Lacetti klub fórum
2024. December 13. - 14:35:24 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 36   Le
 
Szerző Téma: Szelepcsere, kapcsolódó tapasztalatok  (Megtekintve 164465 alkalommal)
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7266


LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)


« Hozzászólás #90 Dátum: 2008. Július 25. - 18:25:28 »

No talán most minden rendben a szívbillentyűkkel!
Pech-lámpa, P300 és csere előtt kínlódva ment 160-at, érezni lehetett, hogy beteg, most meg óra szerint könnyedén 185. Kb. ezt kell tudnia egészségesen! (Természetesen németországi autópályán mértem ezeket az értékeket!  Kacsint Vigyorog)
 
Tudjuk, amikor meglátogattad a Kapitányt. Kacsint Vigyorog Mert itthon legfeljebb a 130-at próbáltad ki, azt is csak egyszer. Kacsint Vigyorog
Naplózva

Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit  hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #91 Dátum: 2008. Augusztus 23. - 12:44:26 »

Nem bírtam ki hétfőig, felkerestem a Gombos szervizügyeletét kódkiolvasási célzattal (előzményt l. mondjuk itt: http://lacetti-klub.extra.hu/forum/index.php?topic=19.msg20954#msg20954)
Ahogy gondoltam, a hibakód P300. Emberünk elrebegte a szokásos tanácsokat (pörgessem, meg húzassam, meg satöbbi...), miután mondtam neki, hogy ezen biza' túl vagyok, akkor szó nélkül javasolta, hogy jegyeztessem elő a gépek műtétre.
Miután még nem tudtam eldönteni, hogy mikor lenne alkalmas, a kódot meg törölte, megkérdeztem, hogy ha egyszercsak visszatérek és nincs kód, az nem túl nagy gáz-e. Megnyugtatott, vissza fog jönni...

Kapcsolódó kérdésem a szelepcserén már átesett kollégákhoz:
Miután a műtét több nap - jó esetben is három -, nem "járna" csereautó? (Éppenséggel lehet a Gombosnál bérelni - a legolcsóbb Aveo is napi 4800 körül.. - nehogymár nekem kelljen fizetni azért, mert garanciában behalt a gépezet...)

Ezen a téren valakinek tapasztalata?
Előre is köszi.
Naplózva
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #92 Dátum: 2008. Augusztus 23. - 13:27:50 »

Nem bírtam ki hétfőig, felkerestem a Gombos szervizügyeletét kódkiolvasási célzattal (előzményt l. mondjuk itt: http://lacetti-klub.extra.hu/forum/index.php?topic=19.msg20954#msg20954)
Ahogy gondoltam, a hibakód P300. Emberünk elrebegte a szokásos tanácsokat (pörgessem, meg húzassam, meg satöbbi...), miután mondtam neki, hogy ezen biza' túl vagyok, akkor szó nélkül javasolta, hogy jegyeztessem elő a gépek műtétre.
Miután még nem tudtam eldönteni, hogy mikor lenne alkalmas, a kódot meg törölte, megkérdeztem, hogy ha egyszercsak visszatérek és nincs kód, az nem túl nagy gáz-e. Megnyugtatott, vissza fog jönni...

Kapcsolódó kérdésem a szelepcserén már átesett kollégákhoz:
Miután a műtét több nap - jó esetben is három -, nem "járna" csereautó? (Éppenséggel lehet a Gombosnál bérelni - a legolcsóbb Aveo is napi 4800 körül.. - nehogymár nekem kelljen fizetni azért, mert garanciában behalt a gépezet...)

Ezen a téren valakinek tapasztalata?
Előre is köszi.
Én úgy tudom csak az első évben adnak csereautót, amikor a Kalosom váltócsapágy-cserén volt, én kaptam, igaz 2 hónapos volt és 1500km volt benne.
Naplózva
kakaos
Kábelbarát
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 132



« Hozzászólás #93 Dátum: 2008. Augusztus 23. - 14:14:45 »

Mit hallottál a váltóból
Naplózva
sebijoe
Vendég
« Hozzászólás #94 Dátum: 2008. Augusztus 23. - 14:46:40 »

Mit hallottál a váltóból

Annál típushiba volt ott visszahívás volt és a difiben kellett kicserélni a bolygómű alkatrészeit.
Naplózva
diablo77
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3887


Malibu (Lacetti sedan 1.6 16V Platinum+Radar+LPG)


WWW
« Hozzászólás #95 Dátum: 2008. Augusztus 23. - 15:02:32 »

Mit hallottál a váltóból

Annál típushiba volt ott visszahívás volt és a difiben kellett kicserélni a bolygómű alkatrészeit.
Nekem 1.4-es volt, a csapággyal nem volt semmi gond, a nehezebb váltást aztán Kornélék megoldották.
Naplózva
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #96 Dátum: 2008. Augusztus 24. - 08:21:07 »

Nem bírtam ki hétfőig, felkerestem a Gombos szervizügyeletét kódkiolvasási célzattal (előzményt l. mondjuk itt: http://lacetti-klub.extra.hu/forum/index.php?topic=19.msg20954#msg20954)
Ahogy gondoltam, a hibakód P300. Emberünk elrebegte a szokásos tanácsokat (pörgessem, meg húzassam, meg satöbbi...), miután mondtam neki, hogy ezen biza' túl vagyok, akkor szó nélkül javasolta, hogy jegyeztessem elő a gépek műtétre.
Miután még nem tudtam eldönteni, hogy mikor lenne alkalmas, a kódot meg törölte, megkérdeztem, hogy ha egyszercsak visszatérek és nincs kód, az nem túl nagy gáz-e. Megnyugtatott, vissza fog jönni...

Kapcsolódó kérdésem a szelepcserén már átesett kollégákhoz:
Miután a műtét több nap - jó esetben is három -, nem "járna" csereautó? (Éppenséggel lehet a Gombosnál bérelni - a legolcsóbb Aveo is napi 4800 körül.. - nehogymár nekem kelljen fizetni azért, mert garanciában behalt a gépezet...)

Ezen a téren valakinek tapasztalata?
Előre is köszi.

Én sem kaptam csere gépet. Igaz, nem is kértem.
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #97 Dátum: 2008. Szeptember 01. - 21:24:09 »

Nem bírtam ki hétfőig, felkerestem a Gombos szervizügyeletét kódkiolvasási célzattal (előzményt l. mondjuk itt: http://lacetti-klub.extra.hu/forum/index.php?topic=19.msg20954#msg20954)
Ahogy gondoltam, a hibakód P300. Emberünk elrebegte a szokásos tanácsokat (pörgessem, meg húzassam, meg satöbbi...), miután mondtam neki, hogy ezen biza' túl vagyok, akkor szó nélkül javasolta, hogy jegyeztessem elő a gépek műtétre.
Miután még nem tudtam eldönteni, hogy mikor lenne alkalmas, a kódot meg törölte, megkérdeztem, hogy ha egyszercsak visszatérek és nincs kód, az nem túl nagy gáz-e. Megnyugtatott, vissza fog jönni...

Kapcsolódó kérdésem a szelepcserén már átesett kollégákhoz:
Miután a műtét több nap - jó esetben is három -, nem "járna" csereautó? (Éppenséggel lehet a Gombosnál bérelni - a legolcsóbb Aveo is napi 4800 körül.. - nehogymár nekem kelljen fizetni azért, mert garanciában behalt a gépezet...)

Ezen a téren valakinek tapasztalata?
Előre is köszi.
Csereautó első évben jár automatikusan.
3 éves koráig (vagy amíg a gari van) akkor jár csereautó, ha a gép az úton válik mozgásképtelenné. (Előre egyeztetett időpontban bevitt autónál, ami nem mozgásképtelen, nem fizetnek csereautót!!!
Szal...
Ilyenkor az ügyes eljárás az, hogy ha kigyullad a pech-lámpa, a kezelési kiskönyv szerint állítsd le a motort, parkold le az út szélén a gépet. (Hisz nem tudhatod, mekkora lehet a baj, miért ég a lámpa) Felhívod az assistance-t és ők intézkednek. Bevisznek kocsival együtt a szervízbe. Ott közlöd, hogy utad folytatásához szükséged van autóra, kell a munkádhoz, halaszthatatlan dolgod van. Kitöltetnek egy papírt, aláírod, aztán a javítás idejére kapsz egy járgányt.
A fenti dologok persze akkor mennek simán, ha van egy jó ismerősöd, aki bentről "gördülékennyé teszi" az eljárást.  Kacsint
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
ladlac
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3425


SW RedRock Radarral


WWW
« Hozzászólás #98 Dátum: 2008. Szeptember 02. - 07:02:38 »

Nem bírtam ki hétfőig, felkerestem a Gombos szervizügyeletét kódkiolvasási célzattal (előzményt l. mondjuk itt: http://lacetti-klub.extra.hu/forum/index.php?topic=19.msg20954#msg20954)
Ahogy gondoltam, a hibakód P300. Emberünk elrebegte a szokásos tanácsokat (pörgessem, meg húzassam, meg satöbbi...), miután mondtam neki, hogy ezen biza' túl vagyok, akkor szó nélkül javasolta, hogy jegyeztessem elő a gépek műtétre.
Miután még nem tudtam eldönteni, hogy mikor lenne alkalmas, a kódot meg törölte, megkérdeztem, hogy ha egyszercsak visszatérek és nincs kód, az nem túl nagy gáz-e. Megnyugtatott, vissza fog jönni...

Kapcsolódó kérdésem a szelepcserén már átesett kollégákhoz:
Miután a műtét több nap - jó esetben is három -, nem "járna" csereautó? (Éppenséggel lehet a Gombosnál bérelni - a legolcsóbb Aveo is napi 4800 körül.. - nehogymár nekem kelljen fizetni azért, mert garanciában behalt a gépezet...)

Ezen a téren valakinek tapasztalata?
Előre is köszi.

Én sem kaptam csere gépet. Igaz, nem is kértem.
...pedig a szabadjelző jól mutatott volna rajta biztos... Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Naplózva

Ne száguldj   gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #99 Dátum: 2008. Szeptember 04. - 12:41:36 »

Nem bírtam ki hétfőig, felkerestem a Gombos szervizügyeletét kódkiolvasási célzattal (előzményt l. mondjuk itt: http://lacetti-klub.extra.hu/forum/index.php?topic=19.msg20954#msg20954)
Ahogy gondoltam, a hibakód P300. Emberünk elrebegte a szokásos tanácsokat (pörgessem, meg húzassam, meg satöbbi...), miután mondtam neki, hogy ezen biza' túl vagyok, akkor szó nélkül javasolta, hogy jegyeztessem elő a gépek műtétre.
Miután még nem tudtam eldönteni, hogy mikor lenne alkalmas, a kódot meg törölte, megkérdeztem, hogy ha egyszercsak visszatérek és nincs kód, az nem túl nagy gáz-e. Megnyugtatott, vissza fog jönni...

Kapcsolódó kérdésem a szelepcserén már átesett kollégákhoz:
Miután a műtét több nap - jó esetben is három -, nem "járna" csereautó? (Éppenséggel lehet a Gombosnál bérelni - a legolcsóbb Aveo is napi 4800 körül.. - nehogymár nekem kelljen fizetni azért, mert garanciában behalt a gépezet...)

Ezen a téren valakinek tapasztalata?
Előre is köszi.

Én sem kaptam csere gépet. Igaz, nem is kértem.
...pedig a szabadjelző jól mutatott volna rajta biztos... Vigyorog Vigyorog Vigyorog Vigyorog

A szabadjelző jelentősen javítja minden autó design-ját!
Szerintem Mosolyog.
Naplózva
joberhau
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13



« Hozzászólás #100 Dátum: 2008. Szeptember 22. - 19:42:29 »

Sziasztok!

A véleményetekre vagyok kíváncsi! Megtörtént a szelepcsere. Nos a kérdés az, hogy szerintetek ilyenkor is érdemes néhány ezer Km. után olajat cserélni?
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #101 Dátum: 2008. Szeptember 22. - 19:54:10 »

Sziasztok!

A véleményetekre vagyok kíváncsi! Megtörtént a szelepcsere. Nos a kérdés az, hogy szerintetek ilyenkor is érdemes néhány ezer Km. után olajat cserélni?
Én nem cseréltem és szerintem más sem.
Naplózva


LPG
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #102 Dátum: 2008. Szeptember 22. - 20:36:29 »

Sziasztok!

A véleményetekre vagyok kíváncsi! Megtörtént a szelepcsere. Nos a kérdés az, hogy szerintetek ilyenkor is érdemes néhány ezer Km. után olajat cserélni?
Én nem cseréltem és szerintem más sem.
Én sem cseréltem. 2000 km volt az olajban akkor. 
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #103 Dátum: 2008. Szeptember 25. - 14:54:43 »

Megtörtént szelepcsere, hát finoman szólva is érezhető a különbség... Kacsint

Viszont amit hátha valaki megtud magyarázni:
A kiszedett kipufogószelepek olyan színűek voltak (olyan valami volt rájukégve), amilyennel még a sokat látott Gombos-féle szerelők sem találkoztak: Valami rusnya vörös-mustár-mínium színkombinációban pompáztak a szelepek
Nem tudtuk eldönteni, mi lehet ez...
Tippek:
1., A csodált Dyno-tab üzemanyagadalék? - hát ha az, akkor az gáz, de én nem igazán hiszem
2., Már a bakkecske-korszakában lett tisztítva és újraolajozva a K&N betétszűrő. Az esetlegesen túl sok olaj a szűrőn okozhat ilyen lerakódást? (Kedves Stocz, ne félj, azért maradt még a flakonban is...) Bár levegőhiányt nem éreztem, ami a túlolajozás jele lett volna, de ki tudja..., és amennyi ilyen izé rá volt égve, ahhoz az egész flakon bele kellett volna spriccelnem a motorba...

Ki tudja???
Naplózva
R*R
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


« Hozzászólás #104 Dátum: 2008. Szeptember 25. - 17:01:45 »

Megtörtént szelepcsere, hát finoman szólva is érezhető a különbség... Kacsint
Viszont amit hátha valaki megtud magyarázni:
A kiszedett kipufogószelepek olyan színűek voltak (olyan valami volt rájukégve), amilyennel még a sokat látott Gombos-féle szerelők sem találkoztak: Valami rusnya vörös-mustár-mínium színkombinációban pompáztak a szelepek
Nem tudtuk eldönteni, mi lehet ez...
Tippek:
1., A csodált Dyno-tab üzemanyagadalék? - hát ha az, akkor az gáz, de én nem igazán hiszem
2., Már a bakkecske-korszakában lett tisztítva és újraolajozva a K&N betétszűrő. Az esetlegesen túl sok olaj a szűrőn okozhat ilyen lerakódást? (Kedves Stocz, ne félj, azért maradt még a flakonban is...) Bár levegőhiányt nem éreztem, ami a túlolajozás jele lett volna, de ki tudja..., és amennyi ilyen izé rá volt égve, ahhoz az egész flakon bele kellett volna spriccelnem a motorba...
Ki tudja???
Szia! Szerintem Dyno-tab, koksznak-koromnak jobban öréltél volna...?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 36   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!