Lacetti klub fórum
2025. Január 26. - 08:23:01 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 115   Le
 
Szerző Téma: Egyéb (elektromos) hibák  (Megtekintve 438053 alkalommal)
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #510 Dátum: 2010. Október 16. - 20:51:27 »

Nálam alapjáraton, ha a két ablakot megpróbálom egyszerre felhúzni, amik egyébként fent vannak (tehát erőlködik a motor). Akkor az alapjárat egy picit leesik. Nem sokat kb. 50-100ford. Ezt csak mint érdekességet írtam. Kacsint
Naplózva


LPG
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #511 Dátum: 2010. Október 18. - 15:59:59 »

Nálam alapjáraton, ha a két ablakot megpróbálom egyszerre felhúzni, amik egyébként fent vannak (tehát erőlködik a motor). Akkor az alapjárat egy picit leesik. Nem sokat kb. 50-100ford. Ezt csak mint érdekességet írtam. Kacsint
nekem ugyanilyen tesztnél a felkapcsolt h7-esek bepislognak egyet  Vigyorog
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7267


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #512 Dátum: 2010. Október 18. - 17:36:38 »

Nálam alapjáraton, ha a két ablakot megpróbálom egyszerre felhúzni, amik egyébként fent vannak (tehát erőlködik a motor). Akkor az alapjárat egy picit leesik. Nem sokat kb. 50-100ford. Ezt csak mint érdekességet írtam. Kacsint
nekem ugyanilyen tesztnél a felkapcsolt h7-esek bepislognak egyet  Vigyorog
Ez természetes, mert ilyenkor van egy kisebb feszültség esés, amit persze a komputer vissza állít normál alapjáratra, forog a motor normál alapon, kapcsolj be egy nagyobb fogyasztót, kicsit leeseik a fordulat, majd visszaáll normálra. Ez a dolga a szabályozásnak, tehát müxik! AC bekapcsolásnál a legjobban megfigyelhető. Esik a fordulat, esik a feszültség, majd rögtön kompenzálja, és minden szép, és jó. Ezért is húzza fel az automatikám egyenként az ablakokat. Mert nekem már van ilyen! Érdekel még valakit? He Kacsint Vigyorog
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #513 Dátum: 2010. Október 18. - 19:11:05 »

Nálam alapjáraton, ha a két ablakot megpróbálom egyszerre felhúzni, amik egyébként fent vannak (tehát erőlködik a motor). Akkor az alapjárat egy picit leesik. Nem sokat kb. 50-100ford. Ezt csak mint érdekességet írtam. Kacsint
nekem ugyanilyen tesztnél a felkapcsolt h7-esek bepislognak egyet  Vigyorog
Ez természetes, mert ilyenkor van egy kisebb feszültség esés, amit persze a komputer vissza állít normál alapjáratra, forog a motor normál alapon, kapcsolj be egy nagyobb fogyasztót, kicsit leeseik a fordulat, majd visszaáll normálra. Ez a dolga a szabályozásnak, tehát müxik! AC bekapcsolásnál a legjobban megfigyelhető. Esik a fordulat, esik a feszültség, majd rögtön kompenzálja, és minden szép, és jó. Ezért is húzza fel az automatikám egyenként az ablakokat. Mert nekem már van ilyen! Érdekel még valakit? He Kacsint Vigyorog
De nálam, a hátsóablak fűtés bekapcsolásnál nemcsak esik a fényerő, hanem úgy is marad.
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7267


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #514 Dátum: 2010. Október 18. - 19:35:18 »

Nálam alapjáraton, ha a két ablakot megpróbálom egyszerre felhúzni, amik egyébként fent vannak (tehát erőlködik a motor). Akkor az alapjárat egy picit leesik. Nem sokat kb. 50-100ford. Ezt csak mint érdekességet írtam. Kacsint
nekem ugyanilyen tesztnél a felkapcsolt h7-esek bepislognak egyet  Vigyorog
Ez természetes, mert ilyenkor van egy kisebb feszültség esés, amit persze a komputer vissza állít normál alapjáratra, forog a motor normál alapon, kapcsolj be egy nagyobb fogyasztót, kicsit leeseik a fordulat, majd visszaáll normálra. Ez a dolga a szabályozásnak, tehát müxik! AC bekapcsolásnál a legjobban megfigyelhető. Esik a fordulat, esik a feszültség, majd rögtön kompenzálja, és minden szép, és jó. Ezért is húzza fel az automatikám egyenként az ablakokat. Mert nekem már van ilyen! Érdekel még valakit? He Kacsint Vigyorog
De nálam, a hátsóablak fűtés bekapcsolásnál nemcsak esik a fényerő, hanem úgy is marad.
Hátsó ablak, és tedd hozzá a tükrök fűtése is. Ha úgy marad, az ciki, nem add a komputer választ a nagyobb fogyasztáshoz. Ha bekapcsolod a fűtéseket, légkondit, teljes világítást, rádiót, mozgatod az ablakokat, akkor le is áll a motor? Na ne etess! Az örömtől, hogy mi minden van a CDX kocsidban, fátyolos lesz a szemed, ezt érzed, nem a csökkent feszültséget. Remélem! Kacsint Vigyorog
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #515 Dátum: 2010. Október 18. - 19:52:19 »

Nálam alapjáraton, ha a két ablakot megpróbálom egyszerre felhúzni, amik egyébként fent vannak (tehát erőlködik a motor). Akkor az alapjárat egy picit leesik. Nem sokat kb. 50-100ford. Ezt csak mint érdekességet írtam. Kacsint
nekem ugyanilyen tesztnél a felkapcsolt h7-esek bepislognak egyet  Vigyorog
Ez természetes, mert ilyenkor van egy kisebb feszültség esés, amit persze a komputer vissza állít normál alapjáratra, forog a motor normál alapon, kapcsolj be egy nagyobb fogyasztót, kicsit leeseik a fordulat, majd visszaáll normálra. Ez a dolga a szabályozásnak, tehát müxik! AC bekapcsolásnál a legjobban megfigyelhető. Esik a fordulat, esik a feszültség, majd rögtön kompenzálja, és minden szép, és jó. Ezért is húzza fel az automatikám egyenként az ablakokat. Mert nekem már van ilyen! Érdekel még valakit? He Kacsint Vigyorog
De nálam, a hátsóablak fűtés bekapcsolásnál nemcsak esik a fényerő, hanem úgy is marad.
Hátsó ablak, és tedd hozzá a tükrök fűtése is. Ha úgy marad, az ciki, nem add a komputer választ a nagyobb fogyasztáshoz. Ha bekapcsolod a fűtéseket, légkondit, teljes világítást, rádiót, mozgatod az ablakokat, akkor le is áll a motor? Na ne etess! Az örömtől, hogy mi minden van a CDX kocsidban, fátyolos lesz a szemed, ezt érzed, nem a csökkent feszültséget. Remélem! Kacsint Vigyorog
Elfelejtetted a felsoroláskor a szélvédőfűtést Vigyorog Egyébként tényleg úgy marad. Ha kikapcsolom láthatóan fényesebben világít a fényszóró. Majd legközelebb megmutatom. Egyébként ablakhúzáskor nem változik a fényerő, csak ha végállásban úgy marad az ujjam. Kacsint
Naplózva
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #516 Dátum: 2010. Október 19. - 09:54:08 »

Nálam alapjáraton, ha a két ablakot megpróbálom egyszerre felhúzni, amik egyébként fent vannak (tehát erőlködik a motor). Akkor az alapjárat egy picit leesik. Nem sokat kb. 50-100ford. Ezt csak mint érdekességet írtam. Kacsint
nekem ugyanilyen tesztnél a felkapcsolt h7-esek bepislognak egyet  Vigyorog
Ez természetes, mert ilyenkor van egy kisebb feszültség esés, amit persze a komputer vissza állít normál alapjáratra, forog a motor normál alapon, kapcsolj be egy nagyobb fogyasztót, kicsit leeseik a fordulat, majd visszaáll normálra. Ez a dolga a szabályozásnak, tehát müxik! AC bekapcsolásnál a legjobban megfigyelhető. Esik a fordulat, esik a feszültség, majd rögtön kompenzálja, és minden szép, és jó. Ezért is húzza fel az automatikám egyenként az ablakokat. Mert nekem már van ilyen! Érdekel még valakit? He Kacsint Vigyorog
De nálam, a hátsóablak fűtés bekapcsolásnál nemcsak esik a fényerő, hanem úgy is marad.
Hátsó ablak, és tedd hozzá a tükrök fűtése is. Ha úgy marad, az ciki, nem add a komputer választ a nagyobb fogyasztáshoz. Ha bekapcsolod a fűtéseket, légkondit, teljes világítást, rádiót, mozgatod az ablakokat, akkor le is áll a motor? Na ne etess! Az örömtől, hogy mi minden van a CDX kocsidban, fátyolos lesz a szemed, ezt érzed, nem a csökkent feszültséget. Remélem! Kacsint Vigyorog
Elfelejtetted a felsoroláskor a szélvédőfűtést Vigyorog Egyébként tényleg úgy marad. Ha kikapcsolom láthatóan fényesebben világít a fényszóró. Majd legközelebb megmutatom. Egyébként ablakhúzáskor nem változik a fényerő, csak ha végállásban úgy marad az ujjam. Kacsint
Szerintem is így müxik...és nem új jelenség. Ez első perctől mióta meg van így megy
Naplózva
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #517 Dátum: 2010. Október 21. - 20:52:05 »

Nálam alapjáraton, ha a két ablakot megpróbálom egyszerre felhúzni, amik egyébként fent vannak (tehát erőlködik a motor). Akkor az alapjárat egy picit leesik. Nem sokat kb. 50-100ford. Ezt csak mint érdekességet írtam. Kacsint
nekem ugyanilyen tesztnél a felkapcsolt h7-esek bepislognak egyet  Vigyorog
Ez természetes, mert ilyenkor van egy kisebb feszültség esés, amit persze a komputer vissza állít normál alapjáratra, forog a motor normál alapon, kapcsolj be egy nagyobb fogyasztót, kicsit leeseik a fordulat, majd visszaáll normálra. Ez a dolga a szabályozásnak, tehát müxik! AC bekapcsolásnál a legjobban megfigyelhető. Esik a fordulat, esik a feszültség, majd rögtön kompenzálja, és minden szép, és jó. Ezért is húzza fel az automatikám egyenként az ablakokat. Mert nekem már van ilyen! Érdekel még valakit? He Kacsint Vigyorog
De nálam, a hátsóablak fűtés bekapcsolásnál nemcsak esik a fényerő, hanem úgy is marad.
Hátsó ablak, és tedd hozzá a tükrök fűtése is. Ha úgy marad, az ciki, nem add a komputer választ a nagyobb fogyasztáshoz. Ha bekapcsolod a fűtéseket, légkondit, teljes világítást, rádiót, mozgatod az ablakokat, akkor le is áll a motor? Na ne etess! Az örömtől, hogy mi minden van a CDX kocsidban, fátyolos lesz a szemed, ezt érzed, nem a csökkent feszültséget. Remélem! Kacsint Vigyorog
Elfelejtetted a felsoroláskor a szélvédőfűtést Vigyorog Egyébként tényleg úgy marad. Ha kikapcsolom láthatóan fényesebben világít a fényszóró. Majd legközelebb megmutatom. Egyébként ablakhúzáskor nem változik a fényerő, csak ha végállásban úgy marad az ujjam. Kacsint
Itt a megoldás az energia pótlására.
Naplózva

06 70/22 11 222
guszesz
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 473



« Hozzászólás #518 Dátum: 2010. Október 26. - 20:22:58 »

Sziasztok! Remélem jó helyre írom a kérdésemet! A következőt szeretném megtudni hogy az üzemanyag szintjelzőnél a tankolásra figyelmeztető lámpa milyen állásnál kezd el világítani? Mert ''sajna'' nekem (na persze nem azért mert mindig tele van a tank Mosolyog) soha nem világít, pedig kúszott már a mutató a pirosba is. Lehet hogy ki van égve az izzó vagy valami más okból nem működik?
Naplózva
Levi75
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 311


SW Elite ACC 2,0d


« Hozzászólás #519 Dátum: 2010. Október 26. - 21:17:32 »

Sziasztok! Remélem jó helyre írom a kérdésemet! A következőt szeretném megtudni hogy az üzemanyag szintjelzőnél a tankolásra figyelmeztető lámpa milyen állásnál kezd el világítani? Mert ''sajna'' nekem (na persze nem azért mert mindig tele van a tank Mosolyog) soha nem világít, pedig kúszott már a mutató a pirosba is. Lehet hogy ki van égve az izzó vagy valami más okból nem működik?
Nekem is már a pirosat nyaldossa, amikor világítani kezd a lámpa.
Naplózva
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #520 Dátum: 2010. Október 26. - 21:21:51 »

Sziasztok! Remélem jó helyre írom a kérdésemet! A következőt szeretném megtudni hogy az üzemanyag szintjelzőnél a tankolásra figyelmeztető lámpa milyen állásnál kezd el világítani? Mert ''sajna'' nekem (na persze nem azért mert mindig tele van a tank Mosolyog) soha nem világít, pedig kúszott már a mutató a pirosba is. Lehet hogy ki van égve az izzó vagy valami más okból nem működik?
Nekem is már a pirosat nyaldossa, amikor világítani kezd a lámpa.
Nem vagy egyedül ezzel!Én 1,5 éves korában láttam elősször a sárga szegénységjelzőt. Vigyorog Addig azt hittem nincs is.Elősször halványan kezd világitani majd erősödik.De akik többet látták jobban tudják.Ja!-és a mutató már egy ideje fexik mikor kivillan.
Naplózva

06 70/22 11 222
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #521 Dátum: 2010. Október 27. - 07:55:50 »

Sziasztok! Remélem jó helyre írom a kérdésemet! A következőt szeretném megtudni hogy az üzemanyag szintjelzőnél a tankolásra figyelmeztető lámpa milyen állásnál kezd el világítani? Mert ''sajna'' nekem (na persze nem azért mert mindig tele van a tank Mosolyog) soha nem világít, pedig kúszott már a mutató a pirosba is. Lehet hogy ki van égve az izzó vagy valami más okból nem működik?
Nekem is már a pirosat nyaldossa, amikor világítani kezd a lámpa.
Nem vagy egyedül ezzel!Én 1,5 éves korában láttam elősször a sárga szegénységjelzőt. Vigyorog Addig azt hittem nincs is.Elősször halványan kezd világitani majd erősödik.De akik többet látták jobban tudják.Ja!-és a mutató már egy ideje fexik mikor kivillan.
Én sosem mertem még kipróbálni a lacsinál a tanklámpát. A lanosban láttam egyszer. Igazság szerint 2000ben a 85-ös camrymnál volt olyan gond, hogy valami szutyoktól a tankban eldugult a pumpa, amikor világított a lámpa. Gondolom, akkoriban még nem műanyag tartály volt, úgy hogy bele sem merek gondolni hogyan nézhetett ki belülről a tartály. 
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #522 Dátum: 2010. Október 27. - 08:05:03 »

Sziasztok! Remélem jó helyre írom a kérdésemet! A következőt szeretném megtudni hogy az üzemanyag szintjelzőnél a tankolásra figyelmeztető lámpa milyen állásnál kezd el világítani? Mert ''sajna'' nekem (na persze nem azért mert mindig tele van a tank Mosolyog) soha nem világít, pedig kúszott már a mutató a pirosba is. Lehet hogy ki van égve az izzó vagy valami más okból nem működik?
Nekem is már a pirosat nyaldossa, amikor világítani kezd a lámpa.
Nem vagy egyedül ezzel!Én 1,5 éves korában láttam elősször a sárga szegénységjelzőt. Vigyorog Addig azt hittem nincs is.Elősször halványan kezd világitani majd erősödik.De akik többet látták jobban tudják.Ja!-és a mutató már egy ideje fexik mikor kivillan.
Én sosem mertem még kipróbálni a lacsinál a tanklámpát. A lanosban láttam egyszer. Igazság szerint 2000ben a 85-ös camrymnál volt olyan gond, hogy valami szutyoktól a tankban eldugult a pumpa, amikor világított a lámpa. Gondolom, akkoriban még nem műanyag tartály volt, úgy hogy bele sem merek gondolni hogyan nézhetett ki belülről a tartály. 
Tapasztalat, hogy mikor gyullad ki a lámpa. Nekem mindig 8 liter van még a tankban olyankor. Volt, hogy 20 km sárgaság után mentem fel Peti74-hez, aki 45 km-re lakik.  Kacsint
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #523 Dátum: 2010. Október 27. - 09:08:57 »

Sziasztok! Remélem jó helyre írom a kérdésemet! A következőt szeretném megtudni hogy az üzemanyag szintjelzőnél a tankolásra figyelmeztető lámpa milyen állásnál kezd el világítani? Mert ''sajna'' nekem (na persze nem azért mert mindig tele van a tank Mosolyog) soha nem világít, pedig kúszott már a mutató a pirosba is. Lehet hogy ki van égve az izzó vagy valami más okból nem működik?
Nekem is már a pirosat nyaldossa, amikor világítani kezd a lámpa.
Nem vagy egyedül ezzel!Én 1,5 éves korában láttam elősször a sárga szegénységjelzőt. Vigyorog Addig azt hittem nincs is.Elősször halványan kezd világitani majd erősödik.De akik többet látták jobban tudják.Ja!-és a mutató már egy ideje fexik mikor kivillan.
Én sosem mertem még kipróbálni a lacsinál a tanklámpát. A lanosban láttam egyszer. Igazság szerint 2000ben a 85-ös camrymnál volt olyan gond, hogy valami szutyoktól a tankban eldugult a pumpa, amikor világított a lámpa. Gondolom, akkoriban még nem műanyag tartály volt, úgy hogy bele sem merek gondolni hogyan nézhetett ki belülről a tartály. 
Tapasztalat, hogy mikor gyullad ki a lámpa. Nekem mindig 8 liter van még a tankban olyankor. Volt, hogy 20 km sárgaság után mentem fel Peti74-hez, aki 45 km-re lakik.  Kacsint
Na én ezt nem merem kiróbálni mert 62l benya ment bele a tankba mikor még csak pislákolt a lámpa.
Naplózva

06 70/22 11 222
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #524 Dátum: 2010. Október 27. - 11:34:39 »

Sziasztok! Remélem jó helyre írom a kérdésemet! A következőt szeretném megtudni hogy az üzemanyag szintjelzőnél a tankolásra figyelmeztető lámpa milyen állásnál kezd el világítani? Mert ''sajna'' nekem (na persze nem azért mert mindig tele van a tank Mosolyog) soha nem világít, pedig kúszott már a mutató a pirosba is. Lehet hogy ki van égve az izzó vagy valami más okból nem működik?
Nekem is már a pirosat nyaldossa, amikor világítani kezd a lámpa.
Nem vagy egyedül ezzel!Én 1,5 éves korában láttam elősször a sárga szegénységjelzőt. Vigyorog Addig azt hittem nincs is.Elősször halványan kezd világitani majd erősödik.De akik többet látták jobban tudják.Ja!-és a mutató már egy ideje fexik mikor kivillan.
Én sosem mertem még kipróbálni a lacsinál a tanklámpát. A lanosban láttam egyszer. Igazság szerint 2000ben a 85-ös camrymnál volt olyan gond, hogy valami szutyoktól a tankban eldugult a pumpa, amikor világított a lámpa. Gondolom, akkoriban még nem műanyag tartály volt, úgy hogy bele sem merek gondolni hogyan nézhetett ki belülről a tartály. 
Tapasztalat, hogy mikor gyullad ki a lámpa. Nekem mindig 8 liter van még a tankban olyankor. Volt, hogy 20 km sárgaság után mentem fel Peti74-hez, aki 45 km-re lakik.  Kacsint
Na én ezt nem merem kiróbálni mert 62l benya ment bele a tankba mikor még csak pislákolt a lámpa.
Mert annyi is fér bele! Hivatalosan 60 literes a tank, ebből kb 8 liter a sárgás időszak....+ van kb 10-11 liter tágulási tartály. Már többször volt erről szó. Én pl 20 literre tankoltam 51-et!  Vigyorog
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Oldalak: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 115   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!