sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #345 Dátum: 2012. November 08. - 10:09:14 » |
|
Sziasztok! Sajnos a hideg idő nekem is meghozta a kormánymű (szerintem ez inkább szervo) "zaját". Hidegben indulva, járó motornál a kormány tekergetésekor a motortérből olyan hang hallatszik, mintha a szervo olajban kevés levegő is lenne és a kettő együtt préselődne át valami szűk keresztmetszeten, illetve nyöszörgő, morgó hangot ad. Eközben mintha picit a kormány is nehezebben fordulna. Rövidebb út után (kissé melegszik a motor,vagy más?) ez a zaj megszűnik. Néha ezzel együtt az ékszíj környékéről nem túl hangos, visító (mint egy szárazon futó görgő) hang is hallatszik, leginkább közepes fordulatokon. Ez utóbbi lehet a szíjfeszítő hangja(?). De a szervo-ra nincs tippem. Ismeritek a fenti problémát, orvoslását?
Bocs, ha nem jó helyre írtam, de szervo-s topic-ot külön nem találtam.
Olaj van benne elég? Opel Gombosnál jártam 2-3 hete, ott is nézték, én is ránéztem, rendben van az olajszint. Most ismét Gombosnál ülök (első lengéscsillapítók és b.e. kerékcsapágy csere, 4 évesen, Brrrr...) és ismét kértem hogy nézzék meg ezt a problémát.A múltkor mindent rendben találtak(?). Igaz, melegen a hiba nem érzékelhető. Visszajelzek, ha megoldódik. Mennyi km van a gépben? Most járok 95.000km-nél. Gombosnál (lehet más márkaszervízben is) a lengéscsill. cseréje "kedvezményes", állítólag a gyártó által "támogatottan"(?) br.60e, a csapágy cseréje plusz br. kb.27e. ez eléggé sok!! anyagba 36.000ft ba megállt volna
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
lesliewednesday
Bejáratós
Nem elérhető
Hozzászólások: 55
|
|
« Hozzászólás #346 Dátum: 2012. November 08. - 13:31:12 » |
|
Sziasztok! Sajnos a hideg idő nekem is meghozta a kormánymű (szerintem ez inkább szervo) "zaját". Hidegben indulva, járó motornál a kormány tekergetésekor a motortérből olyan hang hallatszik, mintha a szervo olajban kevés levegő is lenne és a kettő együtt préselődne át valami szűk keresztmetszeten, illetve nyöszörgő, morgó hangot ad. Eközben mintha picit a kormány is nehezebben fordulna. Rövidebb út után (kissé melegszik a motor,vagy más?) ez a zaj megszűnik. Néha ezzel együtt az ékszíj környékéről nem túl hangos, visító (mint egy szárazon futó görgő) hang is hallatszik, leginkább közepes fordulatokon. Ez utóbbi lehet a szíjfeszítő hangja(?). De a szervo-ra nincs tippem. Ismeritek a fenti problémát, orvoslását?
Bocs, ha nem jó helyre írtam, de szervo-s topic-ot külön nem találtam.
Olaj van benne elég? Opel Gombosnál jártam 2-3 hete, ott is nézték, én is ránéztem, rendben van az olajszint. Most ismét Gombosnál ülök (első lengéscsillapítók és b.e. kerékcsapágy csere, 4 évesen, Brrrr...) és ismét kértem hogy nézzék meg ezt a problémát.A múltkor mindent rendben találtak(?). Igaz, melegen a hiba nem érzékelhető. Visszajelzek, ha megoldódik. Mennyi km van a gépben? Most járok 95.000km-nél. Gombosnál (lehet más márkaszervízben is) a lengéscsill. cseréje "kedvezményes", állítólag a gyártó által "támogatottan"(?) br.60e, a csapágy cseréje plusz br. kb.27e. ez eléggé sok!! anyagba 36.000ft ba megállt volna Együtt az egész vagy a két csillapító? A neten én darabját 30e körül láttam. Plusz a munkadíjat is ki kell fizetni, annak aki megcsinálja... Én nem értek annyira hozzá, szerszám sincs kéznél minden művelethez. (Habár most már mindegy, kész van.) Sajnos a baj tovább tetéződik. Kormányműből is folyik az olaj.... Újabb kiadások következnek. Gombosék szerint már hozzányúlhattak a kormányműhöz, mert nem eredetiek a bilincsek. Ez roppant bosszantó, mert 2 évesen, még garisan vettem a kocsit Schillernél, akik ilyesmire nem hívták fel a figyelmet. A szerelő szerint kifogtam, nem túl gyakori ez a hiba. Nagyon kezd elegem lenni ebből az autóból. Egy pénztemető. A szervó olaj szintjét meg alaposan elnéztem, tényleg kevés volt benne az olaj (lásd a fenti hiba miatt). Legutóbb Gombosék sem szóltak róla, (sem a kormánymű folyásáról). Most után lett töltve kb.2 dl. A zaj okát (meleg motor lévén) persze nem találták meg. A kerékcsapágyat pedig valószínűleg nem találták el, az általam hallott zaj változatlan, de eredhet akár a gumiktól is... A mai napot nem a legszebbek között fogom emlegetni.
|
|
|
Naplózva
|
"Mindenevő" Lacetti 1.4 (E95+LPG)
|
|
|
hawer
|
|
« Hozzászólás #347 Dátum: 2012. November 08. - 14:24:49 » |
|
Sziasztok! Sajnos a hideg idő nekem is meghozta a kormánymű (szerintem ez inkább szervo) "zaját". Hidegben indulva, járó motornál a kormány tekergetésekor a motortérből olyan hang hallatszik, mintha a szervo olajban kevés levegő is lenne és a kettő együtt préselődne át valami szűk keresztmetszeten, illetve nyöszörgő, morgó hangot ad. Eközben mintha picit a kormány is nehezebben fordulna. Rövidebb út után (kissé melegszik a motor,vagy más?) ez a zaj megszűnik. Néha ezzel együtt az ékszíj környékéről nem túl hangos, visító (mint egy szárazon futó görgő) hang is hallatszik, leginkább közepes fordulatokon. Ez utóbbi lehet a szíjfeszítő hangja(?). De a szervo-ra nincs tippem. Ismeritek a fenti problémát, orvoslását?
Bocs, ha nem jó helyre írtam, de szervo-s topic-ot külön nem találtam.
Olaj van benne elég? Opel Gombosnál jártam 2-3 hete, ott is nézték, én is ránéztem, rendben van az olajszint. Most ismét Gombosnál ülök (első lengéscsillapítók és b.e. kerékcsapágy csere, 4 évesen, Brrrr...) és ismét kértem hogy nézzék meg ezt a problémát.A múltkor mindent rendben találtak(?). Igaz, melegen a hiba nem érzékelhető. Visszajelzek, ha megoldódik. Mennyi km van a gépben? Most járok 95.000km-nél. Gombosnál (lehet más márkaszervízben is) a lengéscsill. cseréje "kedvezményes", állítólag a gyártó által "támogatottan"(?) br.60e, a csapágy cseréje plusz br. kb.27e. ez eléggé sok!! anyagba 36.000ft ba megállt volna Együtt az egész vagy a két csillapító? A neten én darabját 30e körül láttam. Plusz a munkadíjat is ki kell fizetni, annak aki megcsinálja... Én nem értek annyira hozzá, szerszám sincs kéznél minden művelethez. (Habár most már mindegy, kész van.) Sajnos a baj tovább tetéződik. Kormányműből is folyik az olaj.... Újabb kiadások következnek. Gombosék szerint már hozzányúlhattak a kormányműhöz, mert nem eredetiek a bilincsek. Ez roppant bosszantó, mert 2 évesen, még garisan vettem a kocsit Schillernél, akik ilyesmire nem hívták fel a figyelmet. A szerelő szerint kifogtam, nem túl gyakori ez a hiba. Nagyon kezd elegem lenni ebből az autóból. Egy pénztemető. A szervó olaj szintjét meg alaposan elnéztem, tényleg kevés volt benne az olaj (lásd a fenti hiba miatt). Legutóbb Gombosék sem szóltak róla, (sem a kormánymű folyásáról). Most után lett töltve kb.2 dl. A zaj okát (meleg motor lévén) persze nem találták meg. A kerékcsapágyat pedig valószínűleg nem találták el, az általam hallott zaj változatlan, de eredhet akár a gumiktól is... A mai napot nem a legszebbek között fogom emlegetni. A kayaba gázos lengéscsíllapító olyan 16000 ft.-/db körül lehet.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012. November 08. - 14:40:58 írta hawer »
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #348 Dátum: 2012. November 08. - 14:42:00 » |
|
Sziasztok! Sajnos a hideg idő nekem is meghozta a kormánymű (szerintem ez inkább szervo) "zaját". Hidegben indulva, járó motornál a kormány tekergetésekor a motortérből olyan hang hallatszik, mintha a szervo olajban kevés levegő is lenne és a kettő együtt préselődne át valami szűk keresztmetszeten, illetve nyöszörgő, morgó hangot ad. Eközben mintha picit a kormány is nehezebben fordulna. Rövidebb út után (kissé melegszik a motor,vagy más?) ez a zaj megszűnik. Néha ezzel együtt az ékszíj környékéről nem túl hangos, visító (mint egy szárazon futó görgő) hang is hallatszik, leginkább közepes fordulatokon. Ez utóbbi lehet a szíjfeszítő hangja(?). De a szervo-ra nincs tippem. Ismeritek a fenti problémát, orvoslását?
Bocs, ha nem jó helyre írtam, de szervo-s topic-ot külön nem találtam.
Olaj van benne elég? Opel Gombosnál jártam 2-3 hete, ott is nézték, én is ránéztem, rendben van az olajszint. Most ismét Gombosnál ülök (első lengéscsillapítók és b.e. kerékcsapágy csere, 4 évesen, Brrrr...) és ismét kértem hogy nézzék meg ezt a problémát.A múltkor mindent rendben találtak(?). Igaz, melegen a hiba nem érzékelhető. Visszajelzek, ha megoldódik. Mennyi km van a gépben? Most járok 95.000km-nél. Gombosnál (lehet más márkaszervízben is) a lengéscsill. cseréje "kedvezményes", állítólag a gyártó által "támogatottan"(?) br.60e, a csapágy cseréje plusz br. kb.27e. ez eléggé sok!! anyagba 36.000ft ba megállt volna Együtt az egész vagy a két csillapító? A neten én darabját 30e körül láttam. Plusz a munkadíjat is ki kell fizetni, annak aki megcsinálja... Én nem értek annyira hozzá, szerszám sincs kéznél minden művelethez. (Habár most már mindegy, kész van.) Sajnos a baj tovább tetéződik. Kormányműből is folyik az olaj.... Újabb kiadások következnek. Gombosék szerint már hozzányúlhattak a kormányműhöz, mert nem eredetiek a bilincsek. Ez roppant bosszantó, mert 2 évesen, még garisan vettem a kocsit Schillernél, akik ilyesmire nem hívták fel a figyelmet. A szerelő szerint kifogtam, nem túl gyakori ez a hiba. Nagyon kezd elegem lenni ebből az autóból. Egy pénztemető. A szervó olaj szintjét meg alaposan elnéztem, tényleg kevés volt benne az olaj (lásd a fenti hiba miatt). Legutóbb Gombosék sem szóltak róla, (sem a kormánymű folyásáról). Most után lett töltve kb.2 dl. A zaj okát (meleg motor lévén) persze nem találták meg. A kerékcsapágyat pedig valószínűleg nem találták el, az általam hallott zaj változatlan, de eredhet akár a gumiktól is... A mai napot nem a legszebbek között fogom emlegetni. munkadíj+10-15.000 az ár a 2 első telo+kerékagycsapágyra vonatkozott ha csak szivárog akkor hagyd úgy
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
lesliewednesday
Bejáratós
Nem elérhető
Hozzászólások: 55
|
|
« Hozzászólás #349 Dátum: 2012. November 08. - 21:17:03 » |
|
Sziasztok! Sajnos a hideg idő nekem is meghozta a kormánymű (szerintem ez inkább szervo) "zaját". Hidegben indulva, járó motornál a kormány tekergetésekor a motortérből olyan hang hallatszik, mintha a szervo olajban kevés levegő is lenne és a kettő együtt préselődne át valami szűk keresztmetszeten, illetve nyöszörgő, morgó hangot ad. Eközben mintha picit a kormány is nehezebben fordulna. Rövidebb út után (kissé melegszik a motor,vagy más?) ez a zaj megszűnik. Néha ezzel együtt az ékszíj környékéről nem túl hangos, visító (mint egy szárazon futó görgő) hang is hallatszik, leginkább közepes fordulatokon. Ez utóbbi lehet a szíjfeszítő hangja(?). De a szervo-ra nincs tippem. Ismeritek a fenti problémát, orvoslását?
Bocs, ha nem jó helyre írtam, de szervo-s topic-ot külön nem találtam.
Olaj van benne elég? Opel Gombosnál jártam 2-3 hete, ott is nézték, én is ránéztem, rendben van az olajszint. Most ismét Gombosnál ülök (első lengéscsillapítók és b.e. kerékcsapágy csere, 4 évesen, Brrrr...) és ismét kértem hogy nézzék meg ezt a problémát.A múltkor mindent rendben találtak(?). Igaz, melegen a hiba nem érzékelhető. Visszajelzek, ha megoldódik. Mennyi km van a gépben? Most járok 95.000km-nél. Gombosnál (lehet más márkaszervízben is) a lengéscsill. cseréje "kedvezményes", állítólag a gyártó által "támogatottan"(?) br.60e, a csapágy cseréje plusz br. kb.27e. ez eléggé sok!! anyagba 36.000ft ba megállt volna Együtt az egész vagy a két csillapító? A neten én darabját 30e körül láttam. Plusz a munkadíjat is ki kell fizetni, annak aki megcsinálja... Én nem értek annyira hozzá, szerszám sincs kéznél minden művelethez. (Habár most már mindegy, kész van.) Sajnos a baj tovább tetéződik. Kormányműből is folyik az olaj.... Újabb kiadások következnek. Gombosék szerint már hozzányúlhattak a kormányműhöz, mert nem eredetiek a bilincsek. Ez roppant bosszantó, mert 2 évesen, még garisan vettem a kocsit Schillernél, akik ilyesmire nem hívták fel a figyelmet. A szerelő szerint kifogtam, nem túl gyakori ez a hiba. Nagyon kezd elegem lenni ebből az autóból. Egy pénztemető. A szervó olaj szintjét meg alaposan elnéztem, tényleg kevés volt benne az olaj (lásd a fenti hiba miatt). Legutóbb Gombosék sem szóltak róla, (sem a kormánymű folyásáról). Most után lett töltve kb.2 dl. A zaj okát (meleg motor lévén) persze nem találták meg. A kerékcsapágyat pedig valószínűleg nem találták el, az általam hallott zaj változatlan, de eredhet akár a gumiktól is... A mai napot nem a legszebbek között fogom emlegetni. munkadíj+10-15.000 az ár a 2 első telo+kerékagycsapágyra vonatkozott (VRG-nél most néztem: 19.500 darabja a telonak, csapágy meg talán 6000) ha csak szivárog akkor hagyd úgy (kisebb tócsa van a bal elejénél a lengőkaroknál és környékén. Meddig húzhatja így?) Én szeretem, ha az autó rendben van. Minden nap használom, sokat megyek vele. Nem lenne jó, ha cserben hagyna. Azért még várok kicsit, mert most nincs rá keret. Szeretem ezt a dögöt, de visszaél vele, hogy magamhoz vettem! Egy kis statisztika: 2,5 év alatt mentem vele kb. 60 ezret(km) és eddig ráköltöttem 570 ezret(ft) (gáz, 4 új téli gumi felnikkel, szervizek, meg a mostani "meglepetések"). Ennyit javításra, karbantartásra 10 év és 210 ezer km alatt az előző autómra összesen nem költöttem... Azért köszönöm nektek a biztatást.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012. November 08. - 21:19:51 írta lesliewednesday »
|
Naplózva
|
"Mindenevő" Lacetti 1.4 (E95+LPG)
|
|
|
Tomy61
|
|
« Hozzászólás #350 Dátum: 2012. November 08. - 22:38:51 » |
|
Sziasztok! Sajnos a hideg idő nekem is meghozta a kormánymű (szerintem ez inkább szervo) "zaját". Hidegben indulva, járó motornál a kormány tekergetésekor a motortérből olyan hang hallatszik, mintha a szervo olajban kevés levegő is lenne és a kettő együtt préselődne át valami szűk keresztmetszeten, illetve nyöszörgő, morgó hangot ad. Eközben mintha picit a kormány is nehezebben fordulna. Rövidebb út után (kissé melegszik a motor,vagy más?) ez a zaj megszűnik. Néha ezzel együtt az ékszíj környékéről nem túl hangos, visító (mint egy szárazon futó görgő) hang is hallatszik, leginkább közepes fordulatokon. Ez utóbbi lehet a szíjfeszítő hangja(?). De a szervo-ra nincs tippem. Ismeritek a fenti problémát, orvoslását?
Bocs, ha nem jó helyre írtam, de szervo-s topic-ot külön nem találtam.
Olaj van benne elég? Opel Gombosnál jártam 2-3 hete, ott is nézték, én is ránéztem, rendben van az olajszint. Most ismét Gombosnál ülök (első lengéscsillapítók és b.e. kerékcsapágy csere, 4 évesen, Brrrr...) és ismét kértem hogy nézzék meg ezt a problémát.A múltkor mindent rendben találtak(?). Igaz, melegen a hiba nem érzékelhető. Visszajelzek, ha megoldódik. Mennyi km van a gépben? Most járok 95.000km-nél. Gombosnál (lehet más márkaszervízben is) a lengéscsill. cseréje "kedvezményes", állítólag a gyártó által "támogatottan"(?) br.60e, a csapágy cseréje plusz br. kb.27e. ez eléggé sok!! anyagba 36.000ft ba megállt volna Együtt az egész vagy a két csillapító? A neten én darabját 30e körül láttam. Plusz a munkadíjat is ki kell fizetni, annak aki megcsinálja... Én nem értek annyira hozzá, szerszám sincs kéznél minden művelethez. (Habár most már mindegy, kész van.) Sajnos a baj tovább tetéződik. Kormányműből is folyik az olaj.... Újabb kiadások következnek. Gombosék szerint már hozzányúlhattak a kormányműhöz, mert nem eredetiek a bilincsek. Ez roppant bosszantó, mert 2 évesen, még garisan vettem a kocsit Schillernél, akik ilyesmire nem hívták fel a figyelmet. A szerelő szerint kifogtam, nem túl gyakori ez a hiba. Nagyon kezd elegem lenni ebből az autóból. Egy pénztemető. A szervó olaj szintjét meg alaposan elnéztem, tényleg kevés volt benne az olaj (lásd a fenti hiba miatt). Legutóbb Gombosék sem szóltak róla, (sem a kormánymű folyásáról). Most után lett töltve kb.2 dl. A zaj okát (meleg motor lévén) persze nem találták meg. A kerékcsapágyat pedig valószínűleg nem találták el, az általam hallott zaj változatlan, de eredhet akár a gumiktól is... A mai napot nem a legszebbek között fogom emlegetni. munkadíj+10-15.000 az ár a 2 első telo+kerékagycsapágyra vonatkozott (VRG-nél most néztem: 19.500 darabja a telonak, csapágy meg talán 6000) ha csak szivárog akkor hagyd úgy (kisebb tócsa van a bal elejénél a lengőkaroknál és környékén. Meddig húzhatja így?) Én szeretem, ha az autó rendben van. Minden nap használom, sokat megyek vele. Nem lenne jó, ha cserben hagyna. Azért még várok kicsit, mert most nincs rá keret. Szeretem ezt a dögöt, de visszaél vele, hogy magamhoz vettem! Egy kis statisztika: 2,5 év alatt mentem vele kb. 60 ezret(km) és eddig ráköltöttem 570 ezret(ft) (gáz, 4 új téli gumi felnikkel, szervizek, meg a mostani "meglepetések"). Ennyit javításra, karbantartásra 10 év és 210 ezer km alatt az előző autómra összesen nem költöttem... Azért köszönöm nektek a biztatást. Azért én nem az autót kárhoztatnám! A Gázszettért nem az autó esdekelt térden állva, hogy enélkül bizony ő nem hajlandó közlekedni (ugyebár ez kb 220000 ft). A 4 új gumi +felni is kellet (gondolom az se volt ingyen, de erról sem az autó tehet). Az első lengéscsillapítók tönkrementek. Valószínűleg oka volt. Nem találták el a kerékcsapágyat? Meg kell reklamálni, hogy továbbra is fennáll a zaj. Meleg állapotban keresnek hidegen jelentkező zajt? Miért? Kormányműből olajszivárgás? 2 dl szervó olaj hiányzott. Mi lehet az axiálcsukló porvédője alatt? Miért is az autó a hibás?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #351 Dátum: 2012. November 08. - 22:40:04 » |
|
Sziasztok! Sajnos a hideg idő nekem is meghozta a kormánymű (szerintem ez inkább szervo) "zaját". Hidegben indulva, járó motornál a kormány tekergetésekor a motortérből olyan hang hallatszik, mintha a szervo olajban kevés levegő is lenne és a kettő együtt préselődne át valami szűk keresztmetszeten, illetve nyöszörgő, morgó hangot ad. Eközben mintha picit a kormány is nehezebben fordulna. Rövidebb út után (kissé melegszik a motor,vagy más?) ez a zaj megszűnik. Néha ezzel együtt az ékszíj környékéről nem túl hangos, visító (mint egy szárazon futó görgő) hang is hallatszik, leginkább közepes fordulatokon. Ez utóbbi lehet a szíjfeszítő hangja(?). De a szervo-ra nincs tippem. Ismeritek a fenti problémát, orvoslását?
Bocs, ha nem jó helyre írtam, de szervo-s topic-ot külön nem találtam.
Olaj van benne elég? Opel Gombosnál jártam 2-3 hete, ott is nézték, én is ránéztem, rendben van az olajszint. Most ismét Gombosnál ülök (első lengéscsillapítók és b.e. kerékcsapágy csere, 4 évesen, Brrrr...) és ismét kértem hogy nézzék meg ezt a problémát.A múltkor mindent rendben találtak(?). Igaz, melegen a hiba nem érzékelhető. Visszajelzek, ha megoldódik. Mennyi km van a gépben? Most járok 95.000km-nél. Gombosnál (lehet más márkaszervízben is) a lengéscsill. cseréje "kedvezményes", állítólag a gyártó által "támogatottan"(?) br.60e, a csapágy cseréje plusz br. kb.27e. ez eléggé sok!! anyagba 36.000ft ba megállt volna Együtt az egész vagy a két csillapító? A neten én darabját 30e körül láttam. Plusz a munkadíjat is ki kell fizetni, annak aki megcsinálja... Én nem értek annyira hozzá, szerszám sincs kéznél minden művelethez. (Habár most már mindegy, kész van.) Sajnos a baj tovább tetéződik. Kormányműből is folyik az olaj.... Újabb kiadások következnek. Gombosék szerint már hozzányúlhattak a kormányműhöz, mert nem eredetiek a bilincsek. Ez roppant bosszantó, mert 2 évesen, még garisan vettem a kocsit Schillernél, akik ilyesmire nem hívták fel a figyelmet. A szerelő szerint kifogtam, nem túl gyakori ez a hiba. Nagyon kezd elegem lenni ebből az autóból. Egy pénztemető. A szervó olaj szintjét meg alaposan elnéztem, tényleg kevés volt benne az olaj (lásd a fenti hiba miatt). Legutóbb Gombosék sem szóltak róla, (sem a kormánymű folyásáról). Most után lett töltve kb.2 dl. A zaj okát (meleg motor lévén) persze nem találták meg. A kerékcsapágyat pedig valószínűleg nem találták el, az általam hallott zaj változatlan, de eredhet akár a gumiktól is... A mai napot nem a legszebbek között fogom emlegetni. munkadíj+10-15.000 az ár a 2 első telo+kerékagycsapágyra vonatkozott (VRG-nél most néztem: 19.500 darabja a telonak, csapágy meg talán 6000) ha csak szivárog akkor hagyd úgy (kisebb tócsa van a bal elejénél a lengőkaroknál és környékén. Meddig húzhatja így?) Én szeretem, ha az autó rendben van. Minden nap használom, sokat megyek vele. Nem lenne jó, ha cserben hagyna. Azért még várok kicsit, mert most nincs rá keret. Szeretem ezt a dögöt, de visszaél vele, hogy magamhoz vettem! Egy kis statisztika: 2,5 év alatt mentem vele kb. 60 ezret(km) és eddig ráköltöttem 570 ezret(ft) (gáz, 4 új téli gumi felnikkel, szervizek, meg a mostani "meglepetések"). Ennyit javításra, karbantartásra 10 év és 210 ezer km alatt az előző autómra összesen nem költöttem... Azért köszönöm nektek a biztatást. Azért a gázt és a gumikat ne vedd bele, azt nem az autó üzembiztonsága miatt vetted. na jó, tedd oda a gumikat. Én két pár lengéscsillapitón és egy fékpofán kívül csak a kötelező szervizekre költöttem.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
lesliewednesday
Bejáratós
Nem elérhető
Hozzászólások: 55
|
|
« Hozzászólás #352 Dátum: 2012. November 12. - 08:40:05 » |
|
Sziasztok! Sajnos a hideg idő nekem is meghozta a kormánymű (szerintem ez inkább szervo) "zaját". Hidegben indulva, járó motornál a kormány tekergetésekor a motortérből olyan hang hallatszik, mintha a szervo olajban kevés levegő is lenne és a kettő együtt préselődne át valami szűk keresztmetszeten, illetve nyöszörgő, morgó hangot ad. Eközben mintha picit a kormány is nehezebben fordulna. Rövidebb út után (kissé melegszik a motor,vagy más?) ez a zaj megszűnik. Néha ezzel együtt az ékszíj környékéről nem túl hangos, visító (mint egy szárazon futó görgő) hang is hallatszik, leginkább közepes fordulatokon. Ez utóbbi lehet a szíjfeszítő hangja(?). De a szervo-ra nincs tippem. Ismeritek a fenti problémát, orvoslását?
Bocs, ha nem jó helyre írtam, de szervo-s topic-ot külön nem találtam.
Olaj van benne elég? Opel Gombosnál jártam 2-3 hete, ott is nézték, én is ránéztem, rendben van az olajszint. Most ismét Gombosnál ülök (első lengéscsillapítók és b.e. kerékcsapágy csere, 4 évesen, Brrrr...) és ismét kértem hogy nézzék meg ezt a problémát.A múltkor mindent rendben találtak(?). Igaz, melegen a hiba nem érzékelhető. Visszajelzek, ha megoldódik. Mennyi km van a gépben? Most járok 95.000km-nél. Gombosnál (lehet más márkaszervízben is) a lengéscsill. cseréje "kedvezményes", állítólag a gyártó által "támogatottan"(?) br.60e, a csapágy cseréje plusz br. kb.27e. ez eléggé sok!! anyagba 36.000ft ba megállt volna Együtt az egész vagy a két csillapító? A neten én darabját 30e körül láttam. Plusz a munkadíjat is ki kell fizetni, annak aki megcsinálja... Én nem értek annyira hozzá, szerszám sincs kéznél minden művelethez. (Habár most már mindegy, kész van.) Sajnos a baj tovább tetéződik. Kormányműből is folyik az olaj.... Újabb kiadások következnek. Gombosék szerint már hozzányúlhattak a kormányműhöz, mert nem eredetiek a bilincsek. Ez roppant bosszantó, mert 2 évesen, még garisan vettem a kocsit Schillernél, akik ilyesmire nem hívták fel a figyelmet. A szerelő szerint kifogtam, nem túl gyakori ez a hiba. Nagyon kezd elegem lenni ebből az autóból. Egy pénztemető. A szervó olaj szintjét meg alaposan elnéztem, tényleg kevés volt benne az olaj (lásd a fenti hiba miatt). Legutóbb Gombosék sem szóltak róla, (sem a kormánymű folyásáról). Most után lett töltve kb.2 dl. A zaj okát (meleg motor lévén) persze nem találták meg. A kerékcsapágyat pedig valószínűleg nem találták el, az általam hallott zaj változatlan, de eredhet akár a gumiktól is... A mai napot nem a legszebbek között fogom emlegetni. munkadíj+10-15.000 az ár a 2 első telo+kerékagycsapágyra vonatkozott (VRG-nél most néztem: 19.500 darabja a telonak, csapágy meg talán 6000) ha csak szivárog akkor hagyd úgy (kisebb tócsa van a bal elejénél a lengőkaroknál és környékén. Meddig húzhatja így?) Én szeretem, ha az autó rendben van. Minden nap használom, sokat megyek vele. Nem lenne jó, ha cserben hagyna. Azért még várok kicsit, mert most nincs rá keret. Szeretem ezt a dögöt, de visszaél vele, hogy magamhoz vettem! Egy kis statisztika: 2,5 év alatt mentem vele kb. 60 ezret(km) és eddig ráköltöttem 570 ezret(ft) (gáz, 4 új téli gumi felnikkel, szervizek, meg a mostani "meglepetések"). Ennyit javításra, karbantartásra 10 év és 210 ezer km alatt az előző autómra összesen nem költöttem... Azért köszönöm nektek a biztatást. Azért a gázt és a gumikat ne vedd bele, azt nem az autó üzembiztonsága miatt vetted. na jó, tedd oda a gumikat. Én két pár lengéscsillapitón és egy fékpofán kívül csak a kötelező szervizekre költöttem. Teljesen igazad van, én is tudom, hogy ez több, mint ami feltétlenül szükséges kiadás lett volna. Minden esetre számomra ez igen megterhelő összeg... Valamint a gázosítás a magas fogyasztás miatt elkerülhetetlen volt. ui: Úgy néz ki, a szervo olaj utántöltése átmenetileg (gondolom, tovább szivárog) megoldotta a furcsa zajok problémáját. Viszont a szintet figyelnem kell.
|
|
|
Naplózva
|
"Mindenevő" Lacetti 1.4 (E95+LPG)
|
|
|
georgbob
|
|
« Hozzászólás #353 Dátum: 2012. November 12. - 18:16:40 » |
|
Nekem a két db KYB 29.000 volt, 5000 a beszerelés.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
lesliewednesday
Bejáratós
Nem elérhető
Hozzászólások: 55
|
|
« Hozzászólás #354 Dátum: 2012. November 12. - 22:21:37 » |
|
Nekem a két db KYB 29.000 volt, 5000 a beszerelés.
Most már ne is bosszantsatok tovább. Sajnálom, hogy minden tekintetben (szaktudás, odafigyelés, ár) bíztam a (márka?)szervizben... De nem akarok eltérni jobban a topic-tól.
|
|
|
Naplózva
|
"Mindenevő" Lacetti 1.4 (E95+LPG)
|
|
|
Papy
|
|
« Hozzászólás #355 Dátum: 2012. November 13. - 17:41:01 » |
|
Sziasztok! Sachs típusú porvédő és ütközőgumi kittet lehet másfajta lengéscsillapítóhoz is használni? Nektek melyik vált be a Kayaba, Nipparts, Monroe, Sachs?
|
|
|
Naplózva
|
Papy, akinek Lacettije van, és nem fél használni...!
|
|
|
|
zozo77
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 4
|
|
« Hozzászólás #357 Dátum: 2012. November 29. - 16:23:13 » |
|
Az én gépem 1.6-os, 215.000 van benne, és minden tönkre is ment benne szépen sorjában, és sajnos csak kemény pénzek elköltésével sikerült túljutni a problémákon. Négy oldalról lehet a nyöszörgés problémáját megközelíteni! 1, Kb 170.000-nél jelentkezett először a nyöszörgés a kormány tekergetése közben, ezt ahogy többen is írtátok 10 másodpercnyi munkával, szilikon , vagy WD40 adagolással meg is lehetett szüntetni. 2, 200.000 körül el kezdett folyni az olaj a kormány szervó szivattyúból, ami szintén tud nyekeregni, ennek a generálja volt 35 pénz. 3, A légzsák forgóérintkezője az ami tud nyekeregni, ha akar, de nálam szimplán menet közben, kanyarban, 80-as tempónál elszakadt benne a szál, és beállt a kormány!!!!!!! , és egy nagy erőteljes rántás, és műanyag recsegés, és infarktus közeli állapot mellett vált működőképessé a kormányzás! Ez 10 pénz volt bontóban, 3 pénz a cserélés, és 2 db light kóla a cimbi szerelőmnek a hiba törléséért a kocsi agyából 4, 210.000 felé hiába volt minden egyéb más már kicserélve a szüntelen nyekergés kormány tekergetés közben, járó motor mellett!!! csak nem szűnt meg. Azt hittem a generálozott szervó sziavttyú romlott el hirtelen megint, így átcseréltük a generálozottat egy cseredarabra, ami 5 pénz volt. De nem, a hang nem változott!!! A megoldás a kormánymű generálozása volt 55 pénzé!!! Most minden csendes, és olyan, mint amikor vettük 0 kilométeresen. Szóval csak soook-sook pénz, meg kitartás, meg ügyes kezű chevit értő szerelő fellelése a megoldás kulcsa....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladlac
|
|
« Hozzászólás #358 Dátum: 2013. április 18. - 16:29:05 » |
|
Lassan-lassan aktuális lesz a kormányszervő szivattyúm felújítása, esetleg cseréje. Tud esetleg valaki valami nem drága megoldást a problémámra? (esetleg bevált felújító szaki, vagy szivattyú occóé?)
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #359 Dátum: 2013. április 18. - 16:34:26 » |
|
Lassan-lassan aktuális lesz a kormányszervő szivattyúm felújítása, esetleg cseréje. Tud esetleg valaki valami nem drága megoldást a problémámra? (esetleg bevált felújító szaki, vagy szivattyú occóé?)
profil dc bt jól dolgoznak
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
|