Lacetti klub fórum
2024. December 14. - 00:56:56 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 84 85 [86] 87 88 ... 115   Le
 
Szerző Téma: Egyéb (elektromos) hibák  (Megtekintve 433062 alkalommal)
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1275 Dátum: 2013. Május 26. - 18:15:20 »

Mitől függ, hogy egy-vagy két ventilátort raktak bele? Köbcenti? Benzines 1.6 és 1.8 nál?
az első 1,6 os ok 2 ventisek voltak
az 1,8 ból az összes 2 ventis
Naplózva

70/4334431
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #1276 Dátum: 2013. Május 27. - 10:07:35 »

És az 1.4 es autókkal mi a helyzet? Azok mind 1 ventisek? mert nekem 1 ventis a klíma is meg a hűtés is azzal megy
Naplózva
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #1277 Dátum: 2013. Május 27. - 11:35:41 »

És az 1.4 es autókkal mi a helyzet? Azok mind 1 ventisek? mert nekem 1 ventis a klíma is meg a hűtés is azzal megy

Kizárásos alapon...  Kacsint
Naplózva
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #1278 Dátum: 2013. Május 28. - 13:29:13 »

minden kétséget kizárólag Vigyorog
Naplózva
hadoka
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


« Hozzászólás #1279 Dátum: 2013. Május 29. - 10:20:02 »

Üdv!
Az üzemanyagpumpát cserélték az autómon. Azóta az üzemanyag szintjelző megbolondult.
Mikor elindulok az autóval, vagy leveszem a gyújtást és visszakapcsolom a mutató alsó állásban marad, majd szép lassan elkezd felfelé kúszni és kb. 20 perc elteltével kiakad és ott is marad, függetlenül az üzemanyag mennyiségétől.
Megpróbáltunk egy másik ilyen pumpát is, de annál is ugyanez a helyzet.
Legyen szíves írja le, ha van valakinek már tapasztalata a hibával kapcsolatban!
Előre is köszönöm!
Naplózva
Papy
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 212


« Hozzászólás #1280 Dátum: 2013. Május 30. - 09:55:28 »

Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy nekem gyárilag 2 légzsák indítós a légzsákvezérlőm... Ha pl az üléseim is tudják a láégzsákot, akkor elegendő e vennem 4 légzsákindítós vezérlőt és csak bedugdosnom, vagy más csatlakozós és működésű a két vezérlő...?
Naplózva

Papy, akinek Lacettije van, és nem fél használni...!
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #1281 Dátum: 2013. Május 30. - 13:44:50 »

Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy nekem gyárilag 2 légzsák indítós a légzsákvezérlőm... Ha pl az üléseim is tudják a láégzsákot, akkor elegendő e vennem 4 légzsákindítós vezérlőt és csak bedugdosnom, vagy más csatlakozós és működésű a két vezérlő...?
(((szerintem ennyire nem egyszerű a dolog...)))
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #1282 Dátum: 2013. Május 30. - 15:00:43 »

Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy nekem gyárilag 2 légzsák indítós a légzsákvezérlőm... Ha pl az üléseim is tudják a láégzsákot, akkor elegendő e vennem 4 légzsákindítós vezérlőt és csak bedugdosnom, vagy más csatlakozós és működésű a két vezérlő...?

kábelköteg csere,oldalütközés érzékelő beszerelés,légzsákvezérlő kábel csere ezek kellenek még az üléseken és a légzsákvezérlőn kívül.
Naplózva

70/4334431
szaot
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 92


Lacetti 1.4 Star AC HB 2007


« Hozzászólás #1283 Dátum: 2013. Június 01. - 23:09:51 »

Sziasztok,

Autóm bal oldali visszapillantó tükrében kicseréltem a tükörlapot aszférikusra, mert ami eredetileg benne volt, annak akkora volt a holttere, hogy az már simán balesetveszélyes (szinte sima tükörlap volt, nem is értem, hogy lehet ilyet engedélyezni, brrr...). Ez viszont fűthető is, a kérdésem az, hogy szerintetek be lehet-e, be érdemes-e kötni a fűtését? Egy villamossági szerelő nem igazán javasolta, merthogy szerinte furkálni is kellene a kasznit (ajtót), az meg nem lenne szerencsés.
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #1284 Dátum: 2013. Június 02. - 07:44:27 »

Üdv!
Az üzemanyagpumpát cserélték az autómon. Azóta az üzemanyag szintjelző megbolondult.
Mikor elindulok az autóval, vagy leveszem a gyújtást és visszakapcsolom a mutató alsó állásban marad, majd szép lassan elkezd felfelé kúszni és kb. 20 perc elteltével kiakad és ott is marad, függetlenül az üzemanyag mennyiségétől.
Megpróbáltunk egy másik ilyen pumpát is, de annál is ugyanez a helyzet.
Legyen szíves írja le, ha van valakinek már tapasztalata a hibával kapcsolatban!
Előre is köszönöm!

A Lacsik két különböző üzemanyag szintjelzővel kerültek forgalomba. A régebbi szintjelzők kb. fele akkora értéket adnak, mint az újak.
Nem tudom pontosan mikortól volt a váltás, de az Eu4-esekben már az új jeladók vannak.
Ha nem a megfelelő jeladó/ECU páros dolgozik együtt, akkor a fentiekből adódóan nem lesz megfelelő a szintjelzés.
Magyarán:
Új ECU+régi jeladó= tele tank, de csak felet jelez, fél tank, de csak negyedet jelez. Stb.
Régi ECU+ új jeladó=  na, ki találja ki? Vigyorog

Az AC csréjekor nem kell a jeladókat is kicserélni!!! (és viszont) Jeladónak van külön rendelési száma, ha csak az a hibás nem kell komplett AC-t cserélni!

A Te esetedben a megoldás: régi AC-ról jeladó le, és rá az újra.
Naplózva
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #1285 Dátum: 2013. Június 02. - 08:12:13 »

Üdv!
Az üzemanyagpumpát cserélték az autómon. Azóta az üzemanyag szintjelző megbolondult.
Mikor elindulok az autóval, vagy leveszem a gyújtást és visszakapcsolom a mutató alsó állásban marad, majd szép lassan elkezd felfelé kúszni és kb. 20 perc elteltével kiakad és ott is marad, függetlenül az üzemanyag mennyiségétől.
Megpróbáltunk egy másik ilyen pumpát is, de annál is ugyanez a helyzet.
Legyen szíves írja le, ha van valakinek már tapasztalata a hibával kapcsolatban!
Előre is köszönöm!

A Lacsik két különböző üzemanyag szintjelzővel kerültek forgalomba. A régebbi szintjelzők kb. fele akkora értéket adnak, mint az újak.
Nem tudom pontosan mikortól volt a váltás, de az Eu4-esekben már az új jeladók vannak.
Ha nem a megfelelő jeladó/ECU páros dolgozik együtt, akkor a fentiekből adódóan nem lesz megfelelő a szintjelzés.
Magyarán:
Új ECU+régi jeladó= tele tank, de csak felet jelez, fél tank, de csak negyedet jelez. Stb.
Régi ECU+ új jeladó=  na, ki találja ki? Vigyorog

Az AC csréjekor nem kell a jeladókat is kicserélni!!! (és viszont) Jeladónak van külön rendelési száma, ha csak az a hibás nem kell komplett AC-t cserélni!

A Te esetedben a megoldás: régi AC-ról jeladó le, és rá az újra.
Nekem még Gariba cserélték az egész AC-t, mert az üzemanyag szintjelző néha baromságot mutatott. (persze nem volt ellenemre...)  Vigyorog Vigyorog
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
hadoka
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


« Hozzászólás #1286 Dátum: 2013. Június 03. - 22:25:59 »

Kedves Stocz!

Köszönöm a válaszodat. A baj az, hogy a mester -elmondása szerint- , a régit kompletten kidobta.  Megpróbálok valahonnan keríteni egy régi jeladót. ...Vagy van más megoldás is? Az én "szekerem" 2004-es.
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #1287 Dátum: 2013. Június 04. - 20:00:55 »

Nekem még Gariba cserélték az egész AC-t, mert az üzemanyag szintjelző néha baromságot mutatott. (persze nem volt ellenemre...)  Vigyorog Vigyorog
Ez a szerviz ....sége.
Vagy lustasága.
A lényeg az, hogy nem kell.
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #1288 Dátum: 2013. Június 04. - 20:12:26 »

Kedves Stocz!

Köszönöm a válaszodat. A baj az, hogy a mester -elmondása szerint- , a régit kompletten kidobta.  Megpróbálok valahonnan keríteni egy régi jeladót. ...Vagy van más megoldás is? Az én "szekerem" 2004-es.
1: bontó
2: megfelelő jeladó rendelése - AC nélkül.
Mondjuk az általad leírt dolgok azért hagynak némi kételyt bennem. 20 perc után akad ki? Üzemanyag mennyiségtől függetlenül?
A saját tapasztalatom analógiája alapján ha pl. negyedig van a tankod akkor kellene felet mutatni.

A legbiztosabb dolog lenne, ha tudnál kölcsönbe szerezni - vagy bontóból tényleg olcsón venni - egy megfelelő darabot.

Márkaszervíz: nekem kábelkorbácsot akartak cserélni az összecserélt jeladók okozta gond miatt. He
Mondtam ácsi, gondolkodjunk egy kicsit...
Naplózva
hadoka
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


« Hozzászólás #1289 Dátum: 2013. Június 05. - 01:19:26 »

Szia!
 Hát igen, elgondolkodtató... He A szerelő rendelt egy másik komplett pumpát jeladóval együtt és a bolt előtt bedugták és az ECU teljesen ugyanezt a hibát produkálta. A minap kezdett kifogyni a benzin. Ki is gyulladt a sárga lámpa és a szintjelző pedig kiakadva végállásban. Be is csatoltam a műszerfalról egy képet. Kb. 23 km-re dolgozom. Elindulok itthonról, a mutató beindul és lassan,lassan felkúszik végállásba. Mire beérek a céghez, megvan a teletank.  Vigyorog
Jó lenne, ha az üzemanyag is belekerülne a tankba, mert ennél a fogyasztásnál nagyon jó lenne! Vigyorog Szerencsére kaptam "privátba" felajánlást cserére. Megpróbáljuk és mindenképp leírom, hogy mire jutottam.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 84 85 [86] 87 88 ... 115   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!