Lacetti klub fórum
2024. December 12. - 16:39:37 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 36   Le
 
Szerző Téma: Szelepcsere, kapcsolódó tapasztalatok  (Megtekintve 164279 alkalommal)
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #435 Dátum: 2011. Március 20. - 12:09:42 »

Nekem valami nagyon nem faca ujabban.Menet közben egyszerűen leáll a motor,az az mintha elvenném a gázt tőle.Mert alapjáraton jár egyenletlenül,dadogva kinyomott kuplungnál.Ha gázt adok ilyenkor nagynehezen magához tér dadogva és megy minden szépen egy ideig.Chek lámpát nem dob ami érdekes.

Elég beteges a géped egy ideje... 
Mert érzi, hogy már nem kedvenc.
De kedvenc még! Vigyorog Az off-ot a héten nem is használtam,csak ma. Vigyorog
Naplózva

06 70/22 11 222
Nikoletta
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


« Hozzászólás #436 Dátum: 2011. Március 20. - 15:50:30 »

Sziasztok!

Olvasgatva a fórumot látom nem csak a mi "Lajosunk" küzd a sárga lámpával. Gondoltam megkérdezem mi a véleményetek, ha nem baj.
Igazából tavaly kezdődött sárga lámpa villog, autó rángat és nem megy... Akkor ki lett cserélve benne a gyertya, trafó, a motort is átmosták, kapott olajat és kitisztították az injektort. Hiba megszűnt! Most 8000 kilométerrel később ismét elkezdte... Kapott új olajat, trafó most jó, gyertya nem lehet rossz ennyi idő után, a gyertyakábel sem oldotta meg a problémát és most is gyújtáskimaradást ír ki. Most azt javasolták nekem több szerelő tapasztata alapján, hogy újíttassam fel a hengerfejet, mert ilyen esetben ez megoldja a problémát.(amúgy az autó 2005.11. havi és olyan 73e km van benne)
Valakinek ilyen tapasztalata nincs véletlenül?

Válaszotokat előre is köszönöm!
Szia!

Mielőtt szétszednétek a motort, ezek próbáljátok ki.
Először ezt olvasd el. http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=69&Itemid=68 Ha ez nem segít.
Vegyél Wepp 2033-as szeleptisztítót. http://wepptermekek.hu/wepp-termekek/intenziv-szeleptisztito
Ennek a használatáról kérdezd meg sebike-t, lehet még venni is tudsz tőle.


Szia!

Köszönöm a segítséget. EGR ledugózva, légszűrőnél szűkítés kiszedve, etanol felesbe tankolva és "kiégetve". Még megpróbálom beszerezni a Wepp-et hátha... Igazából jobb, de messze nem tökéletes :S

Üdv.: Niki
Naplózva
bzs198
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


1.4 SE (full gyári) csak nagy zene:)


« Hozzászólás #437 Dátum: 2011. Március 21. - 10:21:16 »

Helló!

Nálam is csinálta a rángatást, erőtlen volt és a csecs lámpát is bedobálta...Akkoriban a szelepcserét mondogatták, de mivel már nem volt garis ezt húzósnak találtam. Tettünk bele kétpólusú gyertyákat és nyomattam bele magas oktánszámú benyát, ill. picit hajtósabb köröket mentem vele. Azóta jó (A hiba 32000 km-nál kezdődött..most 57600 körül van benne) ! És 60/40 -be etanolozok átalakítás nélkül. (60% benya)
Az EGR szelep nincs ledugózva, de hála istennek nem is kell  Mosolyog
Minden jót!
Naplózva
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #438 Dátum: 2012. Június 25. - 12:28:59 »

Sziasztok. a szelep elkormolódás miatti zárás hiba az jelentkezhet hiba üzenet nélkül is? nálam van egy nem rendszeresen csak néha elöjövő hiba check lámpa nélkül. üzemmeleg motornál egyenletesen tartva a gázt néha megtorpangat az autó ránt egyet majd megy szépen. amikor ez a rángatás van akkor ha kinyomom a kuplungot annyira leesik a fordulat hogy éppen nem áll le elkapja a motorvezérlő az utolsó pillanatban. de volt már hogy le is állt egyből. az autó amúgy szépen gyorsul nem is eszik sokat. egyébként ez a szaggatás magas fordulaton 5000-5500 on tartva is jelentkezik. ezen tünetek alapján mi baja lehet? scan-100 as nullázás volt. köszi
Naplózva
szaot
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 92


Lacetti 1.4 Star AC HB 2007


« Hozzászólás #439 Dátum: 2012. November 25. - 00:27:27 »

Üdvözletem! Igaz az, hogy a szelepkormolódás elkerülése érdekében egy idő után már a továbbfejlesztett szelepeket rakták az autókba? Ha ez így van, akkor egy autóról az adatai, azonosítói alapján el lehet dönteni, hogy milyen szelepek vannak benne?
Naplózva
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #440 Dátum: 2013. Január 22. - 17:14:19 »

Hali. azt nem tudja valaki, hogy ez a szelep csere meg kormolódás miért inkább az 1.4 es motorokra jellemző? az 1.6 osokra kevésbé? azokban más fajta szelep, szelepvezető van? köszi
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #441 Dátum: 2013. Január 22. - 19:08:20 »

Üdvözletem! Igaz az, hogy a szelepkormolódás elkerülése érdekében egy idő után már a továbbfejlesztett szelepeket rakták az autókba? Ha ez így van, akkor egy autóról az adatai, azonosítói alapján el lehet dönteni, hogy milyen szelepek vannak benne?


nem lehet megmondani,amúgy 2007 után ismételten nem módosított a szelep.....
de a "kaparó" szelep sem csodaszer ha nem megfelelő az üzemeltetés akkor lehet benn bármi akkor is elöjön
Naplózva

70/4334431
agyass
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



« Hozzászólás #442 Dátum: 2013. Március 04. - 14:38:27 »

Üdvözlök mindenkit!

Sajnos annak idején rosszul választottam valószínűleg ezzel a Lacettivel! 2004-es évjáratú 50000 Km-nél "Mil" lámpa villogás, p300-as hibakód, 2 hét rohangászás a szervizek között mire kiderült kipufogószelep csere szükséges! Új típusú "tisztító hornyos" szelepek és és modernebb hengerfejtömítés beszerelve, és valóban megtörtént a csoda. Az autóm újra jól működik! Egészen a múlt hét közepéig most 93000 Km van benne. Hidegen motor rángatás, 2-3000-es fordulat között villogó "Mil" lámpa. Irány hibakód kiolvasás és a rettegett P300 újra jelentkezett. Kormos gyertyák, benzinben úszó EGR szelep. Gondolhatjátok a guta üt meg. A kérdésem, hogy valaki közületek találkozott-e újra ugyanezzel a problémával  szelepcsere után? Hozzáteszem, leginkább lakott területes az autó, ritkán használom hosszú távon! Viszont most meghajtottam rendesen, 5000-s fordulat körül, hátha kitisztul a rendszer. Sajnos ezek után is fennmaradt a hiba, sőt egyre hatványozottabban jelentkezik. A válaszokat előre is köszönöm!
Naplózva

"A pocsolya nem azért van hogy kikerüljük, hanem mert esik az eső!"
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #443 Dátum: 2013. Március 04. - 14:40:58 »

Üdvözlök mindenkit!

Sajnos annak idején rosszul választottam valószínűleg ezzel a Lacettivel! 2004-es évjáratú 50000 Km-nél "Mil" lámpa villogás, p300-as hibakód, 2 hét rohangászás a szervizek között mire kiderült kipufogószelep csere szükséges! Új típusú "tisztító hornyos" szelepek és és modernebb hengerfejtömítés beszerelve, és valóban megtörtént a csoda. Az autóm újra jól működik! Egészen a múlt hét közepéig most 93000 Km van benne. Hidegen motor rángatás, 2-3000-es fordulat között villogó "Mil" lámpa. Irány hibakód kiolvasás és a rettegett P300 újra jelentkezett. Kormos gyertyák, benzinben úszó EGR szelep. Gondolhatjátok a guta üt meg. A kérdésem, hogy valaki közületek találkozott-e újra ugyanezzel a problémával  szelepcsere után? Hozzáteszem, leginkább lakott területes az autó, ritkán használom hosszú távon! Viszont most meghajtottam rendesen, 5000-s fordulat körül, hátha kitisztul a rendszer. Sajnos ezek után is fennmaradt a hiba, sőt egyre hatványozottabban jelentkezik. A válaszokat előre is köszönöm!

A szelepcsere nem csodaszer ha valaki nem változtat az üzemeltetési szokásán akkor ugyanúgy előjön a hiba/normális üzemanyag,rövidtávú használat esetén néha meghajtani üzemmeleg állapotban stb../
Naplózva

70/4334431
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #444 Dátum: 2013. Március 04. - 19:43:08 »

Én lefalaztam az EGR-t, szeleptisztítót nyomtam neki, 2 éve tünetmentes. Előtte napi szinten p 300, padlógáz mellett... Kb. 2 éve visszafogottan vezetek, nem taposom a gázpedált, fogyasztás télen is 1 literrel kevesebb. Én nem hiszek 100%-ban a kikormolásban...(lehet szétkopott és már nem tud felakadni:))
Naplózva
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #445 Dátum: 2013. Március 05. - 17:40:09 »

Nekem is megszűnt a p300 (kopp-kopp-kopp). A lényeg szerintem a minimum 20-25 km-es táv jól bemelegedett motorral és akkor lejön a korom róla. Nyilván télen rövidtávon (nekem most napi 10-10km oda-vissza a munkahelyre) nem tud bemelegedni a motor és lerakódik a korom. Ezért is nem a pörgetés szerintem ami segít, hanem a hosszabb út üzemmeleg motorral.
Naplózva
szediati
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 477


« Hozzászólás #446 Dátum: 2013. Március 11. - 10:51:31 »

nekem az a tapasztalatom,hogy a p300 megszüntetésére a hosszabb távok, pl 20-30 km es távok a motor bemelegedése végett illetve a fokozatok kihuzatása a megoldás. én rövid távot nem megyek csak ritkán és 3500-4000 alatt nem váltok fel soha. amiota igy járok kopp kopp kb 3 ezer km ota nem volt lámpa a fogyi igy olyan 8 körül van
Naplózva
agyass
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



« Hozzászólás #447 Dátum: 2013. Március 11. - 20:15:11 »

Üdvözlök mindenkit!

Sajnos annak idején rosszul választottam valószínűleg ezzel a Lacettivel! 2004-es évjáratú 50000 Km-nél "Mil" lámpa villogás, p300-as hibakód, 2 hét rohangászás a szervizek között mire kiderült kipufogószelep csere szükséges! Új típusú "tisztító hornyos" szelepek és és modernebb hengerfejtömítés beszerelve, és valóban megtörtént a csoda. Az autóm újra jól működik! Egészen a múlt hét közepéig most 93000 Km van benne. Hidegen motor rángatás, 2-3000-es fordulat között villogó "Mil" lámpa. Irány hibakód kiolvasás és a rettegett P300 újra jelentkezett. Kormos gyertyák, benzinben úszó EGR szelep. Gondolhatjátok a guta üt meg. A kérdésem, hogy valaki közületek találkozott-e újra ugyanezzel a problémával  szelepcsere után? Hozzáteszem, leginkább lakott területes az autó, ritkán használom hosszú távon! Viszont most meghajtottam rendesen, 5000-s fordulat körül, hátha kitisztul a rendszer. Sajnos ezek után is fennmaradt a hiba, sőt egyre hatványozottabban jelentkezik. A válaszokat előre is köszönöm!
nekem az a tapasztalatom,hogy a p300 megszüntetésére a hosszabb távok, pl 20-30 km es távok a motor bemelegedése végett illetve a fokozatok kihuzatása a megoldás. én rövid távot nem megyek csak ritkán és 3500-4000 alatt nem váltok fel soha. amiota igy járok kopp kopp kb 3 ezer km ota nem volt lámpa a fogyi igy olyan 8 körül van

Szelepcsere után használod így vagy még nem volt rajta?
Naplózva

"A pocsolya nem azért van hogy kikerüljük, hanem mert esik az eső!"
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #448 Dátum: 2013. Március 11. - 20:24:48 »

Üdvözlök mindenkit!

Sajnos annak idején rosszul választottam valószínűleg ezzel a Lacettivel! 2004-es évjáratú 50000 Km-nél "Mil" lámpa villogás, p300-as hibakód, 2 hét rohangászás a szervizek között mire kiderült kipufogószelep csere szükséges! Új típusú "tisztító hornyos" szelepek és és modernebb hengerfejtömítés beszerelve, és valóban megtörtént a csoda. Az autóm újra jól működik! Egészen a múlt hét közepéig most 93000 Km van benne. Hidegen motor rángatás, 2-3000-es fordulat között villogó "Mil" lámpa. Irány hibakód kiolvasás és a rettegett P300 újra jelentkezett. Kormos gyertyák, benzinben úszó EGR szelep. Gondolhatjátok a guta üt meg. A kérdésem, hogy valaki közületek találkozott-e újra ugyanezzel a problémával  szelepcsere után? Hozzáteszem, leginkább lakott területes az autó, ritkán használom hosszú távon! Viszont most meghajtottam rendesen, 5000-s fordulat körül, hátha kitisztul a rendszer. Sajnos ezek után is fennmaradt a hiba, sőt egyre hatványozottabban jelentkezik. A válaszokat előre is köszönöm!
nekem az a tapasztalatom,hogy a p300 megszüntetésére a hosszabb távok, pl 20-30 km es távok a motor bemelegedése végett illetve a fokozatok kihuzatása a megoldás. én rövid távot nem megyek csak ritkán és 3500-4000 alatt nem váltok fel soha. amiota igy járok kopp kopp kb 3 ezer km ota nem volt lámpa a fogyi igy olyan 8 körül van

Szelepcsere után használod így vagy még nem volt rajta?

teljesen mindegy volt-e szelepcsere vagy sem így kellene használni....
Naplózva

70/4334431
agyass
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



« Hozzászólás #449 Dátum: 2013. Március 11. - 20:44:51 »

Értem hogy így kellene használni, de nem azért vesz az ember autót, hogy csak autópályán használja!  Pillanatnyilag ott tartok, hogy az EGR ledugózva, szeleptisztító adalékkal 2000 Km-t mentem eddig, kihúzatva minden fokozatban (már amennyit lehet), szívótorok, pillangószelepház tisztítva, gyertyák cserélve! A villogó hibajelzés 1800 és 2500-as fordulat között fennáll most is! Csütörtökön viszem szervizbe ahol visszaállítják az elektronikát alaphelyzetbe "ha tudják".
Naplózva

"A pocsolya nem azért van hogy kikerüljük, hanem mert esik az eső!"
Oldalak: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 36   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!