Lacetti klub fórum
2024. December 13. - 01:46:39 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 115   Le
 
Szerző Téma: Egyéb (elektromos) hibák  (Megtekintve 432720 alkalommal)
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #435 Dátum: 2010. Július 02. - 17:24:49 »

OFF
citroen xsara 2002-es benzines 1,4-es kombi - ért-e valaki ilyenhez?
Probléma, ahol jelenleg tartunk már több megoldási lehetőség elkövetése után: Az üzemanyag szivatyú vagy kap áramot, vagy nem. Nem találjuk az okát, hogy miért. Egy index fórumos kérdésre kapott válasz szerint időnként az immó tilthatja le valamiért...
Szóval aki találkozott már olyan személyel, akinek valamelyik hozzátartozójának ismerőse hallott már olyan emberről, aki láttott már ilyet, az kérem privát üziben keressen meg. Az sem baj, ha közvetlen tapasztalatról tud beszámolni.
(Taxisok! Esetleg az utasvadászat közben egy-egy típusazonos kollégánál, ha rákérdeznétek esetleges tapasztalatra...)
Amiért itt (is) érdeklődöm: Itt a környékünkön már két jónak mondott ótóvillanyász belebukott a sztoriba. Pl: Az egyikük megvette bele az új üzemanyag-szivatyút majd 50ezerért, probléma mégis van...
Előre is köszi
ON
Mi lenne, ha egy okos villanyász egyszerűen a gyújtás után vezetne egy madzagot a szivattyúhoz, és ezzel kiiktatná az immot, és akkor többet nem lenne ez gond.  Ha pedig félne a lopástól, akkor beiktathatna egy rejtett kapcsolót is, amit persze nem kéne elfelejteni bekapcsolni, ha autózni akarna. Columbus tojása! Kacsint Vigyorog
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #436 Dátum: 2010. Július 02. - 17:53:26 »

OFF
citroen xsara 2002-es benzines 1,4-es kombi - ért-e valaki ilyenhez?
Probléma, ahol jelenleg tartunk már több megoldási lehetőség elkövetése után: Az üzemanyag szivatyú vagy kap áramot, vagy nem. Nem találjuk az okát, hogy miért. Egy index fórumos kérdésre kapott válasz szerint időnként az immó tilthatja le valamiért...
Szóval aki találkozott már olyan személyel, akinek valamelyik hozzátartozójának ismerőse hallott már olyan emberről, aki láttott már ilyet, az kérem privát üziben keressen meg. Az sem baj, ha közvetlen tapasztalatról tud beszámolni.
(Taxisok! Esetleg az utasvadászat közben egy-egy típusazonos kollégánál, ha rákérdeznétek esetleges tapasztalatra...)
Amiért itt (is) érdeklődöm: Itt a környékünkön már két jónak mondott ótóvillanyász belebukott a sztoriba. Pl: Az egyikük megvette bele az új üzemanyag-szivatyút majd 50ezerért, probléma mégis van...
Előre is köszi
ON
Mi lenne, ha egy okos villanyász egyszerűen a gyújtás után vezetne egy madzagot a szivattyúhoz, és ezzel kiiktatná az immot, és akkor többet nem lenne ez gond.  Ha pedig félne a lopástól, akkor beiktathatna egy rejtett kapcsolót is, amit persze nem kéne elfelejteni bekapcsolni, ha autózni akarna. Columbus tojása! Kacsint Vigyorog
Pont ez jutott nekem is az eszembe. Vigyorog
Én biztosan így csinálnám.
Gyújtás pozitív, relé, biztosíték, új kábel.
Két hátránya van:
- immo kiiktatva (legalább is az AC körében)
- amíg gyújtás van rajta addig véig megy a pumpa. Ez leginkább baleset esetén kockázatos. A gyári bekötés (hallgasd meg a Lacettit!) olyan, hogy ha nem jár a motor akkor az Ac-t lekapcsolja pár mp. után.
Naplózva
nagyee
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


« Hozzászólás #437 Dátum: 2010. Július 03. - 12:55:38 »

Sziasztok,

lenne egy kis problémám. ma voltunk pesten, oda-vissza, semmi gond nem volt előtte. leálltunk 5 percre, majd utána nem indult a kocsi. beindítanám majd 1mp múlva leáll a kocsi. mintha valami elektromos blokkolás lenne. a gázpedál pedig kemény. valakinek volt már hasonló hibája? esetleg tudtok segíteni? az egr szelep miatt eddig égett a motorhiba jelző lámpa. mikor beindítom egy pillre kialszanak a lámpák, mintha beindulna, de mégsem...
ha tudtok, segítsetek,

Köszi
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #438 Dátum: 2010. Július 03. - 13:59:25 »

Sziasztok,

lenne egy kis problémám. ma voltunk pesten, oda-vissza, semmi gond nem volt előtte. leálltunk 5 percre, majd utána nem indult a kocsi. beindítanám majd 1mp múlva leáll a kocsi. mintha valami elektromos blokkolás lenne. a gázpedál pedig kemény. valakinek volt már hasonló hibája? esetleg tudtok segíteni? az egr szelep miatt eddig égett a motorhiba jelző lámpa. mikor beindítom egy pillre kialszanak a lámpák, mintha beindulna, de mégsem...
ha tudtok, segítsetek,

Köszi

valószínűleg a folytószelepház adta meg magát..
Naplózva

70/4334431
nagyee
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


« Hozzászólás #439 Dátum: 2010. Július 03. - 15:26:36 »

Sziasztok,

lenne egy kis problémám. ma voltunk pesten, oda-vissza, semmi gond nem volt előtte. leálltunk 5 percre, majd utána nem indult a kocsi. beindítanám majd 1mp múlva leáll a kocsi. mintha valami elektromos blokkolás lenne. a gázpedál pedig kemény. valakinek volt már hasonló hibája? esetleg tudtok segíteni? az egr szelep miatt eddig égett a motorhiba jelző lámpa. mikor beindítom egy pillre kialszanak a lámpák, mintha beindulna, de mégsem...
ha tudtok, segítsetek,

Köszi

valószínűleg a folytószelepház adta meg magát..
és az mi? mit kell cserélni, vagy hogyan orvosolható? be kell-e menni hozzá szerelőmühelybe, akna fölé?

amugy amire most rájöttünk, hogy beindul a kocsi, de nincs alapjárat. tehát ha egyből adok gázt (müxik a gázpedál már) akkor oks minden, pörög, semmi fulladozás, minden oks. de amint leveszem a gázról a lábam és elkezd esni a fordulatszám, leesik 0-ra és leáll. ezt okozhatja az egr szelep hibája? vagy esetleg valami biztosíték hibája?
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #440 Dátum: 2010. Július 03. - 16:39:09 »

Sziasztok,

lenne egy kis problémám. ma voltunk pesten, oda-vissza, semmi gond nem volt előtte. leálltunk 5 percre, majd utána nem indult a kocsi. beindítanám majd 1mp múlva leáll a kocsi. mintha valami elektromos blokkolás lenne. a gázpedál pedig kemény. valakinek volt már hasonló hibája? esetleg tudtok segíteni? az egr szelep miatt eddig égett a motorhiba jelző lámpa. mikor beindítom egy pillre kialszanak a lámpák, mintha beindulna, de mégsem...
ha tudtok, segítsetek,

Köszi

valószínűleg a folytószelepház adta meg magát..
és az mi? mit kell cserélni, vagy hogyan orvosolható? be kell-e menni hozzá szerelőmühelybe, akna fölé?

amugy amire most rájöttünk, hogy beindul a kocsi, de nincs alapjárat. tehát ha egyből adok gázt (müxik a gázpedál már) akkor oks minden, pörög, semmi fulladozás, minden oks. de amint leveszem a gázról a lábam és elkezd esni a fordulatszám, leesik 0-ra és leáll. ezt okozhatja az egr szelep hibája? vagy esetleg valami biztosíték hibája?
akna nem kell de gyári műszer igen és valószínű ,hogy egy folytószelep
Naplózva

70/4334431
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #441 Dátum: 2010. Július 03. - 18:48:49 »

A folytószelepházban mi az ami tönkremegy és mitől? He
Naplózva


LPG
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #442 Dátum: 2010. Július 03. - 21:51:38 »

A folytószelepházban mi az ami tönkremegy és mitől? He
Bekoszolódik, és megszorul. Ki kell tisztítani! Ez már lehet, hogy megoldja a baját. Vagy az alapjárati motor (?) adta fel?
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #443 Dátum: 2010. Július 03. - 21:52:45 »

Ahogy Sebike is mondja, folytószelepház csere. Nekünk két autón is volt (gariban), pontosan ezekkel a tünetekkel. Az egyik autón annyi előjel volt, hogy néhány héttel előtte 1-2 alkalommal megakadt a gázpedál indulás után, akkor még átrúgtam rajta, elmúlt a hiba, hogy aztán váratlanul a legrosszabbkor adja meg magát végleg.

(Akkor egyszer fordult elő, hogy nagyon utáltam a Lacettit  Zavart De már elmúlt Vigyorog)

Lehet kísérletezni a tisztítással, hogy tutira a leg****abbkor hagyjon ott az autó, de inkább csere.
Naplózva

Pittike
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #444 Dátum: 2010. Július 03. - 21:56:40 »

A folytószelepházban mi az ami tönkremegy és mitől? He
Bekoszolódik, és megszorul. Ki kell tisztítani! Ez már lehet, hogy megoldja a baját. Vagy az alapjárati motor (?) adta fel?
Nekem a márkaszervizben azt mondták anno (és elhittem), hogy mire ennyire megszorul, meg is kopik annyira, hogy menthetetlen lesz. Először nekünk is tisztították őket, mert gariban csak így fogadta el a gyár, de 1-2 hét után vége volt mindkét esetben... :S
Naplózva

Pittike
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #445 Dátum: 2010. Július 04. - 11:09:43 »

A folytószelepházban mi az ami tönkremegy és mitől? He
Bekoszolódik, és megszorul. Ki kell tisztítani! Ez már lehet, hogy megoldja a baját. Vagy az alapjárati motor (?) adta fel?
Nekem a márkaszervizben azt mondták anno (és elhittem), hogy mire ennyire megszorul, meg is kopik annyira, hogy menthetetlen lesz. Először nekünk is tisztították őket, mert gariban csak így fogadta el a gyár, de 1-2 hét után vége volt mindkét esetben... :S

igen sajnos előfordult már nálunk is volt ami minden előjel nélkül az új az elmebeteg áron van kb 100.000ft bontott 20-40.000ft között
Naplózva

70/4334431
Yanee
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 451


SW 1,6 Elite


« Hozzászólás #446 Dátum: 2010. Július 05. - 17:30:39 »

OFF technika
OFF
citroen xsara 2002-es benzines 1,4-es kombi - ért-e valaki ilyenhez?
Probléma, ahol jelenleg tartunk már több megoldási lehetőség elkövetése után: Az üzemanyag szivatyú vagy kap áramot, vagy nem. Nem találjuk az okát, hogy miért. Egy index fórumos kérdésre kapott válasz szerint időnként az immó tilthatja le valamiért...
Szóval aki találkozott már olyan személyel, akinek valamelyik hozzátartozójának ismerőse hallott már olyan emberről, aki láttott már ilyet, az kérem privát üziben keressen meg. Az sem baj, ha közvetlen tapasztalatról tud beszámolni.
(Taxisok! Esetleg az utasvadászat közben egy-egy típusazonos kollégánál, ha rákérdeznétek esetleges tapasztalatra...)
Amiért itt (is) érdeklődöm: Itt a környékünkön már két jónak mondott ótóvillanyász belebukott a sztoriba. Pl: Az egyikük megvette bele az új üzemanyag-szivatyút majd 50ezerért, probléma mégis van...
Előre is köszi
ON
Mi lenne, ha egy okos villanyász egyszerűen a gyújtás után vezetne egy madzagot a szivattyúhoz, és ezzel kiiktatná az immot, és akkor többet nem lenne ez gond.  Ha pedig félne a lopástól, akkor beiktathatna egy rejtett kapcsolót is, amit persze nem kéne elfelejteni bekapcsolni, ha autózni akarna. Columbus tojása! Kacsint Vigyorog
Pont ez jutott nekem is az eszembe. Vigyorog
Én biztosan így csinálnám.
Gyújtás pozitív, relé, biztosíték, új kábel.
Két hátránya van:
- immo kiiktatva (legalább is az AC körében)
- amíg gyújtás van rajta addig véig megy a pumpa. Ez leginkább baleset esetén kockázatos. A gyári bekötés (hallgasd meg a Lacettit!) olyan, hogy ha nem jár a motor akkor az Ac-t lekapcsolja pár mp. után.
Cifrázza tovább a kocsi a hibajelenséget... Már olyat is csinált, hogy az immó visszajelzője mutatja a tiltást, de a szivatyú jól hallhatóan bekapcsolt. Innetől kezdve a plusz madzag bekötése értelmetlené vált.  (Amikor mondtam az ötletet az öcskösnek, akkor sem lelkesedett érte, mert az asszonya használja többet a kocsit és szerinte bőven lenne esély a bekapcsolva felejtésre.)
Most ott tartunk, hogy az immót "kiprogramoztatjuk" belőle - Aki ralli Mitsubisi EVO IX motorok programozásával foglalkozik hátha megbirkózik egy xsarával is...
Szóval itt tartunk... Aztán majd meglátjuk, hogy lesz e még a hibából...  He
ON
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #447 Dátum: 2010. Július 07. - 07:31:07 »

Sziasztok,

lenne egy kis problémám. ma voltunk pesten, oda-vissza, semmi gond nem volt előtte. leálltunk 5 percre, majd utána nem indult a kocsi. beindítanám majd 1mp múlva leáll a kocsi. mintha valami elektromos blokkolás lenne. a gázpedál pedig kemény. valakinek volt már hasonló hibája? esetleg tudtok segíteni? az egr szelep miatt eddig égett a motorhiba jelző lámpa. mikor beindítom egy pillre kialszanak a lámpák, mintha beindulna, de mégsem...
ha tudtok, segítsetek,

Köszi

valószínűleg a folytószelepház adta meg magát..
és az mi? mit kell cserélni, vagy hogyan orvosolható? be kell-e menni hozzá szerelőmühelybe, akna fölé?

amugy amire most rájöttünk, hogy beindul a kocsi, de nincs alapjárat. tehát ha egyből adok gázt (müxik a gázpedál már) akkor oks minden, pörög, semmi fulladozás, minden oks. de amint leveszem a gázról a lábam és elkezd esni a fordulatszám, leesik 0-ra és leáll. ezt okozhatja az egr szelep hibája? vagy esetleg valami biztosíték hibája?
Elsőként a tisztítás+ a fojtószelep memóriájának "0"-zása (szakszervizben, kell hozzá a Scan100 gyári műszer). Nálunk volt olyan kolléga akinek az ugyan ilyen hibáját ezzel sikeresen orvosolták.
Naplózva
totya
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Hozzászólás #448 Dátum: 2010. Augusztus 28. - 20:18:40 »

Sziasztok klubtagok!
A tegnapi napon láttam, hogy elszáll az autóm lelke /füst formájában a műszerfalon keresztül/.
Gyors félreállás, majd vizsgálat után úgy döntöttem tovább megyek, mert nem találtam semmit.
De azért a klímát és ventit lekapcsoltam. Később a garázsban megnéztem a fűtőmotort és az előtét ellenálást, mert csak ez van bent a szellőző rendszerbe és úgy láttam hogy a szélvédő előtti szellőzőn jön a füst. Minden egészséges nem ez volt a baj. Később a műszerfalat kibontva találtam egy megégett csatlakozót, nekiáltam nagy lendülettel hogy megforrasztom, de rájöttem, hogy nem tudom mi ennek a csatlakozónak a szerepe és hogy melyik vezetéket melyikkel is kell összekötni. Ha valaki már megoldotta ezt aproblémát hasonló módon, /nem rögtön szerviz/ akkor kérem segítsen, hogy hétfőre újra üzembiztos autóval indulassak dolgozni.
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #449 Dátum: 2010. Augusztus 28. - 20:43:59 »

Sziasztok klubtagok!
A tegnapi napon láttam, hogy elszáll az autóm lelke /füst formájában a műszerfalon keresztül/.
Gyors félreállás, majd vizsgálat után úgy döntöttem tovább megyek, mert nem találtam semmit.
De azért a klímát és ventit lekapcsoltam. Később a garázsban megnéztem a fűtőmotort és az előtét ellenálást, mert csak ez van bent a szellőző rendszerbe és úgy láttam hogy a szélvédő előtti szellőzőn jön a füst. Minden egészséges nem ez volt a baj. Később a műszerfalat kibontva találtam egy megégett csatlakozót, nekiáltam nagy lendülettel hogy megforrasztom, de rájöttem, hogy nem tudom mi ennek a csatlakozónak a szerepe és hogy melyik vezetéket melyikkel is kell összekötni. Ha valaki már megoldotta ezt aproblémát hasonló módon, /nem rögtön szerviz/ akkor kérem segítsen, hogy hétfőre újra üzembiztos autóval indulassak dolgozni.
Szia!
Az a világítás csatlakozója. Van világításod?
Bővebben itt a lap alján, 18-as bekezdés
 http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=12&Itemid=32
Naplózva


LPG
Oldalak: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 115   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!