meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
|
« Hozzászólás #120 Dátum: 2008. November 29. - 19:51:35 » |
|
Kedves Mindenki! Remélem tudtok nekem segíteni, ugyanis, valószínű, hogy nálam is az EGR szelep vacakol. Tudjátok, kis rángatózás (különösen hideg motornál), és az az utálatos sárga lámpa világít. A kocsit nem nagyon hajtom, (1,4 Lacetti 2005 júliusi, 43.000 km), szóval nagyon idegesít, hogy ennek ellenére probléma van vele. "Természetesen" már nem garanciás, ezért félve viszem a Chevrolet szakszervízbe. Ott közlik velem, hogy valami szelep beragad, ezért az elektronika leszabályozza a benzinbefecskendezést, és ezért a sárga lámpa, meg a rángatózás. Ki kell cserélni KAPARÓSZELEPRE, "csupáncsak" alaphangon 80.000 ft-ba fog kerülni. Az agyvizem kicsit felment, bár ezt "úriemberhez" méltóan nem mutattam, merthát ez a havi fizetésem szinte. A főnök azért rendes volt és mondta, hogy talán segít, ha 3-asban 6.000 fordulat közelébe viszem a motort és néha így járatom. Mit csináljak? Feltétlenül csak a szelepcsere a megoldás? Ha igen, akkor ezt hol csinálják és kb. mennyiért? (Békés megyében lakom, és ezért gyulai, békéscsabai ill. a környékükön lévő megbízható!! szerelők érdekelnének! Minden válaszadónak előre is köszönöm! Endre
Szia Sajnos az 1.4-es motorok szinte mindegyike átesik ezen a műtéten,ami nálad a pech,hogy már nem garanciális.Idáig mindenkinek ezeket tanácsolták,hogy pörgesd 5-6000-es fordulaton pár percig,meg rákjál az üzemanyagba sárga STP adalékot és úgy hajtsd.Ezek csak ideiglenes megoldások mert azokat a szelepeket bizony ki kell cserélni.Gondolom így karácsony tájékán volna másra is költeni,ezért javaslom neked az EGR szelep azonnali lezárását és rakj sárga STP-t az üzemanyagba és hajtsd meg.Egyenlőre ez a legolcsóbb megoldás,ami javíthat a helyzeten,de a végső megoldást a szelepcsere jelent.
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #121 Dátum: 2008. November 29. - 20:05:31 » |
|
Kedves Mindenki! Remélem tudtok nekem segíteni, ugyanis, valószínű, hogy nálam is az EGR szelep vacakol. Tudjátok, kis rángatózás (különösen hideg motornál), és az az utálatos sárga lámpa világít. A kocsit nem nagyon hajtom, (1,4 Lacetti 2005 júliusi, 43.000 km), szóval nagyon idegesít, hogy ennek ellenére probléma van vele. "Természetesen" már nem garanciás, ezért félve viszem a Chevrolet szakszervízbe. Ott közlik velem, hogy valami szelep beragad, ezért az elektronika leszabályozza a benzinbefecskendezést, és ezért a sárga lámpa, meg a rángatózás. Ki kell cserélni KAPARÓSZELEPRE, "csupáncsak" alaphangon 80.000 ft-ba fog kerülni. Az agyvizem kicsit felment, bár ezt "úriemberhez" méltóan nem mutattam, merthát ez a havi fizetésem szinte. A főnök azért rendes volt és mondta, hogy talán segít, ha 3-asban 6.000 fordulat közelébe viszem a motort és néha így járatom. Mit csináljak? Feltétlenül csak a szelepcsere a megoldás? Ha igen, akkor ezt hol csinálják és kb. mennyiért? (Békés megyében lakom, és ezért gyulai, békéscsabai ill. a környékükön lévő megbízható!! szerelők érdekelnének! Minden válaszadónak előre is köszönöm! Endre
Szia Sajnos az 1.4-es motorok szinte mindegyike átesik ezen a műtéten,ami nálad a pech,hogy már nem garanciális.Idáig mindenkinek ezeket tanácsolták,hogy pörgesd 5-6000-es fordulaton pár percig,meg rákjál az üzemanyagba sárga STP adalékot és úgy hajtsd.Ezek csak ideiglenes megoldások mert azokat a szelepeket bizony ki kell cserélni.Gondolom így karácsony tájékán volna másra is költeni,ezért javaslom neked az EGR szelep azonnali lezárását és rakj sárga STP-t az üzemanyagba és hajtsd meg.Egyenlőre ez a legolcsóbb megoldás,ami javíthat a helyzeten,de a végső megoldást a szelepcsere jelent. Szia! Szerelőt nem tudok neked ajánlani. Én megpróbálnék (ha még nem próbáltad) a márkaszervizzel egyezkedni, hátha megcsinálják ingyen vagy kedvezménnyel. Hivatkozz arra, hogy ez konstrukciós hiba és nem egyedi eset. Írhatsz a magyarországi importőrnek is. Volt a http://forum.chevyklub.hufórumon akinek sikerült elintézni a garancia utáni cserét.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
balendre
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 4
|
|
« Hozzászólás #122 Dátum: 2008. November 29. - 20:39:20 » |
|
Kedves Meatloaf és Jani! Nagyon szépen köszönöm a gyors választ! A márkaszervízzel lehet egyezkedni? Kivel beszéljek? Hogy induljak el? Nagyon el vagyok keseredve, mert senkit sem ismerek ott (barátilag). Nem kellett volna jelezzék ezt a hibalehetőséget a garanciális szervizek idején? Úgy érzem, hogy marhára kitoltak velem!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
|
« Hozzászólás #123 Dátum: 2008. November 29. - 20:48:54 » |
|
Kedves Meatloaf és Jani! Nagyon szépen köszönöm a gyors választ! A márkaszervízzel lehet egyezkedni? Kivel beszéljek? Hogy induljak el? Nagyon el vagyok keseredve, mert senkit sem ismerek ott (barátilag). Nem kellett volna jelezzék ezt a hibalehetőséget a garanciális szervizek idején? Úgy érzem, hogy marhára kitoltak velem!
Itt pesten a chevy Gombosnál van némi ismeretsége egy-két cartársnak akik meg tudják neked érdeklődni,de egy kis türelem amíg ők is elolvassák a hozzászólásokat.
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #124 Dátum: 2008. November 29. - 20:54:33 » |
|
Kedves Meatloaf és Jani! Nagyon szépen köszönöm a gyors választ! A márkaszervízzel lehet egyezkedni? Kivel beszéljek? Hogy induljak el? Nagyon el vagyok keseredve, mert senkit sem ismerek ott (barátilag). Nem kellett volna jelezzék ezt a hibalehetőséget a garanciális szervizek idején? Úgy érzem, hogy marhára kitoltak velem!
Nézz be a http://forum.chevyklub.hu-ra és keresd meg etrea-t. Ő többször írt levelet a GM atyaúristenének és sikerült elintéznie, hogy gari után 4 hónappal ingyen cseréljék a szelepeket.
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #125 Dátum: 2008. November 29. - 22:03:56 » |
|
Kedves Meatloaf és Jani! Nagyon szépen köszönöm a gyors választ! A márkaszervízzel lehet egyezkedni? Kivel beszéljek? Hogy induljak el? Nagyon el vagyok keseredve, mert senkit sem ismerek ott (barátilag). Nem kellett volna jelezzék ezt a hibalehetőséget a garanciális szervizek idején? Úgy érzem, hogy marhára kitoltak velem!
Nézz be a http://forum.chevyklub.hu-ra és keresd meg etrea-t. Ő többször írt levelet a GM atyaúristenének és sikerült elintéznie, hogy gari után 4 hónappal ingyen cseréljék a szelepeket. Nálunk meg, ha jól emlékszem, Akidobos cartársnak sikerült ez a dolog. Keresd meg őt is! Amúgy egy kis ügyes zsarolással lehet még elérni valamit, hogy pl.: majd az újságíró ismerősöd biztos örülni fog egy ilyen témának, lehet, hogy ennek nem örülnének a GM-ben. Sok sikert hozzá!
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #126 Dátum: 2008. November 30. - 13:40:06 » |
|
Kedves Meatloaf és Jani! Nagyon szépen köszönöm a gyors választ! A márkaszervízzel lehet egyezkedni? Kivel beszéljek? Hogy induljak el? Nagyon el vagyok keseredve, mert senkit sem ismerek ott (barátilag). Nem kellett volna jelezzék ezt a hibalehetőséget a garanciális szervizek idején? Úgy érzem, hogy marhára kitoltak velem!
Nézz be a http://forum.chevyklub.hu-ra és keresd meg etrea-t. Ő többször írt levelet a GM atyaúristenének és sikerült elintéznie, hogy gari után 4 hónappal ingyen cseréljék a szelepeket. Nálunk meg, ha jól emlékszem, Akidobos cartársnak sikerült ez a dolog. Keresd meg őt is! Amúgy egy kis ügyes zsarolással lehet még elérni valamit, hogy pl.: majd az újságíró ismerősöd biztos örülni fog egy ilyen témának, lehet, hogy ennek nem örülnének a GM-ben. Sok sikert hozzá! Hát ezért mondom/írom mindig azt az elkeseredett tulajoknak, hogy örülni kell annak, ha ez a hiba előjön. A garancia alatt . Nem szabad olyankor trükközni, cseréljék csak ki "ingyen" a cuccot. Garancia után nem egyszerű. De persze ekkora összegnél mindent meg kell próbálni. Esetleg meg lehet még próbálni a váci szervizt. A chevy klubosoknak van ott jó kapcsolata. Próbálj beszélni Sznunival, a klubelnökkel. Sok sikert!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
captainb
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 6339
1.6 SW Elite - radarral!
|
|
« Hozzászólás #127 Dátum: 2008. December 10. - 09:15:32 » |
|
Cápa!
Jól tévedek, hogy már 8000 km-t elgurultál a szívbillenytű csere óta?
|
|
|
Naplózva
|
Nagy a kozmosz állatkertje... A kerítés meg alacsony.
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #128 Dátum: 2008. December 10. - 10:28:44 » |
|
Cápa!
Jól tévedek, hogy már 8000 km-t elgurultál a szívbillenytű csere óta?
Ez pontosan így van!
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
kripic
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1034
Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)
|
|
« Hozzászólás #129 Dátum: 2008. December 14. - 13:04:47 » |
|
Cápa!
Jól tévedek, hogy már 8000 km-t elgurultál a szívbillenytű csere óta?
Nagyon haragszanak rám az égiek...: Tegnap, szép folyamatos egyenletes haldás mellett, kb. 120-nál, egyszer csak rángatás, sárga lámpa. (Szívbillentyű csere óta kb. 2200 km...) Amikor a sárga lámpicsku villogásból átment folyamatos világításba, abban a pillanatban a rángatás megszűnt, azóta megint gond nélkül megy. Mi a rák ez? Újabb szívműtét, vagy mondjuk csak a gyertyakábel...? Sajna februárban lejár a gari... Ötlet esetleg? (Hétfőn természetesen hivatalos érdeklődésem Gombosék felé...)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #130 Dátum: 2008. December 14. - 14:29:31 » |
|
Ez csak tipp, de szerintem nem szelep. Mindenképpen írd meg ha voltál már kiolvasáson! Nagyon kíváncsi vagyok!
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
Giovanni
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 3219
Kékvillám :)
|
|
« Hozzászólás #131 Dátum: 2008. December 14. - 14:36:15 » |
|
Cápa!
Jól tévedek, hogy már 8000 km-t elgurultál a szívbillenytű csere óta?
Nagyon haragszanak rám az égiek...: Tegnap, szép folyamatos egyenletes haldás mellett, kb. 120-nál, egyszer csak rángatás, sárga lámpa. (Szívbillentyű csere óta kb. 2200 km...) Amikor a sárga lámpicsku villogásból átment folyamatos világításba, abban a pillanatban a rángatás megszűnt, azóta megint gond nélkül megy. Mi a rák ez? Újabb szívműtét, vagy mondjuk csak a gyertyakábel...? Sajna februárban lejár a gari... Ötlet esetleg? (Hétfőn természetesen hivatalos érdeklődésem Gombosék felé...) Nekem volt hasonló, és akkor a motortérben valami fő-főkábelkorbácsot cseréltek... Elrágták a rágcsálók
|
|
|
Naplózva
|
Nem mindegy hogy General Motors, vagy motor generál Lacetti: Toyota:
|
|
|
matiz61
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 8
|
|
« Hozzászólás #132 Dátum: 2008. December 14. - 14:55:56 » |
|
Nagyon haragszanak rám az égiek...: Tegnap, szép folyamatos egyenletes haldás mellett, kb. 120-nál, egyszer csak rángatás, sárga lámpa. (Szívbillentyű csere óta kb. 2200 km...) Amikor a sárga lámpicsku villogásból átment folyamatos világításba, abban a pillanatban a rángatás megszűnt, azóta megint gond nélkül megy. Mi a rák ez? Újabb szívműtét, vagy mondjuk csak a gyertyakábel...? Sajna februárban lejár a gari... Ötlet esetleg? (Hétfőn természetesen hivatalos érdeklődésem Gombosék felé...)
Szia ! Bocs hogy beleszövegelek, de nekem már kétszer cseréltek komplett szelepgarnitúrát. Először 8.000 km-nél, másodszor 16.000 km-nél. Most jelenleg 34.000 km-nél tartok, hála az égnek nincs gond vele...... bár most már sárga STP-t használok minden ötödik tankolásnál és nem engedem a motor fordulatszámát 2000 alá, inkább visszakapcsolok. A tüneteid nagyon ismerősek, még garanciában sürgősen cseréltesd a szelepeket......
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #133 Dátum: 2008. December 14. - 16:18:33 » |
|
Nagyon haragszanak rám az égiek...: Tegnap, szép folyamatos egyenletes haldás mellett, kb. 120-nál, egyszer csak rángatás, sárga lámpa. (Szívbillentyű csere óta kb. 2200 km...) Amikor a sárga lámpicsku villogásból átment folyamatos világításba, abban a pillanatban a rángatás megszűnt, azóta megint gond nélkül megy. Mi a rák ez? Újabb szívműtét, vagy mondjuk csak a gyertyakábel...? Sajna februárban lejár a gari... Ötlet esetleg? (Hétfőn természetesen hivatalos érdeklődésem Gombosék felé...)
Szia ! Bocs hogy beleszövegelek, de nekem már kétszer cseréltek komplett szelepgarnitúrát. Először 8.000 km-nél, másodszor 16.000 km-nél. Most jelenleg 34.000 km-nél tartok, hála az égnek nincs gond vele...... bár most már sárga STP-t használok minden ötödik tankolásnál és nem engedem a motor fordulatszámát 2000 alá, inkább visszakapcsolok. A tüneteid nagyon ismerősek, még garanciában sürgősen cseréltesd a szelepeket...... Már volt neki szelepcsere és ha jól tudom, már a kaparószelepeket kapta. Neked azért lehetett kettő műtét, mert először még a régi típusú új szelepeket tettek bele, aztán másodjára már neked is a "kaparószelepeket". Szerintem Kripicnek ez nem szelep lesz. Egyenletes haladásnál nem gyakran szokott jelentkezni, hanem ha meghajtja az ember előtte és a lerakódott korom miatt utána nem zár rendesen valamelyik kipuffszelep és így tökéletlen égés kódot produkál.
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #134 Dátum: 2008. December 14. - 17:16:13 » |
|
Nagyon haragszanak rám az égiek...: Tegnap, szép folyamatos egyenletes haldás mellett, kb. 120-nál, egyszer csak rángatás, sárga lámpa. (Szívbillentyű csere óta kb. 2200 km...) Amikor a sárga lámpicsku villogásból átment folyamatos világításba, abban a pillanatban a rángatás megszűnt, azóta megint gond nélkül megy. Mi a rák ez? Újabb szívműtét, vagy mondjuk csak a gyertyakábel...? Sajna februárban lejár a gari... Ötlet esetleg? (Hétfőn természetesen hivatalos érdeklődésem Gombosék felé...)
Szia ! Bocs hogy beleszövegelek, de nekem már kétszer cseréltek komplett szelepgarnitúrát. Először 8.000 km-nél, másodszor 16.000 km-nél. Most jelenleg 34.000 km-nél tartok, hála az égnek nincs gond vele...... bár most már sárga STP-t használok minden ötödik tankolásnál és nem engedem a motor fordulatszámát 2000 alá, inkább visszakapcsolok. A tüneteid nagyon ismerősek, még garanciában sürgősen cseréltesd a szelepeket...... Már volt neki szelepcsere és ha jól tudom, már a kaparószelepeket kapta. Neked azért lehetett kettő műtét, mert először még a régi típusú új szelepeket tettek bele, aztán másodjára már neked is a "kaparószelepeket". Szerintem Kripicnek ez nem szelep lesz. Egyenletes haladásnál nem gyakran szokott jelentkezni, hanem ha meghajtja az ember előtte és a lerakódott korom miatt utána nem zár rendesen valamelyik kipuffszelep és így tökéletlen égés kódot produkál. Ez vmilyen gyújtás probléma lesz sztem (mondanám, hogy EGR, de az meg le van zárva ). De majd a kiolvasás megmondja.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|