Lacetti klub fórum
2024. December 12. - 21:34:42 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 115   Le
 
Szerző Téma: Egyéb (elektromos) hibák  (Megtekintve 432596 alkalommal)
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #450 Dátum: 2010. Augusztus 29. - 05:11:35 »

Sziasztok klubtagok!
A tegnapi napon láttam, hogy elszáll az autóm lelke /füst formájában a műszerfalon keresztül/.
Gyors félreállás, majd vizsgálat után úgy döntöttem tovább megyek, mert nem találtam semmit.
De azért a klímát és ventit lekapcsoltam. Később a garázsban megnéztem a fűtőmotort és az előtét ellenálást, mert csak ez van bent a szellőző rendszerbe és úgy láttam hogy a szélvédő előtti szellőzőn jön a füst. Minden egészséges nem ez volt a baj. Később a műszerfalat kibontva találtam egy megégett csatlakozót, nekiáltam nagy lendülettel hogy megforrasztom, de rájöttem, hogy nem tudom mi ennek a csatlakozónak a szerepe és hogy melyik vezetéket melyikkel is kell összekötni. Ha valaki már megoldotta ezt aproblémát hasonló módon, /nem rögtön szerviz/ akkor kérem segítsen, hogy hétfőre újra üzembiztos autóval indulassak dolgozni.
Szia!
Az a világítás csatlakozója. Van világításod?
Bővebben itt a lap alján, 18-as bekezdés
 http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=12&Itemid=32
Én még mindig nem értem,tudom az csatlakozó miért is ég meg.A h4-es izzó erősebb terhelése nem jöhet szóba mert akkor nekem is elégett volna már amikor a 90/100-ok voltak bent.De ma kiszedem a oracsoportott és megnézem nálam mi a helyzet He
Naplózva

06 70/22 11 222
totya
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Hozzászólás #451 Dátum: 2010. Augusztus 29. - 11:58:05 »

Megoldódni látszik a műszerfal mögötti "csatlakozó" szétégés probléma. A csatolt word doc.-ban képekkel részletesen leírom a megoldást /csak az ideiglenes javításra/. A szétégés oka valószínleg az oxidáció által előidézet kontakt hiba, ami a nem megfelelő érintkezés következtében fellépő melegedés formájában tette tönkre a csatlakozót.
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #452 Dátum: 2010. Augusztus 29. - 15:11:19 »

Megoldódni látszik a műszerfal mögötti "csatlakozó" szétégés probléma. A csatolt word doc.-ban képekkel részletesen leírom a megoldást /csak az ideiglenes javításra/. A szétégés oka valószínleg az oxidáció által előidézet kontakt hiba, ami a nem megfelelő érintkezés következtében fellépő melegedés formájában tette tönkre a csatlakozót.
Gondolom HB-d van, mert azoknak ez rendszeres típushibája! Lehet, hogy azért ég szét ezekben a csatlakozó, mert nincs relézve? Mert ez logikusnak hangzik. Akkor nemcsak a csatit kellene átforrasztani, vagy jobbra cserélni, hanem relézni  is a tompítottat, és a refit, de sűrgősen. Más: talán nagy könnyelműség volt füstölő műszerfallal tovább menni, mert ki is gyulladhatott volna!
HB-sek! Mindenki próbálja megelőzni a bajt, és akkor is forrasszon, relézzen, ha még nem volt baja eddig, hogy ne is legyen! Szerintem...
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
totya
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Hozzászólás #453 Dátum: 2010. Augusztus 29. - 16:14:57 »

Nem igazán volt könnyelmű döntés tovább menni, de alapos vizsgálat után azért döntöttem így, mert megvoltam győződve róla hogy a füst a szellőzőrendszerből a fűtőmotor hibája vagy ellenállása miatt van. Ha látom hogy nem onnan füstöl hanem a műszerek mögül valószínüleg nem indulok el. Mindenkinek ajánlom én is, hogy megvizsgálja ezt a csatlakozót, mielőtt nagyobb bajt okoz.
Naplózva
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #454 Dátum: 2010. Augusztus 29. - 17:03:10 »

Nem igazán volt könnyelmű döntés tovább menni, de alapos vizsgálat után azért döntöttem így, mert megvoltam győződve róla hogy a füst a szellőzőrendszerből a fűtőmotor hibája vagy ellenállása miatt van. Ha látom hogy nem onnan füstöl hanem a műszerek mögül valószínüleg nem indulok el. Mindenkinek ajánlom én is, hogy megvizsgálja ezt a csatlakozót, mielőtt nagyobb bajt okoz.
Az jó mert ha a vezeték beizzik jobban és a köteg is lángra kap akkor olthattad volna a kocsit asszem.Én majdnem megjártam igy a kis trabimmal annó mikor a bizti helyére egy 20 fillérest betoltam.
Naplózva

06 70/22 11 222
totya
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Hozzászólás #455 Dátum: 2010. Augusztus 29. - 17:53:39 »

Azt hittem minden rendeben van, de mégsem.
Nem világít a kesztyűtartó világítás, első-hátsó helyzetjelző, hátsó ködlámpa.
Viszont van tompított és reflektor, valamint irányjelző. Nem értem az összefüggést.
Naplózva
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #456 Dátum: 2010. Augusztus 29. - 18:10:44 »

Azt hittem minden rendeben van, de mégsem.
Nem világít a kesztyűtartó világítás, első-hátsó helyzetjelző, hátsó ködlámpa.
Viszont van tompított és reflektor, valamint irányjelző. Nem értem az összefüggést.
Nem ment ki a biztosíték?
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
totya
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


« Hozzászólás #457 Dátum: 2010. Augusztus 29. - 18:44:49 »

Biztosíték csere megoldotta a problémát. A kesztyűtartó kiszerelésénél volt a probléma. Magamtól nem jöttem volna rá csak ha megnézem az összes biztit egy kicsit utánna olvastam a fórumon. Első körben én is a biztosítékra gondoltam de a leírás alapján nem találtam olyan biztosítékot ami egyszere mindegyikért felelős. Ki hitte volna, hogy a hátsó ködlámpa biztosítékra még ezek is rá vannak kötve.
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #458 Dátum: 2010. Augusztus 29. - 18:52:05 »

Azt hittem minden rendeben van, de mégsem.
Nem világít a kesztyűtartó világítás, első-hátsó helyzetjelző, hátsó ködlámpa.
Viszont van tompított és reflektor, valamint irányjelző. Nem értem az összefüggést.
Nem ment ki a biztosíték?
Nem, mert nem zárlat volt, hanem a vezeték melegedett fel, és amikor a szigetelés is leéget volna, az hozta volna a zárlatot, ami kioldotta volna a biztit. A melegedés helye viszonylag messze volt a biztitől, viszont egyéb dolgokat meggyújthatta volna, és akkor már iszonyú nehéz lett volna az oltás, hogy a kocsit még használni lehessen utána.
Nagyon vigyázni kell az ilyennel, mert, ha lángra kap, akkor már menthetetlen, mert hiába oltják el, akkor már a tűzoltók, véglegesen marad, hogy a kocsi kiégjen, illetve oltás után helyreállítható legyen. Minden alkatrész megég, elgyengül, szóval totál káros lesz. Ha pedig nincs is casco, akkor...
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
akidobos
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1062


Hatchback 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #459 Dátum: 2010. Augusztus 29. - 19:37:08 »

Nem igazán volt könnyelmű döntés tovább menni, de alapos vizsgálat után azért döntöttem így, mert megvoltam győződve róla hogy a füst a szellőzőrendszerből a fűtőmotor hibája vagy ellenállása miatt van. Ha látom hogy nem onnan füstöl hanem a műszerek mögül valószínüleg nem indulok el. Mindenkinek ajánlom én is, hogy megvizsgálja ezt a csatlakozót, mielőtt nagyobb bajt okoz.
Az jó mert ha a vezeték beizzik jobban és a köteg is lángra kap akkor olthattad volna a kocsit asszem.Én majdnem megjártam igy a kis trabimmal annó mikor a bizti helyére egy 20 fillérest betoltam.
Vigyorog Nekem a '78-as Passat-om volt egy egy forintossal megpatkolva Vigyorog
Nekem még nem volt ilyen műszerfalelfüstölős problémám...már 6 éves az autó....
Viszont cseréltem rendszám világítsát, hogy annak mennyire el van szenesedve a foglalata... Zavart  Hozzáértem és szétporladt..
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #460 Dátum: 2010. Augusztus 30. - 12:47:02 »

Nem igazán volt könnyelmű döntés tovább menni, de alapos vizsgálat után azért döntöttem így, mert megvoltam győződve róla hogy a füst a szellőzőrendszerből a fűtőmotor hibája vagy ellenállása miatt van. Ha látom hogy nem onnan füstöl hanem a műszerek mögül valószínüleg nem indulok el. Mindenkinek ajánlom én is, hogy megvizsgálja ezt a csatlakozót, mielőtt nagyobb bajt okoz.
Az jó mert ha a vezeték beizzik jobban és a köteg is lángra kap akkor olthattad volna a kocsit asszem.Én majdnem megjártam igy a kis trabimmal annó mikor a bizti helyére egy 20 fillérest betoltam.
Vigyorog Nekem a '78-as Passat-om volt egy egy forintossal megpatkolva Vigyorog
Nekem még nem volt ilyen műszerfalelfüstölős problémám...már 6 éves az autó....
Viszont cseréltem rendszám világítsát, hogy annak mennyire el van szenesedve a foglalata... Zavart  Hozzáértem és szétporladt..
Ezért kell oda, de csakis oda LED-es izzót tenni, az nem égeti szét. Helyzetjelzőnek nem jó, és nem is engedik.
Jut is eszembe, egyik első helyzetjelzőm kiéget, mehetek cserélni. A jobbos, talán nem kell kivenni az egész lámpatestet.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #461 Dátum: 2010. Augusztus 30. - 13:32:21 »


Jut is eszembe, egyik első helyzetjelzőm kiéget, mehetek cserélni. A jobbos, talán nem kell kivenni az egész lámpatestet.
De ki kell venni. Vigyorog
Naplózva


LPG
ngyzslt
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45



« Hozzászólás #462 Dátum: 2010. Augusztus 30. - 21:22:20 »

Sziasztok!

Találkozott már vavaki a képen látható hibával? A tompított h7 csatlakozója megolvadt.
Honnan tudnék szerezni ilyen csatlakozót? Mindegyik autósboltban szétteszik a kezüket hogy nincs.
köszi
Naplózva
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #463 Dátum: 2010. Augusztus 31. - 04:33:28 »

Sziasztok!

Találkozott már vavaki a képen látható hibával? A tompított h7 csatlakozója megolvadt.
Honnan tudnék szerezni ilyen csatlakozót? Mindegyik autósboltban szétteszik a kezüket hogy nincs.
köszi
ha más nincs bontóban levágatod a csatit.
Naplózva

06 70/22 11 222
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #464 Dátum: 2010. Augusztus 31. - 06:51:46 »

Sziasztok!

Találkozott már vavaki a képen látható hibával? A tompított h7 csatlakozója megolvadt.
Honnan tudnék szerezni ilyen csatlakozót? Mindegyik autósboltban szétteszik a kezüket hogy nincs.
köszi
ha más nincs bontóban levágatod a csatit.
Mindegyik H7-esnek egyforma a csatlakozója, csak át kell szerelned, de a jó, ha forrasztod a drótot, hogy ne melegedjen a toldásnál. Legrosszabb esetben sima saruval is megoldható, de az nem túl szép, de amíg találsz rendest, addig az is megteszi. Csak ne feledd jól szigetelni, csövezni!
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Oldalak: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 115   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!