Lacetti klub fórum
2024. December 12. - 12:55:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 115   Le
 
Szerző Téma: Egyéb (elektromos) hibák  (Megtekintve 432433 alkalommal)
mostnemtom
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1642


2,0 D SW Platinum


« Hozzászólás #90 Dátum: 2009. Március 22. - 23:50:15 »

Az olyan. Ergó törhet még az enyém is. 

Nem, törhet!!! Törni fog!!!!!! De utána nagyon jópofa dolgokat fog csinálni.Tök vicces mikor rálépsz a fékre és elindul az ablaktörlő és kirakod az irányjelzőt felkapcsolja a belső világítást stb, stb.
Naplózva

Az élet mindig ünnepnap!!!
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #91 Dátum: 2009. Március 23. - 13:38:24 »

Az olyan. Ergó törhet még az enyém is. 

Nem, törhet!!! Törni fog!!!!!! De utána nagyon jópofa dolgokat fog csinálni.Tök vicces mikor rálépsz a fékre és elindul az ablaktörlő és kirakod az irányjelzőt felkapcsolja a belső világítást stb, stb.
A negatív kisugárzásod Moriarti, a negatív kisugárzásod!
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #92 Dátum: 2009. Március 25. - 13:10:53 »

3-4 évvel ezelőtti lacsikba sok márkaszervízben a TRAX silver típusú riasztót szerelték bele.Akinek ilyen van benne az nem tudja véletlenül,hogy a légnyomás érzékelőt ki lehet iktatni vagy lehet e állítani az érzékenységén valahol,mert mostanában ezekben az erős széllökésekben sűrűn megszólal?
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #93 Dátum: 2009. Március 25. - 16:08:30 »

3-4 évvel ezelőtti lacsikba sok márkaszervízben a TRAX silver típusú riasztót szerelték bele.Akinek ilyen van benne az nem tudja véletlenül,hogy a légnyomás érzékelőt ki lehet iktatni vagy lehet e állítani az érzékenységén valahol,mert mostanában ezekben az erős széllökésekben sűrűn megszólal?

Meg kérdezem a fiamat sebikét ő ebből a gyártmányból sokat sokat szerelt be abban az időben így valószínű tudja a választ!
Naplózva

csavardi
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34



« Hozzászólás #94 Dátum: 2009. Március 28. - 17:53:09 »

Hát akkor cápaFeri bátorítására próbáljuk+ itt. (mostnemtom figyelsz?)
Cserélt-e valaki (Valaki?) gyújtáskábelt (mondjuk 1.6-os motoron) úgy, hogy tudatosan nem az itthon fellelhető cca.két típusból (gyári ill. EPS/Facet) mazsolázott, hanem tudatosan minőségibb terméket keresett, sőt talált is ilyet?
(a gyár 90 ezrenkénti cserét ír elő, ez némiképp eltúlzottnak tűnik, amit alátámaszt az is, hogy a szervízek sem tartják be, de az enyémben már százezerrel több van ennél, úgyhogy a csere időszerűnek tűnik, nem akarom megvárni, hogy bajt okozzon.) Ha valamely tagtárs gyertya ügyben tartogat érdekességet azzal is álljon elő bátran, majd ütköztetjük a véleményeket, én eddig kb. ötfélét próbáltam ki.
Naplózva

170000miles
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #95 Dátum: 2009. Március 29. - 04:45:27 »

Hát akkor cápaFeri bátorítására próbáljuk+ itt. (mostnemtom figyelsz?)
Cserélt-e valaki (Valaki?) gyújtáskábelt (mondjuk 1.6-os motoron) úgy, hogy tudatosan nem az itthon fellelhető cca.két típusból (gyári ill. EPS/Facet) mazsolázott, hanem tudatosan minőségibb terméket keresett, sőt talált is ilyet?
(a gyár 90 ezrenkénti cserét ír elő, ez némiképp eltúlzottnak tűnik, amit alátámaszt az is, hogy a szervízek sem tartják be, de az enyémben már százezerrel több van ennél, úgyhogy a csere időszerűnek tűnik, nem akarom megvárni, hogy bajt okozzon.) Ha valamely tagtárs gyertya ügyben tartogat érdekességet azzal is álljon elő bátran, majd ütköztetjük a véleményeket, én eddig kb. ötfélét próbáltam ki.
Ha találsz vmi jó kábelt emészthető áron, akkor szólj nekem is.  Mosolyog
Naplózva
mostnemtom
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1642


2,0 D SW Platinum


« Hozzászólás #96 Dátum: 2009. Március 29. - 20:26:43 »

Azt nem tudtam , hogy a kábeleket is le kell cserélni.Az biztos, hogy a szervizben nem cserélték és nem is ajánlották fel a cseréjét.Mondjuk nem volt vele semmi gondom.Lehet hogy a 120 ekm -es nagyszervíznél cserélik?
Naplózva

Az élet mindig ünnepnap!!!
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #97 Dátum: 2009. Március 29. - 21:21:25 »

Azt nem tudtam , hogy a kábeleket is le kell cserélni.Az biztos, hogy a szervizben nem cserélték és nem is ajánlották fel a cseréjét.Mondjuk nem volt vele semmi gondom.Lehet hogy a 120 ekm -es nagyszervíznél cserélik?
Azért, mert szelepes az autód, nehogy gyertyakábelelket cseréltess!  Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Kár lenne azokért a gyári kábelekért!  Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Egyátalán megvannak még? Nem lopták el?  Vigyorog
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
mostnemtom
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1642


2,0 D SW Platinum


« Hozzászólás #98 Dátum: 2009. Március 29. - 21:29:53 »

Azt nem tudtam , hogy a kábeleket is le kell cserélni.Az biztos, hogy a szervizben nem cserélték és nem is ajánlották fel a cseréjét.Mondjuk nem volt vele semmi gondom.Lehet hogy a 120 ekm -es nagyszervíznél cserélik?
Azért, mert szelepes az autód, nehogy gyertyakábelelket cseréltess!  Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Kár lenne azokért a gyári kábelekért!  Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Egyátalán megvannak még? Nem lopták el?  Vigyorog
Bocsika, de én most az első Lacsimról beszéltem!!!Abban mintha lettek voltak ilyetén kábelek.
Naplózva

Az élet mindig ünnepnap!!!
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #99 Dátum: 2009. Március 30. - 13:10:42 »

Azt nem tudtam , hogy a kábeleket is le kell cserélni.Az biztos, hogy a szervizben nem cserélték és nem is ajánlották fel a cseréjét.Mondjuk nem volt vele semmi gondom.Lehet hogy a 120 ekm -es nagyszervíznél cserélik?
A gépkönyv 96.000 Km-enkénti cserét ír elő. Hogy miért pont ennyit?? Mindegy. Én majd a gyertyákat cserélem ennyi Km után.  Vigyorog
Naplózva
csavardi
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34



« Hozzászólás #100 Dátum: 2009. április 02. - 14:58:37 »

Hát akkor cápaFeri bátorítására próbáljuk+ itt. (mostnemtom figyelsz?)
Cserélt-e valaki (Valaki?) gyújtáskábelt (mondjuk 1.6-os motoron) úgy, hogy tudatosan nem az itthon fellelhető cca.két típusból (gyári ill. EPS/Facet) mazsolázott, hanem tudatosan minőségibb terméket keresett, sőt talált is ilyet?
(a gyár 90 ezrenkénti cserét ír elő, ez némiképp eltúlzottnak tűnik, amit alátámaszt az is, hogy a szervízek sem tartják be, de az enyémben már százezerrel több van ennél, úgyhogy a csere időszerűnek tűnik, nem akarom megvárni, hogy bajt okozzon.) Ha valamely tagtárs gyertya ügyben tartogat érdekességet azzal is álljon elő bátran, majd ütköztetjük a véleményeket, én eddig kb. ötfélét próbáltam ki.
Ha találsz vmi jó kábelt emészthető áron, akkor szólj nekem is.  Mosolyog

A helyzet a következő:
 1.van olyan átlagos minőségű kábel, ami kap6ó (gyári, FACET, JC Premium)
 2.van, ami létezik, de nem elérhető (Powertec, Sentech)
 3.van, aminek +szünt a gyártása (Bosch)
 4.van, aminek nincs importőre (Tesla, Brisk, Denso)
 5.a többi szóbajöhető cég (Champion, Ci...) nem gyárt ilyen kábelt
 6.az ún. tuning kábelek (Magnecor, Splitfire stb) természetesen nincsenek lacsedli méretben
 háááát kb. idáig jutottam (az adatok Magyarországra vonatkoznak, internetes rendelésbe 1előre nem bocsátkoztam bele)
 ja, és még valami... SEGÍTSÉÉÉÉÉG!
Naplózva

170000miles
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #101 Dátum: 2009. április 03. - 12:02:55 »

Hát akkor cápaFeri bátorítására próbáljuk+ itt. (mostnemtom figyelsz?)
Cserélt-e valaki (Valaki?) gyújtáskábelt (mondjuk 1.6-os motoron) úgy, hogy tudatosan nem az itthon fellelhető cca.két típusból (gyári ill. EPS/Facet) mazsolázott, hanem tudatosan minőségibb terméket keresett, sőt talált is ilyet?
(a gyár 90 ezrenkénti cserét ír elő, ez némiképp eltúlzottnak tűnik, amit alátámaszt az is, hogy a szervízek sem tartják be, de az enyémben már százezerrel több van ennél, úgyhogy a csere időszerűnek tűnik, nem akarom megvárni, hogy bajt okozzon.) Ha valamely tagtárs gyertya ügyben tartogat érdekességet azzal is álljon elő bátran, majd ütköztetjük a véleményeket, én eddig kb. ötfélét próbáltam ki.
Ha találsz vmi jó kábelt emészthető áron, akkor szólj nekem is.  Mosolyog

A helyzet a következő:
 1.van olyan átlagos minőségű kábel, ami kap6ó (gyári, FACET, JC Premium)
 2.van, ami létezik, de nem elérhető (Powertec, Sentech)
 3.van, aminek +szünt a gyártása (Bosch)
 4.van, aminek nincs importőre (Tesla, Brisk, Denso)
 5.a többi szóbajöhető cég (Champion, Ci...) nem gyárt ilyen kábelt
 6.az ún. tuning kábelek (Magnecor, Splitfire stb) természetesen nincsenek lacsedli méretben
 háááát kb. idáig jutottam (az adatok Magyarországra vonatkoznak, internetes rendelésbe 1előre nem bocsátkoztam bele)
 ja, és még valami... SEGÍTSÉÉÉÉÉG!
Ezek alapján a számomra elég egyértelmű a helyzet: ha cserélni kell, akkor gyári.
Ismered a Gécs Petit? Sok taxis jár hozzá. Nagy raktárkészlet, gyári cucc, jó ár.
A szerelőm tippje (több Lacsinál használta már): A kábelt (a gumi részt!) siliconnal jól befújni, és hagyni, egy kicsit állni. Utána be a kocsiba.
Kicsivel jobban bírja utána a strapát.
Természetesen ezekre a kábelekre nagyon kell vigyázni! Semmi szükségtelen hajtogatás! Nagyon sérülékenyek!
Naplózva
csavardi
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34



« Hozzászólás #102 Dátum: 2009. április 05. - 20:16:44 »

namég1szer! (úgy látszik, valamit elszúrtam.) Gécs Petit lehet, hogy ismerem, de a neve nem mond semmit. A gyári cuccosról meg hosszan sorol6nám a rossz tapasztalataimat, szólj, ha érdekel! Azt hiszem, alszom még egyet a gyújtáskábelre.
Naplózva

170000miles
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #103 Dátum: 2009. április 14. - 14:52:36 »

Van az autóban a műszerfalon, az a hiperszuperürteknikáscsoda digitális óra. 2-3 hónapja meg van kergülve. Van hogy hetekig percre pontos, máskor meg 1 nap alatt képes 30 percet késni. Mi lehet a baja, másnál is csinál ilyet? He
Kicseréltem benne a kvarcot, azóta (1hónapja) pontos. A kvarc 37Ft-ba került! Olcsón megúsztam. Mosolyog
Csere előtt már annyira meg volt kergülve, hogy 8óra alatt képes volt 2-3 órát is késni.
Naplózva


LPG
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #104 Dátum: 2009. április 18. - 12:24:58 »

Kéretik visszatérni a topic témájára, vagy átmenni a megfelelő topicba!
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 115   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!