Lacetti klub fórum
2024. December 13. - 06:39:42 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 70 71 [72] 73 74 ... 115   Le
 
Szerző Téma: Egyéb (elektromos) hibák  (Megtekintve 432826 alkalommal)
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #1065 Dátum: 2012. November 18. - 14:46:16 »

Sziasztok!
Van egy kis problémám a kocsimmal!A hátsó ablakmosócső eláztatott 1-2 csatlakozót, hátul a burkolat alatt, és ha kiveszem a kulcsot rajta marad a gyújtás a kocsin,szerencsére a motor leáll,ha kinyitom az ajtót akkor leveszi a gyújtást!Az lenne a kérdésem,ha hagyom kiszáradni a csatlakozókat,utánna megjavul a kocsi vagy menjek szerelőhöz?Szétszedtem a burkolatot nincs szétégve semmi!Addig meg ha parkolok leszedem az akkuról a sarút!Remélem nem kell szerelő!
Köszönöm: Péter
Hol itt a probléma? Ennek így kell működnie!  Kacsint

Félretéve a tréfát: a csövet javítsd meg, szárítsd ki a csatikat és jó lesz.
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #1066 Dátum: 2012. November 18. - 16:28:03 »

Sziasztok!
Van egy kis problémám a kocsimmal!A hátsó ablakmosócső eláztatott 1-2 csatlakozót, hátul a burkolat alatt, és ha kiveszem a kulcsot rajta marad a gyújtás a kocsin,szerencsére a motor leáll,ha kinyitom az ajtót akkor leveszi a gyújtást!Az lenne a kérdésem,ha hagyom kiszáradni a csatlakozókat,utánna megjavul a kocsi vagy menjek szerelőhöz?Szétszedtem a burkolatot nincs szétégve semmi!Addig meg ha parkolok leszedem az akkuról a sarút!Remélem nem kell szerelő!
Köszönöm: Péter
Hol itt a probléma? Ennek így kell működnie!  Kacsint

Félretéve a tréfát: a csövet javítsd meg, szárítsd ki a csatikat és jó lesz.
Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Mivel világítás vezetékek áztak el, ezért a világításhoz hasonlóan működik a gyújtáslevétel is, vagyis ajtónyitáskor bontja az áramkört.  Kacsint
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
blog
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48


« Hozzászólás #1067 Dátum: 2012. November 18. - 16:55:42 »

Ha gyors eredményt akarsz, mivel a kárpitot már megbontottad, húzd szét a csatlakozót /akár kerékpár pumpa is megteszi/ mindkét oldaláról fújd ki alaposan a nedvességet. Ha van WD-40 az érintkezőket fújd be vele. Csatlakozókat nyomd össze. Ezután minden elektromos fogyasztó bekapcsolásával+gyújtás próba. Ha minden oké, fogsz egy ép nylon zacskót, körbetekered pár menettel a csatlakozót. A zacskó végeit műanyag szigetelőszalaggal szorosan lezárod. A következő csőtörésnél ez a csati már nem fog beázni. A sérült csődarabot lehetőleg silicon csővel pótold. Eredményes munkát hozzá!
Naplózva
SCHNITZER
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



« Hozzászólás #1068 Dátum: 2012. November 18. - 21:27:34 »

Köszönöm a segítséget!Remélem jó lesz Mosolyog!
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1069 Dátum: 2012. November 18. - 21:41:09 »

A nejlonos burkolást csak kiszárítás után alkalmazd, különben szépen bedunsztolod a csatit. Mosolyog
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
gabka
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


2.0TCDI SW


« Hozzászólás #1070 Dátum: 2012. November 19. - 00:10:30 »

A nejlonos burkolást csak kiszárítás után alkalmazd, különben szépen bedunsztolod a csatit. Mosolyog
Így van.Én a xenon trafókat csomagoltam be(nem kellett volna)próbáltam védeni a nálunk lévő szeszélyes időjárástól.Nem sikerült,csere lett a vége.Szabályosan elnyálkásodtak.
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #1071 Dátum: 2012. November 19. - 08:23:17 »

A nejlonos burkolást csak kiszárítás után alkalmazd, különben szépen bedunsztolod a csatit. Mosolyog
Így van.Én a xenon trafókat csomagoltam be(nem kellett volna)próbáltam védeni a nálunk lévő szeszélyes időjárástól.Nem sikerült,csere lett a vége.Szabályosan elnyálkásodtak.
A neylonos megoldást felejtsd el, az szárítás után is csak ront a helyzeten. Akkor már inkább szigetelő szalaggal csavart jól körbe- körbe, az is megteszi, és nem vonza magába a párát. Igaz, egy esetleges bontásnál meg kell küzdeni a szétszedéssel.
A neylon fóliázással a letakart egész autót is tönkre lehet tenni!!!
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
blog
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48


« Hozzászólás #1072 Dátum: 2012. November 19. - 15:06:53 »

A nejlonos burkolást csak kiszárítás után alkalmazd, különben szépen bedunsztolod a csatit. Mosolyog
Így van.Én a xenon trafókat csomagoltam be(nem kellett volna)próbáltam védeni a nálunk lévő szeszélyes időjárástól.Nem sikerült,csere lett a vége.Szabályosan elnyálkásodtak.
A neylonos megoldást felejtsd el, az szárítás után is csak ront a helyzeten. Akkor már inkább szigetelő szalaggal csavart jól körbe- körbe, az is megteszi, és nem vonza magába a párát. Igaz, egy esetleges bontásnál meg kell küzdeni a szétszedéssel.
A neylon fóliázással a letakart egész autót is tönkre lehet tenni!!!

Ha én a levegőtől elzárok valamit az már nem párásodhat. Egyébként nálam egy éve zavartalanul működik a megoldás!
Naplózva
SCHNITZER
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



« Hozzászólás #1073 Dátum: 2012. November 19. - 21:20:22 »

Sziasztok!
Kiszáradt a csatlakozó, befújtam WD-40 el és megszűnt a probléma  Mosolyog !Arra jutottam, hogy fóliát nem raktam rá mert féltem, hogy lecsapódhat a nedvesség!Mivel a csövön van már 2 szigetelőszalagos ragasztás, gondolom volt vele gond az előző tulajnál is, inkább úgy döntöttem hanyagolom a hátsó ablak mosását!Köszönöm a segítséget mindenkinek!
Naplózva
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #1074 Dátum: 2012. November 19. - 21:23:05 »

Sziasztok!
Kiszáradt a csatlakozó, befújtam WD-40 el és megszűnt a probléma  Mosolyog !Arra jutottam, hogy fóliát nem raktam rá mert féltem, hogy lecsapódhat a nedvesség!Mivel a csövön van már 2 szigetelőszalagos ragasztás, gondolom volt vele gond az előző tulajnál is, inkább úgy döntöttem hanyagolom a hátsó ablak mosását!Köszönöm a segítséget mindenkinek!
Szüntesd meg a csatlakozót és műgyantás zsugorcsövet tegyél rá.
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
Yeti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 631


Lacetti Sedan Elite 1.6 LPG + Radar (Csolnok)


WWW
« Hozzászólás #1075 Dátum: 2012. November 20. - 21:53:52 »

Aki javította már a klíma nyomtatott áramköri panelját és le tudta olvasni az időzítő IC típusát, kérem tegye közzé!
Hát, nekem valahova le volt írva, ki is nyomtattam az adatlapját, ha holnap megtalálom közkincsé teszem.
Elnézést a késői válaszért, megtaláltam.
ATMEL gyártmány, U6046B típus.
Adatlap: http://www.atmel.com/Images/doc4674.pdf
Naplózva

blog
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48


« Hozzászólás #1076 Dátum: 2012. November 20. - 22:11:42 »

Aki javította már a klíma nyomtatott áramköri panelját és le tudta olvasni az időzítő IC típusát, kérem tegye közzé!
Hát, nekem valahova le volt írva, ki is nyomtattam az adatlapját, ha holnap megtalálom közkincsé teszem.
Elnézést a késői válaszért, megtaláltam.
ATMEL gyártmány, U6046B típus.
Adatlap: http://www.atmel.com/Images/doc4674.pdf

 Köszönjük a köz nevében!
Naplózva
szaot
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 92


Lacetti 1.4 Star AC HB 2007


« Hozzászólás #1077 Dátum: 2012. November 25. - 02:46:15 »

Üdvözletem! Utolért a középső konzol kapcsolóinak kontakthibája: néha bekapcsolás ellenére sem világít a klíma/belső keringtetés/hátsó ablakfűtés ledje.
Ki szeretném venni a panelt, megpucolni, átforrasztani. Kérdésem az lenne, hogy a ventilátorkapcsoló érintkezőihez milyen zsírt kell használni? Szilikonzsír jó?
Naplózva
Yeti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 631


Lacetti Sedan Elite 1.6 LPG + Radar (Csolnok)


WWW
« Hozzászólás #1078 Dátum: 2012. November 25. - 20:14:14 »

Üdvözletem! Utolért a középső konzol kapcsolóinak kontakthibája: néha bekapcsolás ellenére sem világít a klíma/belső keringtetés/hátsó ablakfűtés ledje.
Ki szeretném venni a panelt, megpucolni, átforrasztani. Kérdésem az lenne, hogy a ventilátorkapcsoló érintkezőihez milyen zsírt kell használni? Szilikonzsír jó?

Én rézpasztát raktam bele.
Zsíroldóval és elektronikai tisztítóval megpucoltam, nagyon finom polír papírral eltávolítottam az oxid réteget, és vékonyan bekentem rézpasztával. Tavaly május óta bírja.  Vigyorog
Naplózva

blog
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48


« Hozzászólás #1079 Dátum: 2012. November 25. - 20:36:50 »

Üdvözletem! Utolért a középső konzol kapcsolóinak kontakthibája: néha bekapcsolás ellenére sem világít a klíma/belső keringtetés/hátsó ablakfűtés ledje.
Ki szeretném venni a panelt, megpucolni, átforrasztani. Kérdésem az lenne, hogy a ventilátorkapcsoló érintkezőihez milyen zsírt kell használni? Szilikonzsír jó?

Én rézpasztát raktam bele.
Zsíroldóval és elektronikai tisztítóval megpucoltam, nagyon finom polír papírral eltávolítottam az oxid réteget, és vékonyan bekentem rézpasztával. Tavaly május óta bírja.  Vigyorog

A szilikon zsír nem javasolt, jó szigetelő. Savmentes vazelin, vagy vékonyan még a csapágyzsír is megteszi.
Ha biztosra akarsz menni a panel alkatrészeinek ellenállásmérővel történt bevizsgálása után, /ha az alkatrészek hibátlannak tűnnek/ egy külső tápegységről történő ellenőrzés egyértelmű eredményt ad.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 70 71 [72] 73 74 ... 115   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!