Lacetti klub fórum
2024. December 12. - 06:06:06 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 33 34 [35] 36   Le
 
Szerző Téma: Szelepcsere, kapcsolódó tapasztalatok  (Megtekintve 164209 alkalommal)
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #510 Dátum: 2014. április 02. - 15:40:21 »

Üdv.Tudja valaki az 1,6 lacettinál hengerfej csavarok meghúzási sorrendjét és a meghúzási nyomatékot.Köszönöm a segitséget
Szerintem a hengerfejtömítés csomagolásán rajta lesz a keresett info.
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #511 Dátum: 2014. április 02. - 16:49:58 »

Üdv.Tudja valaki az 1,6 lacettinál hengerfej csavarok meghúzási sorrendjét és a meghúzási nyomatékot.Köszönöm a segitséget
Húzzuk meg a hengerfejcsavarokat 25 Nm (18 lb-ft) nyomatékkal, majd újra húzzuk meg a hengerfejcsavarokat 70 fokkal + 70 fokkal + 50 fokkal, a KM-470-B hajlított nyomatékmérő segítségével.
http://500.5053.com.cn/daewoo/EN/documents/Nubira-Lacetti/sm-j/5J2_1C11.en.html Az oldal közepe felé találod.
Ha nem is tudsz angolul a képek azért sokat segítenek.
Naplózva


LPG
Jamon Serrano
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 135



« Hozzászólás #512 Dátum: 2014. április 03. - 05:50:15 »

Üdv.Tudja valaki az 1,6 lacettinál hengerfej csavarok meghúzási sorrendjét és a meghúzási nyomatékot.Köszönöm a segitséget
Húzzuk meg a hengerfejcsavarokat 25 Nm (18 lb-ft) nyomatékkal, majd újra húzzuk meg a hengerfejcsavarokat 70 fokkal + 70 fokkal + 50 fokkal, a KM-470-B hajlított nyomatékmérő segítségével.
http://500.5053.com.cn/daewoo/EN/documents/Nubira-Lacetti/sm-j/5J2_1C11.en.html Az oldal közepe felé találod.
Ha nem is tudsz angolul a képek azért sokat segítenek.
Google fordítóval szerintem bőven érthető a dolog:
http://translate.google.com/translate?u=http%3A%2F%2F500.5053.com.cn%2Fdaewoo%2FEN%2Fdocuments%2FNubira-Lacetti%2Fsm-j%2F5J2_1C11.en.html&hl=hu&langpair=auto|hu&tbb=1&ie=UTF-8
Naplózva

Nubira3 - 1.6 - SX - Sedan - Zavoli LPG
szebi76
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


« Hozzászólás #513 Dátum: 2014. április 03. - 20:20:07 »

Üdv.Köszönöm mindenkinek a segítséget.Ma megtörtént a "műtét".Nem egy bonyorult autó ez a lacetti.Legnagyobb problémát a főtengely ékszíjtárcsa levétele volt(csak lég-kulccsal lehetett kitereni a csavart)A hengerfej leszerelve holnap indulok vele a gépműhelybe.Hiba harmadik hengernél kipufogó szelepből hiányzott egy kis darab.Remélem jövőhét végére meglesz.Még egyszer köszi a segítséget mindenkinek.
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #514 Dátum: 2014. április 05. - 05:05:54 »

Üdv.Köszönöm mindenkinek a segítséget.Ma megtörtént a "műtét".Nem egy bonyorult autó ez a lacetti.Legnagyobb problémát a főtengely ékszíjtárcsa levétele volt(csak lég-kulccsal lehetett kitereni a csavart)A hengerfej leszerelve holnap indulok vele a gépműhelybe.Hiba harmadik hengernél kipufogó szelepből hiányzott egy kis darab.Remélem jövőhét végére meglesz.Még egyszer köszi a segítséget mindenkinek.
És az a kis darab hol van? Nem a hengerben, ugye?
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
szebi76
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


« Hozzászólás #515 Dátum: 2014. április 05. - 10:06:28 »

Üdv.Köszönöm mindenkinek a segítséget.Ma megtörtént a "műtét".Nem egy bonyorult autó ez a lacetti.Legnagyobb problémát a főtengely ékszíjtárcsa levétele volt(csak lég-kulccsal lehetett kitereni a csavart)A hengerfej leszerelve holnap indulok vele a gépműhelybe.Hiba harmadik hengernél kipufogó szelepből hiányzott egy kis darab.Remélem jövőhét végére meglesz.Még egyszer köszi a segítséget mindenkinek.
És az a kis darab hol van? Nem a hengerben, ugye?
Üdv.Szerencsére távozott a kipufogon(szerintem)Nem huzta meg a hengert.
 
Naplózva
Jamon Serrano
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 135



« Hozzászólás #516 Dátum: 2014. április 06. - 13:38:15 »

Üdv.Tudja valaki az 1,6 lacettinál hengerfej csavarok meghúzási sorrendjét és a meghúzási nyomatékot.Köszönöm a segitséget
Amúgy mi volt a tünet ami miatt le kellett szedni?
Naplózva

Nubira3 - 1.6 - SX - Sedan - Zavoli LPG
Tomy61
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 603


« Hozzászólás #517 Dátum: 2014. április 06. - 13:46:42 »

Üdv.Tudja valaki az 1,6 lacettinál hengerfej csavarok meghúzási sorrendjét és a meghúzási nyomatékot.Köszönöm a segitséget
Amúgy mi volt a tünet ami miatt le kellett szedni?

Szerintem egy, de akár két henger nem ment alapjáraton. Tényleg, a gázhoz volt "szelepkenő" berendezés? FlashLube-ra gondolok pl.
Naplózva
FuRy
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45



« Hozzászólás #518 Dátum: 2019. Február 20. - 09:58:51 »

Sziasztok,

A p0300 minden esetben szelepcsere érettségnek a jele? Van egy 2007-es HB lacsim 1.4-es mocival, kb 50.000km óta van nálam most tartok 240.000km-nél vele. EGR-t megvételkor lezártam, mióta nálam van szinte csak OMW 100-ast tankolok bele. Hajtom is rendesen, szeretem a dinamikus vezetést, talán túlságosan is... Nagyon csendes a motor, szépen jár, pöccre indul, soha nem volt megtorpanása, és 1.4-es létére nagyon jól megy (volt 1.6-om is, családban van másik 1.4-is szóval van összehasonlítási alap). A probléma tavaly november környékén jelentkezett. Teljesen mindegy, hogy hideg vagy meleg a motor, teljesen véletlenszerűen dobja be a p0300-at. Volt, hogy kb egy hónapig nem dobta be. Minden nap megyek vele legalább 50km-t, nagyon nagyon ritkán (havi 1x) városban is bedobja, de inkább autópályán vettem észre, amint elérem a 140km/h-t bedobja, motorban kopogást hallom természetesen olyankor. Visszalassítok, majd újra 140km/h és nem dobja be újra. Gyertya csere volt, kábel csere volt, még a trafót kimérném, hogy mire képes. Okozhat ilyet eldugult üzemanyag szűrő? Esetleg hibás injektor? Az AC pumpában lévő szűrőt kb 30.000km-el ezelőtt cseréltem, bár ki tudja, hogy néz az is ki már.
Nem bontatnám meg a motort, sajnos az itteni szerelőkbe nem sikerült még bizalmat vetnem (sötét Szabolcs megye...).
Naplózva
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #519 Dátum: 2019. Február 21. - 07:18:40 »

Nekem korábban sokszor volt ilyen, pedig állítólag már a módosított szelepekkel jött le a gyártósorról. Először 18 ezer km-nél jelentkezett, kicsit megjárattam és raktam bele szeleptisztítót az itteni tanácsoknak megfelelően. Igaz az én közlekedésem igen rövid városi szakaszokból állt. Aztán egyre gyakrabban fordult elő, leginkább esős időben. 2014-ben gázszettet kapott, beszerelés után hazafelé ismét bedobta a hibát. Akkor már nem foglalkoztam vele, pár indítás után elaludt és soha többet nem jött elő.
Naplózva
FuRy
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45



« Hozzászólás #520 Dátum: 2019. Február 21. - 08:31:07 »

Épp ez az, hogy én aztán járatom rendesen. Szépen is megy, mindig ki is húzatom. 2000-es fordulat szám alatt sose járt (alapjáratot leszámítva Vigyorog) mióta nálam van és a 2000 a minimum. Városban szinte nem is szokta bedobni, csak ha elérem azt a bizonyos 130-140km/h-t autópályán és akkor se mindig, plusz ha bedobja, ugye kétszer leállok el is tűnik. Lehet csak 125-el kellene mennem? Vigyorog Ha a lerakódott koksz lenne, azt gyanítom nem tűnne el akár egy hónapra is a hiba jelenség, meg városi közlekedésnél végképp dobálnia kellene a DTC-t, jól sejtem? Épp azért gondolok üzemanyag felől valami problémára. 130-140 körül már enne rendesen a kicsike.
Naplózva
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #521 Dátum: 2019. Február 21. - 11:45:43 »

Nálam nedves időjárásnál jött elő csak, bár lehetett a kokszosodás miatt is, amit a gázüzem letisztított róla. Te pörgeted, akkor valószínű nem koszos, esetleg elektromos probléma vagy üzemanyag ellátás?
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #522 Dátum: 2019. Február 21. - 13:56:13 »

Épp ez az, hogy én aztán járatom rendesen. Szépen is megy, mindig ki is húzatom. 2000-es fordulat szám alatt sose járt (alapjáratot leszámítva Vigyorog) mióta nálam van és a 2000 a minimum. Városban szinte nem is szokta bedobni, csak ha elérem azt a bizonyos 130-140km/h-t autópályán és akkor se mindig, plusz ha bedobja, ugye kétszer leállok el is tűnik. Lehet csak 125-el kellene mennem? Vigyorog Ha a lerakódott koksz lenne, azt gyanítom nem tűnne el akár egy hónapra is a hiba jelenség, meg városi közlekedésnél végképp dobálnia kellene a DTC-t, jól sejtem? Épp azért gondolok üzemanyag felől valami problémára. 130-140 körül már enne rendesen a kicsike.

bármi lehet a gond autó nélkül csak találgatás
Naplózva

70/4334431
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #523 Dátum: 2019. Február 22. - 20:46:49 »

Nekem 2005 óta p300 van. Lezàrtam az egr-t, ősztől tavaszig jön a hiba, közben nem, így már nem is érdekel...

Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #524 Dátum: 2019. Február 23. - 14:55:00 »

Nekem 2005 óta p300 van. Lezàrtam az egr-t, ősztől tavaszig jön a hiba, közben nem, így már nem is érdekel...



elég rossz hozzá állás majd cserélsz emiatt katalizátort,amúgy az egr nek semmi köze hozzá
Naplózva

70/4334431
Oldalak: 1 ... 33 34 [35] 36   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!