Lacetti klub fórum
2024. December 13. - 04:39:32 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 36   Le
 
Szerző Téma: Szelepcsere, kapcsolódó tapasztalatok  (Megtekintve 164388 alkalommal)
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #315 Dátum: 2010. Február 18. - 18:49:59 »

Koszönöm szépen a tanácsokat!

Beszéltem a gondomról Gidyvel is ő is mint sokan bíztatnak, hogy nem eszik olyan forrón azt a kását, most úgy gondolom még ezt a wepp-es dolgot megpróbálom, aztán irány a Rudiék hátha ők kitalálnak valamit.
Egy két autószerelő ismerőssel beszéltem ők se voltak meggyőződve a szelepcseréről szerintük a gyújtótrafó is pródukálhat ilyen hibát.
Ha van valakinek tapasztalata erről szívesen veném ha megosztaná velem.
Üdv hawer.

Nyugodj meg sajnos a gyújtótrafóra nem jellemző a hiba
Naplózva

70/4334431
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #316 Dátum: 2010. Február 18. - 20:03:14 »

Koszönöm szépen a tanácsokat!

Beszéltem a gondomról Gidyvel is ő is mint sokan bíztatnak, hogy nem eszik olyan forrón azt a kását, most úgy gondolom még ezt a wepp-es dolgot megpróbálom, aztán irány a Rudiék hátha ők kitalálnak valamit.
Egy két autószerelő ismerőssel beszéltem ők se voltak meggyőződve a szelepcseréről szerintük a gyújtótrafó is pródukálhat ilyen hibát.
Ha van valakinek tapasztalata erről szívesen veném ha megosztaná velem.
Üdv hawer.
Nyugodj meg sajnos a gyújtótrafóra nem jellemző a hiba
De még így is lehet ezer más baja, a fizetős szelepcsere tényleg a legvégső megoldás kell, hogy legyen.
Naplózva

Pittike
akidobos
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1062


Hatchback 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #317 Dátum: 2010. Február 18. - 20:11:48 »

Nyugi, nyugi. Lehet, hogy az most nem is P300.

Lehet, hogy a pucolás után jött elő valami.

Elöbb tudjuk meg tutira a kódot. Pesti vagy? Stocz nem tudná kiolvasni neked?

Sajna megint p300

A P300 gyújtás problémát is jelöl ám! Sok minden lehet, erre már írtam, írtunk néhány dolgot, ami olcsóbb, mint a szelepek cseréje. Amúgy meg azt mondtad, hogy megy, és nem is zabál, csak indításnál ugrik be a sárgaság. Ha utána elalszik, akkor lehet talán ideiglenes gyújtás gond is, mivel hidegben, reggel okozza. Ne add fel a reményt!
Így van, nekem is rángatott anno hidegen-melegen teljesen kiszámíthatatlanul. Volt olyan, hogy 2 napig semmi, majd úgy, hogy már egy órája úton voltam, egyszercsak berángatott, elszállt minden erő és pöfögött, mint egy traktor. Na ez volt egy szelepcsere előjátéka. Egyáltalán nem biztos, hogy szelepcsere-dolog a Te problémád.
Naplózva
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #318 Dátum: 2010. Február 19. - 07:26:25 »

Nyugi, nyugi. Lehet, hogy az most nem is P300.

Lehet, hogy a pucolás után jött elő valami.

Elöbb tudjuk meg tutira a kódot. Pesti vagy? Stocz nem tudná kiolvasni neked?

Sajna megint p300

Hawer,az EGR szeleped le van már zárva?
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
akidobos
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1062


Hatchback 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #319 Dátum: 2010. Február 19. - 08:58:56 »

Nyugi, nyugi. Lehet, hogy az most nem is P300.

Lehet, hogy a pucolás után jött elő valami.

Elöbb tudjuk meg tutira a kódot. Pesti vagy? Stocz nem tudná kiolvasni neked?

Sajna megint p300

Hawer,az EGR szeleped le van már zárva?
Ha attól villanna be, nem a P300-at dobná.
Naplózva
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #320 Dátum: 2010. Február 19. - 14:40:58 »

Nyugi, nyugi. Lehet, hogy az most nem is P300.

Lehet, hogy a pucolás után jött elő valami.

Elöbb tudjuk meg tutira a kódot. Pesti vagy? Stocz nem tudná kiolvasni neked?

Sajna megint p300

Hawer,az EGR szeleped le van már zárva?

Nincs lezárva.
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #321 Dátum: 2010. Február 19. - 19:17:12 »

Nyugi, nyugi. Lehet, hogy az most nem is P300.

Lehet, hogy a pucolás után jött elő valami.

Elöbb tudjuk meg tutira a kódot. Pesti vagy? Stocz nem tudná kiolvasni neked?

Sajna megint p300

Hawer,az EGR szeleped le van már zárva?

Nincs lezárva.
Próbáld meg lezárni,a többségünknél már le van.Itt találsz róla képeket,hogy hogyan kell:
http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_rsgallery2&Itemid=47&catid=178
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
bobisa
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Hozzászólás #322 Dátum: 2010. Február 19. - 20:34:38 »

P300 hiba gyújtáshiba. Motortakaró le sötétben nézni, hogy gyertyakábelek oldalán és trafónál van-e szikra húzás.
Gyertyakábelek ellenállását kimérni (a lacetti gyújtókábele szénszálas és elég ****) 2.5-4.5 kohm hossztól függően.
Gyertyahézag és szikra ellenőrzése. Ngk gyertyahézaga 1.2mm ez egyébként elég nagy, 1mm-es hézaggal könnyeben áthúz. A duál gyújtás hátrányai hogy egyszerre két gyertyát szikráztat a trafó, ha az egyik gyertya bizonytalan ez miatt rögtön két hengernél is hibát okoz. (rögtön két gyertyahézag, két gyertyakábel ellenállását kell a trafónak leküzdeni)  Szelepcseréről annyit hogy amíg a kompressziómérésnél minden henger jó, addig mindnél jól zárnak a szelepek. Egr lezárás ajánlott, csak problémát okozhat. Amíg a gyújtásról ki nem tudod jelenteni hogy az tökéletes adig a p300 gyújtáshibát jelent!
Naplózva
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #323 Dátum: 2010. Február 19. - 20:40:59 »

P300 hiba gyújtáshiba. Motortakaró le sötétben nézni, hogy gyertyakábelek oldalán és trafónál van-e szikra húzás.
Gyertyakábelek ellenállását kimérni (a lacetti gyújtókábele szénszálas és elég ****) 2.5-4.5 kohm hossztól függően.
Gyertyahézag és szikra ellenőrzése. Ngk gyertyahézaga 1.2mm ez egyébként elég nagy, 1mm-es hézaggal könnyeben áthúz. A duál gyújtás hátrányai hogy egyszerre két gyertyát szikráztat a trafó, ha az egyik gyertya bizonytalan ez miatt rögtön két hengernél is hibát okoz. (rögtön két gyertyahézag, két gyertyakábel ellenállását kell a trafónak leküzdeni)  Szelepcseréről annyit hogy amíg a kompressziómérésnél minden henger jó, addig mindnél jól zárnak a szelepek. Egr lezárás ajánlott, csak problémát okozhat. Amíg a gyújtásról ki nem tudod jelenteni hogy az tökéletes adig a p300 gyújtáshibát jelent!
Ez a beszéd Kacsint
Naplózva

Pittike
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #324 Dátum: 2010. Február 19. - 22:52:23 »

P300 hiba gyújtáshiba. Motortakaró le sötétben nézni, hogy gyertyakábelek oldalán és trafónál van-e szikra húzás.
Gyertyakábelek ellenállását kimérni (a lacetti gyújtókábele szénszálas és elég ****) 2.5-4.5 kohm hossztól függően.
Gyertyahézag és szikra ellenőrzése. Ngk gyertyahézaga 1.2mm ez egyébként elég nagy, 1mm-es hézaggal könnyeben áthúz. A duál gyújtás hátrányai hogy egyszerre két gyertyát szikráztat a trafó, ha az egyik gyertya bizonytalan ez miatt rögtön két hengernél is hibát okoz. (rögtön két gyertyahézag, két gyertyakábel ellenállását kell a trafónak leküzdeni)  Szelepcseréről annyit hogy amíg a kompressziómérésnél minden henger jó, addig mindnél jól zárnak a szelepek. Egr lezárás ajánlott, csak problémát okozhat. Amíg a gyújtásról ki nem tudod jelenteni hogy az tökéletes adig a p300 gyújtáshibát jelent!


Kompresszióméréssel mindig jó lesz!
Azért mert ÁTMENETI územmódban jön elő a hiba megszorul a szelep a vezetőben a rárakódott koksz miatt a P300 NEM CSAK GYÚJTÁSHIBÁT JELENT!!!!
Hanem nem rendeltetés szerinti égés öngyulladás amit a motorvezérlő számol a főtengely lassulásból-gyorsulásból!!!!
A gyertyahézag amúgy 1.1mm
Szerintem több tapasztalatom van vele nekem mint neked!
És szerinted ha nem megy a befecskendező akkor milyen hibakód jön ??P300 akkor??
Naplózva

70/4334431
bobisa
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Hozzászólás #325 Dátum: 2010. Február 20. - 07:23:22 »

A befecskendezés kimaradás is p300, ez igaz. Volt már ezmiatt is p300 hibám de ez nekem a hengerenkénti gáz befecskendezése miatt jött. Egyébként 20-30 % bioetanol tankolás leoldja a kokszolódásokat. P300-al kapcsolatban lévő érzékelő pedig a kopogásérzékelő.
Naplózva
sebike
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



WWW
« Hozzászólás #326 Dátum: 2010. Február 20. - 07:28:36 »

A befecskendezés kimaradás is p300, ez igaz. Volt már ezmiatt is p300 hibám de ez nekem a hengerenkénti gáz befecskendezése miatt jött. Egyébként 20-30 % bioetanol tankolás leoldja a kokszolódásokat. P300-al kapcsolatban lévő érzékelő pedig a kopogásérzékelő.

csak sajnos vannak olyan mértékű lerakodások amit semmi nem old le csak mechanikailag lehet tisztítani,nemcsak a kopogásérzékelő jelét használja hanem a főtengely és a vezérműtengely jeladóét is ill. az ABS jelével is kalkulál!
Most beismered volt már más miatt is P300 akkor miért mondtad,hogy csak gyújtáshiba?
Gáz mellet pedig soha nem lesz szelepproblémád!
Naplózva

70/4334431
bobisa
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Hozzászólás #327 Dátum: 2010. Február 20. - 08:21:16 »

Amíg a gyújtásod biztos nem 100% addig ne verd magad nagyobb költségbe. Ez szerintem elég meggyőző.
Naplózva
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #328 Dátum: 2010. Február 20. - 12:44:59 »

Amíg a gyújtásod biztos nem 100% addig ne keverd magad nagyobb költségbe. Ez szerintem elég meggyőző.

Ha nem netán nem tudnád egy 14 évi márka tapasztalattal rendelkezőnek próbálsz tanácsokat adni, talán nem kéne én nem tenném a helyedben!
Naplózva

bobisa
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Hozzászólás #329 Dátum: 2010. Február 20. - 13:24:55 »

Nekem teljesen mindegy hány éve dolgozol a szakmában. Nem neked kell segíteni a problémák megoldásában, hanem azoknak akik kevésbé értenek az autójukhoz és itt a fórumon segítséget kérnek, és nem szeretnék magukat esetlegesen fölösleges nagyobb kiadásokba verni. 
Naplózva
Oldalak: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 36   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!