Lacetti klub fórum
2024. Október 01. - 06:07:26 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 36   Le
 
Szerző Téma: Szelepcsere, kapcsolódó tapasztalatok  (Megtekintve 162093 alkalommal)
cucogany
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175


« Hozzászólás #420 Dátum: 2011. Február 07. - 13:23:59 »

Ezelőtt valamivel több mint két hete én írtam, hogy a Gyulai szervizben szelepcserét javasoltak + 75 ezres szervizt + 3 nap csereautót 150 ezer forintért. Azt viszont nem írtam le, hogy az előtte való héten elvittem Dunakeszire az autót a Medic-Car Kft.-hez (mivel decemberben a Gyulainál p300-as hibakód mellett 4400 Ft-ért még a motortér tetőt sem nyitották fel), és ott azt mondták nekem, hogy szelepfedél tömítést kell cserélnem-cseréltetnem, mert szivárog az olaj, olajosak a gyertyák, és ettől hagy ki időnként a gyújtás. Ezt itt a fórumon azért nem említettem, mert valahogy olyan hihetetlenül hangzott (hogy szivároghat az olaj a szikraközbe? + ilyet itt a fórumon sem olvastam). Persze erről Gyulaiéknál mélyen hallgattam. Nos később kicseréltem a gyertyákat (mint ahogy ezt Stocz klubtársnak is említettem) és azóta a hibajelenség megszűnt.
Ami érdekes, a második alkalommal már a Gyulainál is kiszedték a gyertyákat, de ők csak a szelepcserére koncentráltak, az olajat észre sem vették. Két gyertya (ha szemből nézzük, akkor a jobb szélső és a közvetlen mellette lévő) csupa olajos volt, a menetük is. A másik kettő nem. Úgyhogy ha jön a tavasz, akkor nekiállok és kicserélem a szelepfedél tömítést (ami úgy nézem, nem lesz olyan egyszerű feladat, mint az Opelnél volt).
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #421 Dátum: 2011. Február 07. - 13:48:47 »

Szelepfedéltömítést csak gyárit vegyél.
Naplózva


LPG
cucogany
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175


« Hozzászólás #422 Dátum: 2011. Február 07. - 14:19:14 »

Csak gyárit veszek valamelyik klubkedvezményes boltban.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #423 Dátum: 2011. Február 07. - 15:03:16 »

Csak gyárit veszek valamelyik klubkedvezményes boltban.

Nekem GYÁRI van polcon eredeti GMes csomagolásban!
Naplózva

70/4334431
cucogany
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175


« Hozzászólás #424 Dátum: 2011. Február 07. - 20:33:53 »

Nekem GYÁRI van polcon eredeti GMes csomagolásban!

Nem tudom, Kaposváron hol laksz, de az általam találomra kiválasztott Ady E. u. 12 szám az én lakásomtól a legrövidebb útvonalon is 199 km-re van.
Naplózva
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #425 Dátum: 2011. Február 08. - 02:32:50 »

Nekem GYÁRI van polcon eredeti GMes csomagolásban!

Nem tudom, Kaposváron hol laksz, de az általam találomra kiválasztott Ady E. u. 12 szám az én lakásomtól a legrövidebb útvonalon is 199 km-re van.

A partnereink topicban megtalálod SN-Car 2010 kft,
 www.sn-car.hu vagy a
http://www.google.hu/search?q=sn-car&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:hu:official&client=firefox-a
Naplózva

Papfalusi Péter
Bejáratós
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 83


« Hozzászólás #426 Dátum: 2011. Február 08. - 21:09:08 »

Sziasztok! én is küzdök gyújtáskimaradás hibáva. Azt vettem észre hogy minden hidegindulásnál az autó olyan 1km-ig folyamatos torpanást idéz elő (3hengeres hangja van). Az alapjárat nem ingadozik, csak zakatolva jár a motor. Az EGR le van dugóztatva kb 3 éve. Gyertyákat cseréltem, gyújtótrafó is le lett cseréve. A gyertyakábelek ellenállásait kimértem multiméterrel: (1:2,7kohm, 2:2,35kohm, 3:3,76kohm, 4:1,6kohm) volt aki már mérte és emlékszik rá? A szelepfedél tetején az olaj beöntőnél és a tömítés felett olajpárlatos a burkolat, szerintetek lehet szelepfedél tömítés, illetve okozhat e ilyen hibát? Vagy a szelep ragadása honnan szűrhető ki illetve milyen tünet van a hiba megállapítására? Válaszotokat előre is köszönöm!
Naplózva
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #427 Dátum: 2011. Február 09. - 09:38:10 »

Sziasztok! én is küzdök gyújtáskimaradás hibáva. Azt vettem észre hogy minden hidegindulásnál az autó olyan 1km-ig folyamatos torpanást idéz elő (3hengeres hangja van). Az alapjárat nem ingadozik, csak zakatolva jár a motor. Az EGR le van dugóztatva kb 3 éve. Gyertyákat cseréltem, gyújtótrafó is le lett cseréve. A gyertyakábelek ellenállásait kimértem multiméterrel: (1:2,7kohm, 2:2,35kohm, 3:3,76kohm, 4:1,6kohm) volt aki már mérte és emlékszik rá? A szelepfedél tetején az olaj beöntőnél és a tömítés felett olajpárlatos a burkolat, szerintetek lehet szelepfedél tömítés, illetve okozhat e ilyen hibát? Vagy a szelep ragadása honnan szűrhető ki illetve milyen tünet van a hiba megállapítására? Válaszotokat előre is köszönöm!
Hasonló jelenség van a lambdaszonda felső jeladójának meghibásodásánál is.Hidegen motorrángatás(akár le is állhat),ami elmúlik,ahogy melegszik be a motor.Igaz nekem be is sárgult mindig és 132-es hibakódot dobott.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
baroti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571


Lacetti HB 1.8 16V CDX Platinum / GPL


« Hozzászólás #428 Dátum: 2011. Február 09. - 17:54:18 »

Sziasztok! én is küzdök gyújtáskimaradás hibáva. Azt vettem észre hogy minden hidegindulásnál az autó olyan 1km-ig folyamatos torpanást idéz elő (3hengeres hangja van). Az alapjárat nem ingadozik, csak zakatolva jár a motor. Az EGR le van dugóztatva kb 3 éve. Gyertyákat cseréltem, gyújtótrafó is le lett cseréve. A gyertyakábelek ellenállásait kimértem multiméterrel: (1:2,7kohm, 2:2,35kohm, 3:3,76kohm, 4:1,6kohm) volt aki már mérte és emlékszik rá? A szelepfedél tetején az olaj beöntőnél és a tömítés felett olajpárlatos a burkolat, szerintetek lehet szelepfedél tömítés, illetve okozhat e ilyen hibát? Vagy a szelep ragadása honnan szűrhető ki illetve milyen tünet van a hiba megállapítására? Válaszotokat előre is köszönöm!
Hasonló jelenség van a lambdaszonda felső jeladójának meghibásodásánál is.Hidegen motorrángatás(akár le is állhat),ami elmúlik,ahogy melegszik be a motor.Igaz nekem be is sárgult mindig és 132-es hibakódot dobott.
Hibakódot kell olvastatni
Naplózva

Nikoletta
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


« Hozzászólás #429 Dátum: 2011. Március 19. - 20:13:34 »

Sziasztok!

Olvasgatva a fórumot látom nem csak a mi "Lajosunk" küzd a sárga lámpával. Gondoltam megkérdezem mi a véleményetek, ha nem baj.
Igazából tavaly kezdődött sárga lámpa villog, autó rángat és nem megy... Akkor ki lett cserélve benne a gyertya, trafó, a motort is átmosták, kapott olajat és kitisztították az injektort. Hiba megszűnt! Most 8000 kilométerrel később ismét elkezdte... Kapott új olajat, trafó most jó, gyertya nem lehet rossz ennyi idő után, a gyertyakábel sem oldotta meg a problémát és most is gyújtáskimaradást ír ki. Most azt javasolták nekem több szerelő tapasztata alapján, hogy újíttassam fel a hengerfejet, mert ilyen esetben ez megoldja a problémát.(amúgy az autó 2005.11. havi és olyan 73e km van benne)
Valakinek ilyen tapasztalata nincs véletlenül?

Válaszotokat előre is köszönöm!
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #430 Dátum: 2011. Március 19. - 21:48:55 »

Sziasztok!

Olvasgatva a fórumot látom nem csak a mi "Lajosunk" küzd a sárga lámpával. Gondoltam megkérdezem mi a véleményetek, ha nem baj.
Igazából tavaly kezdődött sárga lámpa villog, autó rángat és nem megy... Akkor ki lett cserélve benne a gyertya, trafó, a motort is átmosták, kapott olajat és kitisztították az injektort. Hiba megszűnt! Most 8000 kilométerrel később ismét elkezdte... Kapott új olajat, trafó most jó, gyertya nem lehet rossz ennyi idő után, a gyertyakábel sem oldotta meg a problémát és most is gyújtáskimaradást ír ki. Most azt javasolták nekem több szerelő tapasztata alapján, hogy újíttassam fel a hengerfejet, mert ilyen esetben ez megoldja a problémát.(amúgy az autó 2005.11. havi és olyan 73e km van benne)
Valakinek ilyen tapasztalata nincs véletlenül?

Válaszotokat előre is köszönöm!
Szia!

Mielőtt szétszednétek a motort, ezek próbáljátok ki.
Először ezt olvasd el. http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=69&Itemid=68 Ha ez nem segít.
Vegyél Wepp 2033-as szeleptisztítót. http://wepptermekek.hu/wepp-termekek/intenziv-szeleptisztito
Ennek a használatáról kérdezd meg sebike-t, lehet még venni is tudsz tőle.
Naplózva


LPG
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #431 Dátum: 2011. Március 20. - 09:01:52 »

Sziasztok!

Olvasgatva a fórumot látom nem csak a mi "Lajosunk" küzd a sárga lámpával. Gondoltam megkérdezem mi a véleményetek, ha nem baj.
Igazából tavaly kezdődött sárga lámpa villog, autó rángat és nem megy... Akkor ki lett cserélve benne a gyertya, trafó, a motort is átmosták, kapott olajat és kitisztították az injektort. Hiba megszűnt! Most 8000 kilométerrel később ismét elkezdte... Kapott új olajat, trafó most jó, gyertya nem lehet rossz ennyi idő után, a gyertyakábel sem oldotta meg a problémát és most is gyújtáskimaradást ír ki. Most azt javasolták nekem több szerelő tapasztata alapján, hogy újíttassam fel a hengerfejet, mert ilyen esetben ez megoldja a problémát.(amúgy az autó 2005.11. havi és olyan 73e km van benne)
Valakinek ilyen tapasztalata nincs véletlenül?

Válaszotokat előre is köszönöm!
Szia!

Mielőtt szétszednétek a motort, ezek próbáljátok ki.
Először ezt olvasd el. http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=69&Itemid=68 Ha ez nem segít.
Vegyél Wepp 2033-as szeleptisztítót. http://wepptermekek.hu/wepp-termekek/intenziv-szeleptisztito
Ennek a használatáról kérdezd meg sebike-t, lehet még venni is tudsz tőle.



Igen van készleten Vigyorog
Naplózva

70/4334431
Krisz
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1673


1.4 16v STAR AC HB


« Hozzászólás #432 Dátum: 2011. Március 20. - 09:33:42 »

Nekem valami nagyon nem faca ujabban.Menet közben egyszerűen leáll a motor,az az mintha elvenném a gázt tőle.Mert alapjáraton jár egyenletlenül,dadogva kinyomott kuplungnál.Ha gázt adok ilyenkor nagynehezen magához tér dadogva és megy minden szépen egy ideig.Chek lámpát nem dob ami érdekes.
Naplózva

06 70/22 11 222
Döme
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1462


Daewoo Nubira 1.6 SX Sedan designed by pininfarina


« Hozzászólás #433 Dátum: 2011. Március 20. - 10:25:58 »

Nekem valami nagyon nem faca ujabban.Menet közben egyszerűen leáll a motor,az az mintha elvenném a gázt tőle.Mert alapjáraton jár egyenletlenül,dadogva kinyomott kuplungnál.Ha gázt adok ilyenkor nagynehezen magához tér dadogva és megy minden szépen egy ideig.Chek lámpát nem dob ami érdekes.

Elég beteges a géped egy ideje... 
Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #434 Dátum: 2011. Március 20. - 11:50:43 »

Nekem valami nagyon nem faca ujabban.Menet közben egyszerűen leáll a motor,az az mintha elvenném a gázt tőle.Mert alapjáraton jár egyenletlenül,dadogva kinyomott kuplungnál.Ha gázt adok ilyenkor nagynehezen magához tér dadogva és megy minden szépen egy ideig.Chek lámpát nem dob ami érdekes.

Elég beteges a géped egy ideje... 
Mert érzi, hogy már nem kedvenc.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
Oldalak: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 36   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!