georgbob
|
|
« Hozzászólás #15 Dátum: 2007. Szeptember 21. - 18:41:31 » |
|
Hát nem hinném hogy a padlógáz megoldotta volna, ugyanis két hónapot vártam a szelepekre. A munka viszont bőven megvan 6 óra alatt. Anno a kadettemet raktuk össze ennyi idő alatt gyűrűfűzéssel együtt, motorbeemeléssel stb.. Mellesleg nem egy ember dolgozik rajta és a "beépített" emberem is figyelemmel követte az eseményeket. Azóta 20000 Km hibamentesen, nem gondolom hogy padlógáznak köszönhetően...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #16 Dátum: 2008. Március 10. - 11:06:00 » |
|
Tisztelettel érdeklődnék, hogy aki nem az első körben a 16 szelep cseréjével, hanem már a módosított "kaparó-szelepekkel" történt csak 8 kipuffogó szelep cseréjén van túl, annak megjavult-e az autója? Tényleg ez a megoldás? Itt a szervízben azt mondták, hogy amelyik autón már a javított szelep csere volt, azt azóta nem hozták vissza. Elért a kór ma reggel, megrendelték az alkatrészeket, egyúttal kormánymű csre, kilincsfényezés, hátsó ablakmosó-cső csere. Ezekről van körlevél a szervízben, tehát aktuális, tudott problémák. Autóm kiesik négy napra ha megjönnek az alkatrészek, merthogy a hengerfejet viszik valahová. (gondolom szelepfészkeket csiszolni?) Help please! Pedig azt hittem, hogy engem elkerül a fene, hisz most is van benne éppen sárga stp. Mondjuk szombaton meghajtottam kicsit autópálya tempóban, utána hazamentem, garázs, erre jött ma reggel a pech-lámpa kétszer, harmadik indításra már nem maradt égve. Viszont a kiolvasott kód a jól ismert P300. Az autó nem rángat, megy, csak eltárolta a kódot.
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
kripic
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1034
Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)
|
|
« Hozzászólás #17 Dátum: 2008. Március 10. - 11:40:46 » |
|
Tisztelettel érdeklődnék, hogy aki nem az első körben a 16 szelep cseréjével, hanem már a módosított "kaparó-szelepekkel" történt csak 8 kipuffogó szelep cseréjén van túl, annak megjavult-e az autója? Tényleg ez a megoldás? Itt a szervízben azt mondták, hogy amelyik autón már a javított szelep csere volt, azt azóta nem hozták vissza. Elért a kór ma reggel, megrendelték az alkatrészeket, egyúttal kormánymű csre, kilincsfényezés, hátsó ablakmosó-cső csere. Ezekről van körlevél a szervízben, tehát aktuális, tudott problémák. Autóm kiesik négy napra ha megjönnek az alkatrészek, merthogy a hengerfejet viszik valahová. (gondolom szelepfészkeket csiszolni?) Help please! Pedig azt hittem, hogy engem elkerül a fene, hisz most is van benne éppen sárga stp. Mondjuk szombaton meghajtottam kicsit autópálya tempóban, utána hazamentem, garázs, erre jött ma reggel a pech-lámpa kétszer, harmadik indításra már nem maradt égve. Viszont a kiolvasott kód a jól ismert P300. Az autó nem rángat, megy, csak eltárolta a kódot. Jajajaj! Most kezdhetek aggódni...?! Én is - sárga lámpa NÉLKÜL, megelőzési célzattal - annak idején gondolkodás nélkül lezártam az EGeRet, azóta sincs - kopp-kopp-kopp - sárgalámpa, de ezek szerint ez sem gyógyír... Pedig a Tied fiatalabb. mint az enyém...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #18 Dátum: 2008. Március 10. - 11:51:44 » |
|
Én ma reggel vittem a szervibe szelepcserére, 4-5 nap múlva kész. Addig buszozok.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #19 Dátum: 2008. Március 10. - 12:05:24 » |
|
Tisztelettel érdeklődnék, hogy aki nem az első körben a 16 szelep cseréjével, hanem már a módosított "kaparó-szelepekkel" történt csak 8 kipuffogó szelep cseréjén van túl, annak megjavult-e az autója? Tényleg ez a megoldás? Itt a szervízben azt mondták, hogy amelyik autón már a javított szelep csere volt, azt azóta nem hozták vissza. Elért a kór ma reggel, megrendelték az alkatrészeket, egyúttal kormánymű csre, kilincsfényezés, hátsó ablakmosó-cső csere. Ezekről van körlevél a szervízben, tehát aktuális, tudott problémák. Autóm kiesik négy napra ha megjönnek az alkatrészek, merthogy a hengerfejet viszik valahová. (gondolom szelepfészkeket csiszolni?) Help please! Pedig azt hittem, hogy engem elkerül a fene, hisz most is van benne éppen sárga stp. Mondjuk szombaton meghajtottam kicsit autópálya tempóban, utána hazamentem, garázs, erre jött ma reggel a pech-lámpa kétszer, harmadik indításra már nem maradt égve. Viszont a kiolvasott kód a jól ismert P300. Az autó nem rángat, megy, csak eltárolta a kódot. Jajajaj! Most kezdhetek aggódni...?! Én is - sárga lámpa NÉLKÜL, megelőzési célzattal - annak idején gondolkodás nélkül lezártam az EGeRet, azóta sincs - kopp-kopp-kopp - sárgalámpa, de ezek szerint ez sem gyógyír... Pedig a Tied fiatalabb. mint az enyém... Valszeg nekem ez a sok téli hidrg motoros tingli tangli tett be! Evett is vagy 10,5 litert! Most meg mentem egy kövéret, nem is tudott a szelep rendeltetésszerűen zárni, tökéletlen égés, P300... Lehet, hogy megsejtette cápacettim, hogy mostanában sokat nézegetem az astra-h akciós modelljeit, amit 3,4 milláért adnak? Vagy az astráknál is ilyen szelepgondok vannak? Nagyon bosszant a dolog, mert én 10-15 évre akartam autót venni, nem garanciaidőn belüli szétbombázásra és 3 éven belüli lecserélésre! Grrrrrrr
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #20 Dátum: 2008. Március 10. - 12:06:03 » |
|
Én ma reggel vittem a szervibe szelepcserére, 4-5 nap múlva kész. Addig buszozok. Te nem Attis autóját vetted meg?
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #21 Dátum: 2008. Március 10. - 13:05:00 » |
|
Én ma reggel vittem a szervibe szelepcserére, 4-5 nap múlva kész. Addig buszozok. Te nem Attis autóját vetted meg? De igen! Most van 80500km.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #22 Dátum: 2008. Március 10. - 13:06:46 » |
|
Tisztelettel érdeklődnék, hogy aki nem az első körben a 16 szelep cseréjével, hanem már a módosított "kaparó-szelepekkel" történt csak 8 kipuffogó szelep cseréjén van túl, annak megjavult-e az autója? Tényleg ez a megoldás? Itt a szervízben azt mondták, hogy amelyik autón már a javított szelep csere volt, azt azóta nem hozták vissza. Elért a kór ma reggel, megrendelték az alkatrészeket, egyúttal kormánymű csre, kilincsfényezés, hátsó ablakmosó-cső csere. Ezekről van körlevél a szervízben, tehát aktuális, tudott problémák. Autóm kiesik négy napra ha megjönnek az alkatrészek, merthogy a hengerfejet viszik valahová. (gondolom szelepfészkeket csiszolni?) Help please! Pedig azt hittem, hogy engem elkerül a fene, hisz most is van benne éppen sárga stp. Mondjuk szombaton meghajtottam kicsit autópálya tempóban, utána hazamentem, garázs, erre jött ma reggel a pech-lámpa kétszer, harmadik indításra már nem maradt égve. Viszont a kiolvasott kód a jól ismert P300. Az autó nem rángat, megy, csak eltárolta a kódot. Jajajaj! Most kezdhetek aggódni...?! Én is - sárga lámpa NÉLKÜL, megelőzési célzattal - annak idején gondolkodás nélkül lezártam az EGeRet, azóta sincs - kopp-kopp-kopp - sárgalámpa, de ezek szerint ez sem gyógyír... Pedig a Tied fiatalabb. mint az enyém... Viszont a Tied 1,6-os!
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #23 Dátum: 2008. Március 10. - 15:25:21 » |
|
Tisztelettel érdeklődnék, hogy aki nem az első körben a 16 szelep cseréjével, hanem már a módosított "kaparó-szelepekkel" történt csak 8 kipuffogó szelep cseréjén van túl, annak megjavult-e az autója? Tényleg ez a megoldás? Itt a szervízben azt mondták, hogy amelyik autón már a javított szelep csere volt, azt azóta nem hozták vissza. Elért a kór ma reggel, megrendelték az alkatrészeket, egyúttal kormánymű csre, kilincsfényezés, hátsó ablakmosó-cső csere. Ezekről van körlevél a szervízben, tehát aktuális, tudott problémák. Autóm kiesik négy napra ha megjönnek az alkatrészek, merthogy a hengerfejet viszik valahová. (gondolom szelepfészkeket csiszolni?) Help please! Pedig azt hittem, hogy engem elkerül a fene, hisz most is van benne éppen sárga stp. Mondjuk szombaton meghajtottam kicsit autópálya tempóban, utána hazamentem, garázs, erre jött ma reggel a pech-lámpa kétszer, harmadik indításra már nem maradt égve. Viszont a kiolvasott kód a jól ismert P300. Az autó nem rángat, megy, csak eltárolta a kódot. Jajajaj! Most kezdhetek aggódni...?! Én is - sárga lámpa NÉLKÜL, megelőzési célzattal - annak idején gondolkodás nélkül lezártam az EGeRet, azóta sincs - kopp-kopp-kopp - sárgalámpa, de ezek szerint ez sem gyógyír... Pedig a Tied fiatalabb. mint az enyém... Valszeg nekem ez a sok téli hidrg motoros tingli tangli tett be! Evett is vagy 10,5 litert! Most meg mentem egy kövéret, nem is tudott a szelep rendeltetésszerűen zárni, tökéletlen égés, P300... Lehet, hogy megsejtette cápacettim, hogy mostanában sokat nézegetem az astra-h akciós modelljeit, amit 3,4 milláért adnak? Vagy az astráknál is ilyen szelepgondok vannak? Nagyon bosszant a dolog, mert én 10-15 évre akartam autót venni, nem garanciaidőn belüli szétbombázásra és 3 éven belüli lecserélésre! Grrrrrrr Én sem 3 évre tervezem megtartani (bár egy 2.0 diesel...) és nálam is tinglitanglizott vele az asszony a télen, bár picit hosszabb távokon és közben ment vele hosszabb utat is. Viszont soha nem rángatott, az elején sem. Mondjuk valaki megkérdezte, hogy tutira csak null kilométer volt benne? Mert ugye a számláló csak egy bizti kérdése.
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
jegi
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 40
Lacsi szimpátiatag /Mazda 6/
|
|
« Hozzászólás #24 Dátum: 2008. Március 10. - 21:28:41 » |
|
Emberek, van itt olyan lacsis, akinek cseréltek szelepeket, ledugózta az EGR-t és mégis checklámpa, netán újra szelepcsre???
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #25 Dátum: 2008. Március 11. - 11:15:36 » |
|
Tisztelettel érdeklődnék, hogy aki nem az első körben a 16 szelep cseréjével, hanem már a módosított "kaparó-szelepekkel" történt csak 8 kipuffogó szelep cseréjén van túl, annak megjavult-e az autója? Tényleg ez a megoldás? Itt a szervízben azt mondták, hogy amelyik autón már a javított szelep csere volt, azt azóta nem hozták vissza. Elért a kór ma reggel, megrendelték az alkatrészeket, egyúttal kormánymű csre, kilincsfényezés, hátsó ablakmosó-cső csere. Ezekről van körlevél a szervízben, tehát aktuális, tudott problémák. Autóm kiesik négy napra ha megjönnek az alkatrészek, merthogy a hengerfejet viszik valahová. (gondolom szelepfészkeket csiszolni?) Help please! Pedig azt hittem, hogy engem elkerül a fene, hisz most is van benne éppen sárga stp. Mondjuk szombaton meghajtottam kicsit autópálya tempóban, utána hazamentem, garázs, erre jött ma reggel a pech-lámpa kétszer, harmadik indításra már nem maradt égve. Viszont a kiolvasott kód a jól ismert P300. Az autó nem rángat, megy, csak eltárolta a kódot. Sokunknál így jött elő a sárga lámpa - nem sokkal autópálya után. 8 szelep cseréje óta nem volt, de a torpanást, rángatást nem oldotta meg.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
mostnemtom
|
|
« Hozzászólás #26 Dátum: 2008. Március 11. - 11:20:45 » |
|
Tisztelettel érdeklődnék, hogy aki nem az első körben a 16 szelep cseréjével, hanem már a módosított "kaparó-szelepekkel" történt csak 8 kipuffogó szelep cseréjén van túl, annak megjavult-e az autója? Tényleg ez a megoldás? Itt a szervízben azt mondták, hogy amelyik autón már a javított szelep csere volt, azt azóta nem hozták vissza. Elért a kór ma reggel, megrendelték az alkatrészeket, egyúttal kormánymű csre, kilincsfényezés, hátsó ablakmosó-cső csere. Ezekről van körlevél a szervízben, tehát aktuális, tudott problémák. Autóm kiesik négy napra ha megjönnek az alkatrészek, merthogy a hengerfejet viszik valahová. (gondolom szelepfészkeket csiszolni?) Help please! Pedig azt hittem, hogy engem elkerül a fene, hisz most is van benne éppen sárga stp. Mondjuk szombaton meghajtottam kicsit autópálya tempóban, utána hazamentem, garázs, erre jött ma reggel a pech-lámpa kétszer, harmadik indításra már nem maradt égve. Viszont a kiolvasott kód a jól ismert P300. Az autó nem rángat, megy, csak eltárolta a kódot. Sokunknál így jött elő a sárga lámpa - nem sokkal autópálya után. 8 szelep cseréje óta nem volt, de a torpanást, rángatást nem oldotta meg. Most már én is rángatózok ettől a torpanásos történettől.Lehet, hogy nekem szerencsém volt és megúsztam,de ez már felháborító.
|
|
|
Naplózva
|
Az élet mindig ünnepnap!!!
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #27 Dátum: 2008. Március 11. - 12:05:14 » |
|
Tisztelettel érdeklődnék, hogy aki nem az első körben a 16 szelep cseréjével, hanem már a módosított "kaparó-szelepekkel" történt csak 8 kipuffogó szelep cseréjén van túl, annak megjavult-e az autója? Tényleg ez a megoldás? Itt a szervízben azt mondták, hogy amelyik autón már a javított szelep csere volt, azt azóta nem hozták vissza. Elért a kór ma reggel, megrendelték az alkatrészeket, egyúttal kormánymű csre, kilincsfényezés, hátsó ablakmosó-cső csere. Ezekről van körlevél a szervízben, tehát aktuális, tudott problémák. Autóm kiesik négy napra ha megjönnek az alkatrészek, merthogy a hengerfejet viszik valahová. (gondolom szelepfészkeket csiszolni?) Help please! Pedig azt hittem, hogy engem elkerül a fene, hisz most is van benne éppen sárga stp. Mondjuk szombaton meghajtottam kicsit autópálya tempóban, utána hazamentem, garázs, erre jött ma reggel a pech-lámpa kétszer, harmadik indításra már nem maradt égve. Viszont a kiolvasott kód a jól ismert P300. Az autó nem rángat, megy, csak eltárolta a kódot. Sokunknál így jött elő a sárga lámpa - nem sokkal autópálya után. 8 szelep cseréje óta nem volt, de a torpanást, rángatást nem oldotta meg. Lezárt EGR-rel is rángat? Merthogy nekem nem rángat, de le is vagyon rekesztve! Csak pilácsot kaptam P300. Nem tudom, hogy mit csináljak! Kicsit megorroltam cettire, mert ápolom, óvom a széltől is, gondozgatom, erre így kibabrál velem! Lehet, hogy garilejárta előtt elhajtom a háztól, csak két bibi van:hatalmas bukás, mert a béka popója alatt van a lacsik ára, másrészt az extrák, kiegészítő cuccok nem lesznek jók másik gépre! Ezt már felszereltem, mindent előlről kellene kezdeni! Ha pénzkereső lenen, akkor nem érdekelne, hajtanám ameddig végelgyengülésben el nem huny, de én legalább 10 évre szántam!
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
georgbob
|
|
« Hozzászólás #28 Dátum: 2008. Március 11. - 12:23:13 » |
|
Sziasztok! Nekem 20000Km-rel ezelőtt cseréltek szelepeket, de nekem egy napomba telt és azóta semmi gondom vele. Sokan írták hogy ennyi idő alatt nem lehet megcsinálni, de akkor mi másért lenne azóta tökéletes???
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
peti74
|
|
« Hozzászólás #29 Dátum: 2008. Március 11. - 12:34:46 » |
|
Lehet, hogy garilejárta előtt elhajtom a háztól
Te, a szerelmes így beszélsz Kedvesedről?
|
|
|
Naplózva
|
...mindig ott ér véget az utam ahol bor van, zene, és nő(Tunyogi)
|
|
|
|