Lacetti klub fórum
2024. December 13. - 04:41:45 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 69 70 [71] 72 73 ... 115   Le
 
Szerző Téma: Egyéb (elektromos) hibák  (Megtekintve 432768 alkalommal)
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #1050 Dátum: 2012. November 11. - 19:15:32 »

O, igen? De melyik? én a motortérben végig nézegettem a biztiket de szemre mind jó volt. ( igaz sötét volt már)
Műszerfal bal oldalán, ha nyitva az ajtó, ott vannak a kis biztosítékok a fedél alatt..

Ott keresgélj.  Mosolyog
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
Brigodas
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Hozzászólás #1051 Dátum: 2012. November 11. - 19:23:14 »

Sziasztok! 2005-ös, használt Lacetti autómnál kb. 2 hónapja jelentkezett egy olyan hiba, ami bizony életveszélyes, ezért már nem is merek vele menni. A lényege, hogy MENET KÖZBEN, BÁRMELY SEBESSÉGNÉL (már 90-nél is előfordult), hogy HIRTELEN LEBLOKKOL AZ EGÉSZ AUTÓ, KIGYULLADNAK A PIROSSAL JELZETT AKKUMULÁTOR, AZ OLAJOS CSÖPÖGŐS IKON, A KORMÁNYT ÉPP HOGY MOZGATNI LEHET ÉS AMI A LEGRIASZTÓBB, HOGY NINCS FÉK. Eddig még sikerült félreállnom (vagyis hagytam a kocsit, hogy az út szélére guruljon).

A kocsim simán újra tud indulni és rendesen megy tovább, mintha mi sem történt volna, de bármikor rájön ez a hirtelen "leállás", gyakran a körforgalomban is.

Voltunk már vele szerelőnél, nem is egyszer, de nem tudtak semmit kimutatni a műszerükkel. Egy másik szerelő látatlanban azt mondta, hogy szerinte ez elektromos hiba, így keressek fel egy autóvillamossági szakembert. Baranyai vagyok.

Kérdezni szeretném, volt-e már valamelyikőtöknek hasonló autóproblémája és hogy oldotta meg, vagy hogy tudja-e valaki, hogy mi baja lehet és vajon mennyi lesz kb. a javítása?

Pár dolog még a kocsiról: olvasgattam itt, hogy szinte mindegyik Lacettinél világít a "sárga gomb" - nálam is, de ebből még nem volt probléma. Ill. időnként rángatja is a kocsit, de ez sem vészes. Hát ennyi elsőre, megköszönném, ha tudnátok segíteni abban, hogy miért is blokkolódik le hirtelen a kocsim az előzményekben leírt módon?
Előre is köszi, Brigodás.
Naplózva
Yeti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 631


Lacetti Sedan Elite 1.6 LPG + Radar (Csolnok)


WWW
« Hozzászólás #1052 Dátum: 2012. November 11. - 19:34:51 »

Én első körben ajánlanám Sebikét és Sebijoet, őket Kaposváron találod meg.
Ők tudnak neked segíteni.
Naplózva

Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #1053 Dátum: 2012. November 11. - 19:42:38 »

Sziasztok! 2005-ös, használt Lacetti autómnál kb. 2 hónapja jelentkezett egy olyan hiba, ami bizony életveszélyes, ezért már nem is merek vele menni. A lényege, hogy MENET KÖZBEN, BÁRMELY SEBESSÉGNÉL (már 90-nél is előfordult), hogy HIRTELEN LEBLOKKOL AZ EGÉSZ AUTÓ, KIGYULLADNAK A PIROSSAL JELZETT AKKUMULÁTOR, AZ OLAJOS CSÖPÖGŐS IKON, A KORMÁNYT ÉPP HOGY MOZGATNI LEHET ÉS AMI A LEGRIASZTÓBB, HOGY NINCS FÉK. Eddig még sikerült félreállnom (vagyis hagytam a kocsit, hogy az út szélére guruljon).

A kocsim simán újra tud indulni és rendesen megy tovább, mintha mi sem történt volna, de bármikor rájön ez a hirtelen "leállás", gyakran a körforgalomban is.

Voltunk már vele szerelőnél, nem is egyszer, de nem tudtak semmit kimutatni a műszerükkel. Egy másik szerelő látatlanban azt mondta, hogy szerinte ez elektromos hiba, így keressek fel egy autóvillamossági szakembert. Baranyai vagyok.

Kérdezni szeretném, volt-e már valamelyikőtöknek hasonló autóproblémája és hogy oldotta meg, vagy hogy tudja-e valaki, hogy mi baja lehet és vajon mennyi lesz kb. a javítása?

Pár dolog még a kocsiról: olvasgattam itt, hogy szinte mindegyik Lacettinél világít a "sárga gomb" - nálam is, de ebből még nem volt probléma. Ill. időnként rángatja is a kocsit, de ez sem vészes. Hát ennyi elsőre, megköszönném, ha tudnátok segíteni abban, hogy miért is blokkolódik le hirtelen a kocsim az előzményekben leírt módon?
Előre is köszi, Brigodás.

Üdvözlet a klubban!
Először is, mielőtt megdorgálnak, a piros színt kéretik mellőzni ezentúl.
Másodszor, a "sárga gomb" feltételezhetően a motor hibajelző lámpája, azért van, mert-állításoddal ellentétben-van probléma. Diagnosztikai eszközzel ki kell olvasni és közölni velünk is. Ennek hiányában csak vaktában találgatunk.
Harmadszor pedig, a "hirtelen blokkolódás" a motor leállása miatt törtéhet.
Addig, amíg nincs hibakód, nem lesz megoldás. Nagyon sok dolog lehetséges és ez szakembert igényel, aki következetesen végigellenőrzi a valószínűsíthető helyeket. Ez a legpocsékabb hiba, amikor leáll a motor és utána újraindítható. Legalább ne indulna be. Azt sokkal könnyebb megtalálni.
Tehát szakember a megoldás.
Naplózva
papzi
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


« Hozzászólás #1054 Dátum: 2012. November 11. - 21:40:14 »

O, igen? De melyik? én a motortérben végig nézegettem a biztiket de szemre mind jó volt. ( igaz sötét volt már)
Műszerfal bal oldalán, ha nyitva az ajtó, ott vannak a kis biztosítékok a fedél alatt..

Ott keresgélj.  Mosolyog
A műszer falon a kis ablak mögött nekem kis tárolóka van.
Naplózva
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #1055 Dátum: 2012. November 11. - 21:42:12 »

O, igen? De melyik? én a motortérben végig nézegettem a biztiket de szemre mind jó volt. ( igaz sötét volt már)
Műszerfal bal oldalán, ha nyitva az ajtó, ott vannak a kis biztosítékok a fedél alatt..

Ott keresgélj.  Mosolyog
A műszer falon a kis ablak mögött nekem kis tárolóka van.
A bal első ajtót kinyítod teljesen majd a műszerfal oldalán amit eddig takart a becsukott ajtó ott van egy kis ajtó azt leveszed mögötte vannak a biztik.
A kezelési könyvben a szervíz és karbantartás 6-42 oldalán megtalálod ha így se megy.
« Utoljára szerkesztve: 2012. November 11. - 21:48:14 írta hawer » Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
papzi
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


« Hozzászólás #1056 Dátum: 2012. November 11. - 22:07:35 »

Köszi, 3-4 éve van meg az autoka és még sose kellett biztit nézni és elfelejtettem. 10 perce jutott "eszembe". 
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #1057 Dátum: 2012. November 11. - 22:11:46 »

Köszi, 3-4 éve van meg az autoka és még sose kellett biztit nézni és elfelejtettem. 10 perce jutott "eszembe". 
Jobb oldali oszlop, talán alulról a 4. bizti.....
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
papzi
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


« Hozzászólás #1058 Dátum: 2012. November 12. - 09:25:37 »

Köszönöm a segítségeket. Probléma megoldva.  Vigyorog
Naplózva
Brigodas
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


« Hozzászólás #1059 Dátum: 2012. November 12. - 10:41:59 »

Sziasztok! 2005-ös, használt Lacetti autómnál kb. 2 hónapja jelentkezett egy olyan hiba, ami bizony életveszélyes, ezért már nem is merek vele menni. A lényege, hogy MENET KÖZBEN, BÁRMELY SEBESSÉGNÉL (már 90-nél is előfordult), hogy HIRTELEN LEBLOKKOL AZ EGÉSZ AUTÓ, KIGYULLADNAK A PIROSSAL JELZETT AKKUMULÁTOR, AZ OLAJOS CSÖPÖGŐS IKON, A KORMÁNYT ÉPP HOGY MOZGATNI LEHET ÉS AMI A LEGRIASZTÓBB, HOGY NINCS FÉK. Eddig még sikerült félreállnom (vagyis hagytam a kocsit, hogy az út szélére guruljon).

A kocsim simán újra tud indulni és rendesen megy tovább, mintha mi sem történt volna, de bármikor rájön ez a hirtelen "leállás", gyakran a körforgalomban is.

Voltunk már vele szerelőnél, nem is egyszer, de nem tudtak semmit kimutatni a műszerükkel. Egy másik szerelő látatlanban azt mondta, hogy szerinte ez elektromos hiba, így keressek fel egy autóvillamossági szakembert. Baranyai vagyok.

Kérdezni szeretném, volt-e már valamelyikőtöknek hasonló autóproblémája és hogy oldotta meg, vagy hogy tudja-e valaki, hogy mi baja lehet és vajon mennyi lesz kb. a javítása?

Pár dolog még a kocsiról: olvasgattam itt, hogy szinte mindegyik Lacettinél világít a "sárga gomb" - nálam is, de ebből még nem volt probléma. Ill. időnként rángatja is a kocsit, de ez sem vészes. Hát ennyi elsőre, megköszönném, ha tudnátok segíteni abban, hogy miért is blokkolódik le hirtelen a kocsim az előzményekben leírt módon?
Előre is köszi, Brigodás.

Üdvözlet a klubban!
Először is, mielőtt megdorgálnak, a piros színt kéretik mellőzni ezentúl.
Másodszor, a "sárga gomb" feltételezhetően a motor hibajelző lámpája, azért van, mert-állításoddal ellentétben-van probléma. Diagnosztikai eszközzel ki kell olvasni és közölni velünk is. Ennek hiányában csak vaktában találgatunk.
Harmadszor pedig, a "hirtelen blokkolódás" a motor leállása miatt törtéhet.
Addig, amíg nincs hibakód, nem lesz megoldás. Nagyon sok dolog lehetséges és ez szakembert igényel, aki következetesen végigellenőrzi a valószínűsíthető helyeket. Ez a legpocsékabb hiba, amikor leáll a motor és utána újraindítható. Legalább ne indulna be. Azt sokkal könnyebb megtalálni.
Tehát szakember a megoldás.

Köszi.
Naplózva
blog
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48


« Hozzászólás #1060 Dátum: 2012. November 12. - 12:38:58 »

Utastéri biztosítódobozban szemből nézve a jobboldali sorban felülről az 5. betét.
Naplózva
blog
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48


« Hozzászólás #1061 Dátum: 2012. November 12. - 12:48:17 »

Sziasztok! 2005-ös, használt Lacetti autómnál kb. 2 hónapja jelentkezett egy olyan hiba, ami bizony életveszélyes, ezért már nem is merek vele menni. A lényege, hogy MENET KÖZBEN, BÁRMELY SEBESSÉGNÉL (már 90-nél is előfordult), hogy HIRTELEN LEBLOKKOL AZ EGÉSZ AUTÓ, KIGYULLADNAK A PIROSSAL JELZETT AKKUMULÁTOR, AZ OLAJOS CSÖPÖGŐS IKON, A KORMÁNYT ÉPP HOGY MOZGATNI LEHET ÉS AMI A LEGRIASZTÓBB, HOGY NINCS FÉK. Eddig még sikerült félreállnom (vagyis hagytam a kocsit, hogy az út szélére guruljon).

A kocsim simán újra tud indulni és rendesen megy tovább, mintha mi sem történt volna, de bármikor rájön ez a hirtelen "leállás", gyakran a körforgalomban is.

Voltunk már vele szerelőnél, nem is egyszer, de nem tudtak semmit kimutatni a műszerükkel. Egy másik szerelő látatlanban azt mondta, hogy szerinte ez elektromos hiba, így keressek fel egy autóvillamossági szakembert. Baranyai vagyok.

Kérdezni szeretném, volt-e már valamelyikőtöknek hasonló autóproblémája és hogy oldotta meg, vagy hogy tudja-e valaki, hogy mi baja lehet és vajon mennyi lesz kb. a javítása?

Pár dolog még a kocsiról: olvasgattam itt, hogy szinte mindegyik Lacettinél világít a "sárga gomb" - nálam is, de ebből még nem volt probléma. Ill. időnként rángatja is a kocsit, de ez sem vészes. Hát ennyi elsőre, megköszönném, ha tudnátok segíteni abban, hogy miért is blokkolódik le hirtelen a kocsim az előzményekben leírt módon?
Előre is köszi, Brigodás.

Üdvözlet a klubban!
Először is, mielőtt megdorgálnak, a piros színt kéretik mellőzni ezentúl.
Másodszor, a "sárga gomb" feltételezhetően a motor hibajelző lámpája, azért van, mert-állításoddal ellentétben-van probléma. Diagnosztikai eszközzel ki kell olvasni és közölni velünk is. Ennek hiányában csak vaktában találgatunk.
Harmadszor pedig, a "hirtelen blokkolódás" a motor leállása miatt törtéhet.
Addig, amíg nincs hibakód, nem lesz megoldás. Nagyon sok dolog lehetséges és ez szakembert igényel, aki következetesen végigellenőrzi a valószínűsíthető helyeket. Ez a legpocsékabb hiba, amikor leáll a motor és utána újraindítható. Legalább ne indulna be. Azt sokkal könnyebb megtalálni.
Tehát szakember a megoldás.

Kérdésem??? a piros szín mellőzésére vonatkozik!!
Naplózva
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #1062 Dátum: 2012. November 12. - 13:46:44 »

Sziasztok! 2005-ös, használt Lacetti autómnál kb. 2 hónapja jelentkezett egy olyan hiba, ami bizony életveszélyes, ezért már nem is merek vele menni. A lényege, hogy MENET KÖZBEN, BÁRMELY SEBESSÉGNÉL (már 90-nél is előfordult), hogy HIRTELEN LEBLOKKOL AZ EGÉSZ AUTÓ, KIGYULLADNAK A PIROSSAL JELZETT AKKUMULÁTOR, AZ OLAJOS CSÖPÖGŐS IKON, A KORMÁNYT ÉPP HOGY MOZGATNI LEHET ÉS AMI A LEGRIASZTÓBB, HOGY NINCS FÉK. Eddig még sikerült félreállnom (vagyis hagytam a kocsit, hogy az út szélére guruljon).

A kocsim simán újra tud indulni és rendesen megy tovább, mintha mi sem történt volna, de bármikor rájön ez a hirtelen "leállás", gyakran a körforgalomban is.

Voltunk már vele szerelőnél, nem is egyszer, de nem tudtak semmit kimutatni a műszerükkel. Egy másik szerelő látatlanban azt mondta, hogy szerinte ez elektromos hiba, így keressek fel egy autóvillamossági szakembert. Baranyai vagyok.

Kérdezni szeretném, volt-e már valamelyikőtöknek hasonló autóproblémája és hogy oldotta meg, vagy hogy tudja-e valaki, hogy mi baja lehet és vajon mennyi lesz kb. a javítása?

Pár dolog még a kocsiról: olvasgattam itt, hogy szinte mindegyik Lacettinél világít a "sárga gomb" - nálam is, de ebből még nem volt probléma. Ill. időnként rángatja is a kocsit, de ez sem vészes. Hát ennyi elsőre, megköszönném, ha tudnátok segíteni abban, hogy miért is blokkolódik le hirtelen a kocsim az előzményekben leírt módon?
Előre is köszi, Brigodás.

Üdvözlet a klubban!
Először is, mielőtt megdorgálnak, a piros színt kéretik mellőzni ezentúl.
Másodszor, a "sárga gomb" feltételezhetően a motor hibajelző lámpája, azért van, mert-állításoddal ellentétben-van probléma. Diagnosztikai eszközzel ki kell olvasni és közölni velünk is. Ennek hiányában csak vaktában találgatunk.
Harmadszor pedig, a "hirtelen blokkolódás" a motor leállása miatt törtéhet.
Addig, amíg nincs hibakód, nem lesz megoldás. Nagyon sok dolog lehetséges és ez szakembert igényel, aki következetesen végigellenőrzi a valószínűsíthető helyeket. Ez a legpocsékabb hiba, amikor leáll a motor és utána újraindítható. Legalább ne indulna be. Azt sokkal könnyebb megtalálni.
Tehát szakember a megoldás.

Kérdésem??? a piros szín mellőzésére vonatkozik!!

Az egy másik fórum...
Ott a moderátori szín a piros, itt még nem tudok róla de nem is szoktunk nagyon pirossal írni pláne nagybetűsen.
« Utoljára szerkesztve: 2012. November 12. - 13:50:46 írta hawer » Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #1063 Dátum: 2012. November 12. - 15:48:12 »

Sziasztok! 2005-ös, használt Lacetti autómnál kb. 2 hónapja jelentkezett egy olyan hiba, ami bizony életveszélyes, ezért már nem is merek vele menni. A lényege, hogy MENET KÖZBEN, BÁRMELY SEBESSÉGNÉL (már 90-nél is előfordult), hogy HIRTELEN LEBLOKKOL AZ EGÉSZ AUTÓ, KIGYULLADNAK A PIROSSAL JELZETT AKKUMULÁTOR, AZ OLAJOS CSÖPÖGŐS IKON, A KORMÁNYT ÉPP HOGY MOZGATNI LEHET ÉS AMI A LEGRIASZTÓBB, HOGY NINCS FÉK. Eddig még sikerült félreállnom (vagyis hagytam a kocsit, hogy az út szélére guruljon).

A kocsim simán újra tud indulni és rendesen megy tovább, mintha mi sem történt volna, de bármikor rájön ez a hirtelen "leállás", gyakran a körforgalomban is.

Voltunk már vele szerelőnél, nem is egyszer, de nem tudtak semmit kimutatni a műszerükkel. Egy másik szerelő látatlanban azt mondta, hogy szerinte ez elektromos hiba, így keressek fel egy autóvillamossági szakembert. Baranyai vagyok.

Kérdezni szeretném, volt-e már valamelyikőtöknek hasonló autóproblémája és hogy oldotta meg, vagy hogy tudja-e valaki, hogy mi baja lehet és vajon mennyi lesz kb. a javítása?

Pár dolog még a kocsiról: olvasgattam itt, hogy szinte mindegyik Lacettinél világít a "sárga gomb" - nálam is, de ebből még nem volt probléma. Ill. időnként rángatja is a kocsit, de ez sem vészes. Hát ennyi elsőre, megköszönném, ha tudnátok segíteni abban, hogy miért is blokkolódik le hirtelen a kocsim az előzményekben leírt módon?
Előre is köszi, Brigodás.

Üdvözlet a klubban!
Először is, mielőtt megdorgálnak, a piros színt kéretik mellőzni ezentúl.
Másodszor, a "sárga gomb" feltételezhetően a motor hibajelző lámpája, azért van, mert-állításoddal ellentétben-van probléma. Diagnosztikai eszközzel ki kell olvasni és közölni velünk is. Ennek hiányában csak vaktában találgatunk.
Harmadszor pedig, a "hirtelen blokkolódás" a motor leállása miatt törtéhet.
Addig, amíg nincs hibakód, nem lesz megoldás. Nagyon sok dolog lehetséges és ez szakembert igényel, aki következetesen végigellenőrzi a valószínűsíthető helyeket. Ez a legpocsékabb hiba, amikor leáll a motor és utána újraindítható. Legalább ne indulna be. Azt sokkal könnyebb megtalálni.
Tehát szakember a megoldás.

Kérdésem??? a piros szín mellőzésére vonatkozik!!

Az egy másik fórum...
Ott a moderátori szín a piros, itt még nem tudok róla de nem is szoktunk nagyon pirossal írni pláne nagybetűsen.

Nincs korlátozva a szín használat! A moderációkat sem szoktuk mindig külön kiemelni. Úgy is mindenki észre fogja venni.  Mosolyog
Naplózva
SCHNITZER
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29



« Hozzászólás #1064 Dátum: 2012. November 18. - 14:41:00 »

Sziasztok!
Van egy kis problémám a kocsimmal!A hátsó ablakmosócső eláztatott 1-2 csatlakozót, hátul a burkolat alatt, és ha kiveszem a kulcsot rajta marad a gyújtás a kocsin,szerencsére a motor leáll,ha kinyitom az ajtót akkor leveszi a gyújtást!Az lenne a kérdésem,ha hagyom kiszáradni a csatlakozókat,utánna megjavul a kocsi vagy menjek szerelőhöz?Szétszedtem a burkolatot nincs szétégve semmi!Addig meg ha parkolok leszedem az akkuról a sarút!Remélem nem kell szerelő!
Köszönöm: Péter
Naplózva
Oldalak: 1 ... 69 70 [71] 72 73 ... 115   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!