Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 30. - 21:18:53 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 36   Le
 
Szerző Téma: Szelepcsere, kapcsolódó tapasztalatok  (Megtekintve 161941 alkalommal)
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #300 Dátum: 2010. Február 17. - 12:42:06 »

Meg a kérdés: az ismételt checklámpa  kódot is kiolvastattad, vagy az előző alapján tippelsz a 300-ra ismét?

Kb négyszer olvastattam ki mindig P300
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #301 Dátum: 2010. Február 17. - 12:47:22 »

Meg a kérdés: az ismételt checklámpa  kódot is kiolvastattad, vagy az előző alapján tippelsz a 300-ra ismét?

Kb négyszer olvastattam ki mindig P300

Tehát most még tippeled, hogy 300.

Szóval sárga STP, meghajtás, gyertyák megvolt / rendben. Kábelek isszintén.

Konkrétan mikor jön a checklámpa? hidegben? Meleg motornál?
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #302 Dátum: 2010. Február 17. - 12:49:03 »

Meg a kérdés: az ismételt checklámpa  kódot is kiolvastattad, vagy az előző alapján tippelsz a 300-ra ismét?

Kb négyszer olvastattam ki mindig P300

Tehát most még tippeled, hogy 300.

Szóval sárga STP, meghajtás, gyertyák megvolt / rendben. Kábelek isszintén.

Konkrétan mikor jön a checklámpa? hidegben? Meleg motornál?

Hidegen még be nem melegedett motornál, aztán kb harmadik negyedik indításkor elalszik.
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #303 Dátum: 2010. Február 17. - 13:29:32 »

Nyugi, nyugi. Lehet, hogy az most nem is P300.

Lehet, hogy a pucolás után jött elő valami.

Elöbb tudjuk meg tutira a kódot. Pesti vagy? Stocz nem tudná kiolvasni neked?
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #304 Dátum: 2010. Február 17. - 13:31:06 »

Egy próbát még megér a WEPP 2033 szeleptisztító spray, amit elvileg a szervízben meg tudsz venni. Ne csináltasd meg velük a tisztítást, mert lehúznak. Ára kb. 5000Ft körül van, de a szervíz elkér mégegyszer ugyanennyit ha ők csinálják.
http://www.wepp.hu/get_doc.php?fid=32 Ez alapján rendkívül egyszerű a művelet.
Üdv: georgbob
Naplózva
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #305 Dátum: 2010. Február 17. - 17:34:07 »

Nyugi, nyugi. Lehet, hogy az most nem is P300.

Lehet, hogy a pucolás után jött elő valami.

Elöbb tudjuk meg tutira a kódot. Pesti vagy? Stocz nem tudná kiolvasni neked?

Sajna megint p300
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #306 Dátum: 2010. Február 17. - 19:50:31 »

Nyugi, nyugi. Lehet, hogy az most nem is P300.

Lehet, hogy a pucolás után jött elő valami.

Elöbb tudjuk meg tutira a kódot. Pesti vagy? Stocz nem tudná kiolvasni neked?

Sajna megint p300

A P300 gyújtás problémát is jelöl ám! Sok minden lehet, erre már írtam, írtunk néhány dolgot, ami olcsóbb, mint a szelepek cseréje. Amúgy meg azt mondtad, hogy megy, és nem is zabál, csak indításnál ugrik be a sárgaság. Ha utána elalszik, akkor lehet talán ideiglenes gyújtás gond is, mivel hidegben, reggel okozza. Ne add fel a reményt!
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
kamikaze
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1142


1.4 16v LPG


« Hozzászólás #307 Dátum: 2010. Február 17. - 19:56:56 »

Nyugi, nyugi. Lehet, hogy az most nem is P300.

Lehet, hogy a pucolás után jött elő valami.

Elöbb tudjuk meg tutira a kódot. Pesti vagy? Stocz nem tudná kiolvasni neked?

Sajna megint p300

A P300 gyújtás problémát is jelöl ám! Sok minden lehet, erre már írtam, írtunk néhány dolgot, ami olcsóbb, mint a szelepek cseréje. Amúgy meg azt mondtad, hogy megy, és nem is zabál, csak indításnál ugrik be a sárgaság. Ha utána elalszik, akkor lehet talán ideiglenes gyújtás gond is, mivel hidegben, reggel okozza. Ne add fel a reményt!
hawer!
Ha garis ha nem ajánlom Rudiékat ott szível lélekkel dolgoznak kedvező árakkal. És tényleg meg keresik a hibát elsőre.
Naplózva

06.20.545.63.82 <br />\"Egyetlen dolog, amit egy jó tanáccsal tehetünk az, hogy továbbadjuk.<br />Oscar Wilde\"
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #308 Dátum: 2010. Február 17. - 23:23:04 »

Nyugi, nyugi. Lehet, hogy az most nem is P300.

Lehet, hogy a pucolás után jött elő valami.

Elöbb tudjuk meg tutira a kódot. Pesti vagy? Stocz nem tudná kiolvasni neked?

Sajna megint p300

Nem és nem. Nem hiszem el, hogy szelepcsere.

Vagy a szokatlan hideg, vagy egy rohadt szenzor. Ha tragikus lenne a dolog, akor menet közben is előjönne, melegben is, nem csak bevillanna indításkor.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #309 Dátum: 2010. Február 18. - 06:48:14 »

Nyugi, nyugi. Lehet, hogy az most nem is P300.

Lehet, hogy a pucolás után jött elő valami.

Elöbb tudjuk meg tutira a kódot. Pesti vagy? Stocz nem tudná kiolvasni neked?

Sajna megint p300

Nem és nem. Nem hiszem el, hogy szelepcsere.

Vagy a szokatlan hideg, vagy egy rohadt szenzor. Ha tragikus lenne a dolog, akor menet közben is előjönne, melegben is, nem csak bevillanna indításkor.
Ne add fel, tessék tovább kutatni a hibát.Mondjuk a reggeli sötétben egy hidegindítás és megnézni hátha áthúz a gyújtókábel valahol.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #310 Dátum: 2010. Február 18. - 09:22:17 »

Elmondom az én esetemet tömören: 1 évesen szelepcsere, 3 évig gond nélkül, majd az idei télen 0 fok alatt (karácsonyi időszakban!) minden nap, amikor hidegindítozás történt, előjött a hiba. Tuti szelephiba, mert 3 henger ment ilyenkor. Ez a játék 1 hónapig ment, minden nap!!!
Ekkor wepp2033 tisztítás, majd egr lezárás. 1 hétig még dobta a hibát,de közben változtattam az indítózáson: indítás, 30 mp ketyegés, majd felemeltem 2000 fordulatig pár mp-ig, majd indulás. Azonban nem óvatoskodom vele, mint előtte, max 3-asba váltok fel, de akkor már húzatom 50-60-ig. Láss csodát, február eleje óta nincs hiba és eltűnt az a hullámzó járás, ami hedegen jellemezte gyorsításkor. Mégegyszer lekezelem wepp2033-al és reménykedem...
Üdv: georg
Naplózva
hawer
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1769

Lacetti 1.6 sedan Elite lpg.


WWW
« Hozzászólás #311 Dátum: 2010. Február 18. - 10:58:20 »

Koszönöm szépen a tanácsokat!

Beszéltem a gondomról Gidyvel is ő is mint sokan bíztatnak, hogy nem eszik olyan forrón azt a kását, most úgy gondolom még ezt a wepp-es dolgot megpróbálom, aztán irány a Rudiék hátha ők kitalálnak valamit.
Egy két autószerelő ismerőssel beszéltem ők se voltak meggyőződve a szelepcseréről szerintük a gyújtótrafó is pródukálhat ilyen hibát.
Ha van valakinek tapasztalata erről szívesen veném ha megosztaná velem.
Üdv hawer.
Naplózva

A HB sportos, az Sw praktikus, a Sedan sportosan praktikus!
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #312 Dátum: 2010. Február 18. - 12:59:55 »

Elmondom az én esetemet tömören: 1 évesen szelepcsere, 3 évig gond nélkül, majd az idei télen 0 fok alatt (karácsonyi időszakban!) minden nap, amikor hidegindítozás történt, előjött a hiba. Tuti szelephiba, mert 3 henger ment ilyenkor. Ez a játék 1 hónapig ment, minden nap!!!
Ekkor wepp2033 tisztítás, majd egr lezárás. 1 hétig még dobta a hibát,de közben változtattam az indítózáson: indítás, 30 mp ketyegés, majd felemeltem 2000 fordulatig pár mp-ig, majd indulás. Azonban nem óvatoskodom vele, mint előtte, max 3-asba váltok fel, de akkor már húzatom 50-60-ig. Láss csodát, február eleje óta nincs hiba és eltűnt az a hullámzó járás, ami hedegen jellemezte gyorsításkor. Mégegyszer lekezelem wepp2033-al és reménykedem...
Üdv: georg
Hé, azért hidegen ne gyilkold! Többet árt, mint használ.  Kacsint
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #313 Dátum: 2010. Február 18. - 14:27:15 »

Féreértettél. Nem leszabályozásig húzatom, de nem is 1500-as fordulaton váltok. 3000-ig húzom, ott váltok. Azóta nincs szelephiba és hamarabb bemelegszik a motor.
Naplózva
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #314 Dátum: 2010. Február 18. - 18:26:49 »

Féreértettél. Nem leszabályozásig húzatom, de nem is 1500-as fordulaton váltok. 3000-ig húzom, ott váltok. Azóta nincs szelephiba és hamarabb bemelegszik a motor.

Azt jól teszed Kacsint Az automata váltó is 3-4000-nél vált csak hidegen (kis gáznál is), hogy hamarabb melegedjen a motor és minél kevesebbet menjen hidegen, illetve ne erőlködjön hidegen kenés nélkül 1500-on.
Naplózva

Pittike
Oldalak: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 36   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!