Lacetti klub fórum
2024. December 12. - 04:48:34 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 24 25 [26] 27   Le
 
Szerző Téma: Kormánymű, avagy "Lehet-e tenni valamit a zenélő Lacsi ellen ?:)"  (Megtekintve 160153 alkalommal)
baroti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571


Lacetti HB 1.8 16V CDX Platinum / GPL


« Hozzászólás #375 Dátum: 2015. Március 14. - 18:49:36 »

Figyelem: ebbe a témába legalább 120 napja nem írtak.
Ha mégis válaszolni akarsz, kérlek fontold meg egy új téma indítását.  Vigyorog Kacsint

Azert megis megprobalom!  Mosolyog

Platinum felszereltsegu automba egy ideje elojon, eltunik es igy ismetlodik az SSPS a kijelzon. Az lenne a kerdesem, hogy mar talalkozott-e valaki ezzel a problemaval es ha igen mi volt ra a megoldas???
Voltam vele NEMszak szervizben de sajnos a Teszter nem imerte fel a kormanyelektronikat, ugyanis egy Roman forumon azt olvastam, hogy ott, vagyis a kormany helyzet szenzor lehet a problema. Milyen helyen van ez esetleg es ki lehet-e cserelni hazilag?
 
Naplózva

Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #376 Dátum: 2015. Március 15. - 10:28:22 »

Figyelem: ebbe a témába legalább 120 napja nem írtak.
Ha mégis válaszolni akarsz, kérlek fontold meg egy új téma indítását.  Vigyorog Kacsint

Azert megis megprobalom!  Mosolyog

Platinum felszereltsegu automba egy ideje elojon, eltunik es igy ismetlodik az SSPS a kijelzon. Az lenne a kerdesem, hogy mar talalkozott-e valaki ezzel a problemaval es ha igen mi volt ra a megoldas???
Voltam vele NEMszak szervizben de sajnos a Teszter nem imerte fel a kormanyelektronikat, ugyanis egy Roman forumon azt olvastam, hogy ott, vagyis a kormany helyzet szenzor lehet a problema. Milyen helyen van ez esetleg es ki lehet-e cserelni hazilag?
 

Ha jól értem a sebességfüggő kormányszervód van és annak a visszajelzője világít néha. 5 éve kezdte nekem is, azóta már folyamatosan világít. Megoldás: kormánymű csere
Bár nekem sincs még cserélve.
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #377 Dátum: 2015. Március 15. - 10:39:07 »

Figyelem: ebbe a témába legalább 120 napja nem írtak.
Ha mégis válaszolni akarsz, kérlek fontold meg egy új téma indítását.  Vigyorog Kacsint

Azert megis megprobalom!  Mosolyog

Platinum felszereltsegu automba egy ideje elojon, eltunik es igy ismetlodik az SSPS a kijelzon. Az lenne a kerdesem, hogy mar talalkozott-e valaki ezzel a problemaval es ha igen mi volt ra a megoldas???
Voltam vele NEMszak szervizben de sajnos a Teszter nem imerte fel a kormanyelektronikat, ugyanis egy Roman forumon azt olvastam, hogy ott, vagyis a kormany helyzet szenzor lehet a problema. Milyen helyen van ez esetleg es ki lehet-e cserelni hazilag?
 

Ha jól értem a sebességfüggő kormányszervód van és annak a visszajelzője világít néha. 5 éve kezdte nekem is, azóta már folyamatosan világít. Megoldás: kormánymű csere
Bár nekem sincs még cserélve.


Neked nem kormányművet hanem szervoszívattyút kellene cserélni mert a nyomásszabályzó ment benn tönkre..
Mindenképp ki kell olvasni és utána lehet nekiállni javítani minden egyéb dolog csak pénzkidobás!
Kiolvasni csak gyári műszerrel lehet...
Naplózva

70/4334431
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #378 Dátum: 2015. Március 15. - 10:50:27 »

Figyelem: ebbe a témába legalább 120 napja nem írtak.
Ha mégis válaszolni akarsz, kérlek fontold meg egy új téma indítását.  Vigyorog Kacsint

Azert megis megprobalom!  Mosolyog

Platinum felszereltsegu automba egy ideje elojon, eltunik es igy ismetlodik az SSPS a kijelzon. Az lenne a kerdesem, hogy mar talalkozott-e valaki ezzel a problemaval es ha igen mi volt ra a megoldas???
Voltam vele NEMszak szervizben de sajnos a Teszter nem imerte fel a kormanyelektronikat, ugyanis egy Roman forumon azt olvastam, hogy ott, vagyis a kormany helyzet szenzor lehet a problema. Milyen helyen van ez esetleg es ki lehet-e cserelni hazilag?
 

Ha jól értem a sebességfüggő kormányszervód van és annak a visszajelzője világít néha. 5 éve kezdte nekem is, azóta már folyamatosan világít. Megoldás: kormánymű csere
Bár nekem sincs még cserélve.


Neked nem kormányművet hanem szervoszívattyút kellene cserélni mert a nyomásszabályzó ment benn tönkre..
Mindenképp ki kell olvasni és utána lehet nekiállni javítani minden egyéb dolog csak pénzkidobás!
Kiolvasni csak gyári műszerrel lehet...
Oké oké, tudom, hogy Te megoldod Mosolyog Csak anno nekem a márkakereskedésben ezt mondták, mert csak egybe cserélik
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
sx2004
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 281



« Hozzászólás #379 Dátum: 2015. Március 15. - 10:55:10 »

Figyelem: ebbe a témába legalább 120 napja nem írtak.
Ha mégis válaszolni akarsz, kérlek fontold meg egy új téma indítását.  Vigyorog Kacsint

Azert megis megprobalom!  Mosolyog

Platinum felszereltsegu automba egy ideje elojon, eltunik es igy ismetlodik az SSPS a kijelzon. Az lenne a kerdesem, hogy mar talalkozott-e valaki ezzel a problemaval es ha igen mi volt ra a megoldas???
Voltam vele NEMszak szervizben de sajnos a Teszter nem imerte fel a kormanyelektronikat, ugyanis egy Roman forumon azt olvastam, hogy ott, vagyis a kormany helyzet szenzor lehet a problema. Milyen helyen van ez esetleg es ki lehet-e cserelni hazilag?
 

Ha jól értem a sebességfüggő kormányszervód van és annak a visszajelzője világít néha. 5 éve kezdte nekem is, azóta már folyamatosan világít. Megoldás: kormánymű csere
Bár nekem sincs még cserélve.


Neked nem kormányművet hanem szervoszívattyút kellene cserélni mert a nyomásszabályzó ment benn tönkre..
Mindenképp ki kell olvasni és utána lehet nekiállni javítani minden egyéb dolog csak pénzkidobás!
Kiolvasni csak gyári műszerrel lehet...
Oké oké, tudom, hogy Te megoldod Mosolyog Csak anno nekem a márkakereskedésben ezt mondták, mert csak egybe cserélik
Persze többe kerül úgy Vigyorog
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #380 Dátum: 2015. Március 15. - 16:23:15 »

Figyelem: ebbe a témába legalább 120 napja nem írtak.
Ha mégis válaszolni akarsz, kérlek fontold meg egy új téma indítását.  Vigyorog Kacsint

Azert megis megprobalom!  Mosolyog

Platinum felszereltsegu automba egy ideje elojon, eltunik es igy ismetlodik az SSPS a kijelzon. Az lenne a kerdesem, hogy mar talalkozott-e valaki ezzel a problemaval es ha igen mi volt ra a megoldas???
Voltam vele NEMszak szervizben de sajnos a Teszter nem imerte fel a kormanyelektronikat, ugyanis egy Roman forumon azt olvastam, hogy ott, vagyis a kormany helyzet szenzor lehet a problema. Milyen helyen van ez esetleg es ki lehet-e cserelni hazilag?
 

Ha jól értem a sebességfüggő kormányszervód van és annak a visszajelzője világít néha. 5 éve kezdte nekem is, azóta már folyamatosan világít. Megoldás: kormánymű csere
Bár nekem sincs még cserélve.


Neked nem kormányművet hanem szervoszívattyút kellene cserélni mert a nyomásszabályzó ment benn tönkre..
Mindenképp ki kell olvasni és utána lehet nekiállni javítani minden egyéb dolog csak pénzkidobás!
Kiolvasni csak gyári műszerrel lehet...
Oké oké, tudom, hogy Te megoldod Mosolyog Csak anno nekem a márkakereskedésben ezt mondták, mert csak egybe cserélik

kormánymű és a szervoszívattyú külön alkatrész,de a műszercsoportod után a márkaszervized hozzáértésén már nem csodálkozom
Naplózva

70/4334431
sx2004
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 281



« Hozzászólás #381 Dátum: 2015. Március 15. - 16:29:41 »

Figyelem: ebbe a témába legalább 120 napja nem írtak.
Ha mégis válaszolni akarsz, kérlek fontold meg egy új téma indítását.  Vigyorog Kacsint

Azert megis megprobalom!  Mosolyog

Platinum felszereltsegu automba egy ideje elojon, eltunik es igy ismetlodik az SSPS a kijelzon. Az lenne a kerdesem, hogy mar talalkozott-e valaki ezzel a problemaval es ha igen mi volt ra a megoldas???
Voltam vele NEMszak szervizben de sajnos a Teszter nem imerte fel a kormanyelektronikat, ugyanis egy Roman forumon azt olvastam, hogy ott, vagyis a kormany helyzet szenzor lehet a problema. Milyen helyen van ez esetleg es ki lehet-e cserelni hazilag?
 

Ha jól értem a sebességfüggő kormányszervód van és annak a visszajelzője világít néha. 5 éve kezdte nekem is, azóta már folyamatosan világít. Megoldás: kormánymű csere
Bár nekem sincs még cserélve.


Neked nem kormányművet hanem szervoszívattyút kellene cserélni mert a nyomásszabályzó ment benn tönkre..
Mindenképp ki kell olvasni és utána lehet nekiállni javítani minden egyéb dolog csak pénzkidobás!
Kiolvasni csak gyári műszerrel lehet...
Oké oké, tudom, hogy Te megoldod Mosolyog Csak anno nekem a márkakereskedésben ezt mondták, mert csak egybe cserélik

kormánymű és a szervoszívattyú külön alkatrész,de a műszercsoportod után a márkaszervized hozzáértésén már nem csodálkozom
Én is speciel arra gondoltam, lehet ők csak együtt hajlandóak cserélni Vigyorog
Naplózva
Giovanni
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3219


Kékvillám :)


« Hozzászólás #382 Dátum: 2015. Március 15. - 21:04:56 »

kormánymű és a szervoszívattyú külön alkatrész,de a műszercsoportod után a márkaszervized hozzáértésén már nem csodálkozom
Ezzel nem is szállok vitába  Vigyorog Már kitárgyaltuk Mosolyog
Naplózva

Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Mosolyog
Lacetti:
Toyota:
orosza
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


« Hozzászólás #383 Dátum: 2015. Augusztus 04. - 14:45:00 »

Sziasztok,

Mivel a megoldás már sínen van, a kérdésem inkább csak teoretikus:

Tönkre ment a szervószivattyú (persze nyaralás közben, bár a végéig bírta, csak a hazaúton hányta el az olajat és verte le az ékszíjat...izé..a hosszbordás szíjat. Vontatás lett a vége.) A jelenség úgy kezdődött, hogy erős, száraz csapágyhang jött előröl. Először azt hittem, bekrepált a légkondi kompresszor, de hideget fújt rendesen és a hang is feljebbről jött. Ez így ment 6 napon át, változó hangerősséggel és különböző csikorgásokkal tarkítva, majd egyszer csak csönd lett, viszont iszonyú égett olajszag terjengett - ekkor nyomta ki az összes olajat. Aztán a hazaúton, úgy 130km-re otthontól, egy halk koppanás kíséretében kigyulladt a töltésjelző - ekkor tört el a tengely és dobta le az ékszíjat. Mikor a szerelő a pumpát kiszerelte, mutatta, hogy a tengely kettétört, a csapágyakból nem is maradt semmi, csak a golyókosarak. Csak 150eFt-ért tudott volna keríteni gyári új pumpát, de kalandos úton sikerült harmadáron új, utángyártotthoz hozzájutni (nem titok, Ecseren a Daewoo-Chevrolet-Hyundai boltosoknak volt polcon Mosolyog).
A kérdésem is erre irányul: lehet-e olyan, hogy az eldarált golyók, vagyis ami törmelék maradt, bejutnak a nagynyomású részre? Ha a szerelő kicsit is lelkiismeretes kipucolja - megígérte! Mosolyog -, mielőtt felszereli/feltölti, de ki tudja-e rendesen takarítani? Ha marad bent egy kicsi reszelék, fog-e újabb problémát okozni (ha kibír még 160ekm-t, akkor nem érdekel)?
Mennyire típushiba a szivattyú elhalálozása? Eddigi szervós autóim egyikénél (pedig volt Nexiám is!) sem tudtam, hol van a szervószivattyú, de a Lacettinél sajnos sok olyan alkatrésszel ismerkedtem meg, amiket eddig csak urban legendnek tartottam.

Az autóm: 2005-ös, 1,4 DOHC 70kW, lépcsőshátú. A szervópumpa nem sebességfüggő, de van rajta egy érintkező. (Amúgy az mit csinál?)

Köszi a válaszokat előre is.

Üdv, Ákos
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #384 Dátum: 2015. Augusztus 04. - 15:56:12 »

Sziasztok,

Mivel a megoldás már sínen van, a kérdésem inkább csak teoretikus:

Tönkre ment a szervószivattyú (persze nyaralás közben, bár a végéig bírta, csak a hazaúton hányta el az olajat és verte le az ékszíjat...izé..a hosszbordás szíjat. Vontatás lett a vége.) A jelenség úgy kezdődött, hogy erős, száraz csapágyhang jött előröl. Először azt hittem, bekrepált a légkondi kompresszor, de hideget fújt rendesen és a hang is feljebbről jött. Ez így ment 6 napon át, változó hangerősséggel és különböző csikorgásokkal tarkítva, majd egyszer csak csönd lett, viszont iszonyú égett olajszag terjengett - ekkor nyomta ki az összes olajat. Aztán a hazaúton, úgy 130km-re otthontól, egy halk koppanás kíséretében kigyulladt a töltésjelző - ekkor tört el a tengely és dobta le az ékszíjat. Mikor a szerelő a pumpát kiszerelte, mutatta, hogy a tengely kettétört, a csapágyakból nem is maradt semmi, csak a golyókosarak. Csak 150eFt-ért tudott volna keríteni gyári új pumpát, de kalandos úton sikerült harmadáron új, utángyártotthoz hozzájutni (nem titok, Ecseren a Daewoo-Chevrolet-Hyundai boltosoknak volt polcon Mosolyog).
A kérdésem is erre irányul: lehet-e olyan, hogy az eldarált golyók, vagyis ami törmelék maradt, bejutnak a nagynyomású részre? Ha a szerelő kicsit is lelkiismeretes kipucolja - megígérte! Mosolyog -, mielőtt felszereli/feltölti, de ki tudja-e rendesen takarítani? Ha marad bent egy kicsi reszelék, fog-e újabb problémát okozni (ha kibír még 160ekm-t, akkor nem érdekel)?
Mennyire típushiba a szivattyú elhalálozása? Eddigi szervós autóim egyikénél (pedig volt Nexiám is!) sem tudtam, hol van a szervószivattyú, de a Lacettinél sajnos sok olyan alkatrésszel ismerkedtem meg, amiket eddig csak urban legendnek tartottam.

Az autóm: 2005-ös, 1,4 DOHC 70kW, lépcsőshátú. A szervópumpa nem sebességfüggő, de van rajta egy érintkező. (Amúgy az mit csinál?)

Köszi a válaszokat előre is.

Üdv, Ákos


Nem jellemző ennyi km nél a szervoszívattyú hiba,van több 230.000 futott amiben még gyári,de van olyan amiben cserélnem kellett 220.000nál hamarabb csak karambolos autónál volt csere
Naplózva

70/4334431
orosza
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


« Hozzászólás #385 Dátum: 2015. Augusztus 04. - 16:16:15 »

Nem jellemző ennyi km nél a szervoszívattyú hiba,van több 230.000 futott amiben még gyári,de van olyan amiben cserélnem kellett 220.000nál hamarabb csak karambolos autónál volt csere

Igen, ezt furcsállom én is. Azt nem írtam, de talán ki lehetett következtetni, az autó 160ekm-nél jár. Az Escortot 240ekm-rel, a Nexiát 180ekm-rel adtam el és a mai napig nem tudom, hol van a szivattyú.
De ha már így bejöttél a csőbe Mosolyog: a szivattyú tönkremenetele ok vagy okozat? Úgy értem, a szivattyú anyagfáradása vagy valami egyéb szerkezeti hibája miatt ment tönkre, vagy esetleg "külső" behatás, pl. a parkolásoknál koppig kitekert és kitartott kormány okozhatta-e? A szervizkönyv szerint a szervóolajat nem kell cserélgetni, csak szintet ellenőrizni - általában az ablakmosó utántöltésekor meg szoktam nézni a motor-, szervóolaj, fékfolyadék, hűtővíz szinteket - nem méricskélek, de a min. jelzést figyelem.
Naplózva
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #386 Dátum: 2015. Augusztus 04. - 20:20:38 »

Nem jellemző ennyi km nél a szervoszívattyú hiba,van több 230.000 futott amiben még gyári,de van olyan amiben cserélnem kellett 220.000nál hamarabb csak karambolos autónál volt csere

Igen, ezt furcsállom én is. Azt nem írtam, de talán ki lehetett következtetni, az autó 160ekm-nél jár. Az Escortot 240ekm-rel, a Nexiát 180ekm-rel adtam el és a mai napig nem tudom, hol van a szivattyú.
De ha már így bejöttél a csőbe Mosolyog: a szivattyú tönkremenetele ok vagy okozat? Úgy értem, a szivattyú anyagfáradása vagy valami egyéb szerkezeti hibája miatt ment tönkre, vagy esetleg "külső" behatás, pl. a parkolásoknál koppig kitekert és kitartott kormány okozhatta-e? A szervizkönyv szerint a szervóolajat nem kell cserélgetni, csak szintet ellenőrizni - általában az ablakmosó utántöltésekor meg szoktam nézni a motor-, szervóolaj, fékfolyadék, hűtővíz szinteket - nem méricskélek, de a min. jelzést figyelem.


Nekem a szervószivattyú tárcsája ütött mint állat, kicseréltettem egy bontottra, de az is ütött. (Az általad is említett Chevi bontóból rendeltem...)
A 3. szivattyút Sebike rakta bele, igaz az már egy 1,6-os motorhoz való szivattyú volt. (Amúgy az 1,6-os pumpája jó az 1,4-eshez, mivel a kormányművek megegyeznek.) A rásegítés is jobb volt az 1,6-oshoz való pumpával, viszont a harmat gyenge 1,4-eshez "edződött" kormánymű tömítések nem biztos, hogy örülni fognak az 1,6-os nagyobb nyomásához, nálam is eresztett egy kicsit.

Szóval ha láthatóan üt a szervószivattyú tárcsája, akkor érdemes cserélni, mert egy idő után a kiegyensúlyozatlanság miatt szétveri a csapágyakat és eltörhet a tengely is, mint nálad. Az 1,4-es szervópumpának van egy nyomásérzékelő csatija, igazából viszont az ECU csak a fordulatszámot figyeli és nem a szervónyomást, szóval tök fölösleges dolog...
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #387 Dátum: 2015. Augusztus 04. - 20:31:00 »

Nem jellemző ennyi km nél a szervoszívattyú hiba,van több 230.000 futott amiben még gyári,de van olyan amiben cserélnem kellett 220.000nál hamarabb csak karambolos autónál volt csere

Igen, ezt furcsállom én is. Azt nem írtam, de talán ki lehetett következtetni, az autó 160ekm-nél jár. Az Escortot 240ekm-rel, a Nexiát 180ekm-rel adtam el és a mai napig nem tudom, hol van a szivattyú.
De ha már így bejöttél a csőbe Mosolyog: a szivattyú tönkremenetele ok vagy okozat? Úgy értem, a szivattyú anyagfáradása vagy valami egyéb szerkezeti hibája miatt ment tönkre, vagy esetleg "külső" behatás, pl. a parkolásoknál koppig kitekert és kitartott kormány okozhatta-e? A szervizkönyv szerint a szervóolajat nem kell cserélgetni, csak szintet ellenőrizni - általában az ablakmosó utántöltésekor meg szoktam nézni a motor-, szervóolaj, fékfolyadék, hűtővíz szinteket - nem méricskélek, de a min. jelzést figyelem.


Nekem a szervószivattyú tárcsája ütött mint állat, kicseréltettem egy bontottra, de az is ütött. (Az általad is említett Chevi bontóból rendeltem...)
A 3. szivattyút Sebike rakta bele, igaz az már egy 1,6-os motorhoz való szivattyú volt. (Amúgy az 1,6-os pumpája jó az 1,4-eshez, mivel a kormányművek megegyeznek.) A rásegítés is jobb volt az 1,6-oshoz való pumpával, viszont a harmat gyenge 1,4-eshez "edződött" kormánymű tömítések nem biztos, hogy örülni fognak az 1,6-os nagyobb nyomásához, nálam is eresztett egy kicsit.

Szóval ha láthatóan üt a szervószivattyú tárcsája, akkor érdemes cserélni, mert egy idő után a kiegyensúlyozatlanság miatt szétveri a csapágyakat és eltörhet a tengely is, mint nálad. Az 1,4-es szervópumpának van egy nyomásérzékelő csatija, igazából viszont az ECU csak a fordulatszámot figyeli és nem a szervónyomást, szóval tök fölösleges dolog...

az 1.4 esetén a nyomásváltozást figyeli a rendszerben mert terhelésre felemeli a fordulatszámot
Naplózva

70/4334431
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #388 Dátum: 2015. Augusztus 05. - 19:25:14 »

Akkor ezek szerint mégis van haszna... De érdekes, hogy az 1,6-os szervópumpájával is működik azon pedig nincs nyomásérzékelő csati.  Mosolyog Ott pedig csak a fordulatszám csökkenésre tud rákompenzálni, ha nem kap nyomásértékből származó potenciál vagy feszültség változást.
« Utoljára szerkesztve: 2015. Augusztus 05. - 19:29:44 írta kubu87 » Naplózva
orosza
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


« Hozzászólás #389 Dátum: 2015. Augusztus 06. - 06:47:12 »

Szóval ha láthatóan üt a szervószivattyú tárcsája, akkor érdemes cserélni, mert egy idő után a kiegyensúlyozatlanság miatt szétveri a csapágyakat és eltörhet a tengely is, mint nálad. Az 1,4-es szervópumpának van egy nyomásérzékelő csatija, igazából viszont az ECU csak a fordulatszámot figyeli és nem a szervónyomást, szóval tök fölösleges dolog...

Akkor elképzelhető, hogy a gyári kis ütésből az elmúlt 160ekm alatt lett egyre nagyobb, ami végül ezt okozta.(?)
Amikor csapágyhangja lett és nézegettem, nem láttam, hogy ütött volna a tárcsa, de amikor már kifolyt az olaj, akkor volt némi látható kóválygás a futásában - de ez már csak az utolsó rúgások voltak. Ha minden igaz, akkor ma kész lesz az autó és meglesem, mennyire üt. A bolt elvileg adott 8 nap beépítési garanciát.

Azt nem tudom, hogy az 1,4 v. 1,6 motorhoz való szivattyút kaptam-e, de a dobozon lévő OEM-szám nem egyezett a neten találhatókkal (96451409, 96834905), viszont minden más külső fizikai jellemzőben tökéletesen egyezett.

Az az egy szál drót, ami lejön róla, küld egyéb infót az ECU-nak? Úgy értem, az ECU esetleg feldobna valami warningot (check lámpa), ha probléma van a szivattyúval?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 24 25 [26] 27   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!