WtccNorby
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 21
|
|
« Hozzászólás #120 Dátum: 2008. Március 03. - 13:00:56 » |
|
sziasztok! van egy ismerősöm aki chiptuningal foglalkozik és azt mondta hogy az 1.4 es lacsiból ki tudna még hozni kb. +15 Le-t és +30 Nm nyomatékot! mindezt 30 000 huf-ért! sztem elég reális ár! sztetek??? ha tud esetleg valaki jobbat légyszi szoljon!nem anyagilag gondolom!hanem teljesítmény szempontjából! köcce jah és király az oldal!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Ali911
Friss hús
Nem elérhető
Hozzászólások: 6
|
|
« Hozzászólás #121 Dátum: 2008. Március 03. - 13:14:42 » |
|
Ali911! Üdv itt nálunk! Mindenre előbb- útobb kapsz választ, csak türelem, és nézd meg elötte az előző hozzászólásokat, szinte minden ki lett már tárgyalva.
Hali! Köszi, új vagyok még itt.. Hát már átolvastam,de nemtudom..A fentebb említett úr Bajárol messze van 200+km (Tatabányai vagyok) így ezért kérdezném h. megéri-e azt az 50k körüli árat? Fater egy olyan +20LE alá nem akarja adni, azt mondja h. +10LE-ért nem érné meg...Türelmes vagyok, még 1 kicsit odébb van/lenne az eksön.. Illetve egy ilyen chiptuning bexarhat?? Mert megyünk nyaralni, és nem szeretnénk ha ez keresztbetenne nekünk, igy az is kérdéses h. elötte vagy utánna csináltassuk meg!?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Stocz
|
|
« Hozzászólás #122 Dátum: 2008. Március 04. - 12:02:32 » |
|
Chip tuningban leginkább R*R cartárs rendelkezik infóval/tapasztalattal. Én semmi esetre sem csináltatnám egy hosszabb út előtt. Jobb a dolgokat házi környezetben tesztelni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
R*R
|
|
« Hozzászólás #123 Dátum: 2008. Március 05. - 17:05:45 » |
|
Ali911! Üdv itt nálunk! Mindenre előbb- útobb kapsz választ, csak türelem, és nézd meg elötte az előző hozzászólásokat, szinte minden ki lett már tárgyalva.
Hali! Köszi, új vagyok még itt.. Hát már átolvastam,de nemtudom..A fentebb említett úr Bajárol messze van 200+km (Tatabányai vagyok) így ezért kérdezném h. megéri-e azt az 50k körüli árat? Fater egy olyan +20LE alá nem akarja adni, azt mondja h. +10LE-ért nem érné meg...Türelmes vagyok, még 1 kicsit odébb van/lenne az eksön.. Illetve egy ilyen chiptuning bexarhat?? Mert megyünk nyaralni, és nem szeretnénk ha ez keresztbetenne nekünk, igy az is kérdéses h. elötte vagy utánna csináltassuk meg!? Ha a program jó: a világ végére is elmehetsz vele, de nem ez szokott lenni a legolcsóbb a kínálati piacon. Ha a program nem jó: az autó el sem indul, vagy nem használható autóként. Ha a program jónak látszik: eleinte "megy, mint a meszes", később még lehet kellemetlen meglepetés, pl. sárga lámpa után kiolvasáskor hamis hibakód. Azaz a kódnak megfeflelő alkatrész csere ill. javítás után ismétlődik, vagyis a hiba megmarad rejtetten egészen a megtalálásig. Ennek útja lehet igen rögös és igen drága is- a feleslegesen kicserélt egyébként kifogástalan alkatrész, vagy javítás miatt. Vagy vissza kell tenni a gyári programot. Garanciális kérdések: a jó tuningprogramot gyári csatlakozón keresztül nemigen azonosítják, nekem legalábbis nem látta a computer csatlakozás után a servizben egyik alkalommal sem. Ajánlás:a tuningok után megérkezett nyomatékot és LE-ket előbb jobb megismerni és fokozatosan befogni a hámba az autó megváltozott viselkedésével együtt! Üdv
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
R*R
|
|
« Hozzászólás #124 Dátum: 2008. Március 11. - 16:57:10 » |
|
"Mit teccel érteni a "a légszűrőház aljától lefelé a sportbetétesek is kipakolhatnak mindent a szívóútból" alatt? Mit lehet onnan kiszedni - vagy nagyon nagy butaságot kérdezek...?"
Alatta közvetlenül rezonátor dob, amellett egy hattyúnyak ami a jobb fényszóró magasságában és mögüle szív. K&N betétnél ez az összeállítás csak felesleges szűrő védelem. A papír betét nem kedveli a vízpermetet sem, a K&N betétnek a fröccsenő víz sem árt, de az sem tud feljutni a házba. Ez egy köztes és hasznos beavatkozás a nem csinálok semmit kényelme és a torlónyomás bevetése között. Hatását tekintve pedig nem mindegy- ha már költöttetek rá- a legjobbat is ki lehetne hozni
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ZOTYA1983
|
|
« Hozzászólás #125 Dátum: 2008. Március 13. - 23:48:22 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #126 Dátum: 2008. Március 14. - 14:19:58 » |
|
Ettől se vegyetek használt gumit! Megoldotta a kör sokszögesítését!
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
|
« Hozzászólás #127 Dátum: 2008. Március 14. - 15:24:18 » |
|
Azért elég nevetséges egy elsőkerék hajtású autóval pörgősdit játszani.A hátsókerekeseknek jobban áll.
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
Jani
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5352
2005 SW Elite+ 1.6 LPG
|
|
« Hozzászólás #128 Dátum: 2008. Március 14. - 15:30:26 » |
|
Azért elég nevetséges egy elsőkerék hajtású autóval pörgősdit játszani.A hátsókerekeseknek jobban áll. Vagy egy 4x4-essel. http://www.youtube.com/watch?v=rOfTd2l80n0
|
|
|
Naplózva
|
LPG
|
|
|
meatloaf
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2017
SW 1,6 elite+
|
|
« Hozzászólás #129 Dátum: 2008. Március 14. - 15:33:13 » |
|
Azért lássuk be ez az igazi!
|
|
|
Naplózva
|
Az élet gyorsan repül,minek megelőzni?!
|
|
|
ladlac
|
|
« Hozzászólás #130 Dátum: 2008. Március 14. - 15:35:35 » |
|
Ettől se vegyetek használt gumit! Megoldotta a kör sokszögesítését! De kocsit se! Látjátok, ez az amit az Én Lacsim soha nem fog kapni... /barbár állatok/
|
|
|
Naplózva
|
Ne száguldj gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod repülni tud!
|
|
|
kripic
Kábelbarát
Ezredes
Nem elérhető
Hozzászólások: 1034
Lacetti 1.6 SW Elite (Powered by sütiszörny...)
|
|
« Hozzászólás #131 Dátum: 2008. Március 14. - 16:26:42 » |
|
"Mit teccel érteni a "a légszűrőház aljától lefelé a sportbetétesek is kipakolhatnak mindent a szívóútból" alatt? Mit lehet onnan kiszedni - vagy nagyon nagy butaságot kérdezek...?"
Alatta közvetlenül rezonátor dob, amellett egy hattyúnyak ami a jobb fényszóró magasságában és mögüle szív. K&N betétnél ez az összeállítás csak felesleges szűrő védelem. A papír betét nem kedveli a vízpermetet sem, a K&N betétnek a fröccsenő víz sem árt, de az sem tud feljutni a házba. Ez egy köztes és hasznos beavatkozás a nem csinálok semmit kényelme és a torlónyomás bevetése között. Hatását tekintve pedig nem mindegy- ha már költöttetek rá- a legjobbat is ki lehetne hozni
Kedves tuningmester! Kicsit körülpillantottam a kazántető alatt a jelzett helyen, és némi kételyem támadt...: Gyengelméjűségem továbbra sem érti, hogy hogyan is lehetne megvalósítani az általad javallottakat. Merthogy igencsak egybe vagyon ott minden, ergo max a fűrész jöhet szóba a hattyúnyak eltávolításához. Ez meg ugyibár eléggé végleges, irreverzibilis megoldásnak tűnik Vagy távolítsam el a dobozt::: De hát akkor hun lessz a betétszűrő? A levegőben nem áll meg no, pedig próbáltam A torlónyomást sem értem: Honnan és mi fog torlónyomni...? Némileg kifejtenéd még ezt a dolgot, már ha érdemesnek tartod a továbbképzésemet...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ladigidy
Kábelbarát
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 7266
LadiGidy(SW1,6 Elite Plus+LPG+Extrák)
|
|
« Hozzászólás #132 Dátum: 2008. Március 14. - 17:30:08 » |
|
Kedeves Kripic Tanár Úr! A légszűrő doboz két nagy egységből áll. A felsőbe kell rakni a szűrőt, de alatta is van egy még nagyobb dobozféleség, és ahhoz kapcsolódik a rezonátor. Jobb, ha úgy hagyod, ahogy van, mert szétszedése nem könnyű, viszont felesleges! Ha mégis megteszed, ronda hangja lesz, és akkor sem lesz belőle sportkocsi! Az enyémbe visszatettem, mert nem hangversenyezni akartam, csak simán autózni. Ém, mint nyugdíjas öreg úr, nem hiszem, hogy be kéne bizonyítanom, hogy tudok vezetni, pláne őrült módon. Nekem gyerekeim vannak, és feleségem is persze, így maradok a gyári autónál. Én már nem fogok versenyezni a piros lámpánál elmebeteg hülyegyerekekkel. Mivel hasonló szituban vagy, Neked sem ajánlom a hülyeséget. A sport légszűrő még oké, hogy ne kelljen cserélgetni, esetleg egy jó gyertya, és kész! Matrica már úgyis van!
|
|
|
Naplózva
|
Legyünk barátok a közlekedésben is! Mindenkit hazavárnak-épségben! Cartárs baráti üdvözlettel: LadiGidy, vagyis Gidy apu
|
|
|
cápaFeri
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 5924
cettim
|
|
« Hozzászólás #133 Dátum: 2008. Március 14. - 22:57:27 » |
|
Azért elég nevetséges egy elsőkerék hajtású autóval pörgősdit játszani.A hátsókerekeseknek jobban áll. De leginkább hülyegyerekeknek áll jól, akiknek vagy gumigyáros, vagy kupplunggyáros az apukájuk! Elmebetegek! Jó dolog érezni az autót, annak viselkedését, de igazán az tud vezetni, aki anélkül éri el a legkevesebb fogyasztás mellett a leggyorsabb részidőt, hogy megcsúszna, nyikkanna a kerék akár gyorsításnál, akár fékezésnél vagy kanyarodásnál. Sosem becsültem nagyra azokat, akik csak két gázpedál-állást tudnak a jobb lábukkal, mint az olaszok. Vagy alapjárat, vagy padló! Ők az élet másterületén sem alakítanak maradandót, amolyan durrbelebumm ficsúrok! (még a szexben is )
|
|
|
Naplózva
|
"Ha egy férfi kinyitja a kocsiajtót egy nő előtt, akkor vagy az autó új, vagy a nő!"
|
|
|
mostnemtom
|
|
« Hozzászólás #134 Dátum: 2008. Március 14. - 23:41:18 » |
|
Azért elég nevetséges egy elsőkerék hajtású autóval pörgősdit játszani.A hátsókerekeseknek jobban áll. De leginkább hülyegyerekeknek áll jól, akiknek vagy gumigyáros, vagy kupplunggyáros az apukájuk! Elmebetegek! Jó dolog érezni az autót, annak viselkedését, de igazán az tud vezetni, aki anélkül éri el a legkevesebb fogyasztás mellett a leggyorsabb részidőt, hogy megcsúszna, nyikkanna a kerék akár gyorsításnál, akár fékezésnél vagy kanyarodásnál. Sosem becsültem nagyra azokat, akik csak két gázpedál-állást tudnak a jobb lábukkal, mint az olaszok. Vagy alapjárat, vagy padló! Ők az élet másterületén sem alakítanak maradandót, amolyan durrbelebumm ficsúrok! (még a szexben is ) Próbáltad velük a szexet?Ne beszélj, milyen volt?
|
|
|
Naplózva
|
Az élet mindig ünnepnap!!!
|
|
|
|