Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 30. - 15:33:13 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 36   Le
 
Szerző Téma: Szelepcsere, kapcsolódó tapasztalatok  (Megtekintve 161862 alkalommal)
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #210 Dátum: 2009. Március 31. - 20:29:06 »

Közben visszaolvastam és leírom az én körülményeimet: 2 éve 5w-40-es olaj, a szelepcsere idején 10w-40 volt. Nekem az utóbbi hetekben kizárólag hidegindítás és 1-2 km  megtétele után jött a hiba, kuplungolás vagy motorfékezés közben. Az érdekelne, hogy annak akinek ilyen hibája van, hall-e közben más motorjárást, mert nekem ilyan, mint régen a kadettem volt,amikor 3 hengerrel mentem vele. Ekkor padlógáz üresben, helyreáll a motorjárás és a következő hidegindításos elidulásig vissza se jön...
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #211 Dátum: 2009. Március 31. - 20:30:50 »

Üdv mindenkinek: szelepcsere és 30000km elteltével újra a régi ismerős p300 hiba, minden nap... Megoldásom garancia hiányában stp adalék és 200km padlógázzal. Egyenlőre hibamentes...
Lehetséges, hogy még nem a kaparószelepeket kaptad? Merthogy mind a 16-darabot cserélték...
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #212 Dátum: 2009. Március 31. - 20:37:47 »

A kérdésed jó, de akkor mire cserélhették??? íIlletve miért kellett mindet, ha a kipufogószelep kormozódik?
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #213 Dátum: 2009. Március 31. - 20:43:34 »

A kérdésed jó, de akkor mire cserélhették??? íIlletve miért kellett mindet, ha a kipufogószelep kormozódik?
Ugyanolyanokra, mint amik gyárilag voltak benne. Első körben ilyen műveletet csináltak, amíg nem volt másik, módosított szelep. Akkor cseréltek 16 db-ot ha jól emlékszem. De talán más jobban tudja, mert nekem már csak 8 db volt és a "kaparó".
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #214 Dátum: 2009. Március 31. - 21:05:21 »

Hát nekem azt mondták, hogy módosított szelepeket raknak bele. Ja, hogy mennyiben módosított azt nem tudom, de azt még mindig nem értem, ha módosított, ha nem, minek a szivószelepeket is cserélni... Illetve 3-szor annyit mentem vele csere után a hibakódig mint előtte a gyárival.
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #215 Dátum: 2009. április 01. - 08:25:08 »

Közben visszaolvastam és leírom az én körülményeimet: 2 éve 5w-40-es olaj, a szelepcsere idején 10w-40 volt. Nekem az utóbbi hetekben kizárólag hidegindítás és 1-2 km  megtétele után jött a hiba, kuplungolás vagy motorfékezés közben. Az érdekelne, hogy annak akinek ilyen hibája van, hall-e közben más motorjárást, mert nekem ilyan, mint régen a kadettem volt,amikor 3 hengerrel mentem vele. Ekkor padlógáz üresben, helyreáll a motorjárás és a következő hidegindításos elidulásig vissza se jön...
Esetleg gyertya vagy gyertyakábel okozhatna ilyet, szerintem, bár elég bonyolult és összetett dolog ez.
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #216 Dátum: 2009. április 01. - 11:50:56 »

Közben visszaolvastam és leírom az én körülményeimet: 2 éve 5w-40-es olaj, a szelepcsere idején 10w-40 volt. Nekem az utóbbi hetekben kizárólag hidegindítás és 1-2 km  megtétele után jött a hiba, kuplungolás vagy motorfékezés közben. Az érdekelne, hogy annak akinek ilyen hibája van, hall-e közben más motorjárást, mert nekem ilyan, mint régen a kadettem volt,amikor 3 hengerrel mentem vele. Ekkor padlógáz üresben, helyreáll a motorjárás és a következő hidegindításos elidulásig vissza se jön...
Esetleg gyertya vagy gyertyakábel okozhatna ilyet, szerintem, bár elég bonyolult és összetett dolog ez.
Én is szívtam a visszatérő p300-al, nekem úgy néz ki, hogy - kopp-kopp-kopp - a gyertyacsere megoldotta a problémát.

Esetleg egy fojtószelepház pucoválás, kiegészítve a pillangószelep "nullázásával"? Ha kellően redvás, szerintem simán meghülyítheti a komputert, amikor még hideg a motor és hivatalból több benyát adagolna a rendszerbe. Esetleg ez esetben annyival többet, hogy az már kezelhetetlen a motor számára (gyújtáskimaradás=> p300) ... Ha meg már meleg és nincs dúsítva, többé kevésbé elvan a retkes fojtószelepházzal, pillangószeleppel...

Viszont a szelepcserére nem illik valamilyen garanciát adni??? - mégiscsak a fődarabba piszkáltak bele anno -, hátha a 3éves garancián túl is lehet valamit elérni.
Azt meg csak tudják a szervizben, hogy mit raktak bele, feltételezem a módosított szepeleknek más a cikkszáma (vagy ne legyek ennyire naív? Vigyorog)
« Utoljára szerkesztve: 2009. április 01. - 16:16:54 írta kripic » Naplózva
athee
Adminisztrátor
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1404


Lacetti 1.4 Star HB


« Hozzászólás #217 Dátum: 2009. április 01. - 13:55:12 »


Viszont a szelepcserére nem illik valamilyen garanciát adni - mégiscsak a fődarabba piszkáltak bele anno -, hátha a 3éves garancián túl is lehet valamit elérni.
Azt meg csak tudják a szervizben, hogy mit raktak bele, feltételezem a módosított szepeleknek más a cikkszáma (vagy ne legyek ennyire naív? Vigyorog)

Tudom nem ide tartozik, de csak érdekesség kép. Ugye nekem a kormánymű cserém gari után volt. Nos a Gombosék akkor vállaltak rá garanciát, ha ők újítják fel, vagy éppen újat tesznek bele. Felújítás esetén 1 év, új esetén 2 év garit vállaltak rá, papíron!!!
Naplózva
fidó
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20



« Hozzászólás #218 Dátum: 2009. április 02. - 09:46:51 »

nekünk is volt szelepcsere 2 napig tartott
2 napra kaptam csereautót.mert járt
nem kormozódik a kipufogó azóta
 Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #219 Dátum: 2009. április 02. - 19:49:29 »

Meg lehet játszani a csereautót, de ha beviszed a kocsidat egy előre egyeztetett időpontban a szervízbe, akkor elvileg nem jár. Kacsint
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #220 Dátum: 2009. április 18. - 13:22:47 »

Üdv mindenkinek!

STP szeleptisztító+padlógáz 200 Km és azóta (3 hét) nincs hibalámpa és pörgősebb, harapósabb a motor.
Naplózva
apa123
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


« Hozzászólás #221 Dátum: 2009. április 27. - 23:09:00 »

A kérdésed jó, de akkor mire cserélhették??? íIlletve miért kellett mindet, ha a kipufogószelep kormozódik?
Ugyanolyanokra, mint amik gyárilag voltak benne. Első körben ilyen műveletet csináltak, amíg nem volt másik, módosított szelep. Akkor cseréltek 16 db-ot ha jól emlékszem. De talán más jobban tudja, mert nekem már csak 8 db volt és a "kaparó".

Én is abban a hitben éltem,hogy 16 db új,módosított szelepet kaptam.A gar lejárta előtt 3!!! nappal bevittem,hogy nézzék már meg még utoljára,mitől villog állandóan a "kis sárga".Immobilizer hibára gyanakodtak,majd megnézték az 5. ajtóban az ablakmosó csövét,de egyik sem segített.Közben már 2 héttel túl voltam a garin. Szerencsére kinyomozták,hogy a szelepcserém után kb 2 héttel jelentek meg az új,kaparó szelepek(2007 január-február) így nekem még ezt meg lehet csinálni gariban.Nem kis kő esett le a szívemről.Zsebből gondolom húzós lett volna a csere.Rendesek voltak,mondták,hogy erre még csak engedélyt sem kérnek a GM-től,mert az első cserénél nem az új szelepeket kaptam.
Naplózva
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #222 Dátum: 2009. április 29. - 17:29:16 »

Az azért elgondolkodtató, hogy akkor elsőre milyen szelepeket raktak be... Ugyanis a GM körlevél a p300-as hibához kapcsolódó szelepcseréről már módósított szelepekről szól.
Naplózva
peti74
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1279


Lacetti Sedan 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #223 Dátum: 2009. Augusztus 07. - 17:23:51 »

Meghtörtént a szelepcserém, legalább is remélem!
Torpanás most nincs, de mintha kicsit gyengébbnek érezném.
Lehet ez? Mig "összeszoknak"? Mosolyog
Naplózva

...mindig ott ér véget az utam ahol bor van, zene, és nő(Tunyogi)
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #224 Dátum: 2009. Augusztus 07. - 17:52:14 »

Meghtörtént a szelepcserém, legalább is remélem!
Torpanás most nincs, de mintha kicsit gyengébbnek érezném.
Lehet ez? Mig "összeszoknak"? Mosolyog
Hogy az első párszáz km milyen volt nekem azt nem tudom, mert kb egy tankot kímélve mentem vele. Bár mondták, hogy nem kell, de azért csak új szelep került a régi szelepvezetőbe...
Kb 13000 van benne azóta, de szerintem nem változott a teljesítmény.
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Oldalak: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 36   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!