Lacetti klub fórum
2024. December 12. - 08:50:59 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 32 33 [34] 35 36   Le
 
Szerző Téma: Szelepcsere, kapcsolódó tapasztalatok  (Megtekintve 164232 alkalommal)
Papy
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 212


« Hozzászólás #495 Dátum: 2013. Július 29. - 12:38:14 »

lehet megnézetem, mert csak benyás üzemben van csúnya járás
Naplózva

Papy, akinek Lacettije van, és nem fél használni...!
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #496 Dátum: 2013. Július 29. - 13:47:44 »

Tudomásom szerint gázos kocsiknál relatív gyakoribb a benzin befecskendező meghibásodása. (nem véletlen az, hogy rendszeresen kell az ilyen autókat benzinnel is használni. A gázban nincsenek benne azok a tisztító adalékok ami a benzinben igen. Hivatalos MOL-os ajánlás szerint min. 20% legyen a benzines üzem)
Leonelt is megkeresheted ez ügyben (az utóbbi negatív tapasztalatok ellenére/figyelembe vételével).
Ő csináltatott ultrahangos befecskendező tisztítást.

Nekem egyébként a reggeli gyenge motorteljesítményen javított a Tomy61 által javasolt gyertyahézag csökkentés (bár nem ez volt a felvetett probléma. Ez csak amolyan bónusz dolog volt. Vigyorog).
Vákumcsöveket is érdemes átnézni, ha még nem tetted meg. Lecsúszott csővég, kirepedés, bármi ami meghamisítja a mért értéket tud ilyet csinálni.

Az elméleted egyébként szerintem megállja a helyét - korábban már mondtam (írtam) is valakinek. Ha az egyik üzemanyaggal jó a kocsi, a másikkal nem, akkor jó eséllyel (sajnos nem kizárólagosan) ott lesz a hiba.
Naplózva
Papy
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 212


« Hozzászólás #497 Dátum: 2013. Július 29. - 14:14:46 »

Köszönöm válaszod! Olyan helyet tudtok ahol kiszerelik az injektorokat és bemérik majd tisztítják? beszéltem egy hellyel, de ott kiszerelve nézik csak át, és Alsónémedi:S
Naplózva

Papy, akinek Lacettije van, és nem fél használni...!
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #498 Dátum: 2013. Július 29. - 18:45:53 »

Továbbra is azt tanácsolom, hogy hívd fel Leonelt (http://www.lacettiklub.hu/forum/index.php?topic=355), és kérdezd meg Ő hol csináltatja (max. buksz egy telefonbeszélgetést).
Ha ez nem jön be, akkor Tomy61, Gugli.
Lehet megnézném a Nyíriéket a Budenz utcában - ha megvannak még. Diesel-es témában valamikor elég mérvadónak számítottak. Befecskendező biztosan nem idegen terület nekik.
Naplózva
agyass
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



« Hozzászólás #499 Dátum: 2013. Augusztus 03. - 10:28:54 »

Esetleg valaki találkozott ilyennel?

Igen, találkoztam sajnos! Néhány hónappal ezelőtt azt hiszem még itt is felvetettem ezt a témát! Nálam is az egyik befecskendező okozta ezt a hibát, ennek cseréjével megoldódott a probléma és 2 hetes idegeskedés.
Naplózva

"A pocsolya nem azért van hogy kikerüljük, hanem mert esik az eső!"
cucogany
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175


« Hozzászólás #500 Dátum: 2013. Augusztus 03. - 11:39:25 »

Tudomásom szerint gázos kocsiknál relatív gyakoribb a benzin befecskendező meghibásodása. (nem véletlen az, hogy rendszeresen kell az ilyen autókat benzinnel is használni. A gázban nincsenek benne azok a tisztító adalékok ami a benzinben igen. Hivatalos MOL-os ajánlás szerint min. 20% legyen a benzines üzem)
Akkor az én autóm egy ellenpélda, mert 2005-ben 10 napos korában 600 km-rel az órában szerelték be a gázt a Medic-Car-ban és azóta csak annyit járok benzinnel, amit az átváltásig megy a kocsi. És ráadásul úgy állíttattam be, hogy a lehető leghamarabb átváltson gázra (ez a jelenlegi hőmérsékleti viszonyok között kb. fél perc hideg motornál).
Jelenleg 100 ezer km van az autóban és a legutóbbi tankoláskor mért fogyasztásom 8,6 liter (ebben volt egy Bp. - Hatvan - Bp út, a többi Budapest). Tudom, hogy ez nem pontos adat, de a tájékozódáshoz épp elég. És gyönyörűen jár a motor benzin- és gázüzemben egyaránt.
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #501 Dátum: 2013. Augusztus 04. - 12:14:03 »

Az én autóm közel 250.000 Km-t ment eddig gáz üzemre átalakítva.
Nekem sem volt még gond a befecskendezőkkel.

És én sem tartom be szigorúan a benzin/gáz üzemre vonatkozó ajánlásokat. Inkább akkor megyek benzinnel, ha hosszabb útra indulok(100-150 Km egyben).
Ilyenkor benzinnel autózok, hagy tisztuljon. + nem esek kétségbe, ha kifogy a gáz a tankból. Megyek benzinnel, amíg az utamba nem esik egy gázkút. Nagy kitérőt nem teszek miatta.

Ettől függetlenül még igazak lehetnek azok a tapasztalatok, ajánlások, amiket hall/olvas az ember. Még akkor is, ha rám/rád  - szerencsére- nem érvényes.

Naplózva
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #502 Dátum: 2013. Augusztus 26. - 10:19:18 »

http://totalcar.hu/magazin/technika/2013/08/23/egyperces_hiba_egy_golf_v_1.4_tsi-nel/   Azért ez is fincsi ám és nem lacetti!!
Naplózva
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #503 Dátum: 2013. Augusztus 26. - 20:21:02 »

"Éljen" a még több motor-fojtás - emissziócsökkentés - és az 40-50 km/h-nál 5-dik sebességben való tötyörgés!
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #504 Dátum: 2013. Augusztus 26. - 21:16:12 »

"Éljen" a még több motor-fojtás - emissziócsökkentés - és az 40-50 km/h-nál 5-dik sebességben való tötyörgés!

de legalább 3x annyiba kerül javítani és még a turbó/motor is belehal az emberi hülyeségbe 30.000km es olajcsere grrrr
Naplózva

70/4334431
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #505 Dátum: 2013. Augusztus 26. - 21:39:59 »

Ez már nem a tartósságra megy hanem, hogy vegyél 4-5 évente új kocsit. Jó a kitolt szervíz is tehet róla de több dologban is megmutatkozik, hogy tipikus fogyó eszköz a kocsi. Lásd a régi energomat mosógép elment 25 évig a mai mosógépekben 5-6 évesen előírás a motor kinyiffanása ami után vehetsz másik gépet mert a javitása egy új ára. a szétszedhetetlen forrasztott szegecselt dolgokról nem is beszélve. javitani se lehet őket
Naplózva
mandro
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


1.4 HB Elite


« Hozzászólás #506 Dátum: 2013. Augusztus 26. - 22:30:53 »

Ez már nem a tartósságra megy hanem, hogy vegyél 4-5 évente új kocsit. Jó a kitolt szervíz is tehet róla de több dologban is megmutatkozik, hogy tipikus fogyó eszköz a kocsi. Lásd a régi energomat mosógép elment 25 évig a mai mosógépekben 5-6 évesen előírás a motor kinyiffanása ami után vehetsz másik gépet mert a javitása egy új ára. a szétszedhetetlen forrasztott szegecselt dolgokról nem is beszélve. javitani se lehet őket
Erről szép kis elméletek vannak, a "tervezett elavulás" kifejezésre keresve az interneten bőven találni anyagot a témában. Az elmélet érthető: ha minden örökké tartana, senki sem vásárolna semmit se, így hát a gyártók tesznek róla, hogy ne tartson örökké... De azért maradjunk annyiban, hogy a cikknek igaza van: ha nem tartod karban a gépjárművedet, ha nem vigyázol rá, ne csodálkozz, ha idő előtt szétesik! A 4-5 évente szükséges autócsere azért erős túlzás, egy megfelelően karbantartott mai autó ennél jelentősen többet bír.
Naplózva
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #507 Dátum: 2013. Augusztus 26. - 22:55:51 »

Akkor úgy is megközelíthetjük a dolgot, hogy a régi kocsikba mindegy volt mit tankoltál nem számitott, hogy 1-2km re használtad évekig na persze a sűrűbb olajcsere akkor alap volt. De pl a mi lacettijeinkel ezt nem lehet megtenni mert ha nincs időnként meghuzatva illetve csak hidegen használják akkor egykettő azt már jön is a sárga lámpa. És ez mind a modernizáció a fojtás meg az emisszió csökkentés stb végett van. Vagy csak szimplán gyárilag nincs jól illesztve a szelepvezető már a fene se tudja.
Naplózva
kubu87
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 411



« Hozzászólás #508 Dátum: 2013. Augusztus 27. - 11:37:41 »

"Éljen" a még több motor-fojtás - emissziócsökkentés - és az 40-50 km/h-nál 5-dik sebességben való tötyörgés!

de legalább 3x annyiba kerül javítani és még a turbó/motor is belehal az emberi hülyeségbe 30.000km es olajcsere grrrr

Ha a Lacetti-ben is ilyen motor lenne, lehet nem vittem volna hozzád "démonűzésre", hanem inkább felgyújtom valahol a város szélén...  (Csak a javítási költségek miatt!) Mosolyog
Naplózva
szebi76
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


« Hozzászólás #509 Dátum: 2014. április 02. - 14:45:34 »

Üdv.Tudja valaki az 1,6 lacettinál hengerfej csavarok meghúzási sorrendjét és a meghúzási nyomatékot.Köszönöm a segitséget
Naplózva
Oldalak: 1 ... 32 33 [34] 35 36   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!