Lacetti klub fórum
2024. Október 01. - 08:36:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 36   Le
 
Szerző Téma: Szelepcsere, kapcsolódó tapasztalatok  (Megtekintve 162099 alkalommal)
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #450 Dátum: 2013. Március 11. - 21:24:23 »

Értem hogy így kellene használni, de nem azért vesz az ember autót, hogy csak autópályán használja!  Pillanatnyilag ott tartok, hogy az EGR ledugózva, szeleptisztító adalékkal 2000 Km-t mentem eddig, kihúzatva minden fokozatban (már amennyit lehet), szívótorok, pillangószelepház tisztítva, gyertyák cserélve! A villogó hibajelzés 1800 és 2500-as fordulat között fennáll most is! Csütörtökön viszem szervizbe ahol visszaállítják az elektronikát alaphelyzetbe "ha tudják".


a hibakódtörléssel nem javul meg az autó!
3-5-8 km re nem valók a mostani autók ha nem melegszik be akkor azzal tönkreteszed!!!
Hiába van kicserélve a szelep ha nem változik a használat akkor ugyanúgy előjön a hiba!
és ez nem mendemonda hanem tapasztalat több száz autón!
Naplózva

70/4334431
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #451 Dátum: 2013. Március 11. - 21:32:16 »

nem volt rajta szelepcsere de nem is lesz. szerintem anno akinek volt annak is ingyen gariban mert 150 ezret senki nem ad ki azért mert néha bejelez de hozzáteszem ahogy sebike is irta a megfelelő használattal meg is szüntethető igy felesleges a csere
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #452 Dátum: 2013. Március 11. - 22:30:00 »

nem volt rajta szelepcsere de nem is lesz. szerintem anno akinek volt annak is ingyen gariban mert 150 ezret senki nem ad ki azért mert néha bejelez de hozzáteszem ahogy sebike is irta a megfelelő használattal meg is szüntethető igy felesleges a csere

volt van akink fizetősbe mivel a masszív lerakódást nem szüntet meg semmi ez is tapasztalat /ha lóg a szelep akkor amúgy sem tehetsz mást cserélsz mindent...
Naplózva

70/4334431
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #453 Dátum: 2013. Március 11. - 22:43:10 »

elképzelhető de nálam valahogy működik ez a pörgetés meg nem rövidtávú mászkálás. pedig amikor megvettük az autót 15 ezer km ment bele azóta akkor még volt, hogy kikuplungoláskor egyszerűen leállt meg minden induláskor hideg motornál bedobta a p300 at. bár nem látok bele a motorba nem tudom mennyire volt komoly a lerakódás mindenesetre úgy néz ki rendbe jön kopp kopp. bár még egy wepp kúrát csinálok nyáron a biztonság kedvéért.
Naplózva
agyass
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



« Hozzászólás #454 Dátum: 2013. április 03. - 12:05:55 »

Sziasztok!

Úgy néz ki, hogy nagy nehezen megoldódott a problémám és gondoltam megosztom a tapasztalatot. Ugye volt a villogó check lámpa, p300-al Mosolyog Bosch szervizben nem tudtak vele mit kezdeni!!!! Rájöttem, hogy az egyik injektorom nem dolgozik rendesen. Mást nem tudtam már kitalálni járó motornál egyenként lehúztam a befecskendezőről a csatlakozókat! Az egyiknél nem változott meg a motor hangja! Elvittem őket ultrahangos tisztításra, de nem történt változás! Kicseréltem azt az egyet és megtörtént a csoda Mosolyog Az autóm újra normálisan működik és néhány indítás után még a sárga lámpám is kialudt Mosolyog
Naplózva

"A pocsolya nem azért van hogy kikerüljük, hanem mert esik az eső!"
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #455 Dátum: 2013. április 03. - 12:09:03 »

Sziasztok!

Úgy néz ki, hogy nagy nehezen megoldódott a problémám és gondoltam megosztom a tapasztalatot. Ugye volt a villogó check lámpa, p300-al Mosolyog Bosch szervizben nem tudtak vele mit kezdeni!!!! Rájöttem, hogy az egyik injektorom nem dolgozik rendesen. Mást nem tudtam már kitalálni járó motornál egyenként lehúztam a befecskendezőről a csatlakozókat! Az egyiknél nem változott meg a motor hangja! Elvittem őket ultrahangos tisztításra, de nem történt változás! Kicseréltem azt az egyet és megtörtént a csoda Mosolyog Az autóm újra normálisan működik és néhány indítás után még a sárga lámpám is kialudt Mosolyog

ezen mit csodálkozol? ha nem megy a befecskendező akkor nehezen menne a henger de a kérdésedre megírtam első körben cseréld a befecskendezőt
Naplózva

70/4334431
agyass
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



« Hozzászólás #456 Dátum: 2013. április 03. - 20:45:17 »

ezen mit csodálkozol? ha nem megy a befecskendező akkor nehezen menne a henger de a kérdésedre megírtam első körben cseréld a befecskendezőt

Azon csodálkozom, hogy a hibatároló törlése nélkül eltünt a sárga lámpa.
Naplózva

"A pocsolya nem azért van hogy kikerüljük, hanem mert esik az eső!"
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #457 Dátum: 2013. április 03. - 20:47:19 »

ezen mit csodálkozol? ha nem megy a befecskendező akkor nehezen menne a henger de a kérdésedre megírtam első körben cseréld a befecskendezőt

Azon csodálkozom, hogy a hibatároló törlése nélkül eltünt a sárga lámpa.

a lámpa a hiba megszűnése után bizonyos cikluson belül elalszik de a hibatárolóban megmarad a hiba de ezt is megírtuk már anno
Naplózva

70/4334431
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #458 Dátum: 2013. április 06. - 08:45:33 »

Én inkább azon csodálkozom, hogy egy Bosch (vagy egy akármilyen!) szervizben hogyan nem vesznek észre egy ilyen hibát?
Naplózva
domi72
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Hozzászólás #459 Dátum: 2013. Május 15. - 18:34:42 »

Sziasztok! Nekem egy 2005-ös 1.6-os lacettim van. Kb fél éve küzdök h rángat és világít a sárgalámpa(néha még villog is).Már voltam vele szerelő(k)nél de igazán hozzáértő egyik sem volt!! Már cseréltem gyújtótrafót kábellel meg gyertyával de az sem segített.Kitakarították az EGR szelepet is. Most raktam bele SPURI injektor tisztítót....valamit javult de nem az igazi :-( Segítséget kérnék szerelő személyében ha lehet. Az autó kb 2éve nem sokat megy azt is városban. Köszi előre is.
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #460 Dátum: 2013. Május 15. - 19:54:45 »

Sziasztok! Nekem egy 2005-ös 1.6-os lacettim van. Kb fél éve küzdök h rángat és világít a sárgalámpa(néha még villog is).Már voltam vele szerelő(k)nél de igazán hozzáértő egyik sem volt!! Már cseréltem gyújtótrafót kábellel meg gyertyával de az sem segített.Kitakarították az EGR szelepet is. Most raktam bele SPURI injektor tisztítót....valamit javult de nem az igazi :-( Segítséget kérnék szerelő személyében ha lehet. Az autó kb 2éve nem sokat megy azt is városban. Köszi előre is.

elég 1 topikba írni.....válaszoltam a másikba
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #461 Dátum: 2013. Július 01. - 16:31:38 »

http://www.youtube.com/watch?v=3R1FmTKjAEU  na egy 2008 as VW jetta FSI motor, hogy képes igy kinézni a szelepeknél?
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #462 Dátum: 2013. Július 01. - 17:46:09 »

http://www.youtube.com/watch?v=3R1FmTKjAEU  na egy 2008 as VW jetta FSI motor, hogy képes igy kinézni a szelepeknél?

rengeteg probléma van velük,de speciel az olajtól,amúgy szakadnak a láncok is,de VW nél nem csak a benzin  hanem a dizel motorokkal is gondok  vannak a váltók is hullanak szét és ezeken felül is van gond bőven a nagy német minőségi termékkel....
Naplózva

70/4334431
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #463 Dátum: 2013. Július 01. - 18:30:24 »

de érdekes ezekről a dolgokról senki nem beszél. speciel most ez a szörnyű szelep kormolódás mint a videón is. Szinte koksz réteg. Ebből adódik, hogy több tipust is érint nem csak a lacettiket. Bár még sosem volt VW csoportú autóm akkor ezek szerint ez a váltó meg lánc széthullás akkor a skoda, seat Volkswagen modelleket is érinti?
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #464 Dátum: 2013. Július 01. - 18:49:08 »

de érdekes ezekről a dolgokról senki nem beszél. speciel most ez a szörnyű szelep kormolódás mint a videón is. Szinte koksz réteg. Ebből adódik, hogy több tipust is érint nem csak a lacettiket. Bár még sosem volt VW csoportú autóm akkor ezek szerint ez a váltó meg lánc széthullás akkor a skoda, seat Volkswagen modelleket is érinti?

mindet..
VW már rég nem az a minőség mint anno sőt a Golf IV volt a legroszabb autó talán amit gyártottak az elmúlt 10 évben
a szelepes probléma szinte az összes autót érinti
Naplózva

70/4334431
Oldalak: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 36   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!