ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #90 Dátum: 2008. Július 25. - 18:25:28 » |
|
No talán most minden rendben a szívbillentyűkkel! Pech-lámpa, P300 és csere előtt kínlódva ment 160-at, érezni lehetett, hogy beteg, most meg óra szerint könnyedén 185. Kb. ezt kell tudnia egészségesen! (Természetesen németországi autópályán mértem ezeket az értékeket! ) Tudjuk, amikor meglátogattad a Kapitányt. Mert itthon legfeljebb a 130-at próbáltad ki, azt is csak egyszer.
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
kripic
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1034
Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)
|
|
« Hozzászólás #91 Dátum: 2008. Augusztus 23. - 12:44:26 » |
|
Nem bírtam ki hétfőig, felkerestem a Gombos szervizügyeletét kódkiolvasási célzattal (előzményt l. mondjuk itt: http://lacetti-klub.extra.hu/forum/index.php?topic=19.msg20954#msg20954) Ahogy gondoltam, a hibakód P300. Emberünk elrebegte a szokásos tanácsokat (pörgessem, meg húzassam, meg satöbbi...), miután mondtam neki, hogy ezen biza' túl vagyok, akkor szó nélkül javasolta, hogy jegyeztessem elő a gépek műtétre. Miután még nem tudtam eldönteni, hogy mikor lenne alkalmas, a kódot meg törölte, megkérdeztem, hogy ha egyszercsak visszatérek és nincs kód, az nem túl nagy gáz-e. Megnyugtatott, vissza fog jönni... Kapcsolódó kérdésem a szelepcserén már átesett kollégákhoz: Miután a műtét több nap - jó esetben is három -, nem "járna" csereautó? (Éppenséggel lehet a Gombosnál bérelni - a legolcsóbb Aveo is napi 4800 körül.. - nehogymár nekem kelljen fizetni azért, mert garanciában behalt a gépezet...) Ezen a téren valakinek tapasztalata? Előre is köszi.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #92 Dátum: 2008. Augusztus 23. - 13:27:50 » |
|
Nem bírtam ki hétfőig, felkerestem a Gombos szervizügyeletét kódkiolvasási célzattal (előzményt l. mondjuk itt: http://lacetti-klub.extra.hu/forum/index.php?topic=19.msg20954#msg20954) Ahogy gondoltam, a hibakód P300. Emberünk elrebegte a szokásos tanácsokat (pörgessem, meg húzassam, meg satöbbi...), miután mondtam neki, hogy ezen biza' túl vagyok, akkor szó nélkül javasolta, hogy jegyeztessem elő a gépek műtétre. Miután még nem tudtam eldönteni, hogy mikor lenne alkalmas, a kódot meg törölte, megkérdeztem, hogy ha egyszercsak visszatérek és nincs kód, az nem túl nagy gáz-e. Megnyugtatott, vissza fog jönni... Kapcsolódó kérdésem a szelepcserén már átesett kollégákhoz: Miután a műtét több nap - jó esetben is három -, nem "járna" csereautó? (Éppenséggel lehet a Gombosnál bérelni - a legolcsóbb Aveo is napi 4800 körül.. - nehogymár nekem kelljen fizetni azért, mert garanciában behalt a gépezet...) Ezen a téren valakinek tapasztalata? Előre is köszi. Én úgy tudom csak az első évben adnak csereautót, amikor a Kalosom váltócsapágy-cserén volt, én kaptam, igaz 2 hónapos volt és 1500km volt benne.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kakaos
Kábelbarát
Teljes tag
Nem elérhető
Hozzászólások: 132
|
|
« Hozzászólás #93 Dátum: 2008. Augusztus 23. - 14:14:45 » |
|
Mit hallottál a váltóból
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
sebijoe
Vendég
|
|
« Hozzászólás #94 Dátum: 2008. Augusztus 23. - 14:46:40 » |
|
Mit hallottál a váltóból
Annál típushiba volt ott visszahívás volt és a difiben kellett kicserélni a bolygómű alkatrészeit.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
diablo77
|
|
« Hozzászólás #95 Dátum: 2008. Augusztus 23. - 15:02:32 » |
|
Mit hallottál a váltóból
Annál típushiba volt ott visszahívás volt és a difiben kellett kicserélni a bolygómű alkatrészeit. Nekem 1.4-es volt, a csapággyal nem volt semmi gond, a nehezebb váltást aztán Kornélék megoldották.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #96 Dátum: 2008. Augusztus 24. - 08:21:07 » |
|
Nem bírtam ki hétfőig, felkerestem a Gombos szervizügyeletét kódkiolvasási célzattal (előzményt l. mondjuk itt: http://lacetti-klub.extra.hu/forum/index.php?topic=19.msg20954#msg20954) Ahogy gondoltam, a hibakód P300. Emberünk elrebegte a szokásos tanácsokat (pörgessem, meg húzassam, meg satöbbi...), miután mondtam neki, hogy ezen biza' túl vagyok, akkor szó nélkül javasolta, hogy jegyeztessem elő a gépek műtétre. Miután még nem tudtam eldönteni, hogy mikor lenne alkalmas, a kódot meg törölte, megkérdeztem, hogy ha egyszercsak visszatérek és nincs kód, az nem túl nagy gáz-e. Megnyugtatott, vissza fog jönni... Kapcsolódó kérdésem a szelepcserén már átesett kollégákhoz: Miután a műtét több nap - jó esetben is három -, nem "járna" csereautó? (Éppenséggel lehet a Gombosnál bérelni - a legolcsóbb Aveo is napi 4800 körül.. - nehogymár nekem kelljen fizetni azért, mert garanciában behalt a gépezet...) Ezen a téren valakinek tapasztalata? Előre is köszi. Én sem kaptam csere gépet. Igaz, nem is kértem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #97 Dátum: 2008. Szeptember 01. - 21:24:09 » |
|
Nem bírtam ki hétfőig, felkerestem a Gombos szervizügyeletét kódkiolvasási célzattal (előzményt l. mondjuk itt: http://lacetti-klub.extra.hu/forum/index.php?topic=19.msg20954#msg20954) Ahogy gondoltam, a hibakód P300. Emberünk elrebegte a szokásos tanácsokat (pörgessem, meg húzassam, meg satöbbi...), miután mondtam neki, hogy ezen biza' túl vagyok, akkor szó nélkül javasolta, hogy jegyeztessem elő a gépek műtétre. Miután még nem tudtam eldönteni, hogy mikor lenne alkalmas, a kódot meg törölte, megkérdeztem, hogy ha egyszercsak visszatérek és nincs kód, az nem túl nagy gáz-e. Megnyugtatott, vissza fog jönni... Kapcsolódó kérdésem a szelepcserén már átesett kollégákhoz: Miután a műtét több nap - jó esetben is három -, nem "járna" csereautó? (Éppenséggel lehet a Gombosnál bérelni - a legolcsóbb Aveo is napi 4800 körül.. - nehogymár nekem kelljen fizetni azért, mert garanciában behalt a gépezet...) Ezen a téren valakinek tapasztalata? Előre is köszi. Csereautó első évben jár automatikusan. 3 éves koráig (vagy amíg a gari van) akkor jár csereautó, ha a gép az úton válik mozgásképtelenné. (Előre egyeztetett időpontban bevitt autónál, ami nem mozgásképtelen, nem fizetnek csereautót!!! Szal... Ilyenkor az ügyes eljárás az, hogy ha kigyullad a pech-lámpa, a kezelési kiskönyv szerint állítsd le a motort, parkold le az út szélén a gépet. (Hisz nem tudhatod, mekkora lehet a baj, miért ég a lámpa) Felhívod az assistance-t és ők intézkednek. Bevisznek kocsival együtt a szervízbe. Ott közlöd, hogy utad folytatásához szükséged van autóra, kell a munkádhoz, halaszthatatlan dolgod van. Kitöltetnek egy papírt, aláírod, aztán a javítás idejére kapsz egy járgányt. A fenti dologok persze akkor mennek simán, ha van egy jó ismerősöd, aki bentről "gördülékennyé teszi" az eljárást.
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
ladlac
|
|
« Hozzászólás #98 Dátum: 2008. Szeptember 02. - 07:02:38 » |
|
Nem bírtam ki hétfőig, felkerestem a Gombos szervizügyeletét kódkiolvasási célzattal (előzményt l. mondjuk itt: http://lacetti-klub.extra.hu/forum/index.php?topic=19.msg20954#msg20954) Ahogy gondoltam, a hibakód P300. Emberünk elrebegte a szokásos tanácsokat (pörgessem, meg húzassam, meg satöbbi...), miután mondtam neki, hogy ezen biza' túl vagyok, akkor szó nélkül javasolta, hogy jegyeztessem elő a gépek műtétre. Miután még nem tudtam eldönteni, hogy mikor lenne alkalmas, a kódot meg törölte, megkérdeztem, hogy ha egyszercsak visszatérek és nincs kód, az nem túl nagy gáz-e. Megnyugtatott, vissza fog jönni... Kapcsolódó kérdésem a szelepcserén már átesett kollégákhoz: Miután a műtét több nap - jó esetben is három -, nem "járna" csereautó? (Éppenséggel lehet a Gombosnál bérelni - a legolcsóbb Aveo is napi 4800 körül.. - nehogymár nekem kelljen fizetni azért, mert garanciában behalt a gépezet...) Ezen a téren valakinek tapasztalata? Előre is köszi. Én sem kaptam csere gépet. Igaz, nem is kértem. ...pedig a szabadjelző jól mutatott volna rajta biztos...
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #99 Dátum: 2008. Szeptember 04. - 12:41:36 » |
|
Nem bírtam ki hétfőig, felkerestem a Gombos szervizügyeletét kódkiolvasási célzattal (előzményt l. mondjuk itt: http://lacetti-klub.extra.hu/forum/index.php?topic=19.msg20954#msg20954) Ahogy gondoltam, a hibakód P300. Emberünk elrebegte a szokásos tanácsokat (pörgessem, meg húzassam, meg satöbbi...), miután mondtam neki, hogy ezen biza' túl vagyok, akkor szó nélkül javasolta, hogy jegyeztessem elő a gépek műtétre. Miután még nem tudtam eldönteni, hogy mikor lenne alkalmas, a kódot meg törölte, megkérdeztem, hogy ha egyszercsak visszatérek és nincs kód, az nem túl nagy gáz-e. Megnyugtatott, vissza fog jönni... Kapcsolódó kérdésem a szelepcserén már átesett kollégákhoz: Miután a műtét több nap - jó esetben is három -, nem "járna" csereautó? (Éppenséggel lehet a Gombosnál bérelni - a legolcsóbb Aveo is napi 4800 körül.. - nehogymár nekem kelljen fizetni azért, mert garanciában behalt a gépezet...) Ezen a téren valakinek tapasztalata? Előre is köszi. Én sem kaptam csere gépet. Igaz, nem is kértem. ...pedig a szabadjelző jól mutatott volna rajta biztos... A szabadjelző jelentősen javítja minden autó design-ját! Szerintem .
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
joberhau
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
|
|
« Hozzászólás #100 Dátum: 2008. Szeptember 22. - 19:42:29 » |
|
Sziasztok!
A véleményetekre vagyok kíváncsi! Megtörtént a szelepcsere. Nos a kérdés az, hogy szerintetek ilyenkor is érdemes néhány ezer Km. után olajat cserélni?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #101 Dátum: 2008. Szeptember 22. - 19:54:10 » |
|
Sziasztok!
A véleményetekre vagyok kíváncsi! Megtörtént a szelepcsere. Nos a kérdés az, hogy szerintetek ilyenkor is érdemes néhány ezer Km. után olajat cserélni?
Én nem cseréltem és szerintem más sem.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #102 Dátum: 2008. Szeptember 22. - 20:36:29 » |
|
Sziasztok!
A véleményetekre vagyok kíváncsi! Megtörtént a szelepcsere. Nos a kérdés az, hogy szerintetek ilyenkor is érdemes néhány ezer Km. után olajat cserélni?
Én nem cseréltem és szerintem más sem. Én sem cseréltem. 2000 km volt az olajban akkor.
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
kripic
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1034
Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)
|
|
« Hozzászólás #103 Dátum: 2008. Szeptember 25. - 14:54:43 » |
|
Megtörtént szelepcsere, hát finoman szólva is érezhető a különbség... Viszont amit hátha valaki megtud magyarázni: A kiszedett kipufogószelepek olyan színűek voltak (olyan valami volt rájukégve), amilyennel még a sokat látott Gombos-féle szerelők sem találkoztak: Valami rusnya vörös-mustár-mínium színkombinációban pompáztak a szelepek Nem tudtuk eldönteni, mi lehet ez... Tippek: 1., A csodált Dyno-tab üzemanyagadalék? - hát ha az, akkor az gáz, de én nem igazán hiszem 2., Már a bakkecske-korszakában lett tisztítva és újraolajozva a K&N betétszűrő. Az esetlegesen túl sok olaj a szűrőn okozhat ilyen lerakódást? (Kedves Stocz, ne félj, azért maradt még a flakonban is...) Bár levegőhiányt nem éreztem, ami a túlolajozás jele lett volna, de ki tudja..., és amennyi ilyen izé rá volt égve, ahhoz az egész flakon bele kellett volna spriccelnem a motorba... Ki tudja???
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
R*R
|
|
« Hozzászólás #104 Dátum: 2008. Szeptember 25. - 17:01:45 » |
|
Megtörtént szelepcsere, hát finoman szólva is érezhető a különbség... Viszont amit hátha valaki megtud magyarázni: A kiszedett kipufogószelepek olyan színűek voltak (olyan valami volt rájukégve), amilyennel még a sokat látott Gombos-féle szerelők sem találkoztak: Valami rusnya vörös-mustár-mínium színkombinációban pompáztak a szelepek Nem tudtuk eldönteni, mi lehet ez... Tippek: 1., A csodált Dyno-tab üzemanyagadalék? - hát ha az, akkor az gáz, de én nem igazán hiszem 2., Már a bakkecske-korszakában lett tisztítva és újraolajozva a K&N betétszűrő. Az esetlegesen túl sok olaj a szűrőn okozhat ilyen lerakódást? (Kedves Stocz, ne félj, azért maradt még a flakonban is...) Bár levegőhiányt nem éreztem, ami a túlolajozás jele lett volna, de ki tudja..., és amennyi ilyen izé rá volt égve, ahhoz az egész flakon bele kellett volna spriccelnem a motorba... Ki tudja??? Szia! Szerintem Dyno-tab, koksznak-koromnak jobban öréltél volna...?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|