hawer
|
|
« Hozzászólás #510 Dátum: 2014. április 02. - 15:40:21 » |
|
Üdv.Tudja valaki az 1,6 lacettinál hengerfej csavarok meghúzási sorrendjét és a meghúzási nyomatékot.Köszönöm a segitséget
Szerintem a hengerfejtömítés csomagolásán rajta lesz a keresett info.
|
|
|
Naplózva
|
A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #511 Dátum: 2014. április 02. - 16:49:58 » |
|
Üdv.Tudja valaki az 1,6 lacettinál hengerfej csavarok meghúzási sorrendjét és a meghúzási nyomatékot.Köszönöm a segitséget
Húzzuk meg a hengerfejcsavarokat 25 Nm (18 lb-ft) nyomatékkal, majd újra húzzuk meg a hengerfejcsavarokat 70 fokkal + 70 fokkal + 50 fokkal, a KM-470-B hajlított nyomatékmérő segítségével.http://500.5053.com.cn/daewoo/EN/documents/Nubira-Lacetti/sm-j/5J2_1C11.en.html Az oldal közepe felé találod. Ha nem is tudsz angolul a képek azért sokat segítenek.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
|
szebi76
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
|
|
« Hozzászólás #513 Dátum: 2014. április 03. - 20:20:07 » |
|
Üdv.Köszönöm mindenkinek a segítséget.Ma megtörtént a "műtét".Nem egy bonyorult autó ez a lacetti.Legnagyobb problémát a főtengely ékszíjtárcsa levétele volt(csak lég-kulccsal lehetett kitereni a csavart)A hengerfej leszerelve holnap indulok vele a gépműhelybe.Hiba harmadik hengernél kipufogó szelepből hiányzott egy kis darab.Remélem jövőhét végére meglesz.Még egyszer köszi a segítséget mindenkinek.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #514 Dátum: 2014. április 05. - 05:05:54 » |
|
Üdv.Köszönöm mindenkinek a segítséget.Ma megtörtént a "műtét".Nem egy bonyorult autó ez a lacetti.Legnagyobb problémát a főtengely ékszíjtárcsa levétele volt(csak lég-kulccsal lehetett kitereni a csavart)A hengerfej leszerelve holnap indulok vele a gépműhelybe.Hiba harmadik hengernél kipufogó szelepből hiányzott egy kis darab.Remélem jövőhét végére meglesz.Még egyszer köszi a segítséget mindenkinek.
És az a kis darab hol van? Nem a hengerben, ugye?
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
szebi76
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
|
|
« Hozzászólás #515 Dátum: 2014. április 05. - 10:06:28 » |
|
Üdv.Köszönöm mindenkinek a segítséget.Ma megtörtént a "műtét".Nem egy bonyorult autó ez a lacetti.Legnagyobb problémát a főtengely ékszíjtárcsa levétele volt(csak lég-kulccsal lehetett kitereni a csavart)A hengerfej leszerelve holnap indulok vele a gépműhelybe.Hiba harmadik hengernél kipufogó szelepből hiányzott egy kis darab.Remélem jövőhét végére meglesz.Még egyszer köszi a segítséget mindenkinek.
És az a kis darab hol van? Nem a hengerben, ugye? Üdv.Szerencsére távozott a kipufogon(szerintem)Nem huzta meg a hengert.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jamon Serrano
|
|
« Hozzászólás #516 Dátum: 2014. április 06. - 13:38:15 » |
|
Üdv.Tudja valaki az 1,6 lacettinál hengerfej csavarok meghúzási sorrendjét és a meghúzási nyomatékot.Köszönöm a segitséget
Amúgy mi volt a tünet ami miatt le kellett szedni?
|
|
|
Naplózva
|
Nubira3 - 1.6 - SX - Sedan - Zavoli LPG
|
|
|
Tomy61
|
|
« Hozzászólás #517 Dátum: 2014. április 06. - 13:46:42 » |
|
Üdv.Tudja valaki az 1,6 lacettinál hengerfej csavarok meghúzási sorrendjét és a meghúzási nyomatékot.Köszönöm a segitséget
Amúgy mi volt a tünet ami miatt le kellett szedni? Szerintem egy, de akár két henger nem ment alapjáraton. Tényleg, a gázhoz volt "szelepkenő" berendezés? FlashLube-ra gondolok pl.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
FuRy
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 45
|
|
« Hozzászólás #518 Dátum: 2019. Február 20. - 09:58:51 » |
|
Sziasztok,
A p0300 minden esetben szelepcsere érettségnek a jele? Van egy 2007-es HB lacsim 1.4-es mocival, kb 50.000km óta van nálam most tartok 240.000km-nél vele. EGR-t megvételkor lezártam, mióta nálam van szinte csak OMW 100-ast tankolok bele. Hajtom is rendesen, szeretem a dinamikus vezetést, talán túlságosan is... Nagyon csendes a motor, szépen jár, pöccre indul, soha nem volt megtorpanása, és 1.4-es létére nagyon jól megy (volt 1.6-om is, családban van másik 1.4-is szóval van összehasonlítási alap). A probléma tavaly november környékén jelentkezett. Teljesen mindegy, hogy hideg vagy meleg a motor, teljesen véletlenszerűen dobja be a p0300-at. Volt, hogy kb egy hónapig nem dobta be. Minden nap megyek vele legalább 50km-t, nagyon nagyon ritkán (havi 1x) városban is bedobja, de inkább autópályán vettem észre, amint elérem a 140km/h-t bedobja, motorban kopogást hallom természetesen olyankor. Visszalassítok, majd újra 140km/h és nem dobja be újra. Gyertya csere volt, kábel csere volt, még a trafót kimérném, hogy mire képes. Okozhat ilyet eldugult üzemanyag szűrő? Esetleg hibás injektor? Az AC pumpában lévő szűrőt kb 30.000km-el ezelőtt cseréltem, bár ki tudja, hogy néz az is ki már. Nem bontatnám meg a motort, sajnos az itteni szerelőkbe nem sikerült még bizalmat vetnem (sötét Szabolcs megye...).
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #519 Dátum: 2019. Február 21. - 07:18:40 » |
|
Nekem korábban sokszor volt ilyen, pedig állítólag már a módosított szelepekkel jött le a gyártósorról. Először 18 ezer km-nél jelentkezett, kicsit megjárattam és raktam bele szeleptisztítót az itteni tanácsoknak megfelelően. Igaz az én közlekedésem igen rövid városi szakaszokból állt. Aztán egyre gyakrabban fordult elő, leginkább esős időben. 2014-ben gázszettet kapott, beszerelés után hazafelé ismét bedobta a hibát. Akkor már nem foglalkoztam vele, pár indítás után elaludt és soha többet nem jött elő.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
FuRy
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 45
|
|
« Hozzászólás #520 Dátum: 2019. Február 21. - 08:31:07 » |
|
Épp ez az, hogy én aztán járatom rendesen. Szépen is megy, mindig ki is húzatom. 2000-es fordulat szám alatt sose járt (alapjáratot leszámítva ) mióta nálam van és a 2000 a minimum. Városban szinte nem is szokta bedobni, csak ha elérem azt a bizonyos 130-140km/h-t autópályán és akkor se mindig, plusz ha bedobja, ugye kétszer leállok el is tűnik. Lehet csak 125-el kellene mennem? Ha a lerakódott koksz lenne, azt gyanítom nem tűnne el akár egy hónapra is a hiba jelenség, meg városi közlekedésnél végképp dobálnia kellene a DTC-t, jól sejtem? Épp azért gondolok üzemanyag felől valami problémára. 130-140 körül már enne rendesen a kicsike.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #521 Dátum: 2019. Február 21. - 11:45:43 » |
|
Nálam nedves időjárásnál jött elő csak, bár lehetett a kokszosodás miatt is, amit a gázüzem letisztított róla. Te pörgeted, akkor valószínű nem koszos, esetleg elektromos probléma vagy üzemanyag ellátás?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #522 Dátum: 2019. Február 21. - 13:56:13 » |
|
Épp ez az, hogy én aztán járatom rendesen. Szépen is megy, mindig ki is húzatom. 2000-es fordulat szám alatt sose járt (alapjáratot leszámítva ) mióta nálam van és a 2000 a minimum. Városban szinte nem is szokta bedobni, csak ha elérem azt a bizonyos 130-140km/h-t autópályán és akkor se mindig, plusz ha bedobja, ugye kétszer leállok el is tűnik. Lehet csak 125-el kellene mennem? Ha a lerakódott koksz lenne, azt gyanítom nem tűnne el akár egy hónapra is a hiba jelenség, meg városi közlekedésnél végképp dobálnia kellene a DTC-t, jól sejtem? Épp azért gondolok üzemanyag felől valami problémára. 130-140 körül már enne rendesen a kicsike. bármi lehet a gond autó nélkül csak találgatás
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
georgbob
|
|
« Hozzászólás #523 Dátum: 2019. Február 22. - 20:46:49 » |
|
Nekem 2005 óta p300 van. Lezàrtam az egr-t, ősztől tavaszig jön a hiba, közben nem, így már nem is érdekel...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #524 Dátum: 2019. Február 23. - 14:55:00 » |
|
Nekem 2005 óta p300 van. Lezàrtam az egr-t, ősztől tavaszig jön a hiba, közben nem, így már nem is érdekel...
elég rossz hozzá állás majd cserélsz emiatt katalizátort,amúgy az egr nek semmi köze hozzá
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
|