Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 30. - 17:37:32 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 36   Le
 
Szerző Téma: Szelepcsere, kapcsolódó tapasztalatok  (Megtekintve 161897 alkalommal)
akidobos
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1062


Hatchback 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #240 Dátum: 2009. Október 05. - 07:03:06 »

Hm.Érdekes.Nekem 2300-nál van egy zizegő rezonálás.Szintén a szelepcsere óta
Meg a hidrotőke csattogás is egyre hosszab ideig tart,nem csak 1-2 másodpercig,mint régen.Hja,már öt éves,az igaz,de még csak közel 50.000km van benne.
Naplózva
jocy61
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25


« Hozzászólás #241 Dátum: 2009. Október 05. - 16:33:27 »

Azóta voltam "márkaszervízben"és azt monták,hogy lehet hajtókarcsapágy vagy dugószoknya törés
Neked is csak melegen zizeg?Egyébként ha alámászol a hang az olajteknő felől jön
« Utoljára szerkesztve: 2009. Október 05. - 16:38:57 írta jocy61 » Naplózva
akidobos
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1062


Hatchback 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #242 Dátum: 2009. Október 05. - 20:09:57 »

Nem,nekem mindig zizeg,de csak a 2300-as fordulat körül.Üresben és terhelve egyaránt.Ha elé állok,akkor a bal széléből jön valahonnan.Tehát a levegő szűrő oldalán,de mélyről.
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #243 Dátum: 2009. Október 05. - 21:12:42 »

Nem,nekem mindig zizeg,de csak a 2300-as fordulat körül.Üresben és terhelve egyaránt.Ha elé állok,akkor a bal széléből jön valahonnan.Tehát a levegő szűrő oldalán,de mélyről.
Akkor ez a légszűrő rezonancia házánál lesz valami lazulás, vagy hiánya valamelyik alkatrésznek esetleg. Nekem ilyen gondom volt. Megoldódott.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
akidobos
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1062


Hatchback 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #244 Dátum: 2009. Október 05. - 21:36:42 »

Nem,nekem mindig zizeg,de csak a 2300-as fordulat körül.Üresben és terhelve egyaránt.Ha elé állok,akkor a bal széléből jön valahonnan.Tehát a levegő szűrő oldalán,de mélyről.
Akkor ez a légszűrő rezonancia házánál lesz valami lazulás, vagy hiánya valamelyik alkatrésznek esetleg. Nekem ilyen gondom volt. Megoldódott.
Hm.Na majd megbirizgálom.Kötty!
Naplózva
bareszka
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47



« Hozzászólás #245 Dátum: 2009. December 10. - 10:14:01 »

Sziasztok!
Az autószerelőm vett valamilyen sárga színű karburátor és szeleptisztító sprayt és azzal fújta át a szelepeket (kedden az egész flakon bele lett fújva) ,vagy nem tudom mit...a motorházban bal oldalt fent.....utána mentem 4 - 5 km-t magas fordulatszámon. A kérdésem az lenne, hogy az alapjárat mikor fog beállni normál szintre,mert most még néha magas,majd miután megyek vele pár km-t,leállítom és újra beindítom még akkor is 1000 felett van.
Naplózva
baroti
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 571


Lacetti HB 1.8 16V CDX Platinum / GPL


« Hozzászólás #246 Dátum: 2009. December 10. - 12:25:24 »

Sziasztok!
Az autószerelőm vett valamilyen sárga színű karburátor és szeleptisztító sprayt és azzal fújta át a szelepeket (kedden az egész flakon bele lett fújva) ,vagy nem tudom mit...a motorházban bal oldalt fent.....utána mentem 4 - 5 km-t magas fordulatszámon. A kérdésem az lenne, hogy az alapjárat mikor fog beállni normál szintre,mert most még néha magas,majd miután megyek vele pár km-t,leállítom és újra beindítom még akkor is 1000 felett van.

Hat ha "a motorházban bal oldalt fent", akkor a levegoszurobe fujta be es szerintem addig lessz magassabb a fordulatszam mig az anyag mind el nem hasznalodik (tobnyire elegetodik), de azt a szerelod kellett volna mondja hogy milyen jelenseggel lessz dolgod.
Naplózva

athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #247 Dátum: 2009. December 10. - 12:30:43 »

Sziasztok!
Az autószerelőm vett valamilyen sárga színű karburátor és szeleptisztító sprayt és azzal fújta át a szelepeket (kedden az egész flakon bele lett fújva) ,vagy nem tudom mit...a motorházban bal oldalt fent.....utána mentem 4 - 5 km-t magas fordulatszámon. A kérdésem az lenne, hogy az alapjárat mikor fog beállni normál szintre,mert most még néha magas,majd miután megyek vele pár km-t,leállítom és újra beindítom még akkor is 1000 felett van.

Hat ha "a motorházban bal oldalt fent", akkor a levegoszurobe fujta be es szerintem addig lessz magassabb a fordulatszam mig az anyag mind el nem hasznalodik (tobnyire elegetodik), de azt a szerelod kellett volna mondja hogy milyen jelenseggel lessz dolgod.

Szerintem pedig fojtószelepházat tisztított.  Kacsint
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #248 Dátum: 2009. December 10. - 15:32:09 »

Sziasztok!
Az autószerelőm vett valamilyen sárga színű karburátor és szeleptisztító sprayt és azzal fújta át a szelepeket (kedden az egész flakon bele lett fújva) ,vagy nem tudom mit...a motorházban bal oldalt fent.....utána mentem 4 - 5 km-t magas fordulatszámon. A kérdésem az lenne, hogy az alapjárat mikor fog beállni normál szintre,mert most még néha magas,majd miután megyek vele pár km-t,leállítom és újra beindítom még akkor is 1000 felett van.

Hat ha "a motorházban bal oldalt fent", akkor a levegoszurobe fujta be es szerintem addig lessz magassabb a fordulatszam mig az anyag mind el nem hasznalodik (tobnyire elegetodik), de azt a szerelod kellett volna mondja hogy milyen jelenseggel lessz dolgod.

Szerintem pedig fojtószelepházat tisztított.  Kacsint
Atheenál a jó tipp szerintem is. Ha nem áll be az alapjárat, akkor keresd meg az alapjárat betanítását, és menni fog a dolog rendesen. Lehet, hogy az is elég, ha leveszed az akkukról egy éjszakára a sarukat, ha ez kevés, olvasd el a "betanítását". Stocz mester már leírta szépen. A tisztító spray hamar kiég egyébként.
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Jopek
Globális moderátor
Ezredes
*******
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1563


1.4 HB Star AC+LPG


« Hozzászólás #249 Dátum: 2009. December 10. - 17:20:22 »

Sziasztok!
Az autószerelőm vett valamilyen sárga színű karburátor és szeleptisztító sprayt és azzal fújta át a szelepeket (kedden az egész flakon bele lett fújva) ,vagy nem tudom mit...a motorházban bal oldalt fent.....utána mentem 4 - 5 km-t magas fordulatszámon. A kérdésem az lenne, hogy az alapjárat mikor fog beállni normál szintre,mert most még néha magas,majd miután megyek vele pár km-t,leállítom és újra beindítom még akkor is 1000 felett van.

Hat ha "a motorházban bal oldalt fent", akkor a levegoszurobe fujta be es szerintem addig lessz magassabb a fordulatszam mig az anyag mind el nem hasznalodik (tobnyire elegetodik), de azt a szerelod kellett volna mondja hogy milyen jelenseggel lessz dolgod.

Szerintem pedig fojtószelepházat tisztított.  Kacsint
Atheenál a jó tipp szerintem is. Ha nem áll be az alapjárat, akkor keresd meg az alapjárat betanítását, és menni fog a dolog rendesen. Lehet, hogy az is elég, ha leveszed az akkukról egy éjszakára a sarukat, ha ez kevés, olvasd el a "betanítását". Stocz mester már leírta szépen. A tisztító spray hamar kiég egyébként.
Az alapjárat betanítása nekem nem jött össze, a sarulevételes-úgyhagyós meg bevált.
Naplózva
bareszka
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47



« Hozzászólás #250 Dátum: 2009. December 10. - 18:33:35 »

Sziasztok!
Az autószerelőm vett valamilyen sárga színű karburátor és szeleptisztító sprayt és azzal fújta át a szelepeket (kedden az egész flakon bele lett fújva) ,vagy nem tudom mit...a motorházban bal oldalt fent.....utána mentem 4 - 5 km-t magas fordulatszámon. A kérdésem az lenne, hogy az alapjárat mikor fog beállni normál szintre,mert most még néha magas,majd miután megyek vele pár km-t,leállítom és újra beindítom még akkor is 1000 felett van.
Köszi mindenkinek a válaszokat...visszaállt az alapjárat.
Hat ha "a motorházban bal oldalt fent", akkor a levegoszurobe fujta be es szerintem addig lessz magassabb a fordulatszam mig az anyag mind el nem hasznalodik (tobnyire elegetodik), de azt a szerelod kellett volna mondja hogy milyen jelenseggel lessz dolgod.

Szerintem pedig fojtószelepházat tisztított.  Kacsint
Atheenál a jó tipp szerintem is. Ha nem áll be az alapjárat, akkor keresd meg az alapjárat betanítását, és menni fog a dolog rendesen. Lehet, hogy az is elég, ha leveszed az akkukról egy éjszakára a sarukat, ha ez kevés, olvasd el a "betanítását". Stocz mester már leírta szépen. A tisztító spray hamar kiég egyébként.
Az alapjárat betanítása nekem nem jött össze, a sarulevételes-úgyhagyós meg bevált.
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #251 Dátum: 2009. December 13. - 17:40:36 »

Sziasztok!
Az autószerelőm vett valamilyen sárga színű karburátor és szeleptisztító sprayt és azzal fújta át a szelepeket (kedden az egész flakon bele lett fújva) ,vagy nem tudom mit...a motorházban bal oldalt fent.....utána mentem 4 - 5 km-t magas fordulatszámon. A kérdésem az lenne, hogy az alapjárat mikor fog beállni normál szintre,mert most még néha magas,majd miután megyek vele pár km-t,leállítom és újra beindítom még akkor is 1000 felett van.

Hat ha "a motorházban bal oldalt fent", akkor a levegoszurobe fujta be es szerintem addig lessz magassabb a fordulatszam mig az anyag mind el nem hasznalodik (tobnyire elegetodik), de azt a szerelod kellett volna mondja hogy milyen jelenseggel lessz dolgod.

Szerintem pedig fojtószelepházat tisztított.  Kacsint
Atheenál a jó tipp szerintem is. Ha nem áll be az alapjárat, akkor keresd meg az alapjárat betanítását, és menni fog a dolog rendesen. Lehet, hogy az is elég, ha leveszed az akkukról egy éjszakára a sarukat, ha ez kevés, olvasd el a "betanítását". Stocz mester már leírta szépen. A tisztító spray hamar kiég egyébként.
Az alapjárat betanítása nekem nem jött össze, a sarulevételes-úgyhagyós meg bevált.
Mert ez a betanításos dolog ugye akkor működik, amikor a vezérlő "elfelejti" az addig tanultakat.
Pl. akku nélküli időszak után. Vigyorog

Az autónk vezérlője u.n. adaptív (azaz öntanuló) cucc.
Pár nap alatt alkalmazkodik az új helyzethez (ami jelen esetben a tiszta, nem szorulós fojtószelep ház).
 
Naplózva
Rolldeck
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9



« Hozzászólás #252 Dátum: 2009. December 31. - 12:19:12 »

A P300-as hibakód okozója lehet a kormos kipufogószelepből adódó rossz tömítettség?
Nekem ezt mondták a szervízben. He
Naplózva
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #253 Dátum: 2009. December 31. - 12:30:29 »

A P300-as hibakód okozója lehet a kormos kipufogószelepből adódó rossz tömítettség?
Nekem ezt mondták a szervízben. He
Igen! Ilyenkor szokták kicserélni a szelepeket az új típusokra. Remélhetőleg garanciális a kocsid, mert akkor sokat spórolsz, ha nem, hát akkor őszinte részvétem...(milyen a motorod? 1,4-es, vagy 1,6-os?)
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
Rolldeck
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9



« Hozzászólás #254 Dátum: 2009. December 31. - 13:40:11 »

Sajna nem garanciális.
1.6-os egyébként.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 36   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!