Lacetti klub fórum
2025. Január 07. - 15:06:49 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 115   Le
 
Szerző Téma: Egyéb (elektromos) hibák  (Megtekintve 435551 alkalommal)
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #165 Dátum: 2009. November 06. - 21:51:42 »

Esetleg sérült volt a kocsi, és valamit xarul csináltak meg/nem raktak össze? Nyertem??? Mosolyog
Naplózva

Pittike
bareszka
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47



« Hozzászólás #166 Dátum: 2009. November 11. - 23:54:55 »

Sziasztok!

Újabb problémával jelentkezem...
Vasárnap 6 km megtétele után kigyulladt az üzemzavar-jelző lámpám. Először csak villogott, azután folyamatosan égett. Leálltam az út szélén..kézikönyv...telefon az autószerelőnek....hazamentem,majd 2 óra múlva megint el kellett mennem,viszont ekkor már nem világított a lámpa. Hétfőn megint kigyulladt 6 km után, kedd reggel (ekkor megint nem égett) mentem hibakódot kiolvastatni, ott azt mondták, hogy gyújtáskimaradás! Kiütötték a hibakódot és azt javasolták hogy más benzinkúton tankoljak. Ha ez mégsem válik be akkor gyertya csere. Most nem világít. Még csak két hete van nálam az autó,de ha jól emlékszem.......ha leveszem a gyújtást,akkor a benzinmutatónak, a vízhőfoknak és a fordulatszám-mérőnek is alapállapotban kellene lennie...nem? Mert nekem nem megy vissza! Mi lehet a probléma? Előre is köszi a válaszokat.
Naplózva
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #167 Dátum: 2009. November 12. - 08:09:41 »

Sziasztok!

Újabb problémával jelentkezem...
Vasárnap 6 km megtétele után kigyulladt az üzemzavar-jelző lámpám. Először csak villogott, azután folyamatosan égett. Leálltam az út szélén..kézikönyv...telefon az autószerelőnek....hazamentem,majd 2 óra múlva megint el kellett mennem,viszont ekkor már nem világított a lámpa. Hétfőn megint kigyulladt 6 km után, kedd reggel (ekkor megint nem égett) mentem hibakódot kiolvastatni, ott azt mondták, hogy gyújtáskimaradás! Kiütötték a hibakódot és azt javasolták hogy más benzinkúton tankoljak. Ha ez mégsem válik be akkor gyertya csere. Most nem világít. Még csak két hete van nálam az autó,de ha jól emlékszem.......ha leveszem a gyújtást,akkor a benzinmutatónak, a vízhőfoknak és a fordulatszám-mérőnek is alapállapotban kellene lennie...nem? Mert nekem nem megy vissza! Mi lehet a probléma? Előre is köszi a válaszokat.
A kód P300 volt? Vagy csak annyit mondtak, hogy gyújtás kimaradás? Ha P300, akkor ajánlatunk a következő: fáradj át a Szelepcsere topikra, mivel, sajnos, nagyon szépen kitárgyaltuk a dolgot.
A másik benzin kút meg a kihúzatás 6000-ig ideig óráig segít, de jobb helyeken a második P300 után kipuf. szelepet cserélnek.
Naplózva
bareszka
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47



« Hozzászólás #168 Dátum: 2009. November 12. - 10:26:52 »

Sziasztok!

Újabb problémával jelentkezem...
Vasárnap 6 km megtétele után kigyulladt az üzemzavar-jelző lámpám. Először csak villogott, azután folyamatosan égett. Leálltam az út szélén..kézikönyv...telefon az autószerelőnek....hazamentem,majd 2 óra múlva megint el kellett mennem,viszont ekkor már nem világított a lámpa. Hétfőn megint kigyulladt 6 km után, kedd reggel (ekkor megint nem égett) mentem hibakódot kiolvastatni, ott azt mondták, hogy gyújtáskimaradás! Kiütötték a hibakódot és azt javasolták hogy más benzinkúton tankoljak. Ha ez mégsem válik be akkor gyertya csere. Most nem világít. Még csak két hete van nálam az autó,de ha jól emlékszem.......ha leveszem a gyújtást,akkor a benzinmutatónak, a vízhőfoknak és a fordulatszám-mérőnek is alapállapotban kellene lennie...nem? Mert nekem nem megy vissza! Mi lehet a probléma? Előre is köszi a válaszokat.
A kód P300 volt? Vagy csak annyit mondtak, hogy gyújtás kimaradás? Ha P300, akkor ajánlatunk a következő: fáradj át a Szelepcsere topikra, mivel, sajnos, nagyon szépen kitárgyaltuk a dolgot.
A másik benzin kút meg a kihúzatás 6000-ig ideig óráig segít, de jobb helyeken a második P300 után kipuf. szelepet cserélnek.

Igen! A kód P0300!  De a benzin- és a vízhőfok mutatója emiatt nem megy vissza alapállapotba?
Naplózva
athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #169 Dátum: 2009. November 12. - 10:35:22 »

Sziasztok!

Újabb problémával jelentkezem...
Vasárnap 6 km megtétele után kigyulladt az üzemzavar-jelző lámpám. Először csak villogott, azután folyamatosan égett. Leálltam az út szélén..kézikönyv...telefon az autószerelőnek....hazamentem,majd 2 óra múlva megint el kellett mennem,viszont ekkor már nem világított a lámpa. Hétfőn megint kigyulladt 6 km után, kedd reggel (ekkor megint nem égett) mentem hibakódot kiolvastatni, ott azt mondták, hogy gyújtáskimaradás! Kiütötték a hibakódot és azt javasolták hogy más benzinkúton tankoljak. Ha ez mégsem válik be akkor gyertya csere. Most nem világít. Még csak két hete van nálam az autó,de ha jól emlékszem.......ha leveszem a gyújtást,akkor a benzinmutatónak, a vízhőfoknak és a fordulatszám-mérőnek is alapállapotban kellene lennie...nem? Mert nekem nem megy vissza! Mi lehet a probléma? Előre is köszi a válaszokat.
A kód P300 volt? Vagy csak annyit mondtak, hogy gyújtás kimaradás? Ha P300, akkor ajánlatunk a következő: fáradj át a Szelepcsere topikra, mivel, sajnos, nagyon szépen kitárgyaltuk a dolgot.
A másik benzin kút meg a kihúzatás 6000-ig ideig óráig segít, de jobb helyeken a második P300 után kipuf. szelepet cserélnek.

Igen! A kód P0300!  De a benzin- és a vízhőfok mutatója emiatt nem megy vissza alapállapotba?


Az mástól lehet. P0300-ra szelepcsere kell. Azt kitárgyaltuk már a megfelelő topicban.
Ilyen még nem fordult elő senkivel közülünk, hogy felakad a benzin, és a vízhőfok mutató.
Naplózva
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #170 Dátum: 2009. November 12. - 13:34:43 »

Sziasztok!

Újabb problémával jelentkezem...
Vasárnap 6 km megtétele után kigyulladt az üzemzavar-jelző lámpám. Először csak villogott, azután folyamatosan égett. Leálltam az út szélén..kézikönyv...telefon az autószerelőnek....hazamentem,majd 2 óra múlva megint el kellett mennem,viszont ekkor már nem világított a lámpa. Hétfőn megint kigyulladt 6 km után, kedd reggel (ekkor megint nem égett) mentem hibakódot kiolvastatni, ott azt mondták, hogy gyújtáskimaradás! Kiütötték a hibakódot és azt javasolták hogy más benzinkúton tankoljak. Ha ez mégsem válik be akkor gyertya csere. Most nem világít. Még csak két hete van nálam az autó,de ha jól emlékszem.......ha leveszem a gyújtást,akkor a benzinmutatónak, a vízhőfoknak és a fordulatszám-mérőnek is alapállapotban kellene lennie...nem? Mert nekem nem megy vissza! Mi lehet a probléma? Előre is köszi a válaszokat.
A kód P300 volt? Vagy csak annyit mondtak, hogy gyújtás kimaradás? Ha P300, akkor ajánlatunk a következő: fáradj át a Szelepcsere topikra, mivel, sajnos, nagyon szépen kitárgyaltuk a dolgot.
A másik benzin kút meg a kihúzatás 6000-ig ideig óráig segít, de jobb helyeken a második P300 után kipuf. szelepet cserélnek.

Igen! A kód P0300!  De a benzin- és a vízhőfok mutatója emiatt nem megy vissza alapállapotba?


Az mástól lehet. P0300-ra szelepcsere kell. Azt kitárgyaltuk már a megfelelő topicban.
Ilyen még nem fordult elő senkivel közülünk, hogy felakad a benzin, és a vízhőfok mutató.
Azért egy gyertyacserét meg lehet próbálni előbb,ne feljtsük hogy Kripic cartárs is hasonló képpen járt.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #171 Dátum: 2009. November 12. - 14:07:40 »

Sziasztok!

Újabb problémával jelentkezem...
Vasárnap 6 km megtétele után kigyulladt az üzemzavar-jelző lámpám. Először csak villogott, azután folyamatosan égett. Leálltam az út szélén..kézikönyv...telefon az autószerelőnek....hazamentem,majd 2 óra múlva megint el kellett mennem,viszont ekkor már nem világított a lámpa. Hétfőn megint kigyulladt 6 km után, kedd reggel (ekkor megint nem égett) mentem hibakódot kiolvastatni, ott azt mondták, hogy gyújtáskimaradás! Kiütötték a hibakódot és azt javasolták hogy más benzinkúton tankoljak. Ha ez mégsem válik be akkor gyertya csere. Most nem világít. Még csak két hete van nálam az autó,de ha jól emlékszem.......ha leveszem a gyújtást,akkor a benzinmutatónak, a vízhőfoknak és a fordulatszám-mérőnek is alapállapotban kellene lennie...nem? Mert nekem nem megy vissza! Mi lehet a probléma? Előre is köszi a válaszokat.
Nekem is gyújtáskimaradásom volt nyár elején, cseklámpával, autópályán. Gyertyacsere segített a dolgon. Viszont az új gyertyákkal (NGK BKR6E11) már nem is rángat, a régi **** gyáriakkal, meg rángatott előtte hónapokig.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #172 Dátum: 2009. November 12. - 15:04:56 »

Sziasztok!

Újabb problémával jelentkezem...
Vasárnap 6 km megtétele után kigyulladt az üzemzavar-jelző lámpám. Először csak villogott, azután folyamatosan égett. Leálltam az út szélén..kézikönyv...telefon az autószerelőnek....hazamentem,majd 2 óra múlva megint el kellett mennem,viszont ekkor már nem világított a lámpa. Hétfőn megint kigyulladt 6 km után, kedd reggel (ekkor megint nem égett) mentem hibakódot kiolvastatni, ott azt mondták, hogy gyújtáskimaradás! Kiütötték a hibakódot és azt javasolták hogy más benzinkúton tankoljak. Ha ez mégsem válik be akkor gyertya csere. Most nem világít. Még csak két hete van nálam az autó,de ha jól emlékszem.......ha leveszem a gyújtást,akkor a benzinmutatónak, a vízhőfoknak és a fordulatszám-mérőnek is alapállapotban kellene lennie...nem? Mert nekem nem megy vissza! Mi lehet a probléma? Előre is köszi a válaszokat.
Nekem is gyújtáskimaradásom volt nyár elején, cseklámpával, autópályán. Gyertyacsere segített a dolgon. Viszont az új gyertyákkal (NGK BKR6E11) már nem is rángat, a régi **** gyáriakkal, meg rángatott előtte hónapokig.
Igen igen először a legkisebb és legolcsóbb beavatkozások jöjjenek.
1,Benzinkút váltás
2.Kikormolás pörgetéssel+STP adalék
3,Gyertyacsere és kábelek ellenőrzése esetleg csere
4,Szelepcsere
Naplózva
athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #173 Dátum: 2009. November 12. - 15:10:36 »

Jó, ezt kitárgyaltuk már a helyén. és most térjünk vissza az eredeti témához!  Mosolyog
Naplózva
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #174 Dátum: 2009. November 12. - 15:29:30 »

Jó, ezt kitárgyaltuk már a helyén. és most térjünk vissza az eredeti témához!  Mosolyog
Oké igazad van. Azért arra kíváncsi leszek mi lesz a hibás műszerjelzések sorsa.
Naplózva
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #175 Dátum: 2009. November 12. - 16:05:01 »

Sziasztok!

Újabb problémával jelentkezem...
Vasárnap 6 km megtétele után kigyulladt az üzemzavar-jelző lámpám. Először csak villogott, azután folyamatosan égett. Leálltam az út szélén..kézikönyv...telefon az autószerelőnek....hazamentem,majd 2 óra múlva megint el kellett mennem,viszont ekkor már nem világított a lámpa. Hétfőn megint kigyulladt 6 km után, kedd reggel (ekkor megint nem égett) mentem hibakódot kiolvastatni, ott azt mondták, hogy gyújtáskimaradás! Kiütötték a hibakódot és azt javasolták hogy más benzinkúton tankoljak. Ha ez mégsem válik be akkor gyertya csere. Most nem világít. Még csak két hete van nálam az autó,de ha jól emlékszem.......ha leveszem a gyújtást,akkor a benzinmutatónak, a vízhőfoknak és a fordulatszám-mérőnek is alapállapotban kellene lennie...nem? Mert nekem nem megy vissza! Mi lehet a probléma? Előre is köszi a válaszokat.
Nekem is gyújtáskimaradásom volt nyár elején, cseklámpával, autópályán. Gyertyacsere segített a dolgon. Viszont az új gyertyákkal (NGK BKR6E11) már nem is rángat, a régi **** gyáriakkal, meg rángatott előtte hónapokig.
Igen igen először a legkisebb és legolcsóbb beavatkozások jöjjenek.
1,Benzinkút váltás
2.Kikormolás pörgetéssel+STP adalék
3,Gyertyacsere és kábelek ellenőrzése esetleg csere
4,Szelepcsere
Nekem a szelepcsere volt a legolcsóbb, mert gariban ment. Mosolyog
Naplózva
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #176 Dátum: 2009. November 12. - 19:53:28 »

Sziasztok!

Újabb problémával jelentkezem...
Vasárnap 6 km megtétele után kigyulladt az üzemzavar-jelző lámpám. Először csak villogott, azután folyamatosan égett. Leálltam az út szélén..kézikönyv...telefon az autószerelőnek....hazamentem,majd 2 óra múlva megint el kellett mennem,viszont ekkor már nem világított a lámpa. Hétfőn megint kigyulladt 6 km után, kedd reggel (ekkor megint nem égett) mentem hibakódot kiolvastatni, ott azt mondták, hogy gyújtáskimaradás! Kiütötték a hibakódot és azt javasolták hogy más benzinkúton tankoljak. Ha ez mégsem válik be akkor gyertya csere. Most nem világít. Még csak két hete van nálam az autó,de ha jól emlékszem.......ha leveszem a gyújtást,akkor a benzinmutatónak, a vízhőfoknak és a fordulatszám-mérőnek is alapállapotban kellene lennie...nem? Mert nekem nem megy vissza! Mi lehet a probléma? Előre is köszi a válaszokat.

Ötajtósod van?
Naplózva

Pittike
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #177 Dátum: 2009. November 12. - 20:44:09 »

Jó, ezt kitárgyaltuk már a helyén. és most térjünk vissza az eredeti témához!  Mosolyog
Oké igazad van. Azért arra kíváncsi leszek mi lesz a hibás műszerjelzések sorsa.
Szerintem neki is eltörött az ablakmosócsöve...
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #178 Dátum: 2009. November 12. - 21:07:43 »

Jó, ezt kitárgyaltuk már a helyén. és most térjünk vissza az eredeti témához!  Mosolyog
Oké igazad van. Azért arra kíváncsi leszek mi lesz a hibás műszerjelzések sorsa.
Szerintem neki is eltörött az ablakmosócsöve...

Igen. Az nekünk is felgyújtott különféle műszerfal fényeket, az ajtókban zümmögött a kp.zár motor, a műszerfal háttérvilágítása pulzált, mindezt kulcs nélkül... A motor meg nem indult utána.
Naplózva

Pittike
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #179 Dátum: 2009. November 12. - 22:17:54 »

Jó, ezt kitárgyaltuk már a helyén. és most térjünk vissza az eredeti témához!  Mosolyog
Oké igazad van. Azért arra kíváncsi leszek mi lesz a hibás műszerjelzések sorsa.
Szerintem neki is eltörött az ablakmosócsöve...

Igen. Az nekünk is felgyújtott különféle műszerfal fényeket, az ajtókban zümmögött a kp.zár motor, a műszerfal háttérvilágítása pulzált, mindezt kulcs nélkül... A motor meg nem indult utána.
Már várom, nekem mikor produkálja ezt....ez még nem volt, de minden máson már túlestem....kormányszerkezet csere, szelepek cseréje, kilincsek kopása, EGR-miatti rángatózás, hátsó ülástámlából szivacskibújás, vezetőülés ülőlaptörés, tükörburkolat nyakszalagrepedés, hátsó Hankook gumik fürészfogas kopása, teleszkópszorulás, hátsó kipuffdob rozsdásodás, hátsó fékek nyekegése, stb...most hirtelen ennyi jutott eszembe.
Lassan elérek oda, hogy elveszti vonzerejét, egy sima használati tárgy lesz belőle, aztán húzza ameddig húzza. Nem érdekel. Ha törődök vele és vigyázok rá, akkor ennyire gonosz velem...akkor majd nem kímélem...legalább lesz miért ledöglenie!!!! Vagy megjön az esze és megbecsüli magát, ha nem akar egy másik (esetleg nem ennyire odafigyelő) gazdihoz kerülni!    De tényleg...mindent megadok neki....legjobb olajat, időben lecserélt folyadékokat (pl hűtővíz, fékolaj 25000 km-nél, amit nem minden autó kap meg), garázsban van, télen inkább én fázom benne, de nem kapcsolom be rövid távon a fűtést, hogy előbb melegedjen a motor, vagy elmegyek még két körre a  városban, hogy rendesen felmelegedjen, levaxolom évente min. kétszer, hogy védjem a fényezést a sótól, portól, tél utéán első dologm lemosatni alaposan az alját, leápolom a gumikat, kerekeket cserénél, rendszeresen tiszta, leápolt a műszerfal, és minden a belsejében, stb...és erre ****ozik velem!!
« Utoljára szerkesztve: 2009. November 12. - 22:25:52 írta cápaFeri » Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Oldalak: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 115   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!