Lacetti klub fórum
2024. December 12. - 22:50:30 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 115   Le
 
Szerző Téma: Egyéb (elektromos) hibák  (Megtekintve 432653 alkalommal)
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #315 Dátum: 2010. Január 24. - 17:12:54 »

Sziasztok!

Itt is kérdezek, hátha van ötletetek (visszaolvasva kettőt már találtam erre vonatkozóan itt, mindkettő próbálkozás útján esetleg kiderülne - de hátha valakinek már volt pont ez a hibája).

Az "új" lacsinkat egyetlen látható hibával vettük (ne is legyen több...): a műszerfalon levő kis digitális óra láthatóan meg van hülyülve. Villog, főleg, ha még hideg a motor. Egy idő múlva megáll a villogás és be tudom állítani az időt rajta, aztán működik rendesen. Fél óra-óra mulva kiszállunk, később újból be, és kezdődik az elejéről: teljesen elállítódik addigra (gondolom megáll időközben), és villog. Néha másodpercekre el is tűnik róla a zölden világító szám, aminek köze nincs a pontos időhöz.

A két ötlet, amit itt írtatok régebben: volt, aki kvarcot cserélt benne, és volt, aki a biztosítékokat nézegette, mozgatta meg. Egyelőre még nem jöttünk rá, hogy hogyan lehet vajon szétszedni az órát anélkül, hogy a műszerfalat szétrombolnánk kicsit... és a biztosítékokat se találtuk még meg :-). Ráadásul abban se vagyok biztos, hogy minden lacsiban ugyanolyan óra van. Ez 1.6-os 16V Elite AC, 2006os.
Üdv,
Kathy
A leírtak alapján ez érintkezés hibának tűnik. Külön biztije biztosan nincs, de az összeset megmozgatva, ha ez a hiba, akkor jó lesz. De valószínű, hogy magánál az óránál van ez a gond, ami nehezebb téma, mert ki tudja, hol rossz az érintkezés. Ha ki tudjátok venni, mert valaki megmondja, hogyan is kell, akkor lehet, hogy könnyen orvosolható, de, ha nem, akkor jöhet egy autós villanyász. (Tudok zsenit!). Addig is próbáljátok még meg, hogy az állító gombokat nyomogassátok meg, hátha ott a bibi.
Ja, és bizti két helyen van, a bal első ajtó nyílásánál, és a motortérben. Sok szerencsét hozzá, remélem ügyesen megcsináljátok! Ha nem, akkor jöhet a villanyász.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #316 Dátum: 2010. Január 24. - 17:22:35 »

Sziasztok!

Itt is kérdezek, hátha van ötletetek (visszaolvasva kettőt már találtam erre vonatkozóan itt, mindkettő próbálkozás útján esetleg kiderülne - de hátha valakinek már volt pont ez a hibája).

Az "új" lacsinkat egyetlen látható hibával vettük (ne is legyen több...): a műszerfalon levő kis digitális óra láthatóan meg van hülyülve. Villog, főleg, ha még hideg a motor. Egy idő múlva megáll a villogás és be tudom állítani az időt rajta, aztán működik rendesen. Fél óra-óra mulva kiszállunk, később újból be, és kezdődik az elejéről: teljesen elállítódik addigra (gondolom megáll időközben), és villog. Néha másodpercekre el is tűnik róla a zölden világító szám, aminek köze nincs a pontos időhöz.

A két ötlet, amit itt írtatok régebben: volt, aki kvarcot cserélt benne, és volt, aki a biztosítékokat nézegette, mozgatta meg. Egyelőre még nem jöttünk rá, hogy hogyan lehet vajon szétszedni az órát anélkül, hogy a műszerfalat szétrombolnánk kicsit... és a biztosítékokat se találtuk még meg :-). Ráadásul abban se vagyok biztos, hogy minden lacsiban ugyanolyan óra van. Ez 1.6-os 16V Elite AC, 2006os.
Üdv,
Kathy
Sajnos az órával kapcsolatos hibák 99%-a cserével végződik.
Naplózva
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #317 Dátum: 2010. Január 24. - 17:25:31 »

Sziasztok!

Itt is kérdezek, hátha van ötletetek (visszaolvasva kettőt már találtam erre vonatkozóan itt, mindkettő próbálkozás útján esetleg kiderülne - de hátha valakinek már volt pont ez a hibája).

Az "új" lacsinkat egyetlen látható hibával vettük (ne is legyen több...): a műszerfalon levő kis digitális óra láthatóan meg van hülyülve. Villog, főleg, ha még hideg a motor. Egy idő múlva megáll a villogás és be tudom állítani az időt rajta, aztán működik rendesen. Fél óra-óra mulva kiszállunk, később újból be, és kezdődik az elejéről: teljesen elállítódik addigra (gondolom megáll időközben), és villog. Néha másodpercekre el is tűnik róla a zölden világító szám, aminek köze nincs a pontos időhöz.

A két ötlet, amit itt írtatok régebben: volt, aki kvarcot cserélt benne, és volt, aki a biztosítékokat nézegette, mozgatta meg. Egyelőre még nem jöttünk rá, hogy hogyan lehet vajon szétszedni az órát anélkül, hogy a műszerfalat szétrombolnánk kicsit... és a biztosítékokat se találtuk még meg :-). Ráadásul abban se vagyok biztos, hogy minden lacsiban ugyanolyan óra van. Ez 1.6-os 16V Elite AC, 2006os.
Üdv,
Kathy
Sajnos az órával kapcsolatos hibák 99%-a cserével végződik.

Vadi új autóban garanciában cseréltetni kell minél előbb.
Naplózva

ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #318 Dátum: 2010. Január 24. - 17:37:47 »

Sebijoe!
"Vadi új autóban garanciában cseréltetni kell minél előbb".
Valóban, csak az a baj, hogy ez az autó már nem garis, most vették használtan. (2006-os, akkor még 3 évre adták a garit).
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #319 Dátum: 2010. Január 24. - 17:44:33 »

Sebijoe!
"Vadi új autóban garanciában cseréltetni kell minél előbb".
Valóban, csak az a baj, hogy ez az autó már nem garis, most vették használtan. (2006-os, akkor még 3 évre adták a garit).
Bocs az idézőjel "új" elkerülte  a figyelmemet.
Naplózva

kathy
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 144



« Hozzászólás #320 Dátum: 2010. Január 24. - 20:51:09 »

Köszönöm, megnézegetjük, mit lehet tenni. Ha meg nem megy, megyünk a zseni villanyászhoz :-)
Azért ha valaki tudja, hogy hogyan kell szetbuherálni az óra környékét károkozás nélkül, légyszi' írja meg!
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #321 Dátum: 2010. Január 24. - 22:07:03 »

Kvarcot én cseréltem az órában, de nem lett jobb. Ugyan úgy késett.
A villogásra nekem azt mondták, nem javítható.
Vettem bontóban másikat 4000Ft-ért. Vigyorog
Naplózva


LPG
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #322 Dátum: 2010. Január 31. - 09:35:59 »

Köszönöm, megnézegetjük, mit lehet tenni. Ha meg nem megy, megyünk a zseni villanyászhoz :-)
Azért ha valaki tudja, hogy hogyan kell szetbuherálni az óra környékét károkozás nélkül, légyszi' írja meg!
A szerelés úgy működik, hogy az órát tartó keretet ki kell pattintani a műszerfal tetejéből.
Ez az, amire azt mondta a Chevy-s szerelő, hogy "ezt most jobb, ha nem nézed".
Ugyan olyan a rögzítési rendszere (patent) mint a magnó/légkondi egységé (közép konzol). Erről találsz képeket a galériában.
Ezt a fajta érintkezési hibát egyébként szinte biztosan meg lehet javítani, de gondolom a szerviznek nem éri meg.
Mondjuk ha 4000 kap az ember (jól működőt) a bontóban, akkor nem is nagyon érdemes mással foglalkozni.
Régi típushiba ez. Nem csak a Lacsinál. Kacsint Nexia is ugyan ezt produkálja.
Naplózva
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #323 Dátum: 2010. Január 31. - 13:02:36 »

Köszönöm, megnézegetjük, mit lehet tenni. Ha meg nem megy, megyünk a zseni villanyászhoz :-)
Azért ha valaki tudja, hogy hogyan kell szetbuherálni az óra környékét károkozás nélkül, légyszi' írja meg!
A szerelés úgy működik, hogy az órát tartó keretet ki kell pattintani a műszerfal tetejéből.
Ez az, amire azt mondta a Chevy-s szerelő, hogy "ezt most jobb, ha nem nézed".
Ugyan olyan a rögzítési rendszere (patent) mint a magnó/légkondi egységé (közép konzol). Erről találsz képeket a galériában.
Ezt a fajta érintkezési hibát egyébként szinte biztosan meg lehet javítani, de gondolom a szerviznek nem éri meg.
Mondjuk ha 4000 kap az ember (jól működőt) a bontóban, akkor nem is nagyon érdemes mással foglalkozni.
Régi típushiba ez. Nem csak a Lacsinál. Kacsint Nexia is ugyan ezt produkálja.
Ez egy Sedan, nincs a műszerfal tetején semmi.
A középkonzolon van, ha jól emlékszem.
Naplózva
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1142


1.4 16v LPG


« Hozzászólás #324 Dátum: 2010. Január 31. - 13:12:19 »

Köszönöm, megnézegetjük, mit lehet tenni. Ha meg nem megy, megyünk a zseni villanyászhoz :-)
Azért ha valaki tudja, hogy hogyan kell szetbuherálni az óra környékét károkozás nélkül, légyszi' írja meg!
A szerelés úgy működik, hogy az órát tartó keretet ki kell pattintani a műszerfal tetejéből.
Ez az, amire azt mondta a Chevy-s szerelő, hogy "ezt most jobb, ha nem nézed".
Ugyan olyan a rögzítési rendszere (patent) mint a magnó/légkondi egységé (közép konzol). Erről találsz képeket a galériában.
Ezt a fajta érintkezési hibát egyébként szinte biztosan meg lehet javítani, de gondolom a szerviznek nem éri meg.
Mondjuk ha 4000 kap az ember (jól működőt) a bontóban, akkor nem is nagyon érdemes mással foglalkozni.
Régi típushiba ez. Nem csak a Lacsinál. Kacsint Nexia is ugyan ezt produkálja.
Ez egy Sedan, nincs a műszerfal tetején semmi.
A középkonzolon van, ha jól emlékszem.
igen jól emlékszel Kacsint
Naplózva

06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
TTamás
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 56


Lacetti SW 1.6 Platinum


« Hozzászólás #325 Dátum: 2010. Február 15. - 15:19:39 »

Igencsak felháborodva tértem haza ebben a percben a Chevrolet Újhelyitől... Bevittem az autót a korábban említett digitklímakijelző probléma miatt (kiégtek az izzói). Hívnak 2 óra múlva, hogy 150ezer Ft lenne a javítás költsége. Bemegyek sokkhatás alatt, és közlik, hogy ez egy olyan kijelző, mint a régi telefonkijelzők, melyekbe felületszerelt ledek vannak és csak egyben cserélhető. Mondtam nekik, hogy de akkor is, ez nem egy 20x10 centis LCD-kijelző. Válasz: "Messze van Korea!". Kérdeztem, hogy elromlik a teljes panel, akkor fél millió lesz a teljes kezelőszervek cseréje? És mit ne mondjak úgy vették ki a középkonzolt, hogy felsértették... Azt mondták, hogy minden Chevyhez merci áron lehet elkatrészt kapni, jobb ha hozzászokom. Tehát: hozzá nem értés, soha az életben nem foglalkoztak még digitklímás Lacettivel, hiszen, egy autó-villamosságisnak tudni, kell, h az ilyen típusú kijelzőbe integrált, felületszerelt ledek vannak, nem kibontja, rongálva, majd pislog, hogy jéééé.
Szerintetek egy műszerész vállalná a ledek kicserélését? Anno a telefonoknál volt menő a kis ledeket zöldről kékre cseréltetni, 5000Ft-ért. Bár fura, hogy az összes egyszerre ment ki. Így most mindig a belső világítást kapcsolgatom este, ha látni akarom, hány fokot állítok épp be, vagy hogy hová is fújatom a levegőt.
Ez egy nagy csalódás volt, nem csak a szerviz, hanem maga az autóm, a márka és típus miatt is. Horror...
Naplózva

Lacetti SW 1.6 Platinum + LPG
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #326 Dátum: 2010. Február 15. - 15:50:11 »

Igencsak felháborodva tértem haza ebben a percben a Chevrolet Újhelyitől... Bevittem az autót a korábban említett digitklímakijelző probléma miatt (kiégtek az izzói). Hívnak 2 óra múlva, hogy 150ezer Ft lenne a javítás költsége. Bemegyek sokkhatás alatt, és közlik, hogy ez egy olyan kijelző, mint a régi telefonkijelzők, melyekbe felületszerelt ledek vannak és csak egyben cserélhető. Mondtam nekik, hogy de akkor is, ez nem egy 20x10 centis LCD-kijelző. Válasz: "Messze van Korea!". Kérdeztem, hogy elromlik a teljes panel, akkor fél millió lesz a teljes kezelőszervek cseréje? És mit ne mondjak úgy vették ki a középkonzolt, hogy felsértették... Azt mondták, hogy minden Chevyhez merci áron lehet elkatrészt kapni, jobb ha hozzászokom. Tehát: hozzá nem értés, soha az életben nem foglalkoztak még digitklímás Lacettivel, hiszen, egy autó-villamosságisnak tudni, kell, h az ilyen típusú kijelzőbe integrált, felületszerelt ledek vannak, nem kibontja, rongálva, majd pislog, hogy jéééé.
Szerintetek egy műszerész vállalná a ledek kicserélését? Anno a telefonoknál volt menő a kis ledeket zöldről kékre cseréltetni, 5000Ft-ért. Bár fura, hogy az összes egyszerre ment ki. Így most mindig a belső világítást kapcsolgatom este, ha látni akarom, hány fokot állítok épp be, vagy hogy hová is fújatom a levegőt.
Ez egy nagy csalódás volt, nem csak a szerviz, hanem maga az autóm, a márka és típus miatt is. Horror...
Szerintem nem LED-es. Majd utánanézek.
Naplózva


LPG
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #327 Dátum: 2010. Február 15. - 15:55:37 »

Hát én nem tudom elképzelni, hogy a mai világban egy ekkora egyszerű LCD kijelző ennyibe kerülne, mégha Koreából is kell beszerezni. Ennyiért veszel egy 100cm-es fullHD TV-t is.
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #328 Dátum: 2010. Február 15. - 16:00:43 »

Igencsak felháborodva tértem haza ebben a percben a Chevrolet Újhelyitől... Bevittem az autót a korábban említett digitklímakijelző probléma miatt (kiégtek az izzói). Hívnak 2 óra múlva, hogy 150ezer Ft lenne a javítás költsége. Bemegyek sokkhatás alatt, és közlik, hogy ez egy olyan kijelző, mint a régi telefonkijelzők, melyekbe felületszerelt ledek vannak és csak egyben cserélhető. Mondtam nekik, hogy de akkor is, ez nem egy 20x10 centis LCD-kijelző. Válasz: "Messze van Korea!". Kérdeztem, hogy elromlik a teljes panel, akkor fél millió lesz a teljes kezelőszervek cseréje? És mit ne mondjak úgy vették ki a középkonzolt, hogy felsértették... Azt mondták, hogy minden Chevyhez merci áron lehet elkatrészt kapni, jobb ha hozzászokom. Tehát: hozzá nem értés, soha az életben nem foglalkoztak még digitklímás Lacettivel, hiszen, egy autó-villamosságisnak tudni, kell, h az ilyen típusú kijelzőbe integrált, felületszerelt ledek vannak, nem kibontja, rongálva, majd pislog, hogy jéééé.
Szerintetek egy műszerész vállalná a ledek kicserélését? Anno a telefonoknál volt menő a kis ledeket zöldről kékre cseréltetni, 5000Ft-ért. Bár fura, hogy az összes egyszerre ment ki. Így most mindig a belső világítást kapcsolgatom este, ha látni akarom, hány fokot állítok épp be, vagy hogy hová is fújatom a levegőt.
Ez egy nagy csalódás volt, nem csak a szerviz, hanem maga az autóm, a márka és típus miatt is. Horror...
Szerintem nem LED-es. Majd utánanézek.
3db pici izzó van ott. Ezt te is ki tudod cserélni. Kacsint
A fehér foglalatosak vannak a kijelzőhöz, a feketék a gombokhoz.

http://translate.google.com/translate?js=y&prev=_t&hl=hu&ie=UTF-8&layout=1&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fduk63.narod.ru%2Fphotoguide_06.html&sl=auto&tl=hu
Naplózva


LPG
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #329 Dátum: 2010. Február 15. - 16:58:48 »


Ez egy nagy csalódás volt, nem csak a szerviz, hanem maga az autóm, a márka és típus miatt is. Horror...
Ne legyen. Sajnos téged palira akarnak / akartak venni. A szervízt messzire elkerülni a jövőben.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Oldalak: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 115   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!