Papy
|
|
« Hozzászólás #495 Dátum: 2013. Július 29. - 12:38:14 » |
|
lehet megnézetem, mert csak benyás üzemben van csúnya járás
|
|
|
Naplózva
|
Papy, akinek Lacettije van, és nem fél használni...!
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #496 Dátum: 2013. Július 29. - 13:47:44 » |
|
Tudomásom szerint gázos kocsiknál relatív gyakoribb a benzin befecskendező meghibásodása. (nem véletlen az, hogy rendszeresen kell az ilyen autókat benzinnel is használni. A gázban nincsenek benne azok a tisztító adalékok ami a benzinben igen. Hivatalos MOL-os ajánlás szerint min. 20% legyen a benzines üzem) Leonelt is megkeresheted ez ügyben (az utóbbi negatív tapasztalatok ellenére/figyelembe vételével). Ő csináltatott ultrahangos befecskendező tisztítást. Nekem egyébként a reggeli gyenge motorteljesítményen javított a Tomy61 által javasolt gyertyahézag csökkentés (bár nem ez volt a felvetett probléma. Ez csak amolyan bónusz dolog volt. ). Vákumcsöveket is érdemes átnézni, ha még nem tetted meg. Lecsúszott csővég, kirepedés, bármi ami meghamisítja a mért értéket tud ilyet csinálni. Az elméleted egyébként szerintem megállja a helyét - korábban már mondtam (írtam) is valakinek. Ha az egyik üzemanyaggal jó a kocsi, a másikkal nem, akkor jó eséllyel (sajnos nem kizárólagosan) ott lesz a hiba.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Papy
|
|
« Hozzászólás #497 Dátum: 2013. Július 29. - 14:14:46 » |
|
Köszönöm válaszod! Olyan helyet tudtok ahol kiszerelik az injektorokat és bemérik majd tisztítják? beszéltem egy hellyel, de ott kiszerelve nézik csak át, és Alsónémedi:S
|
|
|
Naplózva
|
Papy, akinek Lacettije van, és nem fél használni...!
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #498 Dátum: 2013. Július 29. - 18:45:53 » |
|
Továbbra is azt tanácsolom, hogy hívd fel Leonelt ( http://www.lacettiklub.hu/forum/index.php?topic=355), és kérdezd meg Ő hol csináltatja (max. buksz egy telefonbeszélgetést). Ha ez nem jön be, akkor Tomy61, Gugli. Lehet megnézném a Nyíriéket a Budenz utcában - ha megvannak még. Diesel-es témában valamikor elég mérvadónak számítottak. Befecskendező biztosan nem idegen terület nekik.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
agyass
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 28
|
|
« Hozzászólás #499 Dátum: 2013. Augusztus 03. - 10:28:54 » |
|
Esetleg valaki találkozott ilyennel?
Igen, találkoztam sajnos! Néhány hónappal ezelőtt azt hiszem még itt is felvetettem ezt a témát! Nálam is az egyik befecskendező okozta ezt a hibát, ennek cseréjével megoldódott a probléma és 2 hetes idegeskedés.
|
|
|
Naplózva
|
"A pocsolya nem azért van hogy kikerüljük, hanem mert esik az eső!"
|
|
|
cucogany
|
|
« Hozzászólás #500 Dátum: 2013. Augusztus 03. - 11:39:25 » |
|
Tudomásom szerint gázos kocsiknál relatív gyakoribb a benzin befecskendező meghibásodása. (nem véletlen az, hogy rendszeresen kell az ilyen autókat benzinnel is használni. A gázban nincsenek benne azok a tisztító adalékok ami a benzinben igen. Hivatalos MOL-os ajánlás szerint min. 20% legyen a benzines üzem)
Akkor az én autóm egy ellenpélda, mert 2005-ben 10 napos korában 600 km-rel az órában szerelték be a gázt a Medic-Car-ban és azóta csak annyit járok benzinnel, amit az átváltásig megy a kocsi. És ráadásul úgy állíttattam be, hogy a lehető leghamarabb átváltson gázra (ez a jelenlegi hőmérsékleti viszonyok között kb. fél perc hideg motornál). Jelenleg 100 ezer km van az autóban és a legutóbbi tankoláskor mért fogyasztásom 8,6 liter (ebben volt egy Bp. - Hatvan - Bp út, a többi Budapest). Tudom, hogy ez nem pontos adat, de a tájékozódáshoz épp elég. És gyönyörűen jár a motor benzin- és gázüzemben egyaránt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #501 Dátum: 2013. Augusztus 04. - 12:14:03 » |
|
Az én autóm közel 250.000 Km-t ment eddig gáz üzemre átalakítva. Nekem sem volt még gond a befecskendezőkkel.
És én sem tartom be szigorúan a benzin/gáz üzemre vonatkozó ajánlásokat. Inkább akkor megyek benzinnel, ha hosszabb útra indulok(100-150 Km egyben). Ilyenkor benzinnel autózok, hagy tisztuljon. + nem esek kétségbe, ha kifogy a gáz a tankból. Megyek benzinnel, amíg az utamba nem esik egy gázkút. Nagy kitérőt nem teszek miatta.
Ettől függetlenül még igazak lehetnek azok a tapasztalatok, ajánlások, amiket hall/olvas az ember. Még akkor is, ha rám/rád - szerencsére- nem érvényes.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
szediati
|
|
« Hozzászólás #502 Dátum: 2013. Augusztus 26. - 10:19:18 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kubu87
|
|
« Hozzászólás #503 Dátum: 2013. Augusztus 26. - 20:21:02 » |
|
"Éljen" a még több motor-fojtás - emissziócsökkentés - és az 40-50 km/h-nál 5-dik sebességben való tötyörgés!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebike
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2069
|
|
« Hozzászólás #504 Dátum: 2013. Augusztus 26. - 21:16:12 » |
|
"Éljen" a még több motor-fojtás - emissziócsökkentés - és az 40-50 km/h-nál 5-dik sebességben való tötyörgés!
de legalább 3x annyiba kerül javítani és még a turbó/motor is belehal az emberi hülyeségbe 30.000km es olajcsere grrrr
|
|
|
Naplózva
|
70/4334431
|
|
|
szediati
|
|
« Hozzászólás #505 Dátum: 2013. Augusztus 26. - 21:39:59 » |
|
Ez már nem a tartósságra megy hanem, hogy vegyél 4-5 évente új kocsit. Jó a kitolt szervíz is tehet róla de több dologban is megmutatkozik, hogy tipikus fogyó eszköz a kocsi. Lásd a régi energomat mosógép elment 25 évig a mai mosógépekben 5-6 évesen előírás a motor kinyiffanása ami után vehetsz másik gépet mert a javitása egy új ára. a szétszedhetetlen forrasztott szegecselt dolgokról nem is beszélve. javitani se lehet őket
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
mandro
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 129
1.4 HB Elite
|
|
« Hozzászólás #506 Dátum: 2013. Augusztus 26. - 22:30:53 » |
|
Ez már nem a tartósságra megy hanem, hogy vegyél 4-5 évente új kocsit. Jó a kitolt szervíz is tehet róla de több dologban is megmutatkozik, hogy tipikus fogyó eszköz a kocsi. Lásd a régi energomat mosógép elment 25 évig a mai mosógépekben 5-6 évesen előírás a motor kinyiffanása ami után vehetsz másik gépet mert a javitása egy új ára. a szétszedhetetlen forrasztott szegecselt dolgokról nem is beszélve. javitani se lehet őket
Erről szép kis elméletek vannak, a "tervezett elavulás" kifejezésre keresve az interneten bőven találni anyagot a témában. Az elmélet érthető: ha minden örökké tartana, senki sem vásárolna semmit se, így hát a gyártók tesznek róla, hogy ne tartson örökké... De azért maradjunk annyiban, hogy a cikknek igaza van: ha nem tartod karban a gépjárművedet, ha nem vigyázol rá, ne csodálkozz, ha idő előtt szétesik! A 4-5 évente szükséges autócsere azért erős túlzás, egy megfelelően karbantartott mai autó ennél jelentősen többet bír.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
szediati
|
|
« Hozzászólás #507 Dátum: 2013. Augusztus 26. - 22:55:51 » |
|
Akkor úgy is megközelíthetjük a dolgot, hogy a régi kocsikba mindegy volt mit tankoltál nem számitott, hogy 1-2km re használtad évekig na persze a sűrűbb olajcsere akkor alap volt. De pl a mi lacettijeinkel ezt nem lehet megtenni mert ha nincs időnként meghuzatva illetve csak hidegen használják akkor egykettő azt már jön is a sárga lámpa. És ez mind a modernizáció a fojtás meg az emisszió csökkentés stb végett van. Vagy csak szimplán gyárilag nincs jól illesztve a szelepvezető már a fene se tudja.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kubu87
|
|
« Hozzászólás #508 Dátum: 2013. Augusztus 27. - 11:37:41 » |
|
"Éljen" a még több motor-fojtás - emissziócsökkentés - és az 40-50 km/h-nál 5-dik sebességben való tötyörgés!
de legalább 3x annyiba kerül javítani és még a turbó/motor is belehal az emberi hülyeségbe 30.000km es olajcsere grrrr Ha a Lacetti-ben is ilyen motor lenne, lehet nem vittem volna hozzád "démonűzésre", hanem inkább felgyújtom valahol a város szélén... (Csak a javítási költségek miatt!)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
szebi76
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 14
|
|
« Hozzászólás #509 Dátum: 2014. április 02. - 14:45:34 » |
|
Üdv.Tudja valaki az 1,6 lacettinál hengerfej csavarok meghúzási sorrendjét és a meghúzási nyomatékot.Köszönöm a segitséget
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|