Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #510 Dátum: 2010. Október 16. - 20:51:27 » |
|
Nálam alapjáraton, ha a két ablakot megpróbálom egyszerre felhúzni, amik egyébként fent vannak (tehát erőlködik a motor). Akkor az alapjárat egy picit leesik. Nem sokat kb. 50-100ford. Ezt csak mint érdekességet írtam.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #511 Dátum: 2010. Október 18. - 15:59:59 » |
|
Nálam alapjáraton, ha a két ablakot megpróbálom egyszerre felhúzni, amik egyébként fent vannak (tehát erőlködik a motor). Akkor az alapjárat egy picit leesik. Nem sokat kb. 50-100ford. Ezt csak mint érdekességet írtam. nekem ugyanilyen tesztnél a felkapcsolt h7-esek bepislognak egyet
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #512 Dátum: 2010. Október 18. - 17:36:38 » |
|
Nálam alapjáraton, ha a két ablakot megpróbálom egyszerre felhúzni, amik egyébként fent vannak (tehát erőlködik a motor). Akkor az alapjárat egy picit leesik. Nem sokat kb. 50-100ford. Ezt csak mint érdekességet írtam. nekem ugyanilyen tesztnél a felkapcsolt h7-esek bepislognak egyet Ez természetes, mert ilyenkor van egy kisebb feszültség esés, amit persze a komputer vissza állít normál alapjáratra, forog a motor normál alapon, kapcsolj be egy nagyobb fogyasztót, kicsit leeseik a fordulat, majd visszaáll normálra. Ez a dolga a szabályozásnak, tehát müxik! AC bekapcsolásnál a legjobban megfigyelhető. Esik a fordulat, esik a feszültség, majd rögtön kompenzálja, és minden szép, és jó. Ezért is húzza fel az automatikám egyenként az ablakokat. Mert nekem már van ilyen! Érdekel még valakit?
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #513 Dátum: 2010. Október 18. - 19:11:05 » |
|
Nálam alapjáraton, ha a két ablakot megpróbálom egyszerre felhúzni, amik egyébként fent vannak (tehát erőlködik a motor). Akkor az alapjárat egy picit leesik. Nem sokat kb. 50-100ford. Ezt csak mint érdekességet írtam. nekem ugyanilyen tesztnél a felkapcsolt h7-esek bepislognak egyet Ez természetes, mert ilyenkor van egy kisebb feszültség esés, amit persze a komputer vissza állít normál alapjáratra, forog a motor normál alapon, kapcsolj be egy nagyobb fogyasztót, kicsit leeseik a fordulat, majd visszaáll normálra. Ez a dolga a szabályozásnak, tehát müxik! AC bekapcsolásnál a legjobban megfigyelhető. Esik a fordulat, esik a feszültség, majd rögtön kompenzálja, és minden szép, és jó. Ezért is húzza fel az automatikám egyenként az ablakokat. Mert nekem már van ilyen! Érdekel még valakit? De nálam, a hátsóablak fűtés bekapcsolásnál nemcsak esik a fényerő, hanem úgy is marad.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #514 Dátum: 2010. Október 18. - 19:35:18 » |
|
Nálam alapjáraton, ha a két ablakot megpróbálom egyszerre felhúzni, amik egyébként fent vannak (tehát erőlködik a motor). Akkor az alapjárat egy picit leesik. Nem sokat kb. 50-100ford. Ezt csak mint érdekességet írtam. nekem ugyanilyen tesztnél a felkapcsolt h7-esek bepislognak egyet Ez természetes, mert ilyenkor van egy kisebb feszültség esés, amit persze a komputer vissza állít normál alapjáratra, forog a motor normál alapon, kapcsolj be egy nagyobb fogyasztót, kicsit leeseik a fordulat, majd visszaáll normálra. Ez a dolga a szabályozásnak, tehát müxik! AC bekapcsolásnál a legjobban megfigyelhető. Esik a fordulat, esik a feszültség, majd rögtön kompenzálja, és minden szép, és jó. Ezért is húzza fel az automatikám egyenként az ablakokat. Mert nekem már van ilyen! Érdekel még valakit? De nálam, a hátsóablak fűtés bekapcsolásnál nemcsak esik a fényerő, hanem úgy is marad. Hátsó ablak, és tedd hozzá a tükrök fűtése is. Ha úgy marad, az ciki, nem add a komputer választ a nagyobb fogyasztáshoz. Ha bekapcsolod a fűtéseket, légkondit, teljes világítást, rádiót, mozgatod az ablakokat, akkor le is áll a motor? Na ne etess! Az örömtől, hogy mi minden van a CDX kocsidban, fátyolos lesz a szemed, ezt érzed, nem a csökkent feszültséget. Remélem!
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #515 Dátum: 2010. Október 18. - 19:52:19 » |
|
Nálam alapjáraton, ha a két ablakot megpróbálom egyszerre felhúzni, amik egyébként fent vannak (tehát erőlködik a motor). Akkor az alapjárat egy picit leesik. Nem sokat kb. 50-100ford. Ezt csak mint érdekességet írtam. nekem ugyanilyen tesztnél a felkapcsolt h7-esek bepislognak egyet Ez természetes, mert ilyenkor van egy kisebb feszültség esés, amit persze a komputer vissza állít normál alapjáratra, forog a motor normál alapon, kapcsolj be egy nagyobb fogyasztót, kicsit leeseik a fordulat, majd visszaáll normálra. Ez a dolga a szabályozásnak, tehát müxik! AC bekapcsolásnál a legjobban megfigyelhető. Esik a fordulat, esik a feszültség, majd rögtön kompenzálja, és minden szép, és jó. Ezért is húzza fel az automatikám egyenként az ablakokat. Mert nekem már van ilyen! Érdekel még valakit? De nálam, a hátsóablak fűtés bekapcsolásnál nemcsak esik a fényerő, hanem úgy is marad. Hátsó ablak, és tedd hozzá a tükrök fűtése is. Ha úgy marad, az ciki, nem add a komputer választ a nagyobb fogyasztáshoz. Ha bekapcsolod a fűtéseket, légkondit, teljes világítást, rádiót, mozgatod az ablakokat, akkor le is áll a motor? Na ne etess! Az örömtől, hogy mi minden van a CDX kocsidban, fátyolos lesz a szemed, ezt érzed, nem a csökkent feszültséget. Remélem! Elfelejtetted a felsoroláskor a szélvédőfűtést Egyébként tényleg úgy marad. Ha kikapcsolom láthatóan fényesebben világít a fényszóró. Majd legközelebb megmutatom. Egyébként ablakhúzáskor nem változik a fényerő, csak ha végállásban úgy marad az ujjam.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gatsy
|
|
« Hozzászólás #516 Dátum: 2010. Október 19. - 09:54:08 » |
|
Nálam alapjáraton, ha a két ablakot megpróbálom egyszerre felhúzni, amik egyébként fent vannak (tehát erőlködik a motor). Akkor az alapjárat egy picit leesik. Nem sokat kb. 50-100ford. Ezt csak mint érdekességet írtam. nekem ugyanilyen tesztnél a felkapcsolt h7-esek bepislognak egyet Ez természetes, mert ilyenkor van egy kisebb feszültség esés, amit persze a komputer vissza állít normál alapjáratra, forog a motor normál alapon, kapcsolj be egy nagyobb fogyasztót, kicsit leeseik a fordulat, majd visszaáll normálra. Ez a dolga a szabályozásnak, tehát müxik! AC bekapcsolásnál a legjobban megfigyelhető. Esik a fordulat, esik a feszültség, majd rögtön kompenzálja, és minden szép, és jó. Ezért is húzza fel az automatikám egyenként az ablakokat. Mert nekem már van ilyen! Érdekel még valakit? De nálam, a hátsóablak fűtés bekapcsolásnál nemcsak esik a fényerő, hanem úgy is marad. Hátsó ablak, és tedd hozzá a tükrök fűtése is. Ha úgy marad, az ciki, nem add a komputer választ a nagyobb fogyasztáshoz. Ha bekapcsolod a fűtéseket, légkondit, teljes világítást, rádiót, mozgatod az ablakokat, akkor le is áll a motor? Na ne etess! Az örömtől, hogy mi minden van a CDX kocsidban, fátyolos lesz a szemed, ezt érzed, nem a csökkent feszültséget. Remélem! Elfelejtetted a felsoroláskor a szélvédőfűtést Egyébként tényleg úgy marad. Ha kikapcsolom láthatóan fényesebben világít a fényszóró. Majd legközelebb megmutatom. Egyébként ablakhúzáskor nem változik a fényerő, csak ha végállásban úgy marad az ujjam. Szerintem is így müxik...és nem új jelenség. Ez első perctől mióta meg van így megy
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #517 Dátum: 2010. Október 21. - 20:52:05 » |
|
Nálam alapjáraton, ha a két ablakot megpróbálom egyszerre felhúzni, amik egyébként fent vannak (tehát erőlködik a motor). Akkor az alapjárat egy picit leesik. Nem sokat kb. 50-100ford. Ezt csak mint érdekességet írtam. nekem ugyanilyen tesztnél a felkapcsolt h7-esek bepislognak egyet Ez természetes, mert ilyenkor van egy kisebb feszültség esés, amit persze a komputer vissza állít normál alapjáratra, forog a motor normál alapon, kapcsolj be egy nagyobb fogyasztót, kicsit leeseik a fordulat, majd visszaáll normálra. Ez a dolga a szabályozásnak, tehát müxik! AC bekapcsolásnál a legjobban megfigyelhető. Esik a fordulat, esik a feszültség, majd rögtön kompenzálja, és minden szép, és jó. Ezért is húzza fel az automatikám egyenként az ablakokat. Mert nekem már van ilyen! Érdekel még valakit? De nálam, a hátsóablak fűtés bekapcsolásnál nemcsak esik a fényerő, hanem úgy is marad. Hátsó ablak, és tedd hozzá a tükrök fűtése is. Ha úgy marad, az ciki, nem add a komputer választ a nagyobb fogyasztáshoz. Ha bekapcsolod a fűtéseket, légkondit, teljes világítást, rádiót, mozgatod az ablakokat, akkor le is áll a motor? Na ne etess! Az örömtől, hogy mi minden van a CDX kocsidban, fátyolos lesz a szemed, ezt érzed, nem a csökkent feszültséget. Remélem! Elfelejtetted a felsoroláskor a szélvédőfűtést Egyébként tényleg úgy marad. Ha kikapcsolom láthatóan fényesebben világít a fényszóró. Majd legközelebb megmutatom. Egyébként ablakhúzáskor nem változik a fényerő, csak ha végállásban úgy marad az ujjam. Itt a megoldás az energia pótlására.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
guszesz
|
|
« Hozzászólás #518 Dátum: 2010. Október 26. - 20:22:58 » |
|
Sziasztok! Remélem jó helyre írom a kérdésemet! A következőt szeretném megtudni hogy az üzemanyag szintjelzőnél a tankolásra figyelmeztető lámpa milyen állásnál kezd el világítani? Mert ''sajna'' nekem (na persze nem azért mert mindig tele van a tank ) soha nem világít, pedig kúszott már a mutató a pirosba is. Lehet hogy ki van égve az izzó vagy valami más okból nem működik?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Levi75
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 311
SW Elite ACC 2,0d
|
|
« Hozzászólás #519 Dátum: 2010. Október 26. - 21:17:32 » |
|
Sziasztok! Remélem jó helyre írom a kérdésemet! A következőt szeretném megtudni hogy az üzemanyag szintjelzőnél a tankolásra figyelmeztető lámpa milyen állásnál kezd el világítani? Mert ''sajna'' nekem (na persze nem azért mert mindig tele van a tank ) soha nem világít, pedig kúszott már a mutató a pirosba is. Lehet hogy ki van égve az izzó vagy valami más okból nem működik? Nekem is már a pirosat nyaldossa, amikor világítani kezd a lámpa.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #520 Dátum: 2010. Október 26. - 21:21:51 » |
|
Sziasztok! Remélem jó helyre írom a kérdésemet! A következőt szeretném megtudni hogy az üzemanyag szintjelzőnél a tankolásra figyelmeztető lámpa milyen állásnál kezd el világítani? Mert ''sajna'' nekem (na persze nem azért mert mindig tele van a tank ) soha nem világít, pedig kúszott már a mutató a pirosba is. Lehet hogy ki van égve az izzó vagy valami más okból nem működik? Nekem is már a pirosat nyaldossa, amikor világítani kezd a lámpa. Nem vagy egyedül ezzel!Én 1,5 éves korában láttam elősször a sárga szegénységjelzőt. Addig azt hittem nincs is.Elősször halványan kezd világitani majd erősödik.De akik többet látták jobban tudják.Ja!-és a mutató már egy ideje fexik mikor kivillan.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #521 Dátum: 2010. Október 27. - 07:55:50 » |
|
Sziasztok! Remélem jó helyre írom a kérdésemet! A következőt szeretném megtudni hogy az üzemanyag szintjelzőnél a tankolásra figyelmeztető lámpa milyen állásnál kezd el világítani? Mert ''sajna'' nekem (na persze nem azért mert mindig tele van a tank ) soha nem világít, pedig kúszott már a mutató a pirosba is. Lehet hogy ki van égve az izzó vagy valami más okból nem működik? Nekem is már a pirosat nyaldossa, amikor világítani kezd a lámpa. Nem vagy egyedül ezzel!Én 1,5 éves korában láttam elősször a sárga szegénységjelzőt. Addig azt hittem nincs is.Elősször halványan kezd világitani majd erősödik.De akik többet látták jobban tudják.Ja!-és a mutató már egy ideje fexik mikor kivillan. Én sosem mertem még kipróbálni a lacsinál a tanklámpát. A lanosban láttam egyszer. Igazság szerint 2000ben a 85-ös camrymnál volt olyan gond, hogy valami szutyoktól a tankban eldugult a pumpa, amikor világított a lámpa. Gondolom, akkoriban még nem műanyag tartály volt, úgy hogy bele sem merek gondolni hogyan nézhetett ki belülről a tartály.
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #522 Dátum: 2010. Október 27. - 08:05:03 » |
|
Sziasztok! Remélem jó helyre írom a kérdésemet! A következőt szeretném megtudni hogy az üzemanyag szintjelzőnél a tankolásra figyelmeztető lámpa milyen állásnál kezd el világítani? Mert ''sajna'' nekem (na persze nem azért mert mindig tele van a tank ) soha nem világít, pedig kúszott már a mutató a pirosba is. Lehet hogy ki van égve az izzó vagy valami más okból nem működik? Nekem is már a pirosat nyaldossa, amikor világítani kezd a lámpa. Nem vagy egyedül ezzel!Én 1,5 éves korában láttam elősször a sárga szegénységjelzőt. Addig azt hittem nincs is.Elősször halványan kezd világitani majd erősödik.De akik többet látták jobban tudják.Ja!-és a mutató már egy ideje fexik mikor kivillan. Én sosem mertem még kipróbálni a lacsinál a tanklámpát. A lanosban láttam egyszer. Igazság szerint 2000ben a 85-ös camrymnál volt olyan gond, hogy valami szutyoktól a tankban eldugult a pumpa, amikor világított a lámpa. Gondolom, akkoriban még nem műanyag tartály volt, úgy hogy bele sem merek gondolni hogyan nézhetett ki belülről a tartály. Tapasztalat, hogy mikor gyullad ki a lámpa. Nekem mindig 8 liter van még a tankban olyankor. Volt, hogy 20 km sárgaság után mentem fel Peti74-hez, aki 45 km-re lakik.
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #523 Dátum: 2010. Október 27. - 09:08:57 » |
|
Sziasztok! Remélem jó helyre írom a kérdésemet! A következőt szeretném megtudni hogy az üzemanyag szintjelzőnél a tankolásra figyelmeztető lámpa milyen állásnál kezd el világítani? Mert ''sajna'' nekem (na persze nem azért mert mindig tele van a tank ) soha nem világít, pedig kúszott már a mutató a pirosba is. Lehet hogy ki van égve az izzó vagy valami más okból nem működik? Nekem is már a pirosat nyaldossa, amikor világítani kezd a lámpa. Nem vagy egyedül ezzel!Én 1,5 éves korában láttam elősször a sárga szegénységjelzőt. Addig azt hittem nincs is.Elősször halványan kezd világitani majd erősödik.De akik többet látták jobban tudják.Ja!-és a mutató már egy ideje fexik mikor kivillan. Én sosem mertem még kipróbálni a lacsinál a tanklámpát. A lanosban láttam egyszer. Igazság szerint 2000ben a 85-ös camrymnál volt olyan gond, hogy valami szutyoktól a tankban eldugult a pumpa, amikor világított a lámpa. Gondolom, akkoriban még nem műanyag tartály volt, úgy hogy bele sem merek gondolni hogyan nézhetett ki belülről a tartály. Tapasztalat, hogy mikor gyullad ki a lámpa. Nekem mindig 8 liter van még a tankban olyankor. Volt, hogy 20 km sárgaság után mentem fel Peti74-hez, aki 45 km-re lakik. Na én ezt nem merem kiróbálni mert 62l benya ment bele a tankba mikor még csak pislákolt a lámpa.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #524 Dátum: 2010. Október 27. - 11:34:39 » |
|
Sziasztok! Remélem jó helyre írom a kérdésemet! A következőt szeretném megtudni hogy az üzemanyag szintjelzőnél a tankolásra figyelmeztető lámpa milyen állásnál kezd el világítani? Mert ''sajna'' nekem (na persze nem azért mert mindig tele van a tank ) soha nem világít, pedig kúszott már a mutató a pirosba is. Lehet hogy ki van égve az izzó vagy valami más okból nem működik? Nekem is már a pirosat nyaldossa, amikor világítani kezd a lámpa. Nem vagy egyedül ezzel!Én 1,5 éves korában láttam elősször a sárga szegénységjelzőt. Addig azt hittem nincs is.Elősször halványan kezd világitani majd erősödik.De akik többet látták jobban tudják.Ja!-és a mutató már egy ideje fexik mikor kivillan. Én sosem mertem még kipróbálni a lacsinál a tanklámpát. A lanosban láttam egyszer. Igazság szerint 2000ben a 85-ös camrymnál volt olyan gond, hogy valami szutyoktól a tankban eldugult a pumpa, amikor világított a lámpa. Gondolom, akkoriban még nem műanyag tartály volt, úgy hogy bele sem merek gondolni hogyan nézhetett ki belülről a tartály. Tapasztalat, hogy mikor gyullad ki a lámpa. Nekem mindig 8 liter van még a tankban olyankor. Volt, hogy 20 km sárgaság után mentem fel Peti74-hez, aki 45 km-re lakik. Na én ezt nem merem kiróbálni mert 62l benya ment bele a tankba mikor még csak pislákolt a lámpa. Mert annyi is fér bele! Hivatalosan 60 literes a tank, ebből kb 8 liter a sárgás időszak....+ van kb 10-11 liter tágulási tartály. Már többször volt erről szó. Én pl 20 literre tankoltam 51-et!
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
|