem gyul be. Marad leveve a szal es majd holnap napvilag valamit kezdek vele. Addig is szivesen latom a jotanacsokat. Na kerem az auto OK Ma vontatva vittem a szervizbe es a gyerek na meg a teszter tudta a bajt! Igy magyarazta. Van egy mikro kapcsolo a csomagtarto zarjaban ami beragadt valamijen okbol (ok zsirra gyanakodtak) az zavarta ossze a dolgokat es mukodott az imobilizer ami letiltotta az inditast, ezert is eget az ajton levo led. Na es ha jol gondolom ez nem biztos hogy csak HB-s problema, sot mindenik tipusban kell legyen hasonlo mikrokapcsolo a zarban. Ezuttal kitorlodott a legzsak hiba is. Apropo legzsak hiba. Van-e valaki kinek le van cinezve az utas ules alatti csatlakozo? Ugyanis en rakrdeztem, de azt mondta a fiu hogy nem egyszeru csatirol van szo hanem valami ellenalasos kutyu is van benne. Eloszor nem is engedte torulni a hibat mig a szalat meg nem mozgattuk. Na de most az is OK, 7-szer pillant majd kialszik ahogy kell
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012. November 30. - 17:35:21 írta baroti »
|
Naplózva
|
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #1091 Dátum: 2012. November 30. - 17:47:18 » |
|
Ujra elojott a karacsonyfa! Most meg az ajton is eg a piros led, a gazrendszer ledje prosra valtott es az zold pillogtat, a muszerfalrol nem is beszelek es az auto mar be sem gyul Meg jo hogy a gyerek haza tudott jonni vele , kulomben most mehetnek utanna valahova a varosba. Az aksirol a szalat levettem, majd vissza de semmi valtozas, sot azota nem gyul be. Marad leveve a szal es majd holnap napvilag valamit kezdek vele. Addig is szivesen latom a jotanacsokat. Na kerem az auto OK Ma vontatva vittem a szervizbe es a gyerek na meg a teszter tudta a bajt! Igy magyarazta. Van egy mikro kapcsolo a csomagtarto zarjaban ami beragadt valamijen okbol (ok zsirra gyanakodtak) az zavarta ossze a dolgokat es mukodott az imobilizer ami letiltotta az inditast, ezert is eget az ajton levo led. Na es ha jol gondolom ez nem biztos hogy csak HB-s problema, sot mindenik tipusban kell legyen hasonlo mikrokapcsolo a zarban. Ezuttal kitorlodott a legzsak hiba is. Apropo legzsak hiba. Van-e valaki kinek le van cinezve az utas ules alatti csatlakozo? Ugyanis en rakrdeztem, de azt mondta a fiu hogy nem egyszeru csatirol van szo hanem valami ellenalasos kutyu is van benne. Eloszor nem is engedte torulni a hibat mig a szalat meg nem mozgattuk. Na de most az is OK, 7-szer pillant majd kialszik ahogy kell Köszönjük a tanulságot, erre még nem gondolt talán senki sem. A jó autódnak együtt örülünk. Mégiscsak jó ez a fórum, már többször mondtam.
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
baroti
|
|
« Hozzászólás #1092 Dátum: 2012. November 30. - 17:55:29 » |
|
Ujra elojott a karacsonyfa! Most meg az ajton is eg a piros led, a gazrendszer ledje prosra valtott es az zold pillogtat, a muszerfalrol nem is beszelek es az auto mar be sem gyul Meg jo hogy a gyerek haza tudott jonni vele , kulomben most mehetnek utanna valahova a varosba. Az aksirol a szalat levettem, majd vissza de semmi valtozas, sot azota nem gyul be. Marad leveve a szal es majd holnap napvilag valamit kezdek vele. Addig is szivesen latom a jotanacsokat. Na kerem az auto OK Ma vontatva vittem a szervizbe es a gyerek na meg a teszter tudta a bajt! Igy magyarazta. Van egy mikro kapcsolo a csomagtarto zarjaban ami beragadt valamijen okbol (ok zsirra gyanakodtak) az zavarta ossze a dolgokat es mukodott az imobilizer ami letiltotta az inditast, ezert is eget az ajton levo led. Na es ha jol gondolom ez nem biztos hogy csak HB-s problema, sot mindenik tipusban kell legyen hasonlo mikrokapcsolo a zarban. Ezuttal kitorlodott a legzsak hiba is. Apropo legzsak hiba. Van-e valaki kinek le van cinezve az utas ules alatti csatlakozo? Ugyanis en rakrdeztem, de azt mondta a fiu hogy nem egyszeru csatirol van szo hanem valami ellenalasos kutyu is van benne. Eloszor nem is engedte torulni a hibat mig a szalat meg nem mozgattuk. Na de most az is OK, 7-szer pillant majd kialszik ahogy kell Köszönjük a tanulságot, erre még nem gondolt talán senki sem. A jó autódnak együtt örülünk. Mégiscsak jó ez a fórum, már többször mondtam. Igy igaz ahogy mondod. Kulomben en sem talaltam meg errol beszamolot, ami termeszetesen reszben jo is, hiszen igy nem lehet tipus specifikus problemanak nevezni. De majd a hozzaerto modik kifejthetik ertelmesebben az egeszet. Ezekszerint nem art ezzel is szamolni hasonlo helyzetekben.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012. November 30. - 17:57:23 írta baroti »
|
Naplózva
|
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
|
« Hozzászólás #1093 Dátum: 2012. November 30. - 19:11:32 » |
|
Ujra elojott a karacsonyfa! Most meg az ajton is eg a piros led, a gazrendszer ledje prosra valtott es az zold pillogtat, a muszerfalrol nem is beszelek es az auto mar be sem gyul Meg jo hogy a gyerek haza tudott jonni vele , kulomben most mehetnek utanna valahova a varosba. Az aksirol a szalat levettem, majd vissza de semmi valtozas, sot azota nem gyul be. Marad leveve a szal es majd holnap napvilag valamit kezdek vele. Addig is szivesen latom a jotanacsokat. Na kerem az auto OK Ma vontatva vittem a szervizbe es a gyerek na meg a teszter tudta a bajt! Igy magyarazta. Van egy mikro kapcsolo a csomagtarto zarjaban ami beragadt valamijen okbol (ok zsirra gyanakodtak) az zavarta ossze a dolgokat es mukodott az imobilizer ami letiltotta az inditast, ezert is eget az ajton levo led. Na es ha jol gondolom ez nem biztos hogy csak HB-s problema, sot mindenik tipusban kell legyen hasonlo mikrokapcsolo a zarban. Ezuttal kitorlodott a legzsak hiba is. Apropo legzsak hiba. Van-e valaki kinek le van cinezve az utas ules alatti csatlakozo? Ugyanis en rakrdeztem, de azt mondta a fiu hogy nem egyszeru csatirol van szo hanem valami ellenalasos kutyu is van benne. Eloszor nem is engedte torulni a hibat mig a szalat meg nem mozgattuk. Na de most az is OK, 7-szer pillant majd kialszik ahogy kell Köszönjük a tanulságot, erre még nem gondolt talán senki sem. A jó autódnak együtt örülünk. Mégiscsak jó ez a fórum, már többször mondtam. Igy igaz ahogy mondod. Kulomben en sem talaltam meg errol beszamolot, ami termeszetesen reszben jo is, hiszen igy nem lehet tipus specifikus problemanak nevezni. De majd a hozzaerto modik kifejthetik ertelmesebben az egeszet. Ezekszerint nem art ezzel is szamolni hasonlo helyzetekben. Nekem a "szak"szerviz kivette a csatit, és összeforrasztotta a drótokat.
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Lacetti: Toyota:
|
|
|
baroti
|
|
« Hozzászólás #1094 Dátum: 2012. November 30. - 19:18:11 » |
|
Ujra elojott a karacsonyfa! Most meg az ajton is eg a piros led, a gazrendszer ledje prosra valtott es az zold pillogtat, a muszerfalrol nem is beszelek es az auto mar be sem gyul Meg jo hogy a gyerek haza tudott jonni vele , kulomben most mehetnek utanna valahova a varosba. Az aksirol a szalat levettem, majd vissza de semmi valtozas, sot azota nem gyul be. Marad leveve a szal es majd holnap napvilag valamit kezdek vele. Addig is szivesen latom a jotanacsokat. Na kerem az auto OK Ma vontatva vittem a szervizbe es a gyerek na meg a teszter tudta a bajt! Igy magyarazta. Van egy mikro kapcsolo a csomagtarto zarjaban ami beragadt valamijen okbol (ok zsirra gyanakodtak) az zavarta ossze a dolgokat es mukodott az imobilizer ami letiltotta az inditast, ezert is eget az ajton levo led. Na es ha jol gondolom ez nem biztos hogy csak HB-s problema, sot mindenik tipusban kell legyen hasonlo mikrokapcsolo a zarban. Ezuttal kitorlodott a legzsak hiba is. Apropo legzsak hiba. Van-e valaki kinek le van cinezve az utas ules alatti csatlakozo? Ugyanis en rakrdeztem, de azt mondta a fiu hogy nem egyszeru csatirol van szo hanem valami ellenalasos kutyu is van benne. Eloszor nem is engedte torulni a hibat mig a szalat meg nem mozgattuk. Na de most az is OK, 7-szer pillant majd kialszik ahogy kell Köszönjük a tanulságot, erre még nem gondolt talán senki sem. A jó autódnak együtt örülünk. Mégiscsak jó ez a fórum, már többször mondtam. Igy igaz ahogy mondod. Kulomben en sem talaltam meg errol beszamolot, ami termeszetesen reszben jo is, hiszen igy nem lehet tipus specifikus problemanak nevezni. De majd a hozzaerto modik kifejthetik ertelmesebben az egeszet. Ezekszerint nem art ezzel is szamolni hasonlo helyzetekben. Nekem a "szak"szerviz kivette a csatit, és összeforrasztotta a drótokat. En is elgondolkodtam a forasztason, csak azt nem tudom hogy ha az aksi szalat leveszem a muvelethez, lessze majd ujra legzsak hiba rogzites? Ezt jo lenne tudni elore, mert kulomben indulhatok ismet hibat torultetni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|