Tomy61
|
|
« Hozzászólás #1065 Dátum: 2012. November 18. - 14:46:16 » |
|
Sziasztok! Van egy kis problémám a kocsimmal!A hátsó ablakmosócső eláztatott 1-2 csatlakozót, hátul a burkolat alatt, és ha kiveszem a kulcsot rajta marad a gyújtás a kocsin,szerencsére a motor leáll,ha kinyitom az ajtót akkor leveszi a gyújtást!Az lenne a kérdésem,ha hagyom kiszáradni a csatlakozókat,utánna megjavul a kocsi vagy menjek szerelőhöz?Szétszedtem a burkolatot nincs szétégve semmi!Addig meg ha parkolok leszedem az akkuról a sarút!Remélem nem kell szerelő! Köszönöm: Péter
Hol itt a probléma? Ennek így kell működnie! Félretéve a tréfát: a csövet javítsd meg, szárítsd ki a csatikat és jó lesz.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #1066 Dátum: 2012. November 18. - 16:28:03 » |
|
Sziasztok! Van egy kis problémám a kocsimmal!A hátsó ablakmosócső eláztatott 1-2 csatlakozót, hátul a burkolat alatt, és ha kiveszem a kulcsot rajta marad a gyújtás a kocsin,szerencsére a motor leáll,ha kinyitom az ajtót akkor leveszi a gyújtást!Az lenne a kérdésem,ha hagyom kiszáradni a csatlakozókat,utánna megjavul a kocsi vagy menjek szerelőhöz?Szétszedtem a burkolatot nincs szétégve semmi!Addig meg ha parkolok leszedem az akkuról a sarút!Remélem nem kell szerelő! Köszönöm: Péter
Hol itt a probléma? Ennek így kell működnie! Félretéve a tréfát: a csövet javítsd meg, szárítsd ki a csatikat és jó lesz. Mivel világítás vezetékek áztak el, ezért a világításhoz hasonlóan működik a gyújtáslevétel is, vagyis ajtónyitáskor bontja az áramkört.
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
blog
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
|
|
« Hozzászólás #1067 Dátum: 2012. November 18. - 16:55:42 » |
|
Ha gyors eredményt akarsz, mivel a kárpitot már megbontottad, húzd szét a csatlakozót /akár kerékpár pumpa is megteszi/ mindkét oldaláról fújd ki alaposan a nedvességet. Ha van WD-40 az érintkezőket fújd be vele. Csatlakozókat nyomd össze. Ezután minden elektromos fogyasztó bekapcsolásával+gyújtás próba. Ha minden oké, fogsz egy ép nylon zacskót, körbetekered pár menettel a csatlakozót. A zacskó végeit műanyag szigetelőszalaggal szorosan lezárod. A következő csőtörésnél ez a csati már nem fog beázni. A sérült csődarabot lehetőleg silicon csővel pótold. Eredményes munkát hozzá!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SCHNITZER
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
|
|
« Hozzászólás #1068 Dátum: 2012. November 18. - 21:27:34 » |
|
Köszönöm a segítséget!Remélem jó lesz !
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #1069 Dátum: 2012. November 18. - 21:41:09 » |
|
A nejlonos burkolást csak kiszárítás után alkalmazd, különben szépen bedunsztolod a csatit.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
gabka
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
2.0TCDI SW
|
|
« Hozzászólás #1070 Dátum: 2012. November 19. - 00:10:30 » |
|
A nejlonos burkolást csak kiszárítás után alkalmazd, különben szépen bedunsztolod a csatit. Így van.Én a xenon trafókat csomagoltam be(nem kellett volna)próbáltam védeni a nálunk lévő szeszélyes időjárástól.Nem sikerült,csere lett a vége.Szabályosan elnyálkásodtak.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #1071 Dátum: 2012. November 19. - 08:23:17 » |
|
A nejlonos burkolást csak kiszárítás után alkalmazd, különben szépen bedunsztolod a csatit. Így van.Én a xenon trafókat csomagoltam be(nem kellett volna)próbáltam védeni a nálunk lévő szeszélyes időjárástól.Nem sikerült,csere lett a vége.Szabályosan elnyálkásodtak. A neylonos megoldást felejtsd el, az szárítás után is csak ront a helyzeten. Akkor már inkább szigetelő szalaggal csavart jól körbe- körbe, az is megteszi, és nem vonza magába a párát. Igaz, egy esetleges bontásnál meg kell küzdeni a szétszedéssel. A neylon fóliázással a letakart egész autót is tönkre lehet tenni!!!
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
blog
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
|
|
« Hozzászólás #1072 Dátum: 2012. November 19. - 15:06:53 » |
|
A nejlonos burkolást csak kiszárítás után alkalmazd, különben szépen bedunsztolod a csatit. Így van.Én a xenon trafókat csomagoltam be(nem kellett volna)próbáltam védeni a nálunk lévő szeszélyes időjárástól.Nem sikerült,csere lett a vége.Szabályosan elnyálkásodtak. A neylonos megoldást felejtsd el, az szárítás után is csak ront a helyzeten. Akkor már inkább szigetelő szalaggal csavart jól körbe- körbe, az is megteszi, és nem vonza magába a párát. Igaz, egy esetleges bontásnál meg kell küzdeni a szétszedéssel. A neylon fóliázással a letakart egész autót is tönkre lehet tenni!!! Ha én a levegőtől elzárok valamit az már nem párásodhat. Egyébként nálam egy éve zavartalanul működik a megoldás!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SCHNITZER
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
|
|
« Hozzászólás #1073 Dátum: 2012. November 19. - 21:20:22 » |
|
Sziasztok! Kiszáradt a csatlakozó, befújtam WD-40 el és megszűnt a probléma !Arra jutottam, hogy fóliát nem raktam rá mert féltem, hogy lecsapódhat a nedvesség!Mivel a csövön van már 2 szigetelőszalagos ragasztás, gondolom volt vele gond az előző tulajnál is, inkább úgy döntöttem hanyagolom a hátsó ablak mosását!Köszönöm a segítséget mindenkinek!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hawer
|
|
« Hozzászólás #1074 Dátum: 2012. November 19. - 21:23:05 » |
|
Sziasztok! Kiszáradt a csatlakozó, befújtam WD-40 el és megszűnt a probléma !Arra jutottam, hogy fóliát nem raktam rá mert féltem, hogy lecsapódhat a nedvesség!Mivel a csövön van már 2 szigetelőszalagos ragasztás, gondolom volt vele gond az előző tulajnál is, inkább úgy döntöttem hanyagolom a hátsó ablak mosását!Köszönöm a segítséget mindenkinek! Szüntesd meg a csatlakozót és műgyantás zsugorcsövet tegyél rá.
|
|
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
Yeti
|
|
« Hozzászólás #1075 Dátum: 2012. November 20. - 21:53:52 » |
|
Aki javította már a klíma nyomtatott áramköri panelját és le tudta olvasni az időzítő IC típusát, kérem tegye közzé!
Hát, nekem valahova le volt írva, ki is nyomtattam az adatlapját, ha holnap megtalálom közkincsé teszem. Elnézést a késői válaszért, megtaláltam. ATMEL gyártmány, U6046B típus. Adatlap: http://www.atmel.com/Images/doc4674.pdf
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
blog
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
|
|
« Hozzászólás #1076 Dátum: 2012. November 20. - 22:11:42 » |
|
Aki javította már a klíma nyomtatott áramköri panelját és le tudta olvasni az időzítő IC típusát, kérem tegye közzé!
Hát, nekem valahova le volt írva, ki is nyomtattam az adatlapját, ha holnap megtalálom közkincsé teszem. Elnézést a késői válaszért, megtaláltam. ATMEL gyártmány, U6046B típus. Adatlap: http://www.atmel.com/Images/doc4674.pdf Köszönjük a köz nevében!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
szaot
Bejáratós
Nem elérhető
Hozzászólások: 92
Lacetti 1.4 Star AC HB 2007
|
|
« Hozzászólás #1077 Dátum: 2012. November 25. - 02:46:15 » |
|
Üdvözletem! Utolért a középső konzol kapcsolóinak kontakthibája: néha bekapcsolás ellenére sem világít a klíma/belső keringtetés/hátsó ablakfűtés ledje. Ki szeretném venni a panelt, megpucolni, átforrasztani. Kérdésem az lenne, hogy a ventilátorkapcsoló érintkezőihez milyen zsírt kell használni? Szilikonzsír jó?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Yeti
|
|
« Hozzászólás #1078 Dátum: 2012. November 25. - 20:14:14 » |
|
Üdvözletem! Utolért a középső konzol kapcsolóinak kontakthibája: néha bekapcsolás ellenére sem világít a klíma/belső keringtetés/hátsó ablakfűtés ledje. Ki szeretném venni a panelt, megpucolni, átforrasztani. Kérdésem az lenne, hogy a ventilátorkapcsoló érintkezőihez milyen zsírt kell használni? Szilikonzsír jó?
Én rézpasztát raktam bele. Zsíroldóval és elektronikai tisztítóval megpucoltam, nagyon finom polír papírral eltávolítottam az oxid réteget, és vékonyan bekentem rézpasztával. Tavaly május óta bírja.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
blog
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
|
|
« Hozzászólás #1079 Dátum: 2012. November 25. - 20:36:50 » |
|
Üdvözletem! Utolért a középső konzol kapcsolóinak kontakthibája: néha bekapcsolás ellenére sem világít a klíma/belső keringtetés/hátsó ablakfűtés ledje. Ki szeretném venni a panelt, megpucolni, átforrasztani. Kérdésem az lenne, hogy a ventilátorkapcsoló érintkezőihez milyen zsírt kell használni? Szilikonzsír jó?
Én rézpasztát raktam bele. Zsíroldóval és elektronikai tisztítóval megpucoltam, nagyon finom polír papírral eltávolítottam az oxid réteget, és vékonyan bekentem rézpasztával. Tavaly május óta bírja. A szilikon zsír nem javasolt, jó szigetelő. Savmentes vazelin, vagy vékonyan még a csapágyzsír is megteszi. Ha biztosra akarsz menni a panel alkatrészeinek ellenállásmérővel történt bevizsgálása után, /ha az alkatrészek hibátlannak tűnnek/ egy külső tápegységről történő ellenőrzés egyértelmű eredményt ad.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|