ladlac
|
|
« Hozzászólás #1050 Dátum: 2012. November 11. - 19:15:32 » |
|
O, igen? De melyik? én a motortérben végig nézegettem a biztiket de szemre mind jó volt. ( igaz sötét volt már)
Műszerfal bal oldalán, ha nyitva az ajtó, ott vannak a kis biztosítékok a fedél alatt.. Ott keresgélj.
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
Brigodas
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
|
|
« Hozzászólás #1051 Dátum: 2012. November 11. - 19:23:14 » |
|
Sziasztok! 2005-ös, használt Lacetti autómnál kb. 2 hónapja jelentkezett egy olyan hiba, ami bizony életveszélyes, ezért már nem is merek vele menni. A lényege, hogy MENET KÖZBEN, BÁRMELY SEBESSÉGNÉL (már 90-nél is előfordult), hogy HIRTELEN LEBLOKKOL AZ EGÉSZ AUTÓ, KIGYULLADNAK A PIROSSAL JELZETT AKKUMULÁTOR, AZ OLAJOS CSÖPÖGŐS IKON, A KORMÁNYT ÉPP HOGY MOZGATNI LEHET ÉS AMI A LEGRIASZTÓBB, HOGY NINCS FÉK. Eddig még sikerült félreállnom (vagyis hagytam a kocsit, hogy az út szélére guruljon).
A kocsim simán újra tud indulni és rendesen megy tovább, mintha mi sem történt volna, de bármikor rájön ez a hirtelen "leállás", gyakran a körforgalomban is.
Voltunk már vele szerelőnél, nem is egyszer, de nem tudtak semmit kimutatni a műszerükkel. Egy másik szerelő látatlanban azt mondta, hogy szerinte ez elektromos hiba, így keressek fel egy autóvillamossági szakembert. Baranyai vagyok.
Kérdezni szeretném, volt-e már valamelyikőtöknek hasonló autóproblémája és hogy oldotta meg, vagy hogy tudja-e valaki, hogy mi baja lehet és vajon mennyi lesz kb. a javítása?
Pár dolog még a kocsiról: olvasgattam itt, hogy szinte mindegyik Lacettinél világít a "sárga gomb" - nálam is, de ebből még nem volt probléma. Ill. időnként rángatja is a kocsit, de ez sem vészes. Hát ennyi elsőre, megköszönném, ha tudnátok segíteni abban, hogy miért is blokkolódik le hirtelen a kocsim az előzményekben leírt módon? Előre is köszi, Brigodás.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Yeti
|
|
« Hozzászólás #1052 Dátum: 2012. November 11. - 19:34:51 » |
|
Én első körben ajánlanám Sebikét és Sebijoet, őket Kaposváron találod meg. Ők tudnak neked segíteni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Tomy61
|
|
« Hozzászólás #1053 Dátum: 2012. November 11. - 19:42:38 » |
|
Sziasztok! 2005-ös, használt Lacetti autómnál kb. 2 hónapja jelentkezett egy olyan hiba, ami bizony életveszélyes, ezért már nem is merek vele menni. A lényege, hogy MENET KÖZBEN, BÁRMELY SEBESSÉGNÉL (már 90-nél is előfordult), hogy HIRTELEN LEBLOKKOL AZ EGÉSZ AUTÓ, KIGYULLADNAK A PIROSSAL JELZETT AKKUMULÁTOR, AZ OLAJOS CSÖPÖGŐS IKON, A KORMÁNYT ÉPP HOGY MOZGATNI LEHET ÉS AMI A LEGRIASZTÓBB, HOGY NINCS FÉK. Eddig még sikerült félreállnom (vagyis hagytam a kocsit, hogy az út szélére guruljon).
A kocsim simán újra tud indulni és rendesen megy tovább, mintha mi sem történt volna, de bármikor rájön ez a hirtelen "leállás", gyakran a körforgalomban is.
Voltunk már vele szerelőnél, nem is egyszer, de nem tudtak semmit kimutatni a műszerükkel. Egy másik szerelő látatlanban azt mondta, hogy szerinte ez elektromos hiba, így keressek fel egy autóvillamossági szakembert. Baranyai vagyok.
Kérdezni szeretném, volt-e már valamelyikőtöknek hasonló autóproblémája és hogy oldotta meg, vagy hogy tudja-e valaki, hogy mi baja lehet és vajon mennyi lesz kb. a javítása?
Pár dolog még a kocsiról: olvasgattam itt, hogy szinte mindegyik Lacettinél világít a "sárga gomb" - nálam is, de ebből még nem volt probléma. Ill. időnként rángatja is a kocsit, de ez sem vészes. Hát ennyi elsőre, megköszönném, ha tudnátok segíteni abban, hogy miért is blokkolódik le hirtelen a kocsim az előzményekben leírt módon? Előre is köszi, Brigodás.
Üdvözlet a klubban! Először is, mielőtt megdorgálnak, a piros színt kéretik mellőzni ezentúl. Másodszor, a "sárga gomb" feltételezhetően a motor hibajelző lámpája, azért van, mert-állításoddal ellentétben-van probléma. Diagnosztikai eszközzel ki kell olvasni és közölni velünk is. Ennek hiányában csak vaktában találgatunk. Harmadszor pedig, a "hirtelen blokkolódás" a motor leállása miatt törtéhet. Addig, amíg nincs hibakód, nem lesz megoldás. Nagyon sok dolog lehetséges és ez szakembert igényel, aki következetesen végigellenőrzi a valószínűsíthető helyeket. Ez a legpocsékabb hiba, amikor leáll a motor és utána újraindítható. Legalább ne indulna be. Azt sokkal könnyebb megtalálni. Tehát szakember a megoldás.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
papzi
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 15
|
|
« Hozzászólás #1054 Dátum: 2012. November 11. - 21:40:14 » |
|
O, igen? De melyik? én a motortérben végig nézegettem a biztiket de szemre mind jó volt. ( igaz sötét volt már)
Műszerfal bal oldalán, ha nyitva az ajtó, ott vannak a kis biztosítékok a fedél alatt.. Ott keresgélj. A műszer falon a kis ablak mögött nekem kis tárolóka van.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hawer
|
|
« Hozzászólás #1055 Dátum: 2012. November 11. - 21:42:12 » |
|
O, igen? De melyik? én a motortérben végig nézegettem a biztiket de szemre mind jó volt. ( igaz sötét volt már)
Műszerfal bal oldalán, ha nyitva az ajtó, ott vannak a kis biztosítékok a fedél alatt.. Ott keresgélj. A műszer falon a kis ablak mögött nekem kis tárolóka van. A bal első ajtót kinyítod teljesen majd a műszerfal oldalán amit eddig takart a becsukott ajtó ott van egy kis ajtó azt leveszed mögötte vannak a biztik. A kezelési könyvben a szervíz és karbantartás 6-42 oldalán megtalálod ha így se megy.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012. November 11. - 21:48:14 írta hawer »
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
papzi
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 15
|
|
« Hozzászólás #1056 Dátum: 2012. November 11. - 22:07:35 » |
|
Köszi, 3-4 éve van meg az autoka és még sose kellett biztit nézni és elfelejtettem. 10 perce jutott "eszembe".
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #1057 Dátum: 2012. November 11. - 22:11:46 » |
|
Köszi, 3-4 éve van meg az autoka és még sose kellett biztit nézni és elfelejtettem. 10 perce jutott "eszembe". Jobb oldali oszlop, talán alulról a 4. bizti.....
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
papzi
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 15
|
|
« Hozzászólás #1058 Dátum: 2012. November 12. - 09:25:37 » |
|
Köszönöm a segítségeket. Probléma megoldva.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Brigodas
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 2
|
|
« Hozzászólás #1059 Dátum: 2012. November 12. - 10:41:59 » |
|
Sziasztok! 2005-ös, használt Lacetti autómnál kb. 2 hónapja jelentkezett egy olyan hiba, ami bizony életveszélyes, ezért már nem is merek vele menni. A lényege, hogy MENET KÖZBEN, BÁRMELY SEBESSÉGNÉL (már 90-nél is előfordult), hogy HIRTELEN LEBLOKKOL AZ EGÉSZ AUTÓ, KIGYULLADNAK A PIROSSAL JELZETT AKKUMULÁTOR, AZ OLAJOS CSÖPÖGŐS IKON, A KORMÁNYT ÉPP HOGY MOZGATNI LEHET ÉS AMI A LEGRIASZTÓBB, HOGY NINCS FÉK. Eddig még sikerült félreállnom (vagyis hagytam a kocsit, hogy az út szélére guruljon).
A kocsim simán újra tud indulni és rendesen megy tovább, mintha mi sem történt volna, de bármikor rájön ez a hirtelen "leállás", gyakran a körforgalomban is.
Voltunk már vele szerelőnél, nem is egyszer, de nem tudtak semmit kimutatni a műszerükkel. Egy másik szerelő látatlanban azt mondta, hogy szerinte ez elektromos hiba, így keressek fel egy autóvillamossági szakembert. Baranyai vagyok.
Kérdezni szeretném, volt-e már valamelyikőtöknek hasonló autóproblémája és hogy oldotta meg, vagy hogy tudja-e valaki, hogy mi baja lehet és vajon mennyi lesz kb. a javítása?
Pár dolog még a kocsiról: olvasgattam itt, hogy szinte mindegyik Lacettinél világít a "sárga gomb" - nálam is, de ebből még nem volt probléma. Ill. időnként rángatja is a kocsit, de ez sem vészes. Hát ennyi elsőre, megköszönném, ha tudnátok segíteni abban, hogy miért is blokkolódik le hirtelen a kocsim az előzményekben leírt módon? Előre is köszi, Brigodás.
Üdvözlet a klubban! Először is, mielőtt megdorgálnak, a piros színt kéretik mellőzni ezentúl. Másodszor, a "sárga gomb" feltételezhetően a motor hibajelző lámpája, azért van, mert-állításoddal ellentétben-van probléma. Diagnosztikai eszközzel ki kell olvasni és közölni velünk is. Ennek hiányában csak vaktában találgatunk. Harmadszor pedig, a "hirtelen blokkolódás" a motor leállása miatt törtéhet. Addig, amíg nincs hibakód, nem lesz megoldás. Nagyon sok dolog lehetséges és ez szakembert igényel, aki következetesen végigellenőrzi a valószínűsíthető helyeket. Ez a legpocsékabb hiba, amikor leáll a motor és utána újraindítható. Legalább ne indulna be. Azt sokkal könnyebb megtalálni. Tehát szakember a megoldás. Köszi.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
blog
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
|
|
« Hozzászólás #1060 Dátum: 2012. November 12. - 12:38:58 » |
|
Utastéri biztosítódobozban szemből nézve a jobboldali sorban felülről az 5. betét.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
blog
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 48
|
|
« Hozzászólás #1061 Dátum: 2012. November 12. - 12:48:17 » |
|
Sziasztok! 2005-ös, használt Lacetti autómnál kb. 2 hónapja jelentkezett egy olyan hiba, ami bizony életveszélyes, ezért már nem is merek vele menni. A lényege, hogy MENET KÖZBEN, BÁRMELY SEBESSÉGNÉL (már 90-nél is előfordult), hogy HIRTELEN LEBLOKKOL AZ EGÉSZ AUTÓ, KIGYULLADNAK A PIROSSAL JELZETT AKKUMULÁTOR, AZ OLAJOS CSÖPÖGŐS IKON, A KORMÁNYT ÉPP HOGY MOZGATNI LEHET ÉS AMI A LEGRIASZTÓBB, HOGY NINCS FÉK. Eddig még sikerült félreállnom (vagyis hagytam a kocsit, hogy az út szélére guruljon).
A kocsim simán újra tud indulni és rendesen megy tovább, mintha mi sem történt volna, de bármikor rájön ez a hirtelen "leállás", gyakran a körforgalomban is.
Voltunk már vele szerelőnél, nem is egyszer, de nem tudtak semmit kimutatni a műszerükkel. Egy másik szerelő látatlanban azt mondta, hogy szerinte ez elektromos hiba, így keressek fel egy autóvillamossági szakembert. Baranyai vagyok.
Kérdezni szeretném, volt-e már valamelyikőtöknek hasonló autóproblémája és hogy oldotta meg, vagy hogy tudja-e valaki, hogy mi baja lehet és vajon mennyi lesz kb. a javítása?
Pár dolog még a kocsiról: olvasgattam itt, hogy szinte mindegyik Lacettinél világít a "sárga gomb" - nálam is, de ebből még nem volt probléma. Ill. időnként rángatja is a kocsit, de ez sem vészes. Hát ennyi elsőre, megköszönném, ha tudnátok segíteni abban, hogy miért is blokkolódik le hirtelen a kocsim az előzményekben leírt módon? Előre is köszi, Brigodás.
Üdvözlet a klubban! Először is, mielőtt megdorgálnak, a piros színt kéretik mellőzni ezentúl. Másodszor, a "sárga gomb" feltételezhetően a motor hibajelző lámpája, azért van, mert-állításoddal ellentétben-van probléma. Diagnosztikai eszközzel ki kell olvasni és közölni velünk is. Ennek hiányában csak vaktában találgatunk. Harmadszor pedig, a "hirtelen blokkolódás" a motor leállása miatt törtéhet. Addig, amíg nincs hibakód, nem lesz megoldás. Nagyon sok dolog lehetséges és ez szakembert igényel, aki következetesen végigellenőrzi a valószínűsíthető helyeket. Ez a legpocsékabb hiba, amikor leáll a motor és utána újraindítható. Legalább ne indulna be. Azt sokkal könnyebb megtalálni. Tehát szakember a megoldás. Kérdésem??? a piros szín mellőzésére vonatkozik!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hawer
|
|
« Hozzászólás #1062 Dátum: 2012. November 12. - 13:46:44 » |
|
Sziasztok! 2005-ös, használt Lacetti autómnál kb. 2 hónapja jelentkezett egy olyan hiba, ami bizony életveszélyes, ezért már nem is merek vele menni. A lényege, hogy MENET KÖZBEN, BÁRMELY SEBESSÉGNÉL (már 90-nél is előfordult), hogy HIRTELEN LEBLOKKOL AZ EGÉSZ AUTÓ, KIGYULLADNAK A PIROSSAL JELZETT AKKUMULÁTOR, AZ OLAJOS CSÖPÖGŐS IKON, A KORMÁNYT ÉPP HOGY MOZGATNI LEHET ÉS AMI A LEGRIASZTÓBB, HOGY NINCS FÉK. Eddig még sikerült félreállnom (vagyis hagytam a kocsit, hogy az út szélére guruljon).
A kocsim simán újra tud indulni és rendesen megy tovább, mintha mi sem történt volna, de bármikor rájön ez a hirtelen "leállás", gyakran a körforgalomban is.
Voltunk már vele szerelőnél, nem is egyszer, de nem tudtak semmit kimutatni a műszerükkel. Egy másik szerelő látatlanban azt mondta, hogy szerinte ez elektromos hiba, így keressek fel egy autóvillamossági szakembert. Baranyai vagyok.
Kérdezni szeretném, volt-e már valamelyikőtöknek hasonló autóproblémája és hogy oldotta meg, vagy hogy tudja-e valaki, hogy mi baja lehet és vajon mennyi lesz kb. a javítása?
Pár dolog még a kocsiról: olvasgattam itt, hogy szinte mindegyik Lacettinél világít a "sárga gomb" - nálam is, de ebből még nem volt probléma. Ill. időnként rángatja is a kocsit, de ez sem vészes. Hát ennyi elsőre, megköszönném, ha tudnátok segíteni abban, hogy miért is blokkolódik le hirtelen a kocsim az előzményekben leírt módon? Előre is köszi, Brigodás.
Üdvözlet a klubban! Először is, mielőtt megdorgálnak, a piros színt kéretik mellőzni ezentúl. Másodszor, a "sárga gomb" feltételezhetően a motor hibajelző lámpája, azért van, mert-állításoddal ellentétben-van probléma. Diagnosztikai eszközzel ki kell olvasni és közölni velünk is. Ennek hiányában csak vaktában találgatunk. Harmadszor pedig, a "hirtelen blokkolódás" a motor leállása miatt törtéhet. Addig, amíg nincs hibakód, nem lesz megoldás. Nagyon sok dolog lehetséges és ez szakembert igényel, aki következetesen végigellenőrzi a valószínűsíthető helyeket. Ez a legpocsékabb hiba, amikor leáll a motor és utána újraindítható. Legalább ne indulna be. Azt sokkal könnyebb megtalálni. Tehát szakember a megoldás. Kérdésem??? a piros szín mellőzésére vonatkozik!! Az egy másik fórum... Ott a moderátori szín a piros, itt még nem tudok róla de nem is szoktunk nagyon pirossal írni pláne nagybetűsen.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012. November 12. - 13:50:46 írta hawer »
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
athee
Adminisztrátor
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1404
Lacetti 1.4 Star HB
|
|
« Hozzászólás #1063 Dátum: 2012. November 12. - 15:48:12 » |
|
Sziasztok! 2005-ös, használt Lacetti autómnál kb. 2 hónapja jelentkezett egy olyan hiba, ami bizony életveszélyes, ezért már nem is merek vele menni. A lényege, hogy MENET KÖZBEN, BÁRMELY SEBESSÉGNÉL (már 90-nél is előfordult), hogy HIRTELEN LEBLOKKOL AZ EGÉSZ AUTÓ, KIGYULLADNAK A PIROSSAL JELZETT AKKUMULÁTOR, AZ OLAJOS CSÖPÖGŐS IKON, A KORMÁNYT ÉPP HOGY MOZGATNI LEHET ÉS AMI A LEGRIASZTÓBB, HOGY NINCS FÉK. Eddig még sikerült félreállnom (vagyis hagytam a kocsit, hogy az út szélére guruljon).
A kocsim simán újra tud indulni és rendesen megy tovább, mintha mi sem történt volna, de bármikor rájön ez a hirtelen "leállás", gyakran a körforgalomban is.
Voltunk már vele szerelőnél, nem is egyszer, de nem tudtak semmit kimutatni a műszerükkel. Egy másik szerelő látatlanban azt mondta, hogy szerinte ez elektromos hiba, így keressek fel egy autóvillamossági szakembert. Baranyai vagyok.
Kérdezni szeretném, volt-e már valamelyikőtöknek hasonló autóproblémája és hogy oldotta meg, vagy hogy tudja-e valaki, hogy mi baja lehet és vajon mennyi lesz kb. a javítása?
Pár dolog még a kocsiról: olvasgattam itt, hogy szinte mindegyik Lacettinél világít a "sárga gomb" - nálam is, de ebből még nem volt probléma. Ill. időnként rángatja is a kocsit, de ez sem vészes. Hát ennyi elsőre, megköszönném, ha tudnátok segíteni abban, hogy miért is blokkolódik le hirtelen a kocsim az előzményekben leírt módon? Előre is köszi, Brigodás.
Üdvözlet a klubban! Először is, mielőtt megdorgálnak, a piros színt kéretik mellőzni ezentúl. Másodszor, a "sárga gomb" feltételezhetően a motor hibajelző lámpája, azért van, mert-állításoddal ellentétben-van probléma. Diagnosztikai eszközzel ki kell olvasni és közölni velünk is. Ennek hiányában csak vaktában találgatunk. Harmadszor pedig, a "hirtelen blokkolódás" a motor leállása miatt törtéhet. Addig, amíg nincs hibakód, nem lesz megoldás. Nagyon sok dolog lehetséges és ez szakembert igényel, aki következetesen végigellenőrzi a valószínűsíthető helyeket. Ez a legpocsékabb hiba, amikor leáll a motor és utána újraindítható. Legalább ne indulna be. Azt sokkal könnyebb megtalálni. Tehát szakember a megoldás. Kérdésem??? a piros szín mellőzésére vonatkozik!! Az egy másik fórum... Ott a moderátori szín a piros, itt még nem tudok róla de nem is szoktunk nagyon pirossal írni pláne nagybetűsen. Nincs korlátozva a szín használat! A moderációkat sem szoktuk mindig külön kiemelni. Úgy is mindenki észre fogja venni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SCHNITZER
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
|
|
« Hozzászólás #1064 Dátum: 2012. November 18. - 14:41:00 » |
|
Sziasztok! Van egy kis problémám a kocsimmal!A hátsó ablakmosócső eláztatott 1-2 csatlakozót, hátul a burkolat alatt, és ha kiveszem a kulcsot rajta marad a gyújtás a kocsin,szerencsére a motor leáll,ha kinyitom az ajtót akkor leveszi a gyújtást!Az lenne a kérdésem,ha hagyom kiszáradni a csatlakozókat,utánna megjavul a kocsi vagy menjek szerelőhöz?Szétszedtem a burkolatot nincs szétégve semmi!Addig meg ha parkolok leszedem az akkuról a sarút!Remélem nem kell szerelő! Köszönöm: Péter
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|