Lacetti klub fórum
2025. április 20. - 00:57:49 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 115   Le
 
Szerző Téma: Egyéb (elektromos) hibák  (Megtekintve 456050 alkalommal)
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #255 Dátum: 2009. December 13. - 20:59:43 »

Sziasztok!
Digitklimás lacettim van és az lenne a jelenség,hogy auto üzemmodban van, gondol egyet akkor átáll manuálisra.Ezt két napja kezdte el csinálni,idáig tökéletesen működött.Segítségeteket előre is köszönöm!
Üdv Bandi
Üdv itt a csapatban! Az nem lehet, hogy csak más módra, sebességre kapcsolt? A digit önállóan cselekszik.
Ilyen nekem is volt még tavaly télen, épp a kötelező szervízre mentem vele. Ott meg csak széttárták a kezüket, hogy náluk nem csinálta. Azóta nem fordult elő.
Naplózva
Bandi
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Hozzászólás #256 Dátum: 2009. December 13. - 21:03:48 »


Üdv itt a csapatban! Az nem lehet, hogy csak más módra, sebességre kapcsolt? A digit önállóan cselekszik.
[/quote]

Sajnos nem,mert kiveszi az auto feliratot és minden ugyan úgy marad ahol volt,olyan mintha én csinálnám,hogy manuális legyen ne automata.Feljebb viszem a hőfokot vagy lejjebb akkor sem változik semmi,a ventilátor is marad abban a fokozatban ahol volt.
Naplózva
TTamás
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


Lacetti SW 1.6 Platinum


« Hozzászólás #257 Dátum: 2009. December 18. - 11:01:05 »

Sziasztok!
nekem is légzsák-problémám van. A diagnosztika azt jelezte, hogy túl nagy az utasoldali oldallégzsák ellenállása.
Az autóvillamosságis azt mondta ha szerencsém van csatlakozó rossz és akkor direktbe forrasztja, ha nem, akkor kárpitos, az kiműti a légyzsákat os megnézik, lehet teljes kábelcsere, de az majd akkor derül ki. Na el bírom képzelni, hogy ha üléskiszerelés, kárpitosmunka stb. majd lehúznak vagy 20ezer Ft-tal.
Az az érdekes, hogy eddig folyamatosan világított 4-5 mp-ig a légzsákvisszajelző lámpa indításkor, de most hibakód törlés után villogva indul és elalszik, és ahogy itt olvastam az a normális. Most nem értem nekem miért nem így működött eddig.
Sokan írták le ezt az oldallégzsák problémát, csak mire megcsináltattak elfeledkeztek a topicról és nem írták le mit kezdtek ezzel a problémával a szervizben. A szervizes azzal riogatott, hogy nem tudja hogy van bekötve a légzsák, mert lehet most a vezetőülésnél se működik, de lehet egyik légyzsák sem működik most a 4-ből.... Erről tudtok valamit?
Kicsit félek, hogy a gatyám is rá fog menni erre az oldallégzsákra. Kezdem bánni, hogy Platinum felszereltségű, rettegek nehogy behaljon a digitális hőmérsékletvezérlő rész... Egy fapados gépnél ilyenek miatt legalább nem fáj az ember feje Vigyorog
Naplózva

Lacetti SW 1.6 Platinum + LPG
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7267


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #258 Dátum: 2009. December 18. - 11:10:07 »

Sziasztok!
nekem is légzsák-problémám van. A diagnosztika azt jelezte, hogy túl nagy az utasoldali oldallégzsák ellenállása.
Az autóvillamosságis azt mondta ha szerencsém van csatlakozó rossz és akkor direktbe forrasztja, ha nem, akkor kárpitos, az kiműti a légyzsákat os megnézik, lehet teljes kábelcsere, de az majd akkor derül ki. Na el bírom képzelni, hogy ha üléskiszerelés, kárpitosmunka stb. majd lehúznak vagy 20ezer Ft-tal.
Az az érdekes, hogy eddig folyamatosan világított 4-5 mp-ig a légzsákvisszajelző lámpa indításkor, de most hibakód törlés után villogva indul és elalszik, és ahogy itt olvastam az a normális. Most nem értem nekem miért nem így működött eddig.
Sokan írták le ezt az oldallégzsák problémát, csak mire megcsináltattak elfeledkeztek a topicról és nem írták le mit kezdtek ezzel a problémával a szervizben. A szervizes azzal riogatott, hogy nem tudja hogy van bekötve a légzsák, mert lehet most a vezetőülésnél se működik, de lehet egyik légyzsák sem működik most a 4-ből.... Erről tudtok valamit?
Kicsit félek, hogy a gatyám is rá fog menni erre az oldallégzsákra. Kezdem bánni, hogy Platinum felszereltségű, rettegek nehogy behaljon a digitális hőmérsékletvezérlő rész... Egy fapados gépnél ilyenek miatt legalább nem fáj az ember feje Vigyorog
Nekem is négy légzsákos a kocsim. Volt hibajel, mert szétcsúszott a csatlakozó az ülés alatt. Normálisan visszadugva elmúlt a hiba. Ez a legvalószínűbb hiba, és persze a legolcsóbb is, mert Magad is megjavíthatod. Ha szétszedik az ülést, akkor ne 20 ezerre számolj, hanem többszörösére, és könnyen megdumálnak, hogy kpl. csere szükséges. A fő kérdés az, hogy garanciális-e a géped. Ha igen, akkor megúsztad.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
TTamás
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


Lacetti SW 1.6 Platinum


« Hozzászólás #259 Dátum: 2009. December 18. - 16:57:13 »

ladigidy: Sajnos már 4 éves a kocsi, így nulla gari. A csatlakozót megmozgattam, stabilnak tűnik.
Kérdés: ha kiütik a hibakódot, és nem jött vissza a hibajelzés, akkor az azt jelenti, h most működik normálisan?
Naplózva

Lacetti SW 1.6 Platinum + LPG
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7267


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #260 Dátum: 2009. December 18. - 17:54:35 »

ladigidy: Sajnos már 4 éves a kocsi, így nulla gari. A csatlakozót megmozgattam, stabilnak tűnik.
Kérdés: ha kiütik a hibakódot, és nem jött vissza a hibajelzés, akkor az azt jelenti, h most működik normálisan?
Szerintem igen, mert fennálló hiba esetén kiütés után a hibajelzés visszajön. Az is lehet, hogy csak valami pillanatnyi elektromos zavar okozta. Ha megnézted a csatlakozókat, az még semmi, szorosan zárnak-e? Biztik, relék nem lazák? Ezek mind bezavarhatnak, és nem nagy dolog ezeket jól visszahelyezni. Remélem ezekkel a továbbiakat megúszod, és nem rabolnak ki a szervizben hülyeségért. Sok sikert hozzá!
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
TTamás
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


Lacetti SW 1.6 Platinum


« Hozzászólás #261 Dátum: 2009. December 18. - 19:21:40 »

ladigidy: Sajnos már 4 éves a kocsi, így nulla gari. A csatlakozót megmozgattam, stabilnak tűnik.
Kérdés: ha kiütik a hibakódot, és nem jött vissza a hibajelzés, akkor az azt jelenti, h most működik normálisan?
Szerintem igen, mert fennálló hiba esetén kiütés után a hibajelzés visszajön. Az is lehet, hogy csak valami pillanatnyi elektromos zavar okozta. Ha megnézted a csatlakozókat, az még semmi, szorosan zárnak-e? Biztik, relék nem lazák? Ezek mind bezavarhatnak, és nem nagy dolog ezeket jól visszahelyezni. Remélem ezekkel a továbbiakat megúszod, és nem rabolnak ki a szervizben hülyeségért. Sok sikert hozzá!

Hát dobtam is egy hátast már a diagnosztika kapcsán is, mert nem márkaszervizbe vittem, hanem a város (Debrecen) egyik legjobb magánszervizébe, ahol az LPG rendszert is beszerelték, és olcsóbbnak hittem, mint a márkaszervizet, hát... 3600Ft-ba került, annyiért sztem chevy-ék is megnézték volna...
Köszönöm szépen a segítséged, majd akkor alaposabban megnézem azt a csatit.
Naplózva

Lacetti SW 1.6 Platinum + LPG
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #262 Dátum: 2009. December 18. - 20:46:52 »

ladigidy: Sajnos már 4 éves a kocsi, így nulla gari. A csatlakozót megmozgattam, stabilnak tűnik.
Kérdés: ha kiütik a hibakódot, és nem jött vissza a hibajelzés, akkor az azt jelenti, h most működik normálisan?
Szerintem igen, mert fennálló hiba esetén kiütés után a hibajelzés visszajön. Az is lehet, hogy csak valami pillanatnyi elektromos zavar okozta. Ha megnézted a csatlakozókat, az még semmi, szorosan zárnak-e? Biztik, relék nem lazák? Ezek mind bezavarhatnak, és nem nagy dolog ezeket jól visszahelyezni. Remélem ezekkel a továbbiakat megúszod, és nem rabolnak ki a szervizben hülyeségért. Sok sikert hozzá!

Hát dobtam is egy hátast már a diagnosztika kapcsán is, mert nem márkaszervizbe vittem, hanem a város (Debrecen) egyik legjobb magánszervizébe, ahol az LPG rendszert is beszerelték, és olcsóbbnak hittem, mint a márkaszervizet, hát... 3600Ft-ba került, annyiért sztem chevy-ék is megnézték volna...
Köszönöm szépen a segítséged, majd akkor alaposabban megnézem azt a csatit.
Nem néznék meg annyiért.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #263 Dátum: 2009. December 19. - 15:53:52 »

ladigidy: Sajnos már 4 éves a kocsi, így nulla gari. A csatlakozót megmozgattam, stabilnak tűnik.
Kérdés: ha kiütik a hibakódot, és nem jött vissza a hibajelzés, akkor az azt jelenti, h most működik normálisan?
Szerintem igen, mert fennálló hiba esetén kiütés után a hibajelzés visszajön. Az is lehet, hogy csak valami pillanatnyi elektromos zavar okozta. Ha megnézted a csatlakozókat, az még semmi, szorosan zárnak-e? Biztik, relék nem lazák? Ezek mind bezavarhatnak, és nem nagy dolog ezeket jól visszahelyezni. Remélem ezekkel a továbbiakat megúszod, és nem rabolnak ki a szervizben hülyeségért. Sok sikert hozzá!

Hát dobtam is egy hátast már a diagnosztika kapcsán is, mert nem márkaszervizbe vittem, hanem a város (Debrecen) egyik legjobb magánszervizébe, ahol az LPG rendszert is beszerelték, és olcsóbbnak hittem, mint a márkaszervizet, hát... 3600Ft-ba került, annyiért sztem chevy-ék is megnézték volna...
Köszönöm szépen a segítséged, majd akkor alaposabban megnézem azt a csatit.
Diagnosztika ára általánosan 5000 Ft/db. Legalább is itt, Pesten.
Mondjuk hogy ezen ki és miért csodálkozik (illetve hogy én ezt miért nem értem), azt már leírtam egy párszor.

Típushiba az utas ülés alatti csatlakozó kontakt hibája, illetve az ebből eredő hiba kód.
Lásd:
http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=12&Itemid=32

17-es pont.
Csatlakozó megmozgatása kb. annyit ér mint a defektes kerék rugdosása. Kacsint
Nem véletlenül "javítják" ezt a szakszervizben is a vezetékek összeforrasztásával. Mondjuk ezek után ha ki kell szerelni az ülést, akkor megint forrasztani/vágni kell.

A légzsák nagyon érzékeny/veszélyes/drága játék!.
Légzsák áramkörében nem szabad ellenállást mérni!
Eldurranhat tőle!
Ha magadnak javítgatod különös óvatossággal tedd!!

Naplózva
fabi77
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21



« Hozzászólás #264 Dátum: 2009. December 21. - 16:52:14 »

Sziasztok! A minap a következő hibákat produkálta az autónk: egyik tompított fényszóró sem működik (helyzetjelző és az országúti ok..), valamint a fényszórómagasság állítás sem megy. A biztosítékokat megnéztem, nincs kiégve egyik sem és a relék is működnek. Van valakinek valami ötlete, hogy mi lehet a hiba oka? Segítségeteket előre is köszönöm!
Naplózva
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #265 Dátum: 2009. December 21. - 16:57:24 »

Sziasztok! A minap a következő hibákat produkálta az autónk: egyik tompított fényszóró sem működik (helyzetjelző és az országúti ok..), valamint a fényszórómagasság állítás sem megy. A biztosítékokat megnéztem, nincs kiégve egyik sem és a relék is működnek. Van valakinek valami ötlete, hogy mi lehet a hiba oka? Segítségeteket előre is köszönöm!
Nagyon valószínű, hogy a bajusz(világítás) kapcsolód adta meg magát.
Naplózva

ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7267


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #266 Dátum: 2009. December 21. - 17:20:44 »

Sziasztok! A minap a következő hibákat produkálta az autónk: egyik tompított fényszóró sem működik (helyzetjelző és az országúti ok..), valamint a fényszórómagasság állítás sem megy. A biztosítékokat megnéztem, nincs kiégve egyik sem és a relék is működnek. Van valakinek valami ötlete, hogy mi lehet a hiba oka? Segítségeteket előre is köszönöm!
A kocsid HB-s? Akkor lehet még, hogy a műszerfal mögötti csatlakozó a hibás. A bajuszkapcsoló hibája nem okozhatja a fényszóró magasság állítójának leállását. Ellenőrizd a vezetékek csatiját is! Ja, és volt már rá precedens, hogy mindkét oldalon kiégett az izzó, azért nem ég egyik sem, de a magasságnak állítóját ez sem befolyásolja. A magasság állítója, esetleg benyomódott, és ezért nem forog, térddel esetleg benyomta valaki, ilyen meg nekem volt, igaz a műszerfal világítóval. De lehet, hogy a bajuszkapcsolóval függ össze az összes hiba, mert Sebijoék erről többet tudnak, ha lett volna már ilyen baja valakinek.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
fabi77
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21



« Hozzászólás #267 Dátum: 2009. December 21. - 18:40:41 »

Nem értek az autóvillamossághoz, de a bajuszkapcsoló elfordításával a motortérben lévő világítás relé behúz, ebből gondolom, hogy a kapcsoló nem romlott el
Naplózva
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #268 Dátum: 2009. December 21. - 18:47:00 »

Nem értek az autóvillamossághoz, de a bajuszkapcsoló elfordításával a motortérben lévő világítás relé behúz, ebből gondolom, hogy a kapcsoló nem romlott el
A HB-nek szokott az a hibája lenni,hogy a műszerfal mögötti csatlakozó szétég,ahogy Gidy is írta.Neked milyen lacsid van?
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
fabi77
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21



« Hozzászólás #269 Dátum: 2009. December 21. - 18:49:40 »

Az autóm 5 ajtós!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 115   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!