Lacetti klub fórum
2024. Szeptember 30. - 13:35:04 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 36   Le
 
Szerző Téma: Szelepcsere, kapcsolódó tapasztalatok  (Megtekintve 161832 alkalommal)
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #180 Dátum: 2009. Január 12. - 21:34:33 »

Régen írtam ide...

Tegnap megint elért a sárga lámpa ördöge. Kezd a hócipőm telelenni, merthogy
- szelepcsere már megtörtént a nyáron
- üzemanyagra odafigyelek, a gazdaságos kutakat kerülöm
- ha lehet, meg-megpörgetem…

Hátha van valakinek valami ötlete – a szerviznek a jelek szerint nincs…
Ami érdekes, hogy MINDEN ESETBEN egy-egy hosszabb, folyamatos menet UTÁN jelentkezett, és MINDIG egy kissé terheltebb útszakasz során jutottam el a sárga pilácsig (a „terheltebb” alatt semmi extrém dolgot, pusztán egyszerűen egy 1-2 %-os emelkedőn való nem túl magas (kb. 2500-as) fordulatszámon üzemelő motorral való haladást kell érteni)
Ez talán jelent valakinek valamit… ha igen, kérem ossza meg velem, hátha kissé okosabbá tehetném ezzel a szerviz „szakértőit” is.
Még annyit a jelenséghez: a folyamatos haladás során egyszercsak állandósuló apró rángások (mintha kissé bordás felületű úton haladnék…), aztán a pilács…

Lehet, hogy a szelepcsere is felesleges volt…? Zavart Zavart Zavart

Lassan lejár a garancia (még 1,5 hónap), és baromira szeretnék a végére járni még addig. 

HELP!!!   HELP!!!   HELP!!!
Sajnos segíteni nem tudok csak tanácsolni,hogy hosszabbítsd meg még 1 évvel a garanciádat nehogy valami nagy gebasz legyen miután lejár.Az emberben felmerül a gyanu,hogy biztos kicserélték e a szelepeket?
A kiszerelt szelepeket láttam, mert rákérdeztek, hogy mi lehet az a sárgás lerakódás rajtuk... Legalábbis azt mondták, hogy az enyémből szedték ki őket.

A gari meghosszabbításán pedig egyre inkább nem gondolkodom, a'sszem meglépem...
Sárgás lerakódás? Elvileg tök fekete kormosnak kellett volna lennie. Nem voltál Te is Dyno tabos?
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #181 Dátum: 2009. Január 12. - 22:17:48 »

Nem!
Csak eddig mindig az volt a baj, hogy az egér "haszontalan munkája" a baj okozója. 
Mármost, ha lezárt egérrel is sárgalámpa, rángatás, stb, akkor mi a bibi?HeHeHe?
Nem értem........... 
Szerintem magasabb fordulatot igényel az autó, akár emelkedőn is. 2és4 ezer között, én 3 körül szoktam tartani (de nem  mindig), mert onnan még motorfékezni is jobb és nem több a fogyasztás.
Én (nagyon) ritkán pörgetem 3000 fölé. Általában 2000 környékén áll a mutató. Mégsincs sárga lámpa.
Nem hiszem, hogy ez a gond.
Ez inkább valami konstrukciós dolog lesz. Nem kap a motor/katalizátor annyi hűtést, mint a pályán, de a fokozott tempóból eredő hőmennyiség még ott van, és ez okozza valamelyik érték határ alá v. fölé kerülését.
Vagy valami hasonló.

Na, ezt kapjátok ki...: He He

A szervizzel történt konzultáció a következő eredménnyel zárult (fizikai felülvizsgálatra – még – nem került sor) - egyenlőre:

Az EGR lezárását CSAK azoknak a tulajoknak, autóknak ajánlják (he-he, 1 éve még ez volt a gyógyír minden bajra... ), akik gyakorlatilag csak városi tötymörgésre használják az autót (pl. taxi). Ekkor – állítólag – valóban segít a szelepek elkormolódásának megelőzésére.
VISZONT ha hébe hóba használják pörgősebb tempójú hosszabb utakra is – mint esetemben is -, akkor a lezárt EGR (mivel éppen a folyamatos terhelés esetén tudná igazán kifejteni áldásos környezetvédő hatását) okozhat ilyen hibát, mint nekem, a hibakód pedig lehet a P300-as (mint esetemben is)
Bár pillanatnyilag műszakilag nem igazán értem ezt a szoros összefüggést, de kipróbálom: kiszedem az EGR-lezárást, megszalajtom a gépsárkányt, és reménykedem…

Azért vagyok szkeptikus , mert úgy tudom, van olyan cartárs, aki lezárt EGéR-rel jár hosszabb utakra gond nélkül, meg olyan is, aki lezáratlan EGéRrel tötymörög a városban, szintén gond nélkül…

A katalizátor-dolgot azért nem igazán hiszem, mert ad.1. egyáltalán nem volt ám olyan hosszú az az út, hogy bármi is pirosan izzhatott volna (meg -10°C is volt), ad.2. a tempó kemény 110-120-as volt (csak folyamatos!!!), ad.3. még csak a hűtőventillátor sem kapcsolt be..
Persze ettől még lehet igazság a dologban, de először megnézem ezt a szabaddá tett EGR-dolgot... (Úgy szeretnék hinni a szerviznek, de úúúúgy szeretnék... Vigyorog Vigyorog)

Újabb vélemények a kilátások, okok tekintetében…?

No akkor csakhogy egy kicsit megkavarjam a dolgokat:
Belinkeltem régebben, hogy az EGR miért kell. Egyik hivatalos indok, hogy lezárásával "túlhevülhet a motor", mivel a visszavezetett nitrogén dioxid befolyásolja az égést...vagy mifene...
Namármost...ugye a P300 akkor jön elő, ha tökéletlen lett az égés, vagy gyújtáskimaradás történt. Ez akkor lehet a hengerben, ha nincs meg a megfelelő kompresszió a berobbanáshoz, vagyis tömítetlenség miatt lelép az égéstérből a benzin-levegő keverék. Ilyen tömítetlenség lépett fel a mi motorjainkban is, amikor a kipufogószelepek (tányérjaik és száraik egyaránt) elkormolódtak. (Képet raktam régebben.) A kormolódás a tökéletlen égés jele. Ilyen tökéletlen égés többek között akkor van jelen, ha dús a hengerbe beszívott keverék. (Ez lehet gyártási hiba is, mondjuk az injektor nem megfelelő adagolása, megmunkálási pontatlanság, avagy elektromos bibi is, amely jel hatására adagolja a benzint a hengerbe, stb.) gyújtásprobléma, Stb..
E szelepszár-kormolódás miatt amikor a motor nagyobb fordulatra lesz járatva, az elkormolódott szelepszár a szelepvezetőben megszorul, ezáltal nem tud a megfelelő időben visszazárni, létrejön a gyújtás pillanatában a tökéletlen égés. Három ilyen kimaradás, P300-as valahány (301,302,303,304) hibakódot generál és eltárol.
A belekerült "kaparószelep" pont ezt hivatott meggátolni, hogy megszoruljon a szelepszár a vezetőben, vagyis a száron lévő kikönnyítés úgymond lehúzza a szelepvezető faláról a kormot. 

Akkor most az én lacsim élete, hogy teljes legyen a káosz:
Elsődleges infó, hogy 90%-ban városi használatos a gép
Fokozatosan engedtem neki a terhelést, az első ezerben pl. nem mentem 3000/min fölé. 5000-ig max 4000/min, 10000-ig max 5000/min, esetleg néha 5500/min előzésnél.
12000 után...(hátha elkerül a szelepcsere) sárga STP, pörgetősebb járás. Városban is inkább harmadik 60 ig. 15000-nél EGR lezárás. Eddig semmi hiba.
Aztán jött a tél...ismét hideg motoros munkábajárások...majd egy végsebesség/gumicentírozás ellenőrzés tesztnél az első tapasztalat, hogy nem megy 160 fölé a mutató, holott előtte nyáron 170-180-at könnyedén mutatott. Hmm...Utána napon az első km után bedobta a pilácsot. Kiolvasás, P300. Szelepcsere (8 kipuff). EGR lezárás maradt benne továbbra is. Továbbra is rövidtávos, munkábajárós használat.
Nyáron volt úgy, hogy 35 fokban 600 km autópálya mindössze 2 megállóval átlag 140 km/h  tempóban tele cuccal, de jártunk olyan 35 km-es túrán szerpentinen 1700 méteren is, ahol egyesben nem akart felmenni a kocsi, csak ha kikapcsoltam a klímát. Nemhogy a fogyasztást nem mertem lemérni akkor, hanem a kupplungért és a szinte állandóban működő ventilátoros hűtőmért és hengerfejtömítésemért aggódtam, na meg a motor rendes olajkenéséért a sok meredek emelkedős újraindulásnál. Tehát hőt kapott a motor így is, úgy is. Huzamos autópályás menetet is, meg ritka, magaslati levegőben dúsabb benzines hengerfejkikészítőset is. Most megint tél, tötymörgés. Eddig se rángatás, se pech lámpa. (kopp-kopp)
Egy dologra figyelek: ha lehet teszek egy párszáz méteres kört, hogy üzemmeleg legyen a motor, mielőtt leállítom.
Egy apróság, ami az utóbbi hónapokban van: hidegen (nem üzemmelegen) lüktetve megy a motor. De nem alapjáraton, hanem csak ha haladok vele egyenletes tempóban. Mintha ütemesen hullámokban adagolnám a gázpedálnak a nyomást, hol jobban megtaposnám, hol lejebb ugranék róla. (szerintem majd tisztítani kell a fojtószelepházat)
Na ezek után legyen valaki okos....
Kíváncsian várom, hogy nálam végleg megoldódott-e a dolog a szelepcserével....
« Utoljára szerkesztve: 2009. Január 12. - 22:26:27 írta cápaFeri » Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #182 Dátum: 2009. Január 13. - 08:57:14 »

A kiszerelt szelepeket láttam, mert rákérdeztek, hogy mi lehet az a sárgás lerakódás rajtuk... Legalábbis azt mondták, hogy az enyémből szedték ki őket.

A gari meghosszabbításán pedig egyre inkább nem gondolkodom, a'sszem meglépem...
Sárgás lerakódás? Elvileg tök fekete kormosnak kellett volna lennie. Nem voltál Te is Dyno tabos?
De, ezt töredelmesen bevallottam a servicében is.
Egyébként ez a "lerakódás" inkább csak szín volt, ledörgölni semmit nem lehetett a szelepszárról, olyan, mintha belediffundált volna ez a sárgaság a szelepbe...
Azóta egyébként nem tablettázom...
Naplózva
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #183 Dátum: 2009. Január 13. - 10:48:33 »

No, a tegnapi szervízlátogatás eredménye 8 db megrendelt kipifogó szelep.
Elviekben még a héten befut, és neki is tudnak állni.
Remélem mindne rendben lesz!

Ja, bár úgy tudom nagyjából megvan, meddig futott ez a szelep, de azt mondta a srác, hogy az enyém az utolsók között van, amik még ezzel a szeleppel készültek. 2006/11-es kiadás
« Utoljára szerkesztve: 2009. Január 13. - 10:51:08 írta gatsy » Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #184 Dátum: 2009. Január 14. - 13:23:19 »

Nekem 1x volt p300-am, és az pontosan olyan esetben jelentkezett, mint nálad. Autópálya után, a "normál", (elő-)városi forgalomban.
Az is tény, hogy ez az egy autópályás menetem volt, amikor meghuzattam a gépet. Mondjuk én ezeket a kis rángásokat nem éreztem.
Semmi nem változott a gép viselkedésében, csak jött a lámpa. Aztán elmúlt.
A többi autópályás esetben nem jelentkezett ez a dolog, igaz én nem is megyek 140 fölé (általában még addig se).


Na ugye!!! Vigyorog Vigyorog Vigyorog
És olyankor, amikor még nem volt lezárva az EGR  .
Ha pl. túl meleg a katalizátor, arra nem fog bekapcsolni a ventilátor - nincs bekötve a hűtővíz körébe  Kacsint.
De az is lehet, hogy nem túlmelegszik, hanem éppen túl hűl (a nagy menetszéltől, amit a pályán kap. Ezt kompenzálhatja a forró, nagy mennyiségű kipufogó gáz. Aztán amikor ez megszűnik, hirtelen "hidege" lesz, és nem tudja 100%-osan ellátni a feladatát.).
Ezek persze csak agyalások. Komoly mérésekre lenne szükség az igazolásukra, ill. cáfolásukra (ha meglenne az ODB interface-em  ).
Ehhez a "hibához" elég egy gyárilag túl szűkre vett normál tartomány meghatározás. Túllépi az adott jeladó 0,001 akármivel, és már meg is jött a pilács. Holott alig változott valami.
Naplózva
95LE
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1120


Lacetti 1,4 Elite HB


« Hozzászólás #185 Dátum: 2009. Január 14. - 19:56:26 »

Nekem 1x volt p300-am, és az pontosan olyan esetben jelentkezett, mint nálad. Autópálya után, a "normál", (elő-)városi forgalomban.
Az is tény, hogy ez az egy autópályás menetem volt, amikor meghuzattam a gépet. Mondjuk én ezeket a kis rángásokat nem éreztem.
Semmi nem változott a gép viselkedésében, csak jött a lámpa. Aztán elmúlt.
A többi autópályás esetben nem jelentkezett ez a dolog, igaz én nem is megyek 140 fölé (általában még addig se).

Az a gondolat már bennem is felmerült,hogy túlhűtött a motor.Bár tudom,hogy a mérőműszer azért nem 1 etalon,de kb értéknek megteszi.Úgy emlékszem tárgyaltuk is a hőfokot v.melyik topikban és megállapítottuk,hogy közép jelzés alatt kicsivel nyugszik a mutató üzemi hőmérsékleten.Annak ugyan nem néztem utána mennyinek kell lennie a gyári hőfoknak,de mutató szerint kb 85fokos az üzemmeleg hűtővíz ami szerintem bizony "langyos" és okozhat magasabb fogyasztást kissebb teljesítményt és kormozódást.
Nem igazán passzoló téma,de talán 1 kicsit mégis:A MCLAREN az F1-ben megemelte a hűtővíz hőmérsékletét,hogy nagyobb teljesítményhez jusson.

Na ugye!!! Vigyorog Vigyorog Vigyorog
És olyankor, amikor még nem volt lezárva az EGR  .
Ha pl. túl meleg a katalizátor, arra nem fog bekapcsolni a ventilátor - nincs bekötve a hűtővíz körébe  Kacsint.
De az is lehet, hogy nem túlmelegszik, hanem éppen túl hűl (a nagy menetszéltől, amit a pályán kap. Ezt kompenzálhatja a forró, nagy mennyiségű kipufogó gáz. Aztán amikor ez megszűnik, hirtelen "hidege" lesz, és nem tudja 100%-osan ellátni a feladatát.).
Ezek persze csak agyalások. Komoly mérésekre lenne szükség az igazolásukra, ill. cáfolásukra (ha meglenne az ODB interface-em  ).
Ehhez a "hibához" elég egy gyárilag túl szűkre vett normál tartomány meghatározás. Túllépi az adott jeladó 0,001 akármivel, és már meg is jött a pilács. Holott alig változott valami.

Naplózva
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #186 Dátum: 2009. Január 16. - 01:39:33 »

Nekem kezdet kezdetétől le van zárva. Sokat járunk vele Pest és környékén, néha vidéken. Lengyelben is voltam már vele, még bőven új korában.
Kopp- kopp- kopp, soha nem rángatott, nem volt pechlámpa.

Nem lehet, hogy nem mechanikai a hiba, hanem egy bedöglött, rossz szenzor keseríti az életedet?
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #187 Dátum: 2009. Január 16. - 09:21:10 »

Voltam ma 30 eKm-es kötelező szervizen.
Ott mondta a szerelő mester, hogy ha az olajleeresztő csavar 17-es, akkor már a módosított kaparószelep van az autóban. 
A 19-es csavarnál, még nem ezeket rakták be. 
Sőt, állítólag a kaparószelepekből is volt 2. verzió.  He
/Azt is hallottam, hogy ha 5W-s olaj van benne, akkor kisebb hibaszázalékban fordult elő szelepkormozódás./
A már cserélt szelepű autókból viszont 1 db sem jött vissza csere után.
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #188 Dátum: 2009. Január 16. - 10:10:22 »

Voltam ma 30 eKm-es kötelező szervizen.
Ott mondta a szerelő mester, hogy ha az olajleeresztő csavar 17-es, akkor már a módosított kaparószelep van az autóban. 
A 19-es csavarnál, még nem ezeket rakták be. 
Sőt, állítólag a kaparószelepekből is volt 2. verzió.  He
/Azt is hallottam, hogy ha 5W-s olaj van benne, akkor kisebb hibaszázalékban fordult elő szelepkormozódás./
A már cserélt szelepű autókból viszont 1 db sem jött vissza csere után.
Érdekes összefüggések. Mosolyog
Remélem csere után tényleg nem lesz gond. Mindenesetre azért a 5w40-et viszem magammal a következő szervízkor (főleg, hogy kiderült, hogy 2l ~1600 Ft  a cégemnél Mosolyog )
Naplózva
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #189 Dátum: 2009. Január 16. - 10:51:59 »

Voltam ma 30 eKm-es kötelező szervizen.
Ott mondta a szerelő mester, hogy ha az olajleeresztő csavar 17-es, akkor már a módosított kaparószelep van az autóban. 
A 19-es csavarnál, még nem ezeket rakták be. 
Sőt, állítólag a kaparószelepekből is volt 2. verzió.  He
/Azt is hallottam, hogy ha 5W-s olaj van benne, akkor kisebb hibaszázalékban fordult elő szelepkormozódás./
A már cserélt szelepű autókból viszont 1 db sem jött vissza csere után.

Nekem kezdet kezdetétől le van zárva. Sokat járunk vele Pest és környékén, néha vidéken. Lengyelben is voltam már vele, még bőven új korában.
Kopp- kopp- kopp, soha nem rángatott, nem volt pechlámpa.

Nem lehet, hogy nem mechanikai a hiba, hanem egy bedöglött, rossz szenzor keseríti az életedet?

Hmmm...
Én 5W-40-es olajjal, szelepcsere után szívok....
Na, majd hétfő után okosabb leszek..., legalábbis remélem. Annak azért örülnék, ha tényleg csak vmelyik szenzor lenne a ludas.
Naplózva
WERES
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3437


R+


« Hozzászólás #190 Dátum: 2009. Január 16. - 16:48:42 »

Voltam ma 30 eKm-es kötelező szervizen.
Ott mondta a szerelő mester, hogy ha az olajleeresztő csavar 17-es, akkor már a módosított kaparószelep van az autóban. 
A 19-es csavarnál, még nem ezeket rakták be. 
Sőt, állítólag a kaparószelepekből is volt 2. verzió.  He
/Azt is hallottam, hogy ha 5W-s olaj van benne, akkor kisebb hibaszázalékban fordult elő szelepkormozódás./
A már cserélt szelepű autókból viszont 1 db sem jött vissza csere után.

Nekem kezdet kezdetétől le van zárva. Sokat járunk vele Pest és környékén, néha vidéken. Lengyelben is voltam már vele, még bőven új korában.
Kopp- kopp- kopp, soha nem rángatott, nem volt pechlámpa.

Nem lehet, hogy nem mechanikai a hiba, hanem egy bedöglött, rossz szenzor keseríti az életedet?

Hmmm...
Én 5W-40-es olajjal, szelepcsere után szívok....
Na, majd hétfő után okosabb leszek..., legalábbis remélem. Annak azért örülnék, ha tényleg csak vmelyik szenzor lenne a ludas.
Én meg mindig is 10 W-set raktam bele. Na ezt rakjuk össze. He
Naplózva

Mikor találkozhatok már egy Lacetti R+-szal?
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #191 Dátum: 2009. Január 19. - 11:34:49 »

Voltam ma 30 eKm-es kötelező szervizen.
Ott mondta a szerelő mester, hogy ha az olajleeresztő csavar 17-es, akkor már a módosított kaparószelep van az autóban. 
A 19-es csavarnál, még nem ezeket rakták be. 
Sőt, állítólag a kaparószelepekből is volt 2. verzió.  He
/Azt is hallottam, hogy ha 5W-s olaj van benne, akkor kisebb hibaszázalékban fordult elő szelepkormozódás./
A már cserélt szelepű autókból viszont 1 db sem jött vissza csere után.
Érdekes összefüggések. Mosolyog
Remélem csere után tényleg nem lesz gond. Mindenesetre azért a 5w40-et viszem magammal a következő szervízkor (főleg, hogy kiderült, hogy 2l ~1600 Ft  a cégemnél Mosolyog )
Milyen olaj ez?
Kaphatunk mi is belőle?
Naplózva
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #192 Dátum: 2009. Január 19. - 13:00:45 »

Voltam ma 30 eKm-es kötelező szervizen.
Ott mondta a szerelő mester, hogy ha az olajleeresztő csavar 17-es, akkor már a módosított kaparószelep van az autóban. 
A 19-es csavarnál, még nem ezeket rakták be. 
Sőt, állítólag a kaparószelepekből is volt 2. verzió.  He
/Azt is hallottam, hogy ha 5W-s olaj van benne, akkor kisebb hibaszázalékban fordult elő szelepkormozódás./
A már cserélt szelepű autókból viszont 1 db sem jött vissza csere után.
Érdekes összefüggések. Mosolyog
Remélem csere után tényleg nem lesz gond. Mindenesetre azért a 5w40-et viszem magammal a következő szervízkor (főleg, hogy kiderült, hogy 2l ~1600 Ft  a cégemnél Mosolyog )
Milyen olaj ez?
Kaphatunk mi is belőle?


A Renault saját márkása, Motrio. Most sajnos nincs személyi rendelésre lehetőségem, de ha lesz akkor tudok belőle hozni. Bár a felső korlátot, hogy mennyit rendelhetek ,akár egyszerre, akár összesen, nem tudom. (A cégnek, ugye nem érdeke, hogy az országot én lássam el occsóért, mikor drágán is megveszik. Mosolyog ) Majd megérdeklődöm.


Kérdés: Múlt héten hétfőn 3-4 napot mondtak, míg megjönnek az új szelepek. Szerintetek mennyit érdemes várni, mielőtt elkezdem őket piszkálni?
« Utoljára szerkesztve: 2009. Január 19. - 13:13:54 írta gatsy » Naplózva
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #193 Dátum: 2009. Január 19. - 22:47:59 »

Üdv! Nekem több mint két éve volt a szelepcserém (16db). 2 hét várakozás után 1 nap alatt kész volt, azóta híre-hamva sincs a p300-nak. Előtte-utánna 10w-40, most 5w-40 az olaj...
Naplózva
gatsy
Vén róka
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 913


Gat$y


WWW
« Hozzászólás #194 Dátum: 2009. Január 20. - 10:45:07 »

Tegnap rájuk szóltam, meg vannak a szelepek, ma megjött a hengerfejtömítés is. Holnap reggel viszem a gépet, estére kész.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 36   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!