tattoo
|
|
« Hozzászólás #300 Dátum: 2011. Szeptember 12. - 18:13:38 » |
|
Sziasztok!
Abban kérném a tanácsotokat,hogy vagy fél éve nehezen tudom tekerni a kormányt álló helyzetben vagy parkoláskor.Volt már szervós autóm,de ennyire nem volt nehéz,jó formán izmozni kell...ha gázt adok akkor könnyebb lesz,tehát a szervó hatás nem elég erős....a nyár gumi már a kopásjelzőn van .Lehet ez az ok?Vagy nálatok is ez helyzet,hogy ennyire nehéz?Most vezettem egy uj Astrát és annak kisujjal tudtam forgatni a kormányát..... Előre is köszi!!!
Volna néhány kérdésem: 1.fél éve "birkózol" a kormánnyal? (mi módon lehet elérni, hogy én is ennyire türelmes legyek?) 2.konkrétan milyen autóról van szó? 3.mekkora-milyen méretű gumi van az autón? 4.mekkora-milyen méretű felnin van? (ha nem gyári, akkor ET szám is) Aztán még:Gázfröccs? Elvileg a szervóval szerelt autóban van egy nyomáskapcsoló, ami a kormányzás megkezdésének pillanatától érzékeli a kormány hidraulika nyomásnövekedését. Ez a jel a motor vezérlőegységében kivált egy fordulatszám emelésére utasító parancsot. Ennél a kapcsolónál is lehet hiba. Az új Astra pedig ne legyen etalon, ezek már elektrohidraulikus kormányművel szereltek, jelentős a különbség.
|
|
|
Naplózva
|
120-al fullra pakolva normál tempoval 6.8L/100----Padlóig nyomva-széttaposva 9L/100
|
|
|
tattoo
|
|
« Hozzászólás #301 Dátum: 2011. Szeptember 12. - 18:22:00 » |
|
2.0D kombi ...gyári gumikkal ,csak a felni van kijjebb,de már előtte is ilyen volt a vas felnivel....most cseréltek a stabilizátort...és a futómű is be van állítva....hogy miért vártam eddig...mert külföldön dolgozom,élek...most fogunk haza menni és akkor eltudom vinni otthon szervízbe...arra vártam hátha rosszabb lesz vagy megjelenik vmi zaj ,zörej ,kopogás,de semmi...most szántam el magam,hogy kerül amibe kerül utána járok....köztudott,hogy van vmi bibi a kormányművel gyárilag,lehet ez a ludas,de ezt itt Németországban nehéz elmagyarázni,ahol az enyém az egyetlen Lacetti az Opel szervizbe...így is eleget gyakorolnak rajta olajcserénél...most volt kuplung munkahenger csere...ezért ujjak a stabilizátorok is...vmit elcsesztek és kopogott a kormánymű a csere után:)
|
|
|
Naplózva
|
120-al fullra pakolva normál tempoval 6.8L/100----Padlóig nyomva-széttaposva 9L/100
|
|
|
tattoo
|
|
« Hozzászólás #302 Dátum: 2011. Szeptember 29. - 20:04:22 » |
|
Megoldódott a probléma...kormányszervót cseréltek:)
|
|
|
Naplózva
|
120-al fullra pakolva normál tempoval 6.8L/100----Padlóig nyomva-széttaposva 9L/100
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #303 Dátum: 2011. Szeptember 29. - 20:13:33 » |
|
Megoldódott a probléma...kormányszervót cseréltek:)
szívattyú vagy kormánymű?
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
tattoo
|
|
« Hozzászólás #304 Dátum: 2011. Október 03. - 09:32:42 » |
|
kormányszervó szivattyút:)a kormány amugy nekem is "zenél",de engem nem zavar...100pénzt lett volna,de megtalálták a plusz 2 év garimat...VISSZADATÁK a pénzt:)szerintem nekem adtak vissza először pénzt szervíben:)
|
|
|
Naplózva
|
120-al fullra pakolva normál tempoval 6.8L/100----Padlóig nyomva-széttaposva 9L/100
|
|
|
Zoltán
|
|
« Hozzászólás #305 Dátum: 2012. Március 21. - 07:27:03 » |
|
Sziasztok, hát előkerültem , remélem mindenki jól van és jól indult az évetek. Engem is elért a kormányműprobléma 47 e km nél járok, kocsi 2008 dec-i, vészesen fogy a szervóolaj. Nincs kopogás sípolás amit mások írtak csak zörög ha elfogy az olaja. Ha utántöltök csend. Szerintetek ez is az a tipushiba amiről itt már szó volt?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hawer
|
|
« Hozzászólás #306 Dátum: 2012. Március 21. - 09:48:08 » |
|
Sziasztok, hát előkerültem , remélem mindenki jól van és jól indult az évetek. Engem is elért a kormányműprobléma 47 e km nél járok, kocsi 2008 dec-i, vészesen fogy a szervóolaj. Nincs kopogás sípolás amit mások írtak csak zörög ha elfogy az olaja. Ha utántöltök csend. Szerintetek ez is az a tipushiba amiről itt már szó volt? Szia! Nekem gariba cserélték a kormányművem, de az olaj nem fogyott csak tekerés közben volt sípoló nyöszörgő hangja, és bárhol kenték nem akart abbamaradni ezért cserélték. Én akkor úgy hallottam, hogy 2007-től már jobbfajta kormányművel szerelték a lacsikat, amik nem nyöszörögtek szerintem neked nem ez a típushibás már a kormányműved.
|
|
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
bzs198
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 117
1.4 SE (full gyári) csak nagy zene:)
|
|
« Hozzászólás #307 Dátum: 2012. Március 24. - 07:52:01 » |
|
Sziasztok! Nekem 2005.03.havi HB-m van.. És tekerés közben (csak parkolásnál) ez is nyöszörögő hangot ad... Mennyibe fájna a javítása? Mivel 7. évébe lépett az idén igencsak fizetős lenne Köszi sziasztok
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #308 Dátum: 2012. Március 24. - 10:46:48 » |
|
Sziasztok! Nekem 2005.03.havi HB-m van.. És tekerés közben (csak parkolásnál) ez is nyöszörögő hangot ad... Mennyibe fájna a javítása? Mivel 7. évébe lépett az idén igencsak fizetős lenne Köszi sziasztok ha az a baj amire gondolok kb 200ft a kormánymű tetején lévő porvédő alá fújj be normális szorózsírt mert a porvédő nyüszög
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
bzs198
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 117
1.4 SE (full gyári) csak nagy zene:)
|
|
« Hozzászólás #309 Dátum: 2012. Március 24. - 21:04:39 » |
|
Köszi Sebike..de ezt kintről is hallani ám..Olyan, mintha sírna a szervó vagy mi És a zsírt azt belűlről (az utastérből), a kormány alatti résznél kell fújni ugye?!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #310 Dátum: 2012. Március 25. - 00:03:49 » |
|
Köszi Sebike..de ezt kintről is hallani ám..Olyan, mintha sírna a szervó vagy mi És a zsírt azt belűlről (az utastérből), a kormány alatti résznél kell fújni ugye?! motortérből mint írtam a kormánymű tetején lévő porvédő alá
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
szediati
|
|
« Hozzászólás #311 Dátum: 2012. Augusztus 15. - 10:33:32 » |
|
sziasztok. nekem is tekergetésnél ilyen halk füttyögő szusszanó hangot ad a kormány de nekem közvetlen a kormánykerék alól jön a hang. ilyenkor mit kell befújni? a kormány alatti csuklót? köszi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #312 Dátum: 2012. Augusztus 15. - 11:20:07 » |
|
sziasztok. nekem is tekergetésnél ilyen halk füttyögő szusszanó hangot ad a kormány de nekem közvetlen a kormánykerék alól jön a hang. ilyenkor mit kell befújni? a kormány alatti csuklót? köszi
A kormánymű tetején lévő gumiporvédő alá kell fújni
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
szediati
|
|
« Hozzászólás #313 Dátum: 2012. Augusztus 15. - 11:42:14 » |
|
és pontosan hol kell befújni? a kormánykerék alá ahol elfordul? mármint a légzsák alatt van egy kis rés a kormánykerék meg a burkolat között. vagy akkoz bontani is kell? pl a burkolatot?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
guszesz
|
|
« Hozzászólás #314 Dátum: 2012. Augusztus 15. - 18:13:52 » |
|
és pontosan hol kell befújni? a kormánykerék alá ahol elfordul? mármint a légzsák alatt van egy kis rés a kormánykerék meg a burkolat között. vagy akkoz bontani is kell? pl a burkolatot?
Nem! A motortérben ahol a kormányrúd rácsatlakozik a kormányműre egy gumiharangos csuklóval. Az alatt keress egy gumi porvédőt és az alá kell befújni!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|