Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 30. - 15:20:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 36   Le
 
Szerző Téma: Szelepcsere, kapcsolódó tapasztalatok  (Megtekintve 161839 alkalommal)
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #195 Dátum: 2009. Január 22. - 15:55:17 »

Tegnap rájuk szóltam, meg vannak a szelepek, ma megjött a hengerfejtömítés is. Holnap reggel viszem a gépet, estére kész.

Csak ma lett a kész a gép, kicsit megcsúsztak a srácok. Sajnos csereautó csak 2napnál hosszabb javításhoz jár, de a bérautót lealkudtam (egyelőre szóban) 2000Ft-ra.

Remélem minden faja lesz, majd beszámolok.
Naplózva
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #196 Dátum: 2009. Január 23. - 15:01:45 »

Tegnap rájuk szóltam, meg vannak a szelepek, ma megjött a hengerfejtömítés is. Holnap reggel viszem a gépet, estére kész.

Csak ma lett a kész a gép, kicsit megcsúsztak a srácok. Sajnos csereautó csak 2napnál hosszabb javításhoz jár, de a bérautót lealkudtam (egyelőre szóban) 2000Ft-ra.

Remélem minden faja lesz, majd beszámolok.

...és akkor az eredmény.

Tegnap este elhoztam a gépet. Bár az egy nap Spakkal való közlekedés megviselte a lalkemet (meg a barátnőmét is), de most végre ismét Laciban feszítek.
Különösebb változást (elétekintve a negatív jelenségektől) nem vettem észre. Minden megy szépen.
Tudom, hogy nem ide jár, de azt kell, hogy mondjam, a Chevy Nádor két ügyfélkapcsolatosának hozzáállása remek volt. Időben tájékoztattak, segítettek, udvariasak voltak.

Vár még rám a hétvégén az EGR újbóli lezárása, és asszem egy kis takarítás is.

Próbáltam kideríteni, hogy melyik alvázszámig kell a szelepcsere szörnyére számítani, de ez sajnos titoknak minősült... Ettől függetlenül is elégedett vagyok.
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #197 Dátum: 2009. Március 01. - 15:50:10 »

Ma egy kicsit átnéztem a kocsit. Az olajbetöltő nyílás belsején kb. 5 mm vastagságban világosbarna krémszerű, meglehetősen benzinszagú kocsonyás anyag volt. Kitörölgettem. Utána rögtön a hűtővíz tágulási tartály felé kaptam a fejem, hogy megvan-e a szint. Egy fél decit töltöttem desztvízből hozzá, mert fagyállóm éppen nem volt itthon, de az igazsághoz hozzátartozik, hogy a legutóbbi ellenőrzéskor nem volt teljesen hideg a hűtővíz, valamint most kissé hátra felé lejtett a kocsi. Így meglehet, hogy egy cl sem hiányzott belőle és felesleges volt a riadalmam.
Bízom benne, hogy nem dolgozik össze az olaj és a vízkör a hengerfejtömítésnél és nem ezért van a lerakódás! Már csak azért is, mert az szokott összekeveredett olaj-vízre utalni, ha a nívópálcán is van ilyen trutyi!
Szelepcsere előtt amúgy nem tapasztaltam ilyesmit, de nem is voltak ilyen hidgek az előző teleken.
Remélem, hogy csak a sok hideg motoros tinglitangli miatt csapódott le a levegő párája!
Mostantól figyelni fogom...
« Utoljára szerkesztve: 2009. Március 01. - 15:56:46 írta cápaFeri » Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #198 Dátum: 2009. Március 01. - 16:13:11 »

Ma egy kicsit átnéztem a kocsit. Az olajbetöltő nyílás belsején kb. 5 mm vastagságban világosbarna krémszerű, meglehetősen benzinszagú kocsonyás anyag volt. Kitörölgettem. Utána rögtön a hűtővíz tágulási tartály felé kaptam a fejem, hogy megvan-e a szint. Egy fél decit töltöttem desztvízből hozzá, mert fagyállóm éppen nem volt itthon, de az igazsághoz hozzátartozik, hogy a legutóbbi ellenőrzéskor nem volt teljesen hideg a hűtővíz, valamint most kissé hátra felé lejtett a kocsi. Így meglehet, hogy egy cl sem hiányzott belőle és felesleges volt a riadalmam.
Bízom benne, hogy nem dolgozik össze az olaj és a vízkör a hengerfejtömítésnél és nem ezért van a lerakódás! Már csak azért is, mert az szokott összekeveredett olaj-vízre utalni, ha a nívópálcán is van ilyen trutyi!
Szelepcsere előtt amúgy nem tapasztaltam ilyesmit, de nem is voltak ilyen hidgek az előző teleken.
Remélem, hogy csak a sok hideg motoros tinglitangli miatt csapódott le a levegő párája!
Mostantól figyelni fogom...
Meg is válaszoltad magadnak. Mosolyog a sok hideg motoros tinglitangli miatt csapódott le a levegő párája!
Naplózva


LPG
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #199 Dátum: 2009. Március 22. - 11:24:30 »

Találtam az orosz oldalon egy-két levelet a szelepproblémával kapcsolatban.

1.Eredeti
Magyarra fordított(guglival)

2.Eredeti
Magyarra fordított(guglival)

3.Eredeti
Magyarra fordított(guglival)
Naplózva


LPG
Pittike
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



WWW
« Hozzászólás #200 Dátum: 2009. Március 22. - 12:41:08 »

Hát én kb. ugyanannyit értettem a lefordítottból, mintha az oroszt olvastam volna Mosolyog

Nevetséges ahogy a GM kezeli ezt az egész ügyet. Az egy dolog, hogy a márkaszervizben kutyaütők dolgoznak és fogalmuk sincsen, miként lehetne egyszer, s mindenkorra megoldani ezt a problémát. De hogy a GM is csak hasraütésre próbálkozgat ezzel-azzal. Ez egy vicc.
Naplózva

Pittike
sebijoe
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1118



WWW
« Hozzászólás #201 Dátum: 2009. Március 22. - 13:39:41 »

Találtam az orosz oldalon egy-két levelet a szelepproblémával kapcsolatban.

1.Eredeti
Magyarra fordított(guglival)

2.Eredeti
Magyarra fordított(guglival)

3.Eredeti
Magyarra fordított(guglival)

Ezek a GM belső használatú körlevelei a márka szervizek részére! Magyarországon megkapják őket!
Naplózva

bigi
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Hozzászólás #202 Dátum: 2009. Március 30. - 10:38:42 »

Sziasztok !!! Én új vagyok itt a fórumon,a bejegyzéseket olvasgatva remélem választ tudtok adni a problémámra. 2008 tavaszán 29000-km el vettem meg 1,4-es gyönyörű LACETTIMET,ami akkor 2,5-éves volt.Az autó 20000-km nél átesett egy módosított kip.szel. cserén.Ez év januárjában 33000-km-nél ismét P-300-as hibakoddal saját költségemre gar.nélkül elvégezték az autón ugyanazon probléma cseréjét,persze ezt a javítást nem szakszervízben,hanem egy maszek szerelőhöz vittem.Persze árban fele annyiba került a javíttatás.Februárban megkapta a 8-db szelepet ,olajat nem cseréltettem.Tökéletesen megy a verda,csak valami különös dologra lettem figyelmes. Az olajszint ellenörzése közben üzemanyag szag csapta meg az orromat,és használat után a betöltőhyíláson még erősebben lehet érezni ezt a szagot.Beszéltem a szerelővel,sőt meg is nézte,ő azt állítja,hogy ez normális dolog,és az autónak nem lehet ettől semmi problémája. Erre a válaszra egy kicsit megnyugodtam.Kérdésem He? A szelepcserével összefügg ez a jelenség?? Két csere után , számíthatok egy harmadikra He?KÖSZÖNETTEl !!!!!
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #203 Dátum: 2009. Március 30. - 11:07:07 »

Sziasztok !!! Én új vagyok itt a fórumon,a bejegyzéseket olvasgatva remélem választ tudtok adni a problémámra. 2008 tavaszán 29000-km el vettem meg 1,4-es gyönyörű LACETTIMET,ami akkor 2,5-éves volt.Az autó 20000-km nél átesett egy módosított kip.szel. cserén.Ez év januárjában 33000-km-nél ismét P-300-as hibakoddal saját költségemre gar.nélkül elvégezték az autón ugyanazon probléma cseréjét,persze ezt a javítást nem szakszervízben,hanem egy maszek szerelőhöz vittem.Persze árban fele annyiba került a javíttatás.Februárban megkapta a 8-db szelepet ,olajat nem cseréltettem.Tökéletesen megy a verda,csak valami különös dologra lettem figyelmes. Az olajszint ellenörzése közben üzemanyag szag csapta meg az orromat,és használat után a betöltőhyíláson még erősebben lehet érezni ezt a szagot.Beszéltem a szerelővel,sőt meg is nézte,ő azt állítja,hogy ez normális dolog,és az autónak nem lehet ettől semmi problémája. Erre a válaszra egy kicsit megnyugodtam.Kérdésem He? A szelepcserével összefügg ez a jelenség?? Két csere után , számíthatok egy harmadikra He?KÖSZÖNETTEl !!!!!
Üdv köztünk!
Szerintem nem. Ha van is valami probléma (bár szerintem ez normális) akkor sincs összefüggésben a szelepcserével. Ugye keveset mész a kocsival? Mert általában olyankor van ez az enyhe benzinszag. A betöltősapka belső fenekén nincs világosbarna habos lerakódás? Próbáld megvizsgálni azután a kérdést, ha mondjuk ilyen tavaszi kellemes hőmérsékletben mész távolságban autópályán kb 100 km-t. Utána már elvileg el kell tűnnie az erős benzinszagnak és ha volt lerakódás a betöltősapkán, akkor annak is.
Laikusként ennyi, de kíváncsian várom a többiek véleményét!
Üdv!
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #204 Dátum: 2009. Március 30. - 12:53:35 »

Sziasztok !!! Én új vagyok itt a fórumon,a bejegyzéseket olvasgatva remélem választ tudtok adni a problémámra. 2008 tavaszán 29000-km el vettem meg 1,4-es gyönyörű LACETTIMET,ami akkor 2,5-éves volt.Az autó 20000-km nél átesett egy módosított kip.szel. cserén.Ez év januárjában 33000-km-nél ismét P-300-as hibakoddal saját költségemre gar.nélkül elvégezték az autón ugyanazon probléma cseréjét,persze ezt a javítást nem szakszervízben,hanem egy maszek szerelőhöz vittem.Persze árban fele annyiba került a javíttatás.Februárban megkapta a 8-db szelepet ,olajat nem cseréltettem.Tökéletesen megy a verda,csak valami különös dologra lettem figyelmes. Az olajszint ellenörzése közben üzemanyag szag csapta meg az orromat,és használat után a betöltőhyíláson még erősebben lehet érezni ezt a szagot.Beszéltem a szerelővel,sőt meg is nézte,ő azt állítja,hogy ez normális dolog,és az autónak nem lehet ettől semmi problémája. Erre a válaszra egy kicsit megnyugodtam.Kérdésem He? A szelepcserével összefügg ez a jelenség?? Két csere után , számíthatok egy harmadikra He?KÖSZÖNETTEl !!!!!
Ez egy érdekes jelenség,elméletileg nem jöhetne benziszag a kartelből.Mennyivel vagy már túl a szelepcserén?Lehet hogy összeszerelés közben folyhatott bele egy kis benzin a motortérbe?De az összekeveredik az olajjal.Lehet hogy az olajat le kellene cserélned.Vagy nézzél alaposan körbe a az üzemanyag csövek környékén hátha onnan jön a benzinszag valamelyik csatlakozástól.
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #205 Dátum: 2009. Március 30. - 13:44:04 »

Szerintem egy mindig keveset használt, rendes üzemi hőmérsékletre ritkán felmelegített motorban az olaj vesz át valamennyi benzingőzt. 
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #206 Dátum: 2009. Március 31. - 08:33:18 »

Ez egy érdekes jelenség,elméletileg nem jöhetne benzinszag a kartelből.
Csak nem a gangszta zolira gondolsz? Vigyorog
nem akarok kötekedni, de...
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2017


SW 1,6 elite+


« Hozzászólás #207 Dátum: 2009. Március 31. - 13:39:27 »

Ez egy érdekes jelenség,elméletileg nem jöhetne benzinszag a kartelből.
Csak nem a gangszta zolira gondolsz? Vigyorog
nem akarok kötekedni, de...
Abból inkább whisky szag. Vigyorog
Naplózva

Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #208 Dátum: 2009. Március 31. - 15:03:18 »

Ha a motorolaj szintje nem változik, akkor szerintem nagy baj nem lehet és Cápának lesz igaza,hogy ilyen rövid távos hidegmotoros használat okozhat ilyen gondot.
Naplózva
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #209 Dátum: 2009. Március 31. - 20:18:01 »

Üdv mindenkinek: szelepcsere és 30000km elteltével újra a régi ismerős p300 hiba, minden nap... Megoldásom garancia hiányában stp adalék és 200km padlógázzal. Egyenlőre hibamentes...
Naplózva
Oldalak: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 36   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!