Lacetti klub fórum
2024. December 12. - 05:45:56 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek:
 
   Fórum Főoldal   Weblap Főoldal Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 36   Le
 
Szerző Téma: Szelepcsere, kapcsolódó tapasztalatok  (Megtekintve 164201 alkalommal)
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #15 Dátum: 2007. Szeptember 21. - 18:41:31 »

Hát nem hinném hogy a padlógáz megoldotta volna, ugyanis két hónapot vártam a szelepekre. A munka viszont bőven megvan 6 óra alatt. Anno a kadettemet raktuk össze ennyi idő alatt gyűrűfűzéssel együtt, motorbeemeléssel stb.. Mellesleg nem egy ember dolgozik rajta és a "beépített" emberem is figyelemmel követte az eseményeket. Azóta 20000 Km hibamentesen, nem gondolom hogy padlógáznak köszönhetően...
Naplózva
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #16 Dátum: 2008. Március 10. - 11:06:00 »

Tisztelettel érdeklődnék, hogy aki nem az első körben a 16 szelep cseréjével, hanem már a módosított "kaparó-szelepekkel" történt csak 8 kipuffogó szelep cseréjén van túl, annak megjavult-e az autója? Tényleg ez a megoldás? Itt a szervízben azt mondták, hogy amelyik autón már a javított szelep csere volt, azt azóta nem hozták vissza.
Elért a kór ma reggel, megrendelték az alkatrészeket, egyúttal kormánymű csre, kilincsfényezés, hátsó ablakmosó-cső csere. Ezekről van körlevél a szervízben, tehát aktuális, tudott problémák.
Autóm kiesik négy napra ha megjönnek az alkatrészek, merthogy a hengerfejet viszik valahová. (gondolom szelepfészkeket csiszolni?)
Help please!
Pedig azt hittem, hogy engem elkerül a fene, hisz most is van benne éppen sárga stp.
Mondjuk szombaton meghajtottam kicsit autópálya tempóban, utána hazamentem, garázs, erre jött ma reggel a pech-lámpa kétszer, harmadik indításra már nem maradt égve. Viszont a kiolvasott kód a jól ismert P300. Az autó nem rángat, megy, csak eltárolta a kódot. Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
kripic
Kábelbarát
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1034


Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)


« Hozzászólás #17 Dátum: 2008. Március 10. - 11:40:46 »

Tisztelettel érdeklődnék, hogy aki nem az első körben a 16 szelep cseréjével, hanem már a módosított "kaparó-szelepekkel" történt csak 8 kipuffogó szelep cseréjén van túl, annak megjavult-e az autója? Tényleg ez a megoldás? Itt a szervízben azt mondták, hogy amelyik autón már a javított szelep csere volt, azt azóta nem hozták vissza.
Elért a kór ma reggel, megrendelték az alkatrészeket, egyúttal kormánymű csre, kilincsfényezés, hátsó ablakmosó-cső csere. Ezekről van körlevél a szervízben, tehát aktuális, tudott problémák.
Autóm kiesik négy napra ha megjönnek az alkatrészek, merthogy a hengerfejet viszik valahová. (gondolom szelepfészkeket csiszolni?)
Help please!
Pedig azt hittem, hogy engem elkerül a fene, hisz most is van benne éppen sárga stp.
Mondjuk szombaton meghajtottam kicsit autópálya tempóban, utána hazamentem, garázs, erre jött ma reggel a pech-lámpa kétszer, harmadik indításra már nem maradt égve. Viszont a kiolvasott kód a jól ismert P300. Az autó nem rángat, megy, csak eltárolta a kódot. Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Jajajaj!
Most kezdhetek aggódni...?!
Én is - sárga lámpa NÉLKÜL, megelőzési célzattal - annak idején gondolkodás nélkül lezártam az EGeRet, azóta sincs - kopp-kopp-kopp - sárgalámpa, de ezek szerint ez sem gyógyír... Pedig a Tied fiatalabb. mint az enyém...
Naplózva
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #18 Dátum: 2008. Március 10. - 11:51:44 »

Én ma reggel vittem a szervibe szelepcserére, 4-5 nap múlva kész.
Addig buszozok. 
Naplózva


LPG
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #19 Dátum: 2008. Március 10. - 12:05:24 »

Tisztelettel érdeklődnék, hogy aki nem az első körben a 16 szelep cseréjével, hanem már a módosított "kaparó-szelepekkel" történt csak 8 kipuffogó szelep cseréjén van túl, annak megjavult-e az autója? Tényleg ez a megoldás? Itt a szervízben azt mondták, hogy amelyik autón már a javított szelep csere volt, azt azóta nem hozták vissza.
Elért a kór ma reggel, megrendelték az alkatrészeket, egyúttal kormánymű csre, kilincsfényezés, hátsó ablakmosó-cső csere. Ezekről van körlevél a szervízben, tehát aktuális, tudott problémák.
Autóm kiesik négy napra ha megjönnek az alkatrészek, merthogy a hengerfejet viszik valahová. (gondolom szelepfészkeket csiszolni?)
Help please!
Pedig azt hittem, hogy engem elkerül a fene, hisz most is van benne éppen sárga stp.
Mondjuk szombaton meghajtottam kicsit autópálya tempóban, utána hazamentem, garázs, erre jött ma reggel a pech-lámpa kétszer, harmadik indításra már nem maradt égve. Viszont a kiolvasott kód a jól ismert P300. Az autó nem rángat, megy, csak eltárolta a kódot. Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Jajajaj!
Most kezdhetek aggódni...?!
Én is - sárga lámpa NÉLKÜL, megelőzési célzattal - annak idején gondolkodás nélkül lezártam az EGeRet, azóta sincs - kopp-kopp-kopp - sárgalámpa, de ezek szerint ez sem gyógyír... Pedig a Tied fiatalabb. mint az enyém...
Valszeg nekem ez a sok téli hidrg motoros tingli tangli tett be! Evett is vagy 10,5 litert! Most meg mentem egy kövéret, nem is tudott a szelep rendeltetésszerűen zárni, tökéletlen égés, P300...
Lehet, hogy megsejtette cápacettim, hogy mostanában sokat nézegetem az astra-h akciós modelljeit, amit 3,4 milláért adnak? Vagy az astráknál is ilyen szelepgondok vannak?
Nagyon bosszant a dolog, mert én 10-15 évre akartam autót venni, nem garanciaidőn belüli szétbombázásra és 3 éven belüli lecserélésre! Grrrrrrr
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #20 Dátum: 2008. Március 10. - 12:06:03 »

Én ma reggel vittem a szervibe szelepcserére, 4-5 nap múlva kész.
Addig buszozok. 
Te nem Attis autóját vetted meg?
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
Jani
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5352


2005 SW Elite+ 1.6 LPG


WWW
« Hozzászólás #21 Dátum: 2008. Március 10. - 13:05:00 »

Én ma reggel vittem a szervibe szelepcserére, 4-5 nap múlva kész.
Addig buszozok. 
Te nem Attis autóját vetted meg?

De igen!
Most van 80500km.
Naplózva


LPG
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #22 Dátum: 2008. Március 10. - 13:06:46 »

Tisztelettel érdeklődnék, hogy aki nem az első körben a 16 szelep cseréjével, hanem már a módosított "kaparó-szelepekkel" történt csak 8 kipuffogó szelep cseréjén van túl, annak megjavult-e az autója? Tényleg ez a megoldás? Itt a szervízben azt mondták, hogy amelyik autón már a javított szelep csere volt, azt azóta nem hozták vissza.
Elért a kór ma reggel, megrendelték az alkatrészeket, egyúttal kormánymű csre, kilincsfényezés, hátsó ablakmosó-cső csere. Ezekről van körlevél a szervízben, tehát aktuális, tudott problémák.
Autóm kiesik négy napra ha megjönnek az alkatrészek, merthogy a hengerfejet viszik valahová. (gondolom szelepfészkeket csiszolni?)
Help please!
Pedig azt hittem, hogy engem elkerül a fene, hisz most is van benne éppen sárga stp.
Mondjuk szombaton meghajtottam kicsit autópálya tempóban, utána hazamentem, garázs, erre jött ma reggel a pech-lámpa kétszer, harmadik indításra már nem maradt égve. Viszont a kiolvasott kód a jól ismert P300. Az autó nem rángat, megy, csak eltárolta a kódot. Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Jajajaj!
Most kezdhetek aggódni...?!
Én is - sárga lámpa NÉLKÜL, megelőzési célzattal - annak idején gondolkodás nélkül lezártam az EGeRet, azóta sincs - kopp-kopp-kopp - sárgalámpa, de ezek szerint ez sem gyógyír... Pedig a Tied fiatalabb. mint az enyém...
Viszont a Tied 1,6-os!
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
captainb
Kábelbarát
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6339


1.6 SW Elite - radarral!


WWW
« Hozzászólás #23 Dátum: 2008. Március 10. - 15:25:21 »

Tisztelettel érdeklődnék, hogy aki nem az első körben a 16 szelep cseréjével, hanem már a módosított "kaparó-szelepekkel" történt csak 8 kipuffogó szelep cseréjén van túl, annak megjavult-e az autója? Tényleg ez a megoldás? Itt a szervízben azt mondták, hogy amelyik autón már a javított szelep csere volt, azt azóta nem hozták vissza.
Elért a kór ma reggel, megrendelték az alkatrészeket, egyúttal kormánymű csre, kilincsfényezés, hátsó ablakmosó-cső csere. Ezekről van körlevél a szervízben, tehát aktuális, tudott problémák.
Autóm kiesik négy napra ha megjönnek az alkatrészek, merthogy a hengerfejet viszik valahová. (gondolom szelepfészkeket csiszolni?)
Help please!
Pedig azt hittem, hogy engem elkerül a fene, hisz most is van benne éppen sárga stp.
Mondjuk szombaton meghajtottam kicsit autópálya tempóban, utána hazamentem, garázs, erre jött ma reggel a pech-lámpa kétszer, harmadik indításra már nem maradt égve. Viszont a kiolvasott kód a jól ismert P300. Az autó nem rángat, megy, csak eltárolta a kódot. Vigyorog Vigyorog Vigyorog
Jajajaj!
Most kezdhetek aggódni...?!
Én is - sárga lámpa NÉLKÜL, megelőzési célzattal - annak idején gondolkodás nélkül lezártam az EGeRet, azóta sincs - kopp-kopp-kopp - sárgalámpa, de ezek szerint ez sem gyógyír... Pedig a Tied fiatalabb. mint az enyém...
Valszeg nekem ez a sok téli hidrg motoros tingli tangli tett be! Evett is vagy 10,5 litert! Most meg mentem egy kövéret, nem is tudott a szelep rendeltetésszerűen zárni, tökéletlen égés, P300...
Lehet, hogy megsejtette cápacettim, hogy mostanában sokat nézegetem az astra-h akciós modelljeit, amit 3,4 milláért adnak? Vagy az astráknál is ilyen szelepgondok vannak?
Nagyon bosszant a dolog, mert én 10-15 évre akartam autót venni, nem garanciaidőn belüli szétbombázásra és 3 éven belüli lecserélésre! Grrrrrrr
Én sem 3 évre tervezem megtartani (bár egy 2.0 diesel...) és nálam is tinglitanglizott vele az asszony a télen, bár picit hosszabb távokon és közben ment vele hosszabb utat is. Viszont soha nem rángatott, az elején sem.
Mondjuk valaki megkérdezte, hogy tutira csak null kilométer volt benne? Mert ugye a számláló csak egy bizti kérdése.
Naplózva

Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
jegi
Friss hús
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40


Lacsi szimpátiatag /Mazda 6/


WWW
« Hozzászólás #24 Dátum: 2008. Március 10. - 21:28:41 »

Emberek, van itt olyan lacsis, akinek cseréltek szelepeket, ledugózta az EGR-t és mégis checklámpa, netán újra szelepcsre???
Naplózva

Stocz
Adminisztrátor
Törzstag
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3405



« Hozzászólás #25 Dátum: 2008. Március 11. - 11:15:36 »

Tisztelettel érdeklődnék, hogy aki nem az első körben a 16 szelep cseréjével, hanem már a módosított "kaparó-szelepekkel" történt csak 8 kipuffogó szelep cseréjén van túl, annak megjavult-e az autója? Tényleg ez a megoldás? Itt a szervízben azt mondták, hogy amelyik autón már a javított szelep csere volt, azt azóta nem hozták vissza.
Elért a kór ma reggel, megrendelték az alkatrészeket, egyúttal kormánymű csre, kilincsfényezés, hátsó ablakmosó-cső csere. Ezekről van körlevél a szervízben, tehát aktuális, tudott problémák.
Autóm kiesik négy napra ha megjönnek az alkatrészek, merthogy a hengerfejet viszik valahová. (gondolom szelepfészkeket csiszolni?)
Help please!
Pedig azt hittem, hogy engem elkerül a fene, hisz most is van benne éppen sárga stp.
Mondjuk szombaton meghajtottam kicsit autópálya tempóban, utána hazamentem, garázs, erre jött ma reggel a pech-lámpa kétszer, harmadik indításra már nem maradt égve. Viszont a kiolvasott kód a jól ismert P300. Az autó nem rángat, megy, csak eltárolta a kódot. Vigyorog Vigyorog Vigyorog

Sokunknál így jött elő a sárga lámpa - nem sokkal autópálya után.
8 szelep cseréje óta nem volt, de a torpanást, rángatást nem oldotta meg.
Naplózva
mostnemtom
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1642


2,0 D SW Platinum


« Hozzászólás #26 Dátum: 2008. Március 11. - 11:20:45 »

Tisztelettel érdeklődnék, hogy aki nem az első körben a 16 szelep cseréjével, hanem már a módosított "kaparó-szelepekkel" történt csak 8 kipuffogó szelep cseréjén van túl, annak megjavult-e az autója? Tényleg ez a megoldás? Itt a szervízben azt mondták, hogy amelyik autón már a javított szelep csere volt, azt azóta nem hozták vissza.
Elért a kór ma reggel, megrendelték az alkatrészeket, egyúttal kormánymű csre, kilincsfényezés, hátsó ablakmosó-cső csere. Ezekről van körlevél a szervízben, tehát aktuális, tudott problémák.
Autóm kiesik négy napra ha megjönnek az alkatrészek, merthogy a hengerfejet viszik valahová. (gondolom szelepfészkeket csiszolni?)
Help please!
Pedig azt hittem, hogy engem elkerül a fene, hisz most is van benne éppen sárga stp.
Mondjuk szombaton meghajtottam kicsit autópálya tempóban, utána hazamentem, garázs, erre jött ma reggel a pech-lámpa kétszer, harmadik indításra már nem maradt égve. Viszont a kiolvasott kód a jól ismert P300. Az autó nem rángat, megy, csak eltárolta a kódot. Vigyorog Vigyorog Vigyorog

Sokunknál így jött elő a sárga lámpa - nem sokkal autópálya után.
8 szelep cseréje óta nem volt, de a torpanást, rángatást nem oldotta meg.

Most már én is rángatózok ettől a torpanásos történettől.Lehet, hogy nekem szerencsém volt és megúsztam,de ez már felháborító.
Naplózva

Az élet mindig ünnepnap!!!
cápaFeri
Törzstag
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5924


cettim


WWW
« Hozzászólás #27 Dátum: 2008. Március 11. - 12:05:14 »

Tisztelettel érdeklődnék, hogy aki nem az első körben a 16 szelep cseréjével, hanem már a módosított "kaparó-szelepekkel" történt csak 8 kipuffogó szelep cseréjén van túl, annak megjavult-e az autója? Tényleg ez a megoldás? Itt a szervízben azt mondták, hogy amelyik autón már a javított szelep csere volt, azt azóta nem hozták vissza.
Elért a kór ma reggel, megrendelték az alkatrészeket, egyúttal kormánymű csre, kilincsfényezés, hátsó ablakmosó-cső csere. Ezekről van körlevél a szervízben, tehát aktuális, tudott problémák.
Autóm kiesik négy napra ha megjönnek az alkatrészek, merthogy a hengerfejet viszik valahová. (gondolom szelepfészkeket csiszolni?)
Help please!
Pedig azt hittem, hogy engem elkerül a fene, hisz most is van benne éppen sárga stp.
Mondjuk szombaton meghajtottam kicsit autópálya tempóban, utána hazamentem, garázs, erre jött ma reggel a pech-lámpa kétszer, harmadik indításra már nem maradt égve. Viszont a kiolvasott kód a jól ismert P300. Az autó nem rángat, megy, csak eltárolta a kódot. Vigyorog Vigyorog Vigyorog

Sokunknál így jött elő a sárga lámpa - nem sokkal autópálya után.
8 szelep cseréje óta nem volt, de a torpanást, rángatást nem oldotta meg.

Lezárt EGR-rel is rángat? Merthogy nekem nem rángat, de le is vagyon rekesztve! Csak pilácsot kaptam P300.
Nem tudom, hogy mit csináljak! Kicsit megorroltam cettire, mert ápolom, óvom a széltől is, gondozgatom, erre így kibabrál velem!
Lehet, hogy garilejárta előtt elhajtom a háztól, csak két bibi van:hatalmas bukás, mert a béka popója alatt van a lacsik ára, másrészt az extrák, kiegészítő cuccok nem lesznek jók másik gépre! Ezt már felszereltem, mindent előlről kellene kezdeni!
Ha pénzkereső lenen, akkor nem érdekelne, hajtanám ameddig végelgyengülésben el nem huny, de én legalább 10 évre szántam! 
Naplózva

  "Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
georgbob
Teljes tag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 371


« Hozzászólás #28 Dátum: 2008. Március 11. - 12:23:13 »

Sziasztok! Nekem 20000Km-rel ezelőtt cseréltek szelepeket, de nekem egy napomba telt és azóta semmi gondom vele. Sokan írták hogy ennyi idő alatt nem lehet megcsinálni, de akkor mi másért lenne azóta tökéletes???
Naplózva
peti74
Ezredes
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1279


Lacetti Sedan 1.4 Star


WWW
« Hozzászólás #29 Dátum: 2008. Március 11. - 12:34:46 »

Lehet, hogy garilejárta előtt elhajtom a háztól

Te, a szerelmes így beszélsz Kedvesedről? He
Naplózva

...mindig ott ér véget az utam ahol bor van, zene, és nő(Tunyogi)
Oldalak: 1 [2] 3 4 ... 36   Fel
 
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.5 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!