sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #285 Dátum: 2011. Július 15. - 17:33:22 » |
|
Utólért a kormánymű kopogás ördöge!Elvileg még garis az autó de szervizben nem volt csak egyszer.Érdekes dolog lessz igy a garis csere? na majd az asztalra csapok ha másképp nem megy hiszen szériahiba. esélytelen vagy ha nincs vezetett könyved akkor a szervíznek el kell utasítania mert a javítás mellé dokumentálni kell a szervízkönyv másolatát ha nem teszi később visszavonhatják tőle a javítás teljes összegét esetleg a területi igazgató engedélyezheti Voltam bent és megoldják a szervizesek. Képzeljétek azt mondták ez nem tipushiba!Majd elmondtam a klubbon nem egyedüli eset stb.és még ekkor is nem tipushiba szerintük.Aztám megkérdeztem a gm miért adott ki modositott kormányművet 2007szep.-ben ha ez nem tipushiba.Amire válasz nem volt és megoldható lett a dolog rögtön.Érdekes. Vehettem volna az autót egy hónappal később gyártottat és akkor nem lenne ez a gond. Sziasztok! Érdekelne hogy ha nekem is előjön a krománymű kopogás hiba (kb 4 hete ha lassan döcögök kavicsos úton akkor a bal elejétől kopogás hallható folyamatosan) akkor szervízben javítják akkor is ingyen ha már nem garis a kicsikém? A szériahiba miatt gondoltam. Most 5 éves - 47000km. A szervízkönyvem a szervíz és utánna a szerelőm is rendesen vezette. Miért cserélnék ?? Az autód már rég nem garanciális,ha vettél volna+2 év garanciát és márkaszervizben javíttatod akkor esetleg így viszont semmi értelme illuziókat kergetned
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
Krisz
|
|
« Hozzászólás #286 Dátum: 2011. Július 22. - 10:16:20 » |
|
Utólért a kormánymű kopogás ördöge!Elvileg még garis az autó de szervizben nem volt csak egyszer.Érdekes dolog lessz igy a garis csere? na majd az asztalra csapok ha másképp nem megy hiszen szériahiba. esélytelen vagy ha nincs vezetett könyved akkor a szervíznek el kell utasítania mert a javítás mellé dokumentálni kell a szervízkönyv másolatát ha nem teszi később visszavonhatják tőle a javítás teljes összegét esetleg a területi igazgató engedélyezheti Voltam bent és megoldják a szervizesek. Képzeljétek azt mondták ez nem tipushiba!Majd elmondtam a klubbon nem egyedüli eset stb.és még ekkor is nem tipushiba szerintük.Aztám megkérdeztem a gm miért adott ki modositott kormányművet 2007szep.-ben ha ez nem tipushiba.Amire válasz nem volt és megoldható lett a dolog rögtön.Érdekes. Vehettem volna az autót egy hónappal később gyártottat és akkor nem lenne ez a gond. Sziasztok! Érdekelne hogy ha nekem is előjön a krománymű kopogás hiba (kb 4 hete ha lassan döcögök kavicsos úton akkor a bal elejétől kopogás hallható folyamatosan) akkor szervízben javítják akkor is ingyen ha már nem garis a kicsikém? A szériahiba miatt gondoltam. Most 5 éves - 47000km. A szervízkönyvem a szervíz és utánna a szerelőm is rendesen vezette. Miért cserélnék ?? Az autód már rég nem garanciális,ha vettél volna+2 év garanciát és márkaszervizben javíttatod akkor esetleg így viszont semmi értelme illuziókat kergetned Stab pálcát cseréltesd ki és megszűnik a kopogás.
|
|
|
Naplózva
|
06 70/22 11 222
|
|
|
cupika
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 203
2.0 D Elite
|
|
« Hozzászólás #287 Dátum: 2011. Augusztus 07. - 21:12:42 » |
|
Hátramenetbe kapcsolva és lassan elindulva, kormány balra, vagy jobbra tekerve "vísit" az eleje, mint egy kismalac. Kormány szervoval lehet a gond?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #288 Dátum: 2011. Augusztus 07. - 22:25:24 » |
|
Hátramenetbe kapcsolva és lassan elindulva, kormány balra, vagy jobbra tekerve "vísit" az eleje, mint egy kismalac. Kormány szervoval lehet a gond?
vagy csak a gumi nyikorog
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
cupika
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 203
2.0 D Elite
|
|
« Hozzászólás #289 Dátum: 2011. Augusztus 08. - 21:12:01 » |
|
Hátramenetbe kapcsolva és lassan elindulva, kormány balra, vagy jobbra tekerve "vísit" az eleje, mint egy kismalac. Kormány szervoval lehet a gond?
vagy csak a gumi nyikorog Nem a gumi nyikorog, szakadó esőben is produkciózik.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
WERES
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3437
R+
|
|
« Hozzászólás #290 Dátum: 2011. Augusztus 09. - 18:23:01 » |
|
Hátramenetbe kapcsolva és lassan elindulva, kormány balra, vagy jobbra tekerve "vísit" az eleje, mint egy kismalac. Kormány szervoval lehet a gond?
vagy csak a gumi nyikorog Nem a gumi nyikorog, szakadó esőben is produkciózik. mármint a kormánynál a gumi, az nekem is nyikorog, de már meg szoktam
|
|
|
Naplózva
|
Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
|
|
|
cupika
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 203
2.0 D Elite
|
|
« Hozzászólás #291 Dátum: 2011. Augusztus 09. - 20:29:48 » |
|
Hátramenetbe kapcsolva és lassan elindulva, kormány balra, vagy jobbra tekerve "vísit" az eleje, mint egy kismalac. Kormány szervoval lehet a gond?
vagy csak a gumi nyikorog Nem a gumi nyikorog, szakadó esőben is produkciózik. mármint a kormánynál a gumi, az nekem is nyikorog, de már meg szoktam Pontosítom a dolgokat. Kormányt elforgatom balra vagy jobbra, a szervó dolgozik, úgy tartom, hátramenetbe kapcsolás, kormány tekerése nélkül lassan elindulok hátra, már jön is a visító hang a motortérből. Tartályból az olaj nem fogy, csöpögést nem látok. De az is lehet, hogy a vízpumpa rosszalkodik. Előre menetnél fémes surlódó hang. Ez ma jelentkezett.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #292 Dátum: 2011. Augusztus 09. - 21:22:27 » |
|
Hátramenetbe kapcsolva és lassan elindulva, kormány balra, vagy jobbra tekerve "vísit" az eleje, mint egy kismalac. Kormány szervoval lehet a gond?
vagy csak a gumi nyikorog Nem a gumi nyikorog, szakadó esőben is produkciózik. mármint a kormánynál a gumi, az nekem is nyikorog, de már meg szoktam Pontosítom a dolgokat. Kormányt elforgatom balra vagy jobbra, a szervó dolgozik, úgy tartom, hátramenetbe kapcsolás, kormány tekerése nélkül lassan elindulok hátra, már jön is a visító hang a motortérből. Tartályból az olaj nem fogy, csöpögést nem látok. De az is lehet, hogy a vízpumpa rosszalkodik. Előre menetnél fémes surlódó hang. Ez ma jelentkezett. Végállásban tartod a kormányt? Mert akkor a szervód kezd meghalni...
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
cupika
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 203
2.0 D Elite
|
|
« Hozzászólás #293 Dátum: 2011. Augusztus 09. - 22:47:01 » |
|
Hátramenetbe kapcsolva és lassan elindulva, kormány balra, vagy jobbra tekerve "vísit" az eleje, mint egy kismalac. Kormány szervoval lehet a gond?
vagy csak a gumi nyikorog Nem a gumi nyikorog, szakadó esőben is produkciózik. mármint a kormánynál a gumi, az nekem is nyikorog, de már meg szoktam Pontosítom a dolgokat. Kormányt elforgatom balra vagy jobbra, a szervó dolgozik, úgy tartom, hátramenetbe kapcsolás, kormány tekerése nélkül lassan elindulok hátra, már jön is a visító hang a motortérből. Tartályból az olaj nem fogy, csöpögést nem látok. De az is lehet, hogy a vízpumpa rosszalkodik. Előre menetnél fémes surlódó hang. Ez ma jelentkezett. Végállásban tartod a kormányt? Mert akkor a szervód kezd meghalni... Nemrég próbáltam. Igen! Vagy leheletnyit engedek vissza a kormányból, akkor is. Nyugalmi állapotban kormány tekergetése nélkül, alapjáraton a szervonak hanga van, mintha surlódna valahol. Gondolom csapágy?!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #294 Dátum: 2011. Augusztus 10. - 17:34:18 » |
|
Hátramenetbe kapcsolva és lassan elindulva, kormány balra, vagy jobbra tekerve "vísit" az eleje, mint egy kismalac. Kormány szervoval lehet a gond?
vagy csak a gumi nyikorog Nem a gumi nyikorog, szakadó esőben is produkciózik. mármint a kormánynál a gumi, az nekem is nyikorog, de már meg szoktam Pontosítom a dolgokat. Kormányt elforgatom balra vagy jobbra, a szervó dolgozik, úgy tartom, hátramenetbe kapcsolás, kormány tekerése nélkül lassan elindulok hátra, már jön is a visító hang a motortérből. Tartályból az olaj nem fogy, csöpögést nem látok. De az is lehet, hogy a vízpumpa rosszalkodik. Előre menetnél fémes surlódó hang. Ez ma jelentkezett. Végállásban tartod a kormányt? Mert akkor a szervód kezd meghalni... Nemrég próbáltam. Igen! Vagy leheletnyit engedek vissza a kormányból, akkor is. Nyugalmi állapotban kormány tekergetése nélkül, alapjáraton a szervonak hanga van, mintha surlódna valahol. Gondolom csapágy?! Asszem a szivattyú csapágya...bár én nem értek hozzá, de ezt szokták mondani. Ezért sem célszerű egy szervós autót végállásig tekerni rendszeresen. Meg másért sem, de az igaz a szervo nélküliekre is.
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
cupika
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 203
2.0 D Elite
|
|
« Hozzászólás #295 Dátum: 2011. Augusztus 10. - 20:55:46 » |
|
Hátramenetbe kapcsolva és lassan elindulva, kormány balra, vagy jobbra tekerve "vísit" az eleje, mint egy kismalac. Kormány szervoval lehet a gond?
vagy csak a gumi nyikorog Nem a gumi nyikorog, szakadó esőben is produkciózik. mármint a kormánynál a gumi, az nekem is nyikorog, de már meg szoktam Pontosítom a dolgokat. Kormányt elforgatom balra vagy jobbra, a szervó dolgozik, úgy tartom, hátramenetbe kapcsolás, kormány tekerése nélkül lassan elindulok hátra, már jön is a visító hang a motortérből. Tartályból az olaj nem fogy, csöpögést nem látok. De az is lehet, hogy a vízpumpa rosszalkodik. Előre menetnél fémes surlódó hang. Ez ma jelentkezett. Végállásban tartod a kormányt? Mert akkor a szervód kezd meghalni... Nemrég próbáltam. Igen! Vagy leheletnyit engedek vissza a kormányból, akkor is. Nyugalmi állapotban kormány tekergetése nélkül, alapjáraton a szervonak hanga van, mintha surlódna valahol. Gondolom csapágy?! Asszem a szivattyú csapágya...bár én nem értek hozzá, de ezt szokták mondani. Ezért sem célszerű egy szervós autót végállásig tekerni rendszeresen. Meg másért sem, de az igaz a szervo nélküliekre is. A kapubejáró merőleges az útra. Ha nem tekerem majdnem végállásig a kormányt, nem tudok az udvarra befordulni. Annyira nem vagyok h.., hogy a végállásnál is még mindig erővel tekerni akarjam tovább a kormányt. Ne haragudj, de nem igazán tudom értelmezni a hozzászolásod. Holnap este okosabb leszek. Szervíz szerint inkább a fékkel van gond.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tattoo
|
|
« Hozzászólás #296 Dátum: 2011. Szeptember 12. - 06:20:06 » |
|
Sziasztok!
Abban kérném a tanácsotokat,hogy vagy fél éve nehezen tudom tekerni a kormányt álló helyzetben vagy parkoláskor.Volt már szervós autóm,de ennyire nem volt nehéz,jó formán izmozni kell...ha gázt adok akkor könnyebb lesz,tehát a szervó hatás nem elég erős....a nyár gumi már a kopásjelzőn van .Lehet ez az ok?Vagy nálatok is ez helyzet,hogy ennyire nehéz?Most vezettem egy uj Astrát és annak kisujjal tudtam forgatni a kormányát..... Előre is köszi!!!
|
|
|
Naplózva
|
120-al fullra pakolva normál tempoval 6.8L/100----Padlóig nyomva-széttaposva 9L/100
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7267
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #297 Dátum: 2011. Szeptember 12. - 08:12:09 » |
|
Sziasztok!
Abban kérném a tanácsotokat,hogy vagy fél éve nehezen tudom tekerni a kormányt álló helyzetben vagy parkoláskor.Volt már szervós autóm,de ennyire nem volt nehéz,jó formán izmozni kell...ha gázt adok akkor könnyebb lesz,tehát a szervó hatás nem elég erős....a nyár gumi már a kopásjelzőn van .Lehet ez az ok?Vagy nálatok is ez helyzet,hogy ennyire nehéz?Most vezettem egy uj Astrát és annak kisujjal tudtam forgatni a kormányát..... Előre is köszi!!!
Szia! Nézesd meg, mert könnyű tekerni, igaz, álló helyzetben nem illik. Ilyenkor természetes, hogy alapjáraton nehezebb a kormányzás, ezért kell a nagyobb fordulat. Mindig mozogjon a kocsi, ha kormányzol, akkor könnyebb lesz, és nem gyilkolod a gumit, futóművet. Remélem érthető voltam.
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
tattoo
|
|
« Hozzászólás #298 Dátum: 2011. Szeptember 12. - 10:22:26 » |
|
Igen tudom nem illik álló helyzetben,de van néha hogy nem tudok gurulni parkolás közben és ilyenkor jön a szervó segítség,de nálam gáz fröccsözni kell,hogy tudjam tekerni a kormányt....a tartályban a max alatt félcentivel van a folyadék, úgyhogy ma után töltök,de szerintem nem ez a gond...
|
|
|
Naplózva
|
120-al fullra pakolva normál tempoval 6.8L/100----Padlóig nyomva-széttaposva 9L/100
|
|
|
Tomy61
|
|
« Hozzászólás #299 Dátum: 2011. Szeptember 12. - 15:45:24 » |
|
Sziasztok!
Abban kérném a tanácsotokat,hogy vagy fél éve nehezen tudom tekerni a kormányt álló helyzetben vagy parkoláskor.Volt már szervós autóm,de ennyire nem volt nehéz,jó formán izmozni kell...ha gázt adok akkor könnyebb lesz,tehát a szervó hatás nem elég erős....a nyár gumi már a kopásjelzőn van .Lehet ez az ok?Vagy nálatok is ez helyzet,hogy ennyire nehéz?Most vezettem egy uj Astrát és annak kisujjal tudtam forgatni a kormányát..... Előre is köszi!!!
Volna néhány kérdésem: 1.fél éve "birkózol" a kormánnyal? (mi módon lehet elérni, hogy én is ennyire türelmes legyek?) 2.konkrétan milyen autóról van szó? 3.mekkora-milyen méretű gumi van az autón? 4.mekkora-milyen méretű felnin van? (ha nem gyári, akkor ET szám is) Aztán még:Gázfröccs? Elvileg a szervóval szerelt autóban van egy nyomáskapcsoló, ami a kormányzás megkezdésének pillanatától érzékeli a kormány hidraulika nyomásnövekedését. Ez a jel a motor vezérlőegységében kivált egy fordulatszám emelésére utasító parancsot. Ennél a kapcsolónál is lehet hiba. Az új Astra pedig ne legyen etalon, ezek már elektrohidraulikus kormányművel szereltek, jelentős a különbség.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|