Lacetti klub fórum
2025. Január 19. - 20:40:54 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 27   Le
 
Szerző Téma: Kormánymű, avagy "Lehet-e tenni valamit a zenélő Lacsi ellen ?:)"  (Megtekintve 161357 alkalommal)
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #285 Dátum: 2011. Július 15. - 17:33:22 »

Utólért a kormánymű kopogás ördöge!Elvileg még garis az autó de szervizben nem volt csak egyszer.Érdekes dolog lessz igy a garis csere?  He
na majd az asztalra csapok ha másképp nem megy hiszen szériahiba. 

esélytelen vagy ha nincs vezetett könyved akkor a szervíznek el kell utasítania mert a javítás mellé dokumentálni kell a szervízkönyv másolatát ha nem teszi később visszavonhatják tőle a javítás teljes összegét esetleg a területi igazgató engedélyezheti
Voltam bent és megoldják a szervizesek. Vigyorog Képzeljétek azt mondták ez nem tipushiba!Majd elmondtam a klubbon nem egyedüli eset stb.és még ekkor is nem tipushiba szerintük.Aztám megkérdeztem a gm miért adott ki modositott kormányművet 2007szep.-ben ha ez nem tipushiba.Amire válasz nem volt és megoldható lett a dolog rögtön.Érdekes. He Vehettem volna az autót egy hónappal később gyártottat és akkor nem lenne ez a gond.
Sziasztok! Érdekelne hogy ha nekem is előjön a krománymű kopogás hiba (kb 4 hete ha lassan döcögök kavicsos úton akkor a bal elejétől kopogás hallható folyamatosan) akkor szervízben javítják akkor is ingyen ha már nem garis a kicsikém? A szériahiba miatt gondoltam. Most 5 éves - 47000km. A szervízkönyvem a szervíz és utánna a szerelőm is rendesen vezette.

Miért cserélnék ??
Az autód már rég nem garanciális,ha vettél volna+2 év garanciát és márkaszervizben javíttatod akkor esetleg így viszont semmi értelme illuziókat kergetned
Naplózva

70/4334431
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #286 Dátum: 2011. Július 22. - 10:16:20 »

Utólért a kormánymű kopogás ördöge!Elvileg még garis az autó de szervizben nem volt csak egyszer.Érdekes dolog lessz igy a garis csere?  He
na majd az asztalra csapok ha másképp nem megy hiszen szériahiba. 

esélytelen vagy ha nincs vezetett könyved akkor a szervíznek el kell utasítania mert a javítás mellé dokumentálni kell a szervízkönyv másolatát ha nem teszi később visszavonhatják tőle a javítás teljes összegét esetleg a területi igazgató engedélyezheti
Voltam bent és megoldják a szervizesek. Vigyorog Képzeljétek azt mondták ez nem tipushiba!Majd elmondtam a klubbon nem egyedüli eset stb.és még ekkor is nem tipushiba szerintük.Aztám megkérdeztem a gm miért adott ki modositott kormányművet 2007szep.-ben ha ez nem tipushiba.Amire válasz nem volt és megoldható lett a dolog rögtön.Érdekes. He Vehettem volna az autót egy hónappal később gyártottat és akkor nem lenne ez a gond.
Sziasztok! Érdekelne hogy ha nekem is előjön a krománymű kopogás hiba (kb 4 hete ha lassan döcögök kavicsos úton akkor a bal elejétől kopogás hallható folyamatosan) akkor szervízben javítják akkor is ingyen ha már nem garis a kicsikém? A szériahiba miatt gondoltam. Most 5 éves - 47000km. A szervízkönyvem a szervíz és utánna a szerelőm is rendesen vezette.

Miért cserélnék ??
Az autód már rég nem garanciális,ha vettél volna+2 év garanciát és márkaszervizben javíttatod akkor esetleg így viszont semmi értelme illuziókat kergetned
Stab pálcát cseréltesd ki és megszűnik a kopogás. Kacsint
Naplózva

06 70/22 11 222
cupika
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203


2.0 D Elite


« Hozzászólás #287 Dátum: 2011. Augusztus 07. - 21:12:42 »

Hátramenetbe kapcsolva és lassan elindulva, kormány balra, vagy jobbra tekerve "vísit" az eleje, mint egy kismalac.
Kormány szervoval lehet a gond?
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #288 Dátum: 2011. Augusztus 07. - 22:25:24 »

Hátramenetbe kapcsolva és lassan elindulva, kormány balra, vagy jobbra tekerve "vísit" az eleje, mint egy kismalac.
Kormány szervoval lehet a gond?
vagy csak a gumi nyikorog
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
cupika
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203


2.0 D Elite


« Hozzászólás #289 Dátum: 2011. Augusztus 08. - 21:12:01 »

Hátramenetbe kapcsolva és lassan elindulva, kormány balra, vagy jobbra tekerve "vísit" az eleje, mint egy kismalac.
Kormány szervoval lehet a gond?
vagy csak a gumi nyikorog
Nem a gumi nyikorog, szakadó esőben is produkciózik.
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #290 Dátum: 2011. Augusztus 09. - 18:23:01 »

Hátramenetbe kapcsolva és lassan elindulva, kormány balra, vagy jobbra tekerve "vísit" az eleje, mint egy kismalac.
Kormány szervoval lehet a gond?
vagy csak a gumi nyikorog
Nem a gumi nyikorog, szakadó esőben is produkciózik.
mármint a kormánynál a gumi, az nekem is nyikorog, de már meg szoktam
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
cupika
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203


2.0 D Elite


« Hozzászólás #291 Dátum: 2011. Augusztus 09. - 20:29:48 »

Hátramenetbe kapcsolva és lassan elindulva, kormány balra, vagy jobbra tekerve "vísit" az eleje, mint egy kismalac.
Kormány szervoval lehet a gond?
vagy csak a gumi nyikorog
Nem a gumi nyikorog, szakadó esőben is produkciózik.
mármint a kormánynál a gumi, az nekem is nyikorog, de már meg szoktam
Pontosítom a dolgokat. Kormányt elforgatom balra vagy jobbra, a szervó dolgozik, úgy tartom, hátramenetbe kapcsolás, kormány tekerése nélkül lassan elindulok hátra, már jön is a visító hang a motortérből. Tartályból az olaj nem fogy, csöpögést nem látok. De az is lehet, hogy a vízpumpa rosszalkodik. Előre menetnél fémes surlódó hang. Ez ma jelentkezett. He
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #292 Dátum: 2011. Augusztus 09. - 21:22:27 »

Hátramenetbe kapcsolva és lassan elindulva, kormány balra, vagy jobbra tekerve "vísit" az eleje, mint egy kismalac.
Kormány szervoval lehet a gond?
vagy csak a gumi nyikorog
Nem a gumi nyikorog, szakadó esőben is produkciózik.
mármint a kormánynál a gumi, az nekem is nyikorog, de már meg szoktam
Pontosítom a dolgokat. Kormányt elforgatom balra vagy jobbra, a szervó dolgozik, úgy tartom, hátramenetbe kapcsolás, kormány tekerése nélkül lassan elindulok hátra, már jön is a visító hang a motortérből. Tartályból az olaj nem fogy, csöpögést nem látok. De az is lehet, hogy a vízpumpa rosszalkodik. Előre menetnél fémes surlódó hang. Ez ma jelentkezett. He
Végállásban tartod a kormányt? Mert akkor a szervód kezd meghalni...
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
cupika
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203


2.0 D Elite


« Hozzászólás #293 Dátum: 2011. Augusztus 09. - 22:47:01 »

Hátramenetbe kapcsolva és lassan elindulva, kormány balra, vagy jobbra tekerve "vísit" az eleje, mint egy kismalac.
Kormány szervoval lehet a gond?
vagy csak a gumi nyikorog
Nem a gumi nyikorog, szakadó esőben is produkciózik.
mármint a kormánynál a gumi, az nekem is nyikorog, de már meg szoktam
Pontosítom a dolgokat. Kormányt elforgatom balra vagy jobbra, a szervó dolgozik, úgy tartom, hátramenetbe kapcsolás, kormány tekerése nélkül lassan elindulok hátra, már jön is a visító hang a motortérből. Tartályból az olaj nem fogy, csöpögést nem látok. De az is lehet, hogy a vízpumpa rosszalkodik. Előre menetnél fémes surlódó hang. Ez ma jelentkezett. He
Végállásban tartod a kormányt? Mert akkor a szervód kezd meghalni...
Nemrég próbáltam. Igen! Vagy leheletnyit engedek vissza a kormányból, akkor is. Nyugalmi állapotban kormány tekergetése nélkül, alapjáraton a szervonak hanga van, mintha surlódna valahol. Gondolom csapágy?!
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #294 Dátum: 2011. Augusztus 10. - 17:34:18 »

Hátramenetbe kapcsolva és lassan elindulva, kormány balra, vagy jobbra tekerve "vísit" az eleje, mint egy kismalac.
Kormány szervoval lehet a gond?
vagy csak a gumi nyikorog
Nem a gumi nyikorog, szakadó esőben is produkciózik.
mármint a kormánynál a gumi, az nekem is nyikorog, de már meg szoktam
Pontosítom a dolgokat. Kormányt elforgatom balra vagy jobbra, a szervó dolgozik, úgy tartom, hátramenetbe kapcsolás, kormány tekerése nélkül lassan elindulok hátra, már jön is a visító hang a motortérből. Tartályból az olaj nem fogy, csöpögést nem látok. De az is lehet, hogy a vízpumpa rosszalkodik. Előre menetnél fémes surlódó hang. Ez ma jelentkezett. He
Végállásban tartod a kormányt? Mert akkor a szervód kezd meghalni...
Nemrég próbáltam. Igen! Vagy leheletnyit engedek vissza a kormányból, akkor is. Nyugalmi állapotban kormány tekergetése nélkül, alapjáraton a szervonak hanga van, mintha surlódna valahol. Gondolom csapágy?!
Asszem a szivattyú csapágya...bár én nem értek hozzá, de ezt szokták mondani. Ezért sem célszerű egy szervós autót végállásig tekerni rendszeresen. Meg másért sem, de az igaz a szervo nélküliekre is. Kacsint
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
cupika
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 203


2.0 D Elite


« Hozzászólás #295 Dátum: 2011. Augusztus 10. - 20:55:46 »

Hátramenetbe kapcsolva és lassan elindulva, kormány balra, vagy jobbra tekerve "vísit" az eleje, mint egy kismalac.
Kormány szervoval lehet a gond?
vagy csak a gumi nyikorog
Nem a gumi nyikorog, szakadó esőben is produkciózik.
mármint a kormánynál a gumi, az nekem is nyikorog, de már meg szoktam
Pontosítom a dolgokat. Kormányt elforgatom balra vagy jobbra, a szervó dolgozik, úgy tartom, hátramenetbe kapcsolás, kormány tekerése nélkül lassan elindulok hátra, már jön is a visító hang a motortérből. Tartályból az olaj nem fogy, csöpögést nem látok. De az is lehet, hogy a vízpumpa rosszalkodik. Előre menetnél fémes surlódó hang. Ez ma jelentkezett. He
Végállásban tartod a kormányt? Mert akkor a szervód kezd meghalni...
Nemrég próbáltam. Igen! Vagy leheletnyit engedek vissza a kormányból, akkor is. Nyugalmi állapotban kormány tekergetése nélkül, alapjáraton a szervonak hanga van, mintha surlódna valahol. Gondolom csapágy?!
Asszem a szivattyú csapágya...bár én nem értek hozzá, de ezt szokták mondani. Ezért sem célszerű egy szervós autót végállásig tekerni rendszeresen. Meg másért sem, de az igaz a szervo nélküliekre is. Kacsint
A kapubejáró merőleges az útra. Ha nem tekerem majdnem végállásig a kormányt, nem tudok az udvarra befordulni. Annyira nem vagyok h.., hogy a végállásnál is még mindig erővel tekerni akarjam tovább a kormányt. Ne haragudj, de nem igazán tudom értelmezni a hozzászolásod. Holnap este okosabb leszek. Szervíz szerint inkább a fékkel van gond.
Naplózva
tattoo
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69



WWW
« Hozzászólás #296 Dátum: 2011. Szeptember 12. - 06:20:06 »

Sziasztok!

Abban kérném a tanácsotokat,hogy vagy fél éve nehezen tudom tekerni a kormányt  álló helyzetben vagy parkoláskor.Volt már szervós autóm,de ennyire nem volt nehéz,jó formán izmozni kell...ha gázt adok akkor könnyebb lesz,tehát a szervó hatás nem elég erős....a nyár gumi már a kopásjelzőn van .Lehet ez az ok?Vagy nálatok is ez  helyzet,hogy ennyire nehéz?Most vezettem egy uj Astrát és annak kisujjal tudtam forgatni a kormányát.....
Előre is köszi!!!
Naplózva

120-al fullra pakolva normál tempoval 6.8L/100----Padlóig nyomva-széttaposva 9L/100
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7267


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #297 Dátum: 2011. Szeptember 12. - 08:12:09 »

Sziasztok!

Abban kérném a tanácsotokat,hogy vagy fél éve nehezen tudom tekerni a kormányt  álló helyzetben vagy parkoláskor.Volt már szervós autóm,de ennyire nem volt nehéz,jó formán izmozni kell...ha gázt adok akkor könnyebb lesz,tehát a szervó hatás nem elég erős....a nyár gumi már a kopásjelzőn van .Lehet ez az ok?Vagy nálatok is ez  helyzet,hogy ennyire nehéz?Most vezettem egy uj Astrát és annak kisujjal tudtam forgatni a kormányát.....
Előre is köszi!!!
Szia! Nézesd meg, mert könnyű tekerni, igaz, álló helyzetben nem illik. Ilyenkor természetes, hogy alapjáraton nehezebb a kormányzás, ezért kell a nagyobb fordulat. Mindig mozogjon a kocsi, ha kormányzol, akkor könnyebb lesz, és nem gyilkolod a gumit, futóművet. Remélem érthető voltam.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
tattoo
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69



WWW
« Hozzászólás #298 Dátum: 2011. Szeptember 12. - 10:22:26 »

Igen tudom nem illik álló helyzetben,de van néha hogy nem tudok gurulni parkolás közben és ilyenkor jön a szervó segítség,de nálam gáz fröccsözni kell,hogy tudjam tekerni a kormányt....a tartályban a max alatt félcentivel van a folyadék, úgyhogy ma után töltök,de szerintem nem ez a gond...
Naplózva

120-al fullra pakolva normál tempoval 6.8L/100----Padlóig nyomva-széttaposva 9L/100
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #299 Dátum: 2011. Szeptember 12. - 15:45:24 »

Sziasztok!

Abban kérném a tanácsotokat,hogy vagy fél éve nehezen tudom tekerni a kormányt  álló helyzetben vagy parkoláskor.Volt már szervós autóm,de ennyire nem volt nehéz,jó formán izmozni kell...ha gázt adok akkor könnyebb lesz,tehát a szervó hatás nem elég erős....a nyár gumi már a kopásjelzőn van .Lehet ez az ok?Vagy nálatok is ez  helyzet,hogy ennyire nehéz?Most vezettem egy uj Astrát és annak kisujjal tudtam forgatni a kormányát.....
Előre is köszi!!!
Volna néhány kérdésem:
1.fél éve "birkózol" a kormánnyal? (mi módon lehet elérni, hogy én is ennyire türelmes legyek?)
2.konkrétan milyen autóról van szó?
3.mekkora-milyen méretű gumi van  az autón?
4.mekkora-milyen méretű felnin van? (ha nem gyári, akkor ET szám is)
Aztán még:Gázfröccs? Elvileg a szervóval szerelt autóban van egy nyomáskapcsoló, ami a kormányzás megkezdésének pillanatától érzékeli a kormány hidraulika nyomásnövekedését. Ez a jel a motor vezérlőegységében kivált egy fordulatszám emelésére utasító parancsot. Ennél a kapcsolónál is lehet hiba.
Az új Astra pedig ne legyen etalon, ezek már elektrohidraulikus kormányművel szereltek, jelentős a különbség.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 27   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!