Pittike
|
|
« Hozzászólás #165 Dátum: 2009. November 06. - 21:51:42 » |
|
Esetleg sérült volt a kocsi, és valamit xarul csináltak meg/nem raktak össze? Nyertem???
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
bareszka
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
|
|
« Hozzászólás #166 Dátum: 2009. November 11. - 23:54:55 » |
|
Sziasztok!
Újabb problémával jelentkezem... Vasárnap 6 km megtétele után kigyulladt az üzemzavar-jelző lámpám. Először csak villogott, azután folyamatosan égett. Leálltam az út szélén..kézikönyv...telefon az autószerelőnek....hazamentem,majd 2 óra múlva megint el kellett mennem,viszont ekkor már nem világított a lámpa. Hétfőn megint kigyulladt 6 km után, kedd reggel (ekkor megint nem égett) mentem hibakódot kiolvastatni, ott azt mondták, hogy gyújtáskimaradás! Kiütötték a hibakódot és azt javasolták hogy más benzinkúton tankoljak. Ha ez mégsem válik be akkor gyertya csere. Most nem világít. Még csak két hete van nálam az autó,de ha jól emlékszem.......ha leveszem a gyújtást,akkor a benzinmutatónak, a vízhőfoknak és a fordulatszám-mérőnek is alapállapotban kellene lennie...nem? Mert nekem nem megy vissza! Mi lehet a probléma? Előre is köszi a válaszokat.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gatsy
|
|
« Hozzászólás #167 Dátum: 2009. November 12. - 08:09:41 » |
|
Sziasztok!
Újabb problémával jelentkezem... Vasárnap 6 km megtétele után kigyulladt az üzemzavar-jelző lámpám. Először csak villogott, azután folyamatosan égett. Leálltam az út szélén..kézikönyv...telefon az autószerelőnek....hazamentem,majd 2 óra múlva megint el kellett mennem,viszont ekkor már nem világított a lámpa. Hétfőn megint kigyulladt 6 km után, kedd reggel (ekkor megint nem égett) mentem hibakódot kiolvastatni, ott azt mondták, hogy gyújtáskimaradás! Kiütötték a hibakódot és azt javasolták hogy más benzinkúton tankoljak. Ha ez mégsem válik be akkor gyertya csere. Most nem világít. Még csak két hete van nálam az autó,de ha jól emlékszem.......ha leveszem a gyújtást,akkor a benzinmutatónak, a vízhőfoknak és a fordulatszám-mérőnek is alapállapotban kellene lennie...nem? Mert nekem nem megy vissza! Mi lehet a probléma? Előre is köszi a válaszokat.
A kód P300 volt? Vagy csak annyit mondtak, hogy gyújtás kimaradás? Ha P300, akkor ajánlatunk a következő: fáradj át a Szelepcsere topikra, mivel, sajnos, nagyon szépen kitárgyaltuk a dolgot. A másik benzin kút meg a kihúzatás 6000-ig ideig óráig segít, de jobb helyeken a második P300 után kipuf. szelepet cserélnek.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bareszka
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 47
|
|
« Hozzászólás #168 Dátum: 2009. November 12. - 10:26:52 » |
|
Sziasztok!
Újabb problémával jelentkezem... Vasárnap 6 km megtétele után kigyulladt az üzemzavar-jelző lámpám. Először csak villogott, azután folyamatosan égett. Leálltam az út szélén..kézikönyv...telefon az autószerelőnek....hazamentem,majd 2 óra múlva megint el kellett mennem,viszont ekkor már nem világított a lámpa. Hétfőn megint kigyulladt 6 km után, kedd reggel (ekkor megint nem égett) mentem hibakódot kiolvastatni, ott azt mondták, hogy gyújtáskimaradás! Kiütötték a hibakódot és azt javasolták hogy más benzinkúton tankoljak. Ha ez mégsem válik be akkor gyertya csere. Most nem világít. Még csak két hete van nálam az autó,de ha jól emlékszem.......ha leveszem a gyújtást,akkor a benzinmutatónak, a vízhőfoknak és a fordulatszám-mérőnek is alapállapotban kellene lennie...nem? Mert nekem nem megy vissza! Mi lehet a probléma? Előre is köszi a válaszokat.
A kód P300 volt? Vagy csak annyit mondtak, hogy gyújtás kimaradás? Ha P300, akkor ajánlatunk a következő: fáradj át a Szelepcsere topikra, mivel, sajnos, nagyon szépen kitárgyaltuk a dolgot. A másik benzin kút meg a kihúzatás 6000-ig ideig óráig segít, de jobb helyeken a második P300 után kipuf. szelepet cserélnek. Igen! A kód P0300! De a benzin- és a vízhőfok mutatója emiatt nem megy vissza alapállapotba?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
athee
Adminisztrátor
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1404
Lacetti 1.4 Star HB
|
|
« Hozzászólás #169 Dátum: 2009. November 12. - 10:35:22 » |
|
Sziasztok!
Újabb problémával jelentkezem... Vasárnap 6 km megtétele után kigyulladt az üzemzavar-jelző lámpám. Először csak villogott, azután folyamatosan égett. Leálltam az út szélén..kézikönyv...telefon az autószerelőnek....hazamentem,majd 2 óra múlva megint el kellett mennem,viszont ekkor már nem világított a lámpa. Hétfőn megint kigyulladt 6 km után, kedd reggel (ekkor megint nem égett) mentem hibakódot kiolvastatni, ott azt mondták, hogy gyújtáskimaradás! Kiütötték a hibakódot és azt javasolták hogy más benzinkúton tankoljak. Ha ez mégsem válik be akkor gyertya csere. Most nem világít. Még csak két hete van nálam az autó,de ha jól emlékszem.......ha leveszem a gyújtást,akkor a benzinmutatónak, a vízhőfoknak és a fordulatszám-mérőnek is alapállapotban kellene lennie...nem? Mert nekem nem megy vissza! Mi lehet a probléma? Előre is köszi a válaszokat.
A kód P300 volt? Vagy csak annyit mondtak, hogy gyújtás kimaradás? Ha P300, akkor ajánlatunk a következő: fáradj át a Szelepcsere topikra, mivel, sajnos, nagyon szépen kitárgyaltuk a dolgot. A másik benzin kút meg a kihúzatás 6000-ig ideig óráig segít, de jobb helyeken a második P300 után kipuf. szelepet cserélnek. Igen! A kód P0300! De a benzin- és a vízhőfok mutatója emiatt nem megy vissza alapállapotba? Az mástól lehet. P0300-ra szelepcsere kell. Azt kitárgyaltuk már a megfelelő topicban. Ilyen még nem fordult elő senkivel közülünk, hogy felakad a benzin, és a vízhőfok mutató.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
|
« Hozzászólás #170 Dátum: 2009. November 12. - 13:34:43 » |
|
Sziasztok!
Újabb problémával jelentkezem... Vasárnap 6 km megtétele után kigyulladt az üzemzavar-jelző lámpám. Először csak villogott, azután folyamatosan égett. Leálltam az út szélén..kézikönyv...telefon az autószerelőnek....hazamentem,majd 2 óra múlva megint el kellett mennem,viszont ekkor már nem világított a lámpa. Hétfőn megint kigyulladt 6 km után, kedd reggel (ekkor megint nem égett) mentem hibakódot kiolvastatni, ott azt mondták, hogy gyújtáskimaradás! Kiütötték a hibakódot és azt javasolták hogy más benzinkúton tankoljak. Ha ez mégsem válik be akkor gyertya csere. Most nem világít. Még csak két hete van nálam az autó,de ha jól emlékszem.......ha leveszem a gyújtást,akkor a benzinmutatónak, a vízhőfoknak és a fordulatszám-mérőnek is alapállapotban kellene lennie...nem? Mert nekem nem megy vissza! Mi lehet a probléma? Előre is köszi a válaszokat.
A kód P300 volt? Vagy csak annyit mondtak, hogy gyújtás kimaradás? Ha P300, akkor ajánlatunk a következő: fáradj át a Szelepcsere topikra, mivel, sajnos, nagyon szépen kitárgyaltuk a dolgot. A másik benzin kút meg a kihúzatás 6000-ig ideig óráig segít, de jobb helyeken a második P300 után kipuf. szelepet cserélnek. Igen! A kód P0300! De a benzin- és a vízhőfok mutatója emiatt nem megy vissza alapállapotba? Az mástól lehet. P0300-ra szelepcsere kell. Azt kitárgyaltuk már a megfelelő topicban. Ilyen még nem fordult elő senkivel közülünk, hogy felakad a benzin, és a vízhőfok mutató. Azért egy gyertyacserét meg lehet próbálni előbb,ne feljtsük hogy Kripic cartárs is hasonló képpen járt.
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #171 Dátum: 2009. November 12. - 14:07:40 » |
|
Sziasztok!
Újabb problémával jelentkezem... Vasárnap 6 km megtétele után kigyulladt az üzemzavar-jelző lámpám. Először csak villogott, azután folyamatosan égett. Leálltam az út szélén..kézikönyv...telefon az autószerelőnek....hazamentem,majd 2 óra múlva megint el kellett mennem,viszont ekkor már nem világított a lámpa. Hétfőn megint kigyulladt 6 km után, kedd reggel (ekkor megint nem égett) mentem hibakódot kiolvastatni, ott azt mondták, hogy gyújtáskimaradás! Kiütötték a hibakódot és azt javasolták hogy más benzinkúton tankoljak. Ha ez mégsem válik be akkor gyertya csere. Most nem világít. Még csak két hete van nálam az autó,de ha jól emlékszem.......ha leveszem a gyújtást,akkor a benzinmutatónak, a vízhőfoknak és a fordulatszám-mérőnek is alapállapotban kellene lennie...nem? Mert nekem nem megy vissza! Mi lehet a probléma? Előre is köszi a válaszokat.
Nekem is gyújtáskimaradásom volt nyár elején, cseklámpával, autópályán. Gyertyacsere segített a dolgon. Viszont az új gyertyákkal (NGK BKR6E11) már nem is rángat, a régi **** gyáriakkal, meg rángatott előtte hónapokig.
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
95LE
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1120
Lacetti 1,4 Elite HB
|
|
« Hozzászólás #172 Dátum: 2009. November 12. - 15:04:56 » |
|
Sziasztok!
Újabb problémával jelentkezem... Vasárnap 6 km megtétele után kigyulladt az üzemzavar-jelző lámpám. Először csak villogott, azután folyamatosan égett. Leálltam az út szélén..kézikönyv...telefon az autószerelőnek....hazamentem,majd 2 óra múlva megint el kellett mennem,viszont ekkor már nem világított a lámpa. Hétfőn megint kigyulladt 6 km után, kedd reggel (ekkor megint nem égett) mentem hibakódot kiolvastatni, ott azt mondták, hogy gyújtáskimaradás! Kiütötték a hibakódot és azt javasolták hogy más benzinkúton tankoljak. Ha ez mégsem válik be akkor gyertya csere. Most nem világít. Még csak két hete van nálam az autó,de ha jól emlékszem.......ha leveszem a gyújtást,akkor a benzinmutatónak, a vízhőfoknak és a fordulatszám-mérőnek is alapállapotban kellene lennie...nem? Mert nekem nem megy vissza! Mi lehet a probléma? Előre is köszi a válaszokat.
Nekem is gyújtáskimaradásom volt nyár elején, cseklámpával, autópályán. Gyertyacsere segített a dolgon. Viszont az új gyertyákkal (NGK BKR6E11) már nem is rángat, a régi **** gyáriakkal, meg rángatott előtte hónapokig. Igen igen először a legkisebb és legolcsóbb beavatkozások jöjjenek. 1,Benzinkút váltás 2.Kikormolás pörgetéssel+STP adalék 3,Gyertyacsere és kábelek ellenőrzése esetleg csere 4,Szelepcsere
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
95LE
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1120
Lacetti 1,4 Elite HB
|
|
« Hozzászólás #174 Dátum: 2009. November 12. - 15:29:30 » |
|
Jó, ezt kitárgyaltuk már a helyén. és most térjünk vissza az eredeti témához! Oké igazad van. Azért arra kíváncsi leszek mi lesz a hibás műszerjelzések sorsa.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gatsy
|
|
« Hozzászólás #175 Dátum: 2009. November 12. - 16:05:01 » |
|
Sziasztok!
Újabb problémával jelentkezem... Vasárnap 6 km megtétele után kigyulladt az üzemzavar-jelző lámpám. Először csak villogott, azután folyamatosan égett. Leálltam az út szélén..kézikönyv...telefon az autószerelőnek....hazamentem,majd 2 óra múlva megint el kellett mennem,viszont ekkor már nem világított a lámpa. Hétfőn megint kigyulladt 6 km után, kedd reggel (ekkor megint nem égett) mentem hibakódot kiolvastatni, ott azt mondták, hogy gyújtáskimaradás! Kiütötték a hibakódot és azt javasolták hogy más benzinkúton tankoljak. Ha ez mégsem válik be akkor gyertya csere. Most nem világít. Még csak két hete van nálam az autó,de ha jól emlékszem.......ha leveszem a gyújtást,akkor a benzinmutatónak, a vízhőfoknak és a fordulatszám-mérőnek is alapállapotban kellene lennie...nem? Mert nekem nem megy vissza! Mi lehet a probléma? Előre is köszi a válaszokat.
Nekem is gyújtáskimaradásom volt nyár elején, cseklámpával, autópályán. Gyertyacsere segített a dolgon. Viszont az új gyertyákkal (NGK BKR6E11) már nem is rángat, a régi **** gyáriakkal, meg rángatott előtte hónapokig. Igen igen először a legkisebb és legolcsóbb beavatkozások jöjjenek. 1,Benzinkút váltás 2.Kikormolás pörgetéssel+STP adalék 3,Gyertyacsere és kábelek ellenőrzése esetleg csere 4,Szelepcsere Nekem a szelepcsere volt a legolcsóbb, mert gariban ment.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Pittike
|
|
« Hozzászólás #176 Dátum: 2009. November 12. - 19:53:28 » |
|
Sziasztok!
Újabb problémával jelentkezem... Vasárnap 6 km megtétele után kigyulladt az üzemzavar-jelző lámpám. Először csak villogott, azután folyamatosan égett. Leálltam az út szélén..kézikönyv...telefon az autószerelőnek....hazamentem,majd 2 óra múlva megint el kellett mennem,viszont ekkor már nem világított a lámpa. Hétfőn megint kigyulladt 6 km után, kedd reggel (ekkor megint nem égett) mentem hibakódot kiolvastatni, ott azt mondták, hogy gyújtáskimaradás! Kiütötték a hibakódot és azt javasolták hogy más benzinkúton tankoljak. Ha ez mégsem válik be akkor gyertya csere. Most nem világít. Még csak két hete van nálam az autó,de ha jól emlékszem.......ha leveszem a gyújtást,akkor a benzinmutatónak, a vízhőfoknak és a fordulatszám-mérőnek is alapállapotban kellene lennie...nem? Mert nekem nem megy vissza! Mi lehet a probléma? Előre is köszi a válaszokat.
Ötajtósod van?
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #177 Dátum: 2009. November 12. - 20:44:09 » |
|
Jó, ezt kitárgyaltuk már a helyén. és most térjünk vissza az eredeti témához! Oké igazad van. Azért arra kíváncsi leszek mi lesz a hibás műszerjelzések sorsa. Szerintem neki is eltörött az ablakmosócsöve...
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
Pittike
|
|
« Hozzászólás #178 Dátum: 2009. November 12. - 21:07:43 » |
|
Jó, ezt kitárgyaltuk már a helyén. és most térjünk vissza az eredeti témához! Oké igazad van. Azért arra kíváncsi leszek mi lesz a hibás műszerjelzések sorsa. Szerintem neki is eltörött az ablakmosócsöve... Igen. Az nekünk is felgyújtott különféle műszerfal fényeket, az ajtókban zümmögött a kp.zár motor, a műszerfal háttérvilágítása pulzált, mindezt kulcs nélkül... A motor meg nem indult utána.
|
|
|
Naplózva
|
Pittike
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #179 Dátum: 2009. November 12. - 22:17:54 » |
|
Jó, ezt kitárgyaltuk már a helyén. és most térjünk vissza az eredeti témához! Oké igazad van. Azért arra kíváncsi leszek mi lesz a hibás műszerjelzések sorsa. Szerintem neki is eltörött az ablakmosócsöve... Igen. Az nekünk is felgyújtott különféle műszerfal fényeket, az ajtókban zümmögött a kp.zár motor, a műszerfal háttérvilágítása pulzált, mindezt kulcs nélkül... A motor meg nem indult utána. Már várom, nekem mikor produkálja ezt....ez még nem volt, de minden máson már túlestem....kormányszerkezet csere, szelepek cseréje, kilincsek kopása, EGR-miatti rángatózás, hátsó ülástámlából szivacskibújás, vezetőülés ülőlaptörés, tükörburkolat nyakszalagrepedés, hátsó Hankook gumik fürészfogas kopása, teleszkópszorulás, hátsó kipuffdob rozsdásodás, hátsó fékek nyekegése, stb...most hirtelen ennyi jutott eszembe. Lassan elérek oda, hogy elveszti vonzerejét, egy sima használati tárgy lesz belőle, aztán húzza ameddig húzza. Nem érdekel. Ha törődök vele és vigyázok rá, akkor ennyire gonosz velem...akkor majd nem kímélem...legalább lesz miért ledöglenie!!!! Vagy megjön az esze és megbecsüli magát, ha nem akar egy másik (esetleg nem ennyire odafigyelő) gazdihoz kerülni! De tényleg...mindent megadok neki....legjobb olajat, időben lecserélt folyadékokat (pl hűtővíz, fékolaj 25000 km-nél, amit nem minden autó kap meg), garázsban van, télen inkább én fázom benne, de nem kapcsolom be rövid távon a fűtést, hogy előbb melegedjen a motor, vagy elmegyek még két körre a városban, hogy rendesen felmelegedjen, levaxolom évente min. kétszer, hogy védjem a fényezést a sótól, portól, tél utéán első dologm lemosatni alaposan az alját, leápolom a gumikat, kerekeket cserénél, rendszeresen tiszta, leápolt a műszerfal, és minden a belsejében, stb...és erre ****ozik velem!!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. November 12. - 22:25:52 írta cápaFeri »
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
|